Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.08.02  15:24

    « Re: Amerika vs Evropa

    to magic: Ke konci příspěvku nacházím trochu pravdy, ale zbytek je trošku zavádějící. Abys věděl, nesnáším "automobilový rasismus" typu, že německý auta sou sráče apod. Každý auto může dobře sloužit, a já narozdíl od spousty ostatních týpků myslím, že Ital není žádná výjimka. Když se o něj dobře staráš a to, že se věci..., jak jsi psal, beru taky jako normální. Ameriky ale vždycky byly (o těch dnešních Chevromazdách se nebavím) nesrovnale robustnější a nejméně o půl tuny těžší, k tomu adekvátní motor, který vydržel půl miliónu mil a na spotřebě vzhledem k cenám benzínu nezáleželo. Je to auto zcela jiné, ale v žádném případě si nezaslouží odsoudit se slovy sráč. Je to auto, které je adekvátní místu vzniku a kdybys na cestě do práce na dvaceti kilometrech zatočil třikrát, taky bys nepotřeboval podvozek jako u 33. Já se také nestrefuju do dieselové 164, srágorovitého Una nebo toho, že ti v Alfě kolikrát zůstane ovladač z palubky v ruce. Poslední italský auto na celý život byly broučkovitý fiátci 500/600, v Americe tohle bohudík přetrvalo víceméně až do osmdesátých let. O dnešku v autech se nemá cenu bavit, chci vidět, kterej sebevrah si koupí dnešní novou přecomputerovanou sedmu od BMW za dvanáct let jako ojetinu :o/ Trochu míň zaujatosti, prosím.


    Jinak o nákupních kritériích Amíků je to celkem trefný :o) , ale i tam se najdou výjimky (a vzhledem k absolutnímu počtu kusů toho stáda je jich možná víc než v Evropě). Kolik tam toho člověk kolem aut sežene, můžeme všichni jenom závidět :o/
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.08.02  12:26

    « Re: AR 156 a JTD

    to PetrS: Jeste bych se rad optal - jak funguje JTD pri velkych mrazech? Startuje to hned? Nezamrza nafta? Dik.


    Jak jsi zminoval obcasne vypnuti tveho motoru pri plne zatezi kvuli ridici jednotce - zkusil bych se optat i ATXe. Je to sice dost germanofil (nebo boshofil :-)), ale v leccems docela fundovanej (na rozdil od spousty jinych germanofilu, kteri si v tomto postoji asi leci komplexy).

  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 25.07.02  15:59

    « Bez nadpisu

    Tak to už je hodně divoký. myslím, že i ta záruka VW je stojí hodně peněz. Ale za ty ceny co to tady prodávají si to můžou dovolit...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 24.07.02  22:35

    « Re:

    volfe, v aud zasa huynday 5 rokov...
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 24.07.02  15:31

    « Bez nadpisu

    Jak si uváděl ty priority, tak mám pocit, že to audio ba na prvním místě sedělo víc...Ale jinak to tak je. Ještě jiná věc. Nevím jestli by se ty motory tady fakt nesraly, protože tady mají nízkooktanovej benzín... Mimochodem, VW tady dává 3 roky záruku nebo 100 000 mil...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.07.02  10:06

    « Amerika vs Evropa

    Kdyz jsem byl jeste jako novinar na Megaakci Daimler-Chrysleru na Hungaroringu, mel jsem moznost pohovorit s Amikama. A ti neverili vlastnim usim, ze Evropan ma zhruba jakystakys prehled o vykonech aut, o jejich konstrukci, atd. Amik kupuje auto podle nasledujicich kriterii: design, audio, interier, pocet valcu, cena+financirung. Prumernej American nema nejmensi paru, jaky vykon ktery auto ma a minimalne polovina z nich ani nevi, v cem se vykon udava (a vubec - velicinu zvanou vykon si predstavuji...dosti abstraktne). Pokud nalistujes na Americkych serverech AR 75 Milano, tak mas pocit, ze jsi nasel stranky blaznu. Oni proste nejsou schopni pochopit, jak to ti Spagetaci udelali, ze to ma jen 6 valcu a z mista na 1 mili to zrychli podstatne driv, nez jejich V8/4.7?????Hlavni problem Alfy Romeo a Maserati na US trhu byl ale servis (stejne jako u nas?). Malo servisnich mist, nedostatek nahradnich dilu, neznaly personal. Amikum principialne vubec nevadi, ze se veci se... - naopak, pro ne je to zcela bezna soucast zivota, vzdyt jakykoliv vyrobek made in U. S. A. se nejpozdeji do roka pos... a to dokonale. Navic - ona zivotnost Spagetackych aut je jedna z nejvyssich (turbomotory pres 250.000 km, atmosferaky pres 350.000), Nemcum se o ni muze jenom zdat. Problem je v tom, ze Ickovy kary jsou strasne haklivy na servis a jejich stavba ma takovou specifickou logiku (auto neni spraveny, dokud ti ze vsech prstu netece krev). A pokud prave servisni sit hapruje...treba v Nemecku nenajdes AR 75, ktera by radila dvojku a v Italii nenejdes takovou, ktera tu dvojku neradi. Pricina? Jednoducha - servis!!!! Proste po 70 - 100.000 km vymeni predni silentbloky na prevodovce, a je po problemu!
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 11.07.02  21:52

