Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 05.07.02  20:20

    « Bez nadpisu

    Vzhledem k tomu, že sem teď v Americe a vidím co tady jezdí za těžký šity a jakou mají zbožnou úctu ke všemu německýmu(potažmo starý spidery od Alfy sou tady taky nekřesťansky drahý), tak furt nemůžu pochopit, proč sem prostě ty Alfy nevozí. Zvlášť, když 10 let stará 164 se tady prodává za 5000 USD, což je adekvátní částka 4 roky starýmu Oldsmobilu…Myslím, že I Stilo (bohužel v automatu a hlavně s automatickou klimačkou) by se tady taky neztratilo…
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.07.02  11:07

    « Re:

    Není to *. Je to vyjímečný auto. Skoro jako 75ka :)
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 04.07.02  02:53

    « Bez nadpisu

    dneska rano zasa okolo mna jedna presla. keby som mal prachy, ajtak si ju kupim, aj ked je to * :)
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 04.07.02  02:53

    « Bez nadpisu

    dneska rano zasa okolo mna jedna presla. keby som mal prachy, ajtak si ju kupim :)
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 03.07.02  03:31

    « Re: part II

    jarous - tak to je super! :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.07.02  19:45

    « Re: AR 156 - 2.4JTD

    to PetrS: No to je asi radost, kdyz Ti na dalnici v levym pruhu ve 180 km/h vypne motor. Skoro bych rekl, ze je to o zivot. Jednou takhle nejaky auto prede mnou zacalo silne zpomalovat (bez brzdovych svetel) a propracovavat se na dalnici z levyho pruhu doprava - no byla to sila. Docela sok pro ridice vzadu.

    Pokud je to v elektronice, nemohlo by pomoci preprogramovani ridici jednotky v ramci chiptuningu? Coby vedlejsi produkt :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 01.07.02  08:20

    « Re: part II

    Taky jsem to četl, prej tam praskl svár předního sloupku a prototakový výsledek. Menší Punto dopadlo daleko lépe...
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 01.07.02  03:42

    « part II

    zabudol som napisat - to ma tak stve, ze je tam dobry dvojliter a to auto je lenive, male auto, 150k a 0-100 asi za 9.6s, to je hrozna slabota, tak som cakal, ze to bude aspon bezpecne, ale ani to nie, tak potom kde sa stala chyba? blba fabia je tiez tazka, ale aspon je bezpecna :((
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 01.07.02  03:25

    « sklamanie

    som naozaj hlboko sklamany crash testom 147 :((

    take pekne auto, velke, moderne, tazke a drahe a dopadne takto zle.

    ako chcu taliani ukazat svetu, ze vedia spravit konkurencieschopne auto?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.06.02  21:45

    « Re: AR 156 - brzdy

    to Pavel: jo, mam porad jeste 2,4JTD, ted mam 95 tis.km, kdyz jsem ji kupoval mela 25 tis. Co se tyce motoru, nemuzu si stezovat, 1x vymena vstrikovace asi v 65 tis. - nepravidelny volnobeh - udajne v malych otacach "ukapavala" nafta, takze to jelo tak na "4,5" valce. Pri mym pomerne rasantnim zachazeni s plynem jezdim celou dobu za 7-8 l, hodne mesto. Motor je skvely, jede, krasny zvuk, vsechno. Co me trapi jsou obcasne kiksy ridici jednotky, ktera nekdy pri velkem zatizeni /plne auto do kopce/ nad 4000 ot. vypne motor. Vrtali se v tom ruzni vrtaci s uspechem stridavym. Jenze to se motoru netyka, je to ta pitoma elektronika :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.06.02  16:28

    « Re: AR 156 - brzdy

    to PetrS: Jeste mne tak napada se te optat: mas jeste porad AR156 s 2.4JTD? Kolik jsi uz toho nalital a jak ten motor hodnotis? Pro svoje dalsi auto mam mezi horkymi kandidaty Mareu kombika 2.4JTD, tak by mne zajimali Tvoje nazory na tenhle motor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.06.02  16:25

