Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
« Re: 147 GTA
To magic:Jo JTD 16V už se třeba v německu prodává a cenově to je stejný jako benzínovej dvoulitr, což by snad i šlo,ale i normální dvouventil tam je na úrovni silnější 1.6 a to u nás už šplhá cenou k dvoulitru.Počítám , že JTD 16V bude u nás stát tak 780 000 Kč což je hrozný.U nás jsou diesely v kurzu a Fiat CZ toho zneužívá. -
"-- skrytý --" 13.02.03 09:18
« Re: 147 GTA
Asi bych v pripade 1.9 JTD pockal na 16v. U zazehovych motoru asi pujde vyvoj smerem k JTS, ale buhvi kdy. Ocekavam kompletni radu 1.4, 1.6 1.8 a 2.0 JTS (147 2.0 JTS by mohla byt v Zeneve?). Vzhledem k potizim s TPV bych ale necekal vyrobu drive, nez za rok. Roberto Testore si zase nekde delal z pisalku legraci a tvaril se tajuplne na 2.0 JTS v turbu s pohonem vsech kol...obehrana pisnicka... -
« Re: ??
Záleží na stavu aut a co vlastně chceš, a co očekáváš a pro jaký účel budeš auto používat.Alfa : motoricky velmi dobrá, jen chybí krouťák 2.0l, náchylná na rozvoďák po 100 tis. měnit.Kastle tuhá.Pokud je nabořená tak ji nikdo už pořádně neopraví, protože má měkej předek, nebude už nikdy lícovat. -
« 1,8TD
Nazdar lidi.kupil som Alfu Romeo 33 SportWagon 1,8TD.Za mensi peniaz ale v horsom stave.Ma niekto taketo auto alebo s tymto motorom?neviete mi poradit co to bude zac?lebo je v garazi,potrebujeme nastavit ventily-nevieme presne hodnoty.chcem vas preto poziadat o radu-neviete niekto zohnet tieto ciselka?a este treba vymenit tesnenia-pod hlavou hlavne.fuci tade,nechce startovat pri nizkych teplotach.zatial vam dakujem,cafte -
"-- skrytý --" 10.12.02 13:50
« Re: to magic
V principu ano, ale zase tvuj pripad svedci o tom, ze ne vzdy syntetika = cisty motor. Do AR 75 benzinovych typu 2.0 TS a V6 vyrobce doporucuje 10W/40. Pri aplikaci Aral Elastic jsem nezazil problem. Nehodi se 15W/40! Do V6 jsme lili i 5W/40 a rovnez nebyl problem, tento olej je ale vhodnejsi do verze 1.8 Turbo. -
« to magic
Když sem koupil Alfu 75, tak sem nevěděl co tam původní majitel lil za olej. Nalil sem pro jistotu minerál, aby se mi nerozpustily usazeniny. po nějakých 3000km sem sundal víka ventilů a vanu. Ten motor byl jako bych byl první majitel, všechno zářilo čistotou, žádný usazeniny. Tak sem si říkal jestli to není tím, že tam byla nějaká syntetika, ale viděl sem Hondu Prelude ježděnou na syntetiku a byla po 150000 úplně černá. Dá se vůbec podle stavu poznat jakej olej byl v motoru? -
« Re: zaruka
Ze by zbankrotovali, to se teda nebojim. Kde kdo dneska nabizi dlouhe zaruky na vsechno mozny, a zkus je uplatnit! I u te zaruky na proreziveni je tisic omezeni, takze kdyz ti prorezavi treba dvere za 2 roky, porad si jeste nemuzes byt jisty, ze "projdes". Ted jsem cetl v jednom nemeckym casopise zajimavou pravni kauzu, ktera se tykala citroenu berlingo. V zarucnich podminkach tam totiz stalo, ze zaruka se nevztahuje na vsechny spotrebni soucasti, ktere podlehaji pravidelnemu opotrebeni, jako jsou pneumatiky, brzdove desticky, kotouce, remen alternatoru, ROZVODOVY REMEN, ... , a na vsechny dalsi zavady, ktere by se v dusledku poskozeni techto soucasti mohly objevit. A jsme u toho: pokud by tedy napr. v zarucni dobe praskl rozvodovy remen a v dusledku toho by sel motor do kytek, nevztahuje se na to zaruka. A ten clanek v tom casopise byl o tom, jak byl dovozce citroenu soudni cestou donucen ty zarucni podminky zmenit. Dneska jsou vsichni akorat experti v tom, jak ti per huba neco velkolepeho slibit, ale jak te zaroven co nejvic ochcat...