Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
« Re: ??
čau lidi, dovolte mi souhlasit s názorem, že když je nabořená, tak už nikdy ta kapota dokonale sedět nebude. Koupili jsme loni ojetou 156(dovoz z Německa), docela dost bouranou na předek. Všechno jsme úspěšně opravili, ale už navždycky bude po bližším pohledu poznat, že už s ní někdy něco bylo. Hrany kapoty souměrně nepřiléhají k hranám blatníků. Jinak musím říci, že Alfy jsou překrásná auta-takoví malí andílci s pořádným ďáblíkem v těle. -
"-- skrytý --" 19.02.03 15:54
« Re: magic
Jo, tak to uz vim, o koho jde, byt se osobne zname jen po telefonu. Psal sem pod loginem alfa33 nebo tak nejak, ne? Ted snad uz budeme davat na kamosovu 3.0 V6 spajzku z 1.8 turbiny, tak uvidime, co to udela. Budeme to strilet naslepo, snad nebude problem. Bohuzel mi nejak pod OS X ani pod OS 9.2.2 nechodi stary Virtual PC, takze se ted nemuzu podivat na nic z CD, ale snad uz prijde upgrade. Mail: integrale@centrum.cz -
« Re: magic
Mám 2,5 V6 Milano Platinum 161.36 vyrobený 12/87. Mám k tomu i původní CH papíry, kde na přání zákazníka byly místo kožených sedaček látkové. Samosvor tam je, nejsem odborník, ale tohle auto točí obě kola. Ovšem parametry zrychlení a max rychlosti neodpovídají papírovým předpokladům. auto líp akceleruje, ale má nižší maximálku. Tak se domnívám, že ta převodovka je měněná z jinýho modelu. I když pro milano se dělaly dva různý stálý převody ( minimálně). Ten alfista je z Drnovic u Blanska a jeho mail je mredl@iol.cz. Jestli chceš poslat fotky jeho staveb, dej sem mail. má třeba upravenou Giullietu 3.0 V6, brzdy porsche, atd nebo GTV6 jako okruhovej speciál ( ten je teď bez motoru a je na prodej). Škoda, že už se tomu nevěnuje tolik co dřív. Má dnes jiný priority, ale pomocník je to k nezaplacení. -
"-- skrytý --" 19.02.03 09:26
« Re: magic
TS ma ale jiny poloosy, kardan a lozisko, nez V6. Normalne prevodovku z TS do V6 nedas. Jinak je vnitrek podobnej, takze prestavba vnitrku mozna je. Co ty to teda vlastne mas? Obcas pises o TS a obcas o V6, tak v tom mam zmatek. A ten, kdo spravuje ty Alficky 20 let, kdo to je? Ja jen jestli ho znam, prip. jestli na neho nemas kontakt (profici se vzdycky hodej). -
« Re: magic
asimov: Šestikvalt by bodnul, klidně bych dal šestce převod 0.7 protože jet 160 při dvou tisících je balzám a motor na to má, navíc je žádoucí, aby byl výkon při daných otáčkách využíván naplno a takový převod by tomu jenom pomohl. Ale pravda je, že většina těch cest, které podnikám, jsou spíše ty okresky a baví mě to. Někdy ale fakt nadávám, navíc koncový tlumič je laděnej na hluboký brum mezi 2-3 tis. otáček, a to je někdy hezký, ale už po dvaceti kilometrech spíše trpím a motor se snažím držet na hranici optimální účinnosti 3150 ot./min, nad tuhle hranici začíná podstatně víc žrát. Jenže držet to zase vždycky nejde. Mít víc peněz, jezdím v 540i a neřeším to :o))) -
« Re: magic
asimov: Tohle u mě vyřešili filigránsky. Dali tam převodovku Getrag 265CR (psí noha s jedničkou k sobě a dozadu, dvojka rovně vpředu a zbytek už je jasný). Jelikož by nedosahovali shodné maximálky jako s běžnou převodovkou, tak dali místo normálního 3.73 diferáku 3.07 diferenciál. Výsledkem je, že auto si uchovalo maximálku 229 km/h, ale kvalty jsou seskládaný k sobě. Na dálnici je to absolutně nepoužitelný auto, je to hroznej řev a žere to. Na okresky je to palba. -
« Re: magic
magic: Obě ty čidla na tlak oleje sem měnil, protože kolem jednoho tekl olej a asi víš, že přístup k nim je špatnej.... Ale kamoš u kterýho sem to dělal donesl krabici plnou těchto čidel a obě sme namontovaly aniž by se řešil závit. Ale on alfama žije dvacet let ( žil v osmdesátých letech v Rakousku) a možná se jen nezmínil, že sou dva různý závity.
Samosvor tam tedy mám určitě, když to roztočím na místě, tak udělám krásný kolečko třeba desetkrát dokola a přední kola se ani nehnou. Výsledek je potom čitelnej na asfaltu :)) Asi ta převodovka bude z novějšího TS, líp to akceleruje, ale mám nižší maximálku. -
"-- skrytý --" 18.02.03 10:35
« Re: magic
U Milana je zasadni problem v tom, ze zavity jsou W, mam na mysli treba baroskop - mezi radsami valcu je to cidlo tlaku oleje (jsou tam celkem 2), atd. Blbe se to shani. Tyhle auta byly urceny do USA a prodavaly se v CH, jinak nikde v Evrope nejezdej. Pokud tam das motor 3.0 z Ameriky nebo QV tak je to o.k. Milano 2.5 samosvor nemelo, prevodovka je ale plne zamenitelna za prevodovku 3.0 se samosvorem, to neni problem. Poznas to tak, ze na suchym asfaltu stocis kola do plnyho rejdu a na 3000 pustis prudce spojku. Pokud se auto IHNED otoci na miste, aniz by melo sebemensi snahu jet po predku, tak to dela ten samosvor. -
« magic
Motor už mám nachystanej. Dole táhne opravdu fantasticky, škoda, že nahoře se už nic moc neděje.... jinak mám video rozjezdu na suchým asfaltu, kde se mi roztočí obě kola, jak je to možný bez samosvoru ??? Spojku mám jednolamelovou. Pravda je, že převodovka asi není původní, ale měl sem zato, že je zase z Milana.