Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
Jirka 21.05.07 10:53
« Re: Dotaz
Milý Richie HK, Alfa si určitě zaslouží vlastní fórum - máte bezpochyby pravdu. Jde jen o to, že struktura celého diskusního fóra je po těch letech už poněkud podivná jako celek. V plánu je tedy celková reorganizace struktury fóra a každá automobilka by zde měla najít vlastní větev fóra. Zatím jsme