Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 31.10.01  15:53

    « Bez nadpisu

    Ťuky ťuk, kdo tam?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.10.01  18:54

    « Re: problem 156 2.4 JTD

    nevim jestli uz ti nekdo pomohl s tvym problemem, Tvuj dotaz ctu pomerne pozde, jinak tento problem neni az tak uplne neznamy. vetsinou zlobi regulator tlaku na vysokotlakem cerpadle. Da se to otestovat v kazdem znackovem servisu. Pokud chces dalsi podrobnosti, tak mi zavolej na tel.0602727833.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.01  15:26

    « Re:

    AR žije !
    Dne 28.10.200 je v Brně na okruhu den otevřených dveří, v rámci něho je 4.sraz AR clubu ČR. Vjezd zadem do boxů (Padock) a máme vyhrazené stání na parkovišti za boxama.začátek 8.30 konec 17.00,účast 50-80 vozů.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 10.10.01  08:52

    « Bez nadpisu

    Nemůžeme nechat toto téma umřít!
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.01  15:43

    « ALL

    zkuste chat na www.alfa-romeo.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.01  15:42

    « Re: 145

    Jasně, kup co nejmladší pokud možno s T.S. a průkazným servisem určitě ze švýcar.Do města ideální vozítko. www.carsfromitaly.com
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.01  15:38

    « Re: GTV6

    www.gtv6.org, auto se dá sehnat, ale je velice málo dokladů, motor V6, 2,5L, přesně si vystihl -úzkoprofilová kára, pokud neseženeš doporučuju 75,giulietta mají stejné podvozky.Estli máš zájem mám kontakt na GTV6 úprava na závodění kastle s rámem nový lak, bez motoru a převodovky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.09.01  11:57

    « 145

    Chci koupit manzelce 145-ku tak shanim info o aute - co myslite,poradi nekdo?
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.09.01  17:34

    « 164

    Ted jsem videl jednu super 164 2.0 TS v Kutny Hore, byla z 88, najetejch 140000 km, zelena metla, lak bez vady, slicovany to bylo taky dobre az na predni lampy (ale ktery auto se aspon trochu nebouchlo), kola 185/55/14, na tom aute maj bejt 195/55/15, ale co. To vse za 30000 bez papiru a za 50000 s papirama, ted me sere ze jezdim Fackem
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.09.01  20:30

    « GTV6

    zdravim vas, chlapi, kdo mi poradite, kde se daj nahltat nejake info o GTV6, roky vyroby, motory atd, da se tohle faro dnes jeste koupit nebo je to mezi alfisty uzkoprofilova kara? Dik.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 03.09.01  12:17

    « Bez nadpisu

    Tak sem ti poslal meila...
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.08.01  22:22

    « zavada 156 2.4 JTD

    Diky vsem, kteri se k veci vyjadrili. Podam informace, jakmile bude neco noveho, pokud je zajem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.08.01  08:48

    « Re: to wolff

    Mzslim, ze nema. Pokud jde jenom o to, aby auto slo tak, jak ma, tak je nutno bombardovat toho, kdo ti ho prodal. Tyhle zavady se strasne spatne identifikuji, takze to chce trochu trpelivosti, zvlaste u Fiatu. Druha vec je vylepsovani motormanagementu. Jde vlastne o to, ze vyrobcem nastaveny software v EPROMce vymenis za jiny, ktery vetsinou totalne ignoruje emisni predpisy a vymyka se vyrobcem uvadenym hodnotam spotreby paliva. Za to muze vylepsit krivku prubehu momentu a (nebo) zvysit vykon. ALE! Software pro tyhle EPROMky je nutno vytvaret nejen na zaklade detailnich znalosti konkretniho motoru, ale i na zaklade nekonecneho poctu mereni na brzde, kde se musi odchytat kazda chybicka. Nejvetsi chybou amaterskych softu byva pasmo chude smesi, kdy v urcitych (a vetsinou jen prisne specifickych) situacich, ktere nastavaji jednou za x neni ridici jednotka schopna vcas zareagovat a pusti chudou smes do valcu. Potom to muze odnest pist (propali se), hlava (podpali se tesneni, ventily, nebo se muze cela zkroutit), atd. U turbomotoru jeste k tomu pribyva nejvetsi strasak - detonace v urcitych pasmech (hlavne po intenzivni deceleraci a opetovne akceleraci), ktere dokazi motor odpalit behem nekolika otacek. Proto je nutno davat veliky pozor na vyber softu a vyvarovat se ruznych amaterskych zasahu. O faktu, ze vymenou EPRMky prichazim jako zakaznik o veskere zaruky snad ani neni treba se zminovat. Totez plati o emisich - to auto uz nikdy oficialne neprojde. Jako navod pro vyber smejdu lze pouzit asi toto hledisko: jestlize se pred RJ dava nejaky obvod pro zkreslovani udaju lambda sondy, pryc od toho!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  14:31

    « Re: to wolff

    To magic: mohl bys to, prosim, rozvest? Treba i na soukr. mail svenda@volny.cz. Myslis, ze nema cenu to tady zkouset testovat?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.01  10:30

    « Re: to wolff

    Ne, ja ji nechci prepalit, vubec nechci zvysovat vykon. Chci jen, aby to nechcipalo.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 29.08.01  21:04

    « Bez nadpisu

    No právě, že nemám. Jen sem slyšel tak nějak obecný zvěsti na Motortec. Toť vše. Ale zase je pravda, že já sem s něma zase až takový problémy neměl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.08.01  17:13

    « Re: to wolff

    Ani na jednoho. O vymene EPROMky muze byt rec jedine v souladu s original motortesterem, ktery v teto zemi nikdo nema (aby jo, stoji kolem 100.000,- DM). Vsichni pouzivaji male Bosche, ale ty upravenou jednotku nenajdou. Prepalit tu jednotku umi kazdy, ale nelze potom provest zpetny test motoru na detonace a bohatost, takze se muze klidne stat, ze potom proleti ojnice blikem....Neni ale problem zajistit v Italii EPROMku vcetne oziveni a natestovani. Ceny se pohybuji od 8 do 25.000,- Kc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.08.01  19:18

    « Re: to wolff

    V Praze je Imofa a Auto Vavrinec. Mas tip, kam se spis obratit?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.08.01  14:12

    « Re: problem 156 2.4 JTD

    Ja jsem s pridavnym chipem jezdil asi tri mesice, mel jsem ho pujceny od mistniho prodejce Alfy. Motor mel kolem 170 k, svezeni to bylo uzasne. Spotreba byla kolem 10 l. Pak jsem si rekl, ze to az zbytecne zvysuje naklady a vratil jsem to. Prvni tyden jsem mel pocit, ze jsem presedl do Felicie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.08.01  13:38

    « Re: problem 156 2.4 JTD

    Nepřemýšlel jsi o chip tuningu. Možná by přeprogramování nebo výměna řídící jednotky vyřešila i problém s "chcípáním" motoru (?). Mimochodem, v posledním AMS je test chipnuté AR156 2.4JTD s finálním výkonem 132 kW a krouťákem přes 400 Nm. Jinak Tvoje problémy jsou první svého druhu, co slyším o JTD motorech.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…