Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
« Re: AR 156 a JTD
to PetrS: Jeste bych se rad optal - jak funguje JTD pri velkych mrazech? Startuje to hned? Nezamrza nafta? Dik.
Jak jsi zminoval obcasne vypnuti tveho motoru pri plne zatezi kvuli ridici jednotce - zkusil bych se optat i ATXe. Je to sice dost germanofil (nebo boshofil :-)), ale v leccems docela fundovanej (na rozdil od spousty jinych germanofilu, kteri si v tomto postoji asi leci komplexy). -
wolff 24.07.02 15:31
« Bez nadpisu
Jak si uváděl ty priority, tak mám pocit, že to audio ba na prvním místě sedělo víc...Ale jinak to tak je. Ještě jiná věc. Nevím jestli by se ty motory tady fakt nesraly, protože tady mají nízkooktanovej benzín... Mimochodem, VW tady dává 3 roky záruku nebo 100 000 mil... -
"-- skrytý --" 24.07.02 10:06
« Amerika vs Evropa
Kdyz jsem byl jeste jako novinar na Megaakci Daimler-Chrysleru na Hungaroringu, mel jsem moznost pohovorit s Amikama. A ti neverili vlastnim usim, ze Evropan ma zhruba jakystakys prehled o vykonech aut, o jejich konstrukci, atd. Amik kupuje auto podle nasledujicich kriterii: design, audio, interier, pocet valcu, cena+financirung. Prumernej American nema nejmensi paru, jaky vykon ktery auto ma a minimalne polovina z nich ani nevi, v cem se vykon udava (a vubec - velicinu zvanou vykon si predstavuji...dosti abstraktne). Pokud nalistujes na Americkych serverech AR 75 Milano, tak mas pocit, ze jsi nasel stranky blaznu. Oni proste nejsou schopni pochopit, jak to ti Spagetaci udelali, ze to ma jen 6 valcu a z mista na 1 mili to zrychli podstatne driv, nez jejich V8/4.7?????Hlavni problem Alfy Romeo a Maserati na US trhu byl ale servis (stejne jako u nas?). Malo servisnich mist, nedostatek nahradnich dilu, neznaly personal. Amikum principialne vubec nevadi, ze se veci se... - naopak, pro ne je to zcela bezna soucast zivota, vzdyt jakykoliv vyrobek made in U. S. A. se nejpozdeji do roka pos... a to dokonale. Navic - ona zivotnost Spagetackych aut je jedna z nejvyssich (turbomotory pres 250.000 km, atmosferaky pres 350.000), Nemcum se o ni muze jenom zdat. Problem je v tom, ze Ickovy kary jsou strasne haklivy na servis a jejich stavba ma takovou specifickou logiku (auto neni spraveny, dokud ti ze vsech prstu netece krev). A pokud prave servisni sit hapruje...treba v Nemecku nenajdes AR 75, ktera by radila dvojku a v Italii nenejdes takovou, ktera tu dvojku neradi. Pricina? Jednoducha - servis!!!! Proste po 70 - 100.000 km vymeni predni silentbloky na prevodovce, a je po problemu! -
wolff 11.07.02 21:52
« Bez nadpisu
No s tou spotřebou by sem to taky netvrdil. Jezdím sem tam v Lexusu (O.K. není to Amerika, ale bohužel žádný tady ve firmě nejsou, je to vcelku bohatá firma)a s tím autem se prostě pod 15 nedostaneš. Je to teda ten teréní Lexus. Ale totéž mohu říct o Infinity Q45... -
« Re:
No ale o tom to je :-) Proč dělat malej motor, který má sice velký výkon když vydrží 200 tis ? Když zachováš výkon,ale zvetšíš objem, eventuálně přidáš o 2 válce navíc. Získáš větší kultivovanost, stejnou spotřebu a vyšší životnost agregátu danou jeho naddimenzovaností. -
wolff 10.07.02 15:59
« Bez nadpisu
Teoreticky můžeš mít pravdu, jenže je zde i jinej problém a jistě budeš vědět o čem píšu. Sem se tady díval, tady stojí 10W40 1,5 USD řádově. Já kupuju Penzoil za 200 Kč. Pak další věc. Kolik te Chrysler vymáčkne výkon z té 3,3 (pak si samozřejmě může dovolit jezdit max na 4000 otáček). Typl bych, že víc neč 120 kW z toho nevymáčkneš. Kolik má Alfa u stejného objemu? 180 kW.
Ne tvrdím si svoje. Jediný auta, který tady za něco stojí (s vyjímkou Stingerů) jsou Oldsmobily... -
wolff 09.07.02 17:58
« Bez nadpisu
No o nějaé Americe s najetýma 1 000 000 km bych chtěl tady slyšet. To je nepředstavitelný. S vyjímkou Oldsmobilu (se mi jeví vcelku přijatelný) jsou to neskutečný krámy a po 45 000 mil sou na odpis. A pokud tady jen trochu solí, po 6 letech rezaví jak lišky. Toť vše. -
« Re:
to wolff: Američani udělali s Alfama špatnou zkušenost ve spolehlivosti ještě v době, kdy tam jezdily výhradně full-size V8 a najely milión kilometrů s jednou generálkou hlavy. Dnešní americký automobilový průmysl je v * a kouká všude okolo, jen ne na ty nemastný neslaný, napůl americky, napůl japonsky tvarovaný mrchy s předním náhonem, který nikdo nechce. -
"-- skrytý --" 09.07.02 16:34
« Re: AR 156 - brzdy
Presne jako u tech steracu - neni problem vradit k pojistce spinac - jen pozor, at neni ten drat moc tenkej. U napeti jen 12V jsou tam slusny proudy. K tem brzdam OMP: zavolej mi na 0604/700 764 nebo napis na integrale@centrum.cz a ja ti zjistim presnou cenu. Protoze maji ale Icka prazdniny, dodaci lhuty budou dlouhe. Ze stejneho duvodu prosim kontaktovat jenom v pripade VELMI VAZNEHO ZAJMU. Orientacne se sada prednich + zadnich kotoucu + desticek pohybuje na 155 kolem 16.500,- Kc, na 156 to bude jen o neco malo vic. Na model 75 se da vejit kolem 10.000,- Kc.
Jinak o nákupních kritériích Amíků je to celkem trefný :o) , ale i tam se najdou výjimky (a vzhledem k absolutnímu počtu kusů toho stáda je jich možná víc než v Evropě). Kolik tam toho člověk kolem aut sežene, můžeme všichni jenom závidět :o/