    « Bez nadpisu

    No s tou spotřebou by sem to taky netvrdil. Jezdím sem tam v Lexusu (O.K. není to Amerika, ale bohužel žádný tady ve firmě nejsou, je to vcelku bohatá firma)a s tím autem se prostě pod 15 nedostaneš. Je to teda ten teréní Lexus. Ale totéž mohu říct o Infinity Q45...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.02  20:51

    « Re: AR 156 - brzdy

    to magic - dik, ale potrebuju to bohuzel rychle, protoze predni desky uz pomalu skrtaji kovem a kupovat novy desky na dva mesice....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.02  18:16

    « Re: Re:

    no s tou spotrebou by som to netvrdil....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.02  16:31

    « Re: Re:

    Jo a nejlepší je Cadillac :-) Potom bych šáhnul po značce Buick :-) Le Sabre mě nějak chytil za srdce, slušná cena, slušná výbava a je to prostě miláček :-) Ovšem černé Eldorado poslední generace to bych mohl taky :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.02  16:28

    « Re:

    No ale o tom to je :-) Proč dělat malej motor, který má sice velký výkon když vydrží 200 tis ? Když zachováš výkon,ale zvetšíš objem, eventuálně přidáš o 2 válce navíc. Získáš větší kultivovanost, stejnou spotřebu a vyšší životnost agregátu danou jeho naddimenzovaností.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 10.07.02  15:59

    « Bez nadpisu

    Teoreticky můžeš mít pravdu, jenže je zde i jinej problém a jistě budeš vědět o čem píšu. Sem se tady díval, tady stojí 10W40 1,5 USD řádově. Já kupuju Penzoil za 200 Kč. Pak další věc. Kolik te Chrysler vymáčkne výkon z té 3,3 (pak si samozřejmě může dovolit jezdit max na 4000 otáček). Typl bych, že víc neč 120 kW z toho nevymáčkneš. Kolik má Alfa u stejného objemu? 180 kW.
    Ne tvrdím si svoje. Jediný auta, který tady za něco stojí (s vyjímkou Stingerů) jsou Oldsmobily...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.02  12:43

    « Re: výdrž

    Otec je docela pečlivej a žádný auto s ním netrpělo. Měl sem žigula po něm a už sem tak hodnej nebyl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.02  12:41

    « Re: výdrž

    Jasně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.02  10:50

    « Re: výdrž

    Asimove,počítáš do tý "běžný" údržby i výměnu rozvodovýho řetězu každejch 70000 km ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.07.02  10:06

    « výdrž

    Hm Hm. Tak to sem měl žigula s 360.000 km a při prodeji šlapal ještě jako hodinky. Motor 1.2, žádný opravy motoru, jen běžná údržba. Vyrobeno v CCCP :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.07.02  18:06

    « Re:

    to wolff: S blbým Dodge Caravanem 3.3 máme nalítáno 320 tis. km a jezdí dál. Takovej Chevrolet Caprice postavenej na rámu nalítá do generálky hlavy i 600 tisíc kilometrů, motor za celou dobu nepřesáhne 5000 ot./min.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 09.07.02  17:58

    « Bez nadpisu

    No o nějaé Americe s najetýma 1 000 000 km bych chtěl tady slyšet. To je nepředstavitelný. S vyjímkou Oldsmobilu (se mi jeví vcelku přijatelný) jsou to neskutečný krámy a po 45 000 mil sou na odpis. A pokud tady jen trochu solí, po 6 letech rezaví jak lišky. Toť vše.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.07.02  17:18

    « Re:

    to wolff: Američani udělali s Alfama špatnou zkušenost ve spolehlivosti ještě v době, kdy tam jezdily výhradně full-size V8 a najely milión kilometrů s jednou generálkou hlavy. Dnešní americký automobilový průmysl je v * a kouká všude okolo, jen ne na ty nemastný neslaný, napůl americky, napůl japonsky tvarovaný mrchy s předním náhonem, který nikdo nechce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.07.02  16:34

    « Re: AR 156 - brzdy

    Presne jako u tech steracu - neni problem vradit k pojistce spinac - jen pozor, at neni ten drat moc tenkej. U napeti jen 12V jsou tam slusny proudy. K tem brzdam OMP: zavolej mi na 0604/700 764 nebo napis na integrale@centrum.cz a ja ti zjistim presnou cenu. Protoze maji ale Icka prazdniny, dodaci lhuty budou dlouhe. Ze stejneho duvodu prosim kontaktovat jenom v pripade VELMI VAZNEHO ZAJMU. Orientacne se sada prednich + zadnich kotoucu + desticek pohybuje na 155 kolem 16.500,- Kc, na 156 to bude jen o neco malo vic. Na model 75 se da vejit kolem 10.000,- Kc.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…