Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
wolff 05.07.02 20:20
« Bez nadpisu
Vzhledem k tomu, že sem teď v Americe a vidím co tady jezdí za těžký šity a jakou mají zbožnou úctu ke všemu německýmu(potažmo starý spidery od Alfy sou tady taky nekřesťansky drahý), tak furt nemůžu pochopit, proč sem prostě ty Alfy nevozí. Zvlášť, když 10 let stará 164 se tady prodává za 5000 USD, což je adekvátní částka 4 roky starýmu Oldsmobilu…Myslím, že I Stilo (bohužel v automatu a hlavně s automatickou klimačkou) by se tady taky neztratilo… -
« Re: AR 156 - 2.4JTD
to PetrS: No to je asi radost, kdyz Ti na dalnici v levym pruhu ve 180 km/h vypne motor. Skoro bych rekl, ze je to o zivot. Jednou takhle nejaky auto prede mnou zacalo silne zpomalovat (bez brzdovych svetel) a propracovavat se na dalnici z levyho pruhu doprava - no byla to sila. Docela sok pro ridice vzadu.
Pokud je to v elektronice, nemohlo by pomoci preprogramovani ridici jednotky v ramci chiptuningu? Coby vedlejsi produkt :-)))
-
matuS 01.07.02 03:42
« part II
zabudol som napisat - to ma tak stve, ze je tam dobry dvojliter a to auto je lenive, male auto, 150k a 0-100 asi za 9.6s, to je hrozna slabota, tak som cakal, ze to bude aspon bezpecne, ale ani to nie, tak potom kde sa stala chyba? blba fabia je tiez tazka, ale aspon je bezpecna :(( -
« Re: AR 156 - brzdy
to Pavel: jo, mam porad jeste 2,4JTD, ted mam 95 tis.km, kdyz jsem ji kupoval mela 25 tis. Co se tyce motoru, nemuzu si stezovat, 1x vymena vstrikovace asi v 65 tis. - nepravidelny volnobeh - udajne v malych otacach "ukapavala" nafta, takze to jelo tak na "4,5" valce. Pri mym pomerne rasantnim zachazeni s plynem jezdim celou dobu za 7-8 l, hodne mesto. Motor je skvely, jede, krasny zvuk, vsechno. Co me trapi jsou obcasne kiksy ridici jednotky, ktera nekdy pri velkem zatizeni /plne auto do kopce/ nad 4000 ot. vypne motor. Vrtali se v tom ruzni vrtaci s uspechem stridavym. Jenze to se motoru netyka, je to ta pitoma elektronika :-( -
« Re: AR 156 - brzdy
to PetrS: Nemam bohuzel 156ku a bohudik (nekdy) ABS, ale to s tim prepinacem na pojistkovem okruhu jsem u sve Tempry uz jednou aplikoval. Neslo sice o ABS ale o sterace, ale ma to jiste paralely. U mne slo o to, ze kdyz delsi dobu prsi, tak se sterace zasekly na nejvyssi rychlosti a nechteli se nechat vypnout. Vypinat kvuli tomu motor byla pakarna a nechat se tim rusit taky. Menit celej motorek s dobehama se my u takovy ojetiny nechtelo, auto-elektrikari se bali dat nekam do okruhu steracu vypinac (ze by to mohlo zpusobit nejakou poruchu) a tak mne po case napadlo, ze el. okruh kterej musi byt bezpecne rozpojitelny je okruh pojistek. Protoze jsem nemel vhodny konektory, tak jsem to nakonec nechat udelat u onech autoelektrikaru, oni mne pochvalili za dobry napad a v pohode to funguje (kdyz zase moje sterace popadne workoholismus, tak v krajni poloze vypnu vypinac pojistkoveho okruhu, ony se zastavi, ja vypinac opet zapnu a je to).
U dalsiho auta mne asi ABS uz nevyhnutelne potka, takze Magikuv napad taky mozna pouziju. I kdyz pokud to bude kombik, tak nevim, nevim - asi nebude zdaleka tak klidnej napr. ve smyku na snehu jako kratka Tempra. -
« Re: AR 156 - brzdy
S odpojenim ABS to zkusim, funguje to presne jak rikas - i na suchu abeesuje, posledni dobou jezdim denne do prace peknou trasu 35 km po zatackovitych okreskach, ovsem s ponekud nerovnejsim povrchem - ale ne vylozene rozbite. No a kdyz se chce clovek trochu vyblbnout /nebo specha/ tak to na te nerovne silnici abeesuje kazdou chvili. Myslis, ze by se dal udelat prepinac ABS zap./vyp. - treba pro pripady mokro/sucho nebo manzelka/ja ? :-) -
"-- skrytý --" 27.06.02 14:32
« Re: AR 156
Doporucuji kotouce + desticky OMP a bude to o 1000% lepsi. Snesou 650° C a brzdi v pohode i za studena. Myslim, ze souc. treni je kolem 0,35. Jenom doba zabehu je asi 2x delsi, nez byva obvykle. Jsou frezovane a vrtane. Segmenty Ferodo DS 2000 jsou mekke a strasne prasi. Maji vyznam nejlepe v kombinaci s frezovanymi a vrtanymi litinovymi kotouci Sparco (souc. tr. 0,3, tepl. do 600°C). DS 3000 (az 0,6, tepl. az 1100°C) potom patri na ocelove kotouce, litinove zlikviduji. Brzdi jen za teplot nad 300°C, takze po chvilkove jizde po dalnici auto nebrzdi vubec. V posilovaci ISOVAC 7 nevidim nejmensi problem, mizerny je pouzity ABS. Jeho odpojenim (vyhozenim pojistky) se brzdeni zasadne zlepsi a zkrati se na suchu brzdna draha asi o 1/5 az 1/4. Obecne plati, ze pokud ABS zasahuje i pri prudkem brzdeni na suchu, patri do srotu (coz je asi 85% veskere svetove produkce). -
« Re: Nechce nekdo GTV?
No pokud se zadari, tak by mi to mohli vzit v pondeli na diagnostiku. Dejme tomu, ze to bude v te ridici jednotce. Mam se pripravit na to, ze ji budou muset celou vymenit?! Ja jen aby to se mnou potom eventuelne neseklo, az na me vybali tu sumu za opravu :-)