Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
« Re: problem 156 2.4 JTD
nevim jestli uz ti nekdo pomohl s tvym problemem, Tvuj dotaz ctu pomerne pozde, jinak tento problem neni az tak uplne neznamy. vetsinou zlobi regulator tlaku na vysokotlakem cerpadle. Da se to otestovat v kazdem znackovem servisu. Pokud chces dalsi podrobnosti, tak mi zavolej na tel.0602727833. -
« Re: GTV6
www.gtv6.org, auto se dá sehnat, ale je velice málo dokladů, motor V6, 2,5L, přesně si vystihl -úzkoprofilová kára, pokud neseženeš doporučuju 75,giulietta mají stejné podvozky.Estli máš zájem mám kontakt na GTV6 úprava na závodění kastle s rámem nový lak, bez motoru a převodovky. -
« 164
Ted jsem videl jednu super 164 2.0 TS v Kutny Hore, byla z 88, najetejch 140000 km, zelena metla, lak bez vady, slicovany to bylo taky dobre az na predni lampy (ale ktery auto se aspon trochu nebouchlo), kola 185/55/14, na tom aute maj bejt 195/55/15, ale co. To vse za 30000 bez papiru a za 50000 s papirama, ted me sere ze jezdim Fackem -
"-- skrytý --" 31.08.01 08:48
« Re: to wolff
Mzslim, ze nema. Pokud jde jenom o to, aby auto slo tak, jak ma, tak je nutno bombardovat toho, kdo ti ho prodal. Tyhle zavady se strasne spatne identifikuji, takze to chce trochu trpelivosti, zvlaste u Fiatu. Druha vec je vylepsovani motormanagementu. Jde vlastne o to, ze vyrobcem nastaveny software v EPROMce vymenis za jiny, ktery vetsinou totalne ignoruje emisni predpisy a vymyka se vyrobcem uvadenym hodnotam spotreby paliva. Za to muze vylepsit krivku prubehu momentu a (nebo) zvysit vykon. ALE! Software pro tyhle EPROMky je nutno vytvaret nejen na zaklade detailnich znalosti konkretniho motoru, ale i na zaklade nekonecneho poctu mereni na brzde, kde se musi odchytat kazda chybicka. Nejvetsi chybou amaterskych softu byva pasmo chude smesi, kdy v urcitych (a vetsinou jen prisne specifickych) situacich, ktere nastavaji jednou za x neni ridici jednotka schopna vcas zareagovat a pusti chudou smes do valcu. Potom to muze odnest pist (propali se), hlava (podpali se tesneni, ventily, nebo se muze cela zkroutit), atd. U turbomotoru jeste k tomu pribyva nejvetsi strasak - detonace v urcitych pasmech (hlavne po intenzivni deceleraci a opetovne akceleraci), ktere dokazi motor odpalit behem nekolika otacek. Proto je nutno davat veliky pozor na vyber softu a vyvarovat se ruznych amaterskych zasahu. O faktu, ze vymenou EPRMky prichazim jako zakaznik o veskere zaruky snad ani neni treba se zminovat. Totez plati o emisich - to auto uz nikdy oficialne neprojde. Jako navod pro vyber smejdu lze pouzit asi toto hledisko: jestlize se pred RJ dava nejaky obvod pro zkreslovani udaju lambda sondy, pryc od toho!!! -
"-- skrytý --" 29.08.01 17:13
« Re: to wolff
Ani na jednoho. O vymene EPROMky muze byt rec jedine v souladu s original motortesterem, ktery v teto zemi nikdo nema (aby jo, stoji kolem 100.000,- DM). Vsichni pouzivaji male Bosche, ale ty upravenou jednotku nenajdou. Prepalit tu jednotku umi kazdy, ale nelze potom provest zpetny test motoru na detonace a bohatost, takze se muze klidne stat, ze potom proleti ojnice blikem....Neni ale problem zajistit v Italii EPROMku vcetne oziveni a natestovani. Ceny se pohybuji od 8 do 25.000,- Kc. -
« Re: problem 156 2.4 JTD
Ja jsem s pridavnym chipem jezdil asi tri mesice, mel jsem ho pujceny od mistniho prodejce Alfy. Motor mel kolem 170 k, svezeni to bylo uzasne. Spotreba byla kolem 10 l. Pak jsem si rekl, ze to az zbytecne zvysuje naklady a vratil jsem to. Prvni tyden jsem mel pocit, ze jsem presedl do Felicie. -
« Re: problem 156 2.4 JTD
Nepřemýšlel jsi o chip tuningu. Možná by přeprogramování nebo výměna řídící jednotky vyřešila i problém s "chcípáním" motoru (?). Mimochodem, v posledním AMS je test chipnuté AR156 2.4JTD s finálním výkonem 132 kW a krouťákem přes 400 Nm. Jinak Tvoje problémy jsou první svého druhu, co slyším o JTD motorech.