Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
JTF 29.11.02 08:00
« spolehlivost AR 147
V AMS před časem vycházel dlouhodobý test 147 JTD na 50t.km. Obstála se ctí. Nikdy nezůstala viset, jako například Octavia TDI v 100t.km testu, kdy jim 2x kiksla na cestě. Alfu k testu ve 20t.km a dalších 50t.km najeli. Doma bych to našel ve kterým čísle jsou výsledky podrobně rozepsány. Taky jsem četl zajímavé články v SM. Víte kdo ze známých osobností má Alfu 147? Např. Ondřej Vetchý/má JTD/, AnnaK... -
« Re: K poruchovosti Alf
Do Alfy musíš jít srdcem a ne kalkulovat, jestli se ti bude kazit víc než Almera. Před Alfou sem měl Mitsubishi Galant a to byl neskutečnej držák, jenže po svezení 75kou se mi zatemnilo před očima a nepomohly ani rady kamarádů: Vole dyť je to Ital!
Dnes už tyhle řeči jen přehlížím a dneska večer si dám špagety :))) -
« Re: K poruchovosti Alf
Já se na tu poruchovost ptám právě proto, že jsem se svezl (už několikrát různě po republice, ale neříkejte jim to!). Mám pro alfy nějakou slabost, líbí se mi i designově, ale netroufl jsem si na ní. Bál jsem se, aby to nakonec za ty peníze nebylo krásný svezení, ale jinak "málo muziky" a problémů nad hlavu. Teď jezdím s almerou a spolehlivostí je špičková - nechtěl bych to zakřiknout. Mám 105 tisíc km bez jakýchkoliv problémů. Ale alfa to není (kamarád na to říká: "uspokojí, ale nenadchne":-). K motorce: jezdím si pro radost na ER5. -
« Re: K poruchovosti Alf
Na to se těžko odpovídá. může sloužit dobře a nemusí. Stejně jako cokoliv jinýho. Kámoš měl 155ku z roku 92 a jezdil přes 70000 ročně, ovšem s motorem 3.0 ( nikdy se taková nedělala, byla to přestavba, motor z 164ky). Byl spokojenej. Jenže mu ji někdo nedávno ukradl. Jistý je jen to, že další auto bude Alfa :))) -
« K poruchovosti Alf
Mám dotaz: má tady někdo reálnou zkušenost jak jsou na tom alfy se spolehlivostí, když se s nimi jezdí denně a hodně a když to nejsou jenom auta pro radost? Modelový příklad: jako služební auto (jezdím skoro pořád sám) by se mi líbila 147, buď 1.6 nebo 1.9JTD. Najedu ale 75 tisíc za rok, takže ještě před uplynutím 3 let budu mít cca 200 tisíc km. Spolehlivost je pro mě prvořadá, pořád dokola do servisu by se mi chodit nechtělo. Vydrží alfa 147 takovýto režim provozu? Nebudu do toho po 100 tisíc km muset cpát prachy? Má někdo z vás nebo z vašeho okolí praktickou zkušenost? -
« Re: Poruchovost vozu
Kdo nejel v Alfě s V6 motorem nežil. Nejvíc se v poruchovosti Alf babraj ti, co nikdy žádnou neměli a ví o tom tudíž prd. Možná, že si léčí mindrák, kterej jim nějaká alfička vyrobila, když chtěli světu ukázat jak jezdí GOLF :)))
Jinak pozdravuju chlapíka s černou octavií 1.8T, kterýmu sem včera večer ujel v kopci kolem Vinohrad v Brně. Nic si z toho nedělej, jednou si koupíš auto, který je opravdu silný. -
« RE:MAGIC
Diky Magicu to uz je konstruktivnejsi prispevek do diskuze :-)) Nakonec mi zacala klouzat spojka, nechal jsem ji vymenit, pritlacnak, lamela i spojkove lozisko vsechno totalne v pr...., sranda stala 9 tacu a razeni se neskutece zlepsilo, tak asi byla chyba tam. Jinak ale to auto jede moc pekne, jeste jsem zvedavej jak se bude kamaradit se zimou :-)))
PS: Nevis jake mlhovky se daji pouzit, pripadne co ta sranda stoji? Mam tam dve diry a nepusobi to moc esteticky. -
"-- skrytý --" 06.11.02 17:11
« Re: ahoj
V podstate nemas moc moznosti. Pouze opravu prevodovky (jedno kolecko za cca 2.000,- Kc + ostatni material - tipuju kompletni repasi na 30.000,-) anebo prodat to cely auto a koupit jiny. Spotreba paliva, prubeh toc. momentu a spolehlivost jsou hlavnimi problemy boxeru a ja osobne bych to auto dal pryc. -
« ahoj
ahoj panove. Byl jsem tak blbej ze jsem si koupil alfu 146 s 1,6 boxerem motorem. Motor by nebyl nejhorsi, tedy ma silenou spotrebu, ale s tim uz se vyrovnavam, jen prevodovka je vskutku tragicka. Nevite nekdo kolik by stala vymena ? Pripadne co vymenit motor za Twin sparkovy i s prevodovkou ? Moc bych uvital nejakou radu... -
« Re: problemek
No kdyby to byla takovahle prkotina, tak jsem nejstastnejsi clovek na svete. Auto jsem koupil v bazaru, vzal jsem si sebou i zkuseneho mechanika a nenasli jsem na nem zadnou chybu. Ani jsme nemohli, pokud bysme motor nerozebrali do sroubku. Clovek ktery ten motor daval dohromady, byl neskutecne prase. No nakonec jsme se po 3 mesicich dobrali toho, proc ten motor nejezdil jak mel. On ten dobrak to totiz splacal dohromady z nekolika motoru a asi nemel tuseni,ze tech 2.0TS byly 3 verze, ktere se lisily nekterymi parametry hrideli + lehke upravy parametru v pocitaci.A pokud se 2 ruzne verze zbastli do jednoho motoru nemuze to nikdy chodit, jak ma. -
« Re: problemek
Ahoj, vzhledem k tomu, že jsem poměrně dlouho neměl čas se věnovat problemům tohoto tématu, tak pišu až teď. Předpokladam, že tvuj problem už je dávno vyřešený, ale pokud ne, tak by mělo pomoci vyčištění škrtící klapky od nečistot a konfigurace volnoběhu. Tu prví věc jsi schopen udělat sám, stačí kus hadru a troška trpělivosti, na tu druhou je potřeba servis, ten postup je poměrně komplikovaný a je lépe jej udělat firemní diagnostikou.