    « Re: AR 156 - brzdy

    to PetrS: Nemam bohuzel 156ku a bohudik (nekdy) ABS, ale to s tim prepinacem na pojistkovem okruhu jsem u sve Tempry uz jednou aplikoval. Neslo sice o ABS ale o sterace, ale ma to jiste paralely. U mne slo o to, ze kdyz delsi dobu prsi, tak se sterace zasekly na nejvyssi rychlosti a nechteli se nechat vypnout. Vypinat kvuli tomu motor byla pakarna a nechat se tim rusit taky. Menit celej motorek s dobehama se my u takovy ojetiny nechtelo, auto-elektrikari se bali dat nekam do okruhu steracu vypinac (ze by to mohlo zpusobit nejakou poruchu) a tak mne po case napadlo, ze el. okruh kterej musi byt bezpecne rozpojitelny je okruh pojistek. Protoze jsem nemel vhodny konektory, tak jsem to nakonec nechat udelat u onech autoelektrikaru, oni mne pochvalili za dobry napad a v pohode to funguje (kdyz zase moje sterace popadne workoholismus, tak v krajni poloze vypnu vypinac pojistkoveho okruhu, ony se zastavi, ja vypinac opet zapnu a je to).

    U dalsiho auta mne asi ABS uz nevyhnutelne potka, takze Magikuv napad taky mozna pouziju. I kdyz pokud to bude kombik, tak nevim, nevim - asi nebude zdaleka tak klidnej napr. ve smyku na snehu jako kratka Tempra.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.06.02  23:11

    « Re: AR 156 - brzdy

    S odpojenim ABS to zkusim, funguje to presne jak rikas - i na suchu abeesuje, posledni dobou jezdim denne do prace peknou trasu 35 km po zatackovitych okreskach, ovsem s ponekud nerovnejsim povrchem - ale ne vylozene rozbite. No a kdyz se chce clovek trochu vyblbnout /nebo specha/ tak to na te nerovne silnici abeesuje kazdou chvili. Myslis, ze by se dal udelat prepinac ABS zap./vyp. - treba pro pripady mokro/sucho nebo manzelka/ja ? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.06.02  18:24

    « Re: AR 156

    Hmmm, kde se to da sehnat a na kolik to prijde, 1000%, to uz by stalo za hrich... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.02  14:32

    « Re: AR 156

    Doporucuji kotouce + desticky OMP a bude to o 1000% lepsi. Snesou 650° C a brzdi v pohode i za studena. Myslim, ze souc. treni je kolem 0,35. Jenom doba zabehu je asi 2x delsi, nez byva obvykle. Jsou frezovane a vrtane. Segmenty Ferodo DS 2000 jsou mekke a strasne prasi. Maji vyznam nejlepe v kombinaci s frezovanymi a vrtanymi litinovymi kotouci Sparco (souc. tr. 0,3, tepl. do 600°C). DS 3000 (az 0,6, tepl. az 1100°C) potom patri na ocelove kotouce, litinove zlikviduji. Brzdi jen za teplot nad 300°C, takze po chvilkove jizde po dalnici auto nebrzdi vubec. V posilovaci ISOVAC 7 nevidim nejmensi problem, mizerny je pouzity ABS. Jeho odpojenim (vyhozenim pojistky) se brzdeni zasadne zlepsi a zkrati se na suchu brzdna draha asi o 1/5 az 1/4. Obecne plati, ze pokud ABS zasahuje i pri prudkem brzdeni na suchu, patri do srotu (coz je asi 85% veskere svetove produkce).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.06.02  22:01

    « Re: AR 156

    Cau, vymena kotoucu me zrovna ceka, mohl bys to tema trochu rozvist prosim?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.06.02  10:52

    « Re: Nechce nekdo GTV?

    No pokud se zadari, tak by mi to mohli vzit v pondeli na diagnostiku. Dejme tomu, ze to bude v te ridici jednotce. Mam se pripravit na to, ze ji budou muset celou vymenit?! Ja jen aby to se mnou potom eventuelne neseklo, az na me vybali tu sumu za opravu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.06.02  07:01

    « Re: AR 156

    Problém s brzdama je u Alfy spíše ten, že neumějí udělat pořádný posilovač. Mám na své AR155 2,0 TS komplet Ferodo DS2000, ale slabý posilovač je degraduje
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.06.02  15:45

    « Re: Nechce nekdo GTV?

    Nema smysl nejak nad tim hloubat, dokud nebudou vysledky z testu. To je ted prvorada zalezitost, ja osobne si myslim, ze se bude jednat na 85 % o elektronickou zalezitost made in BOSCH.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.06.02  10:12

    « Re: Nechce nekdo GTV?

    pokus
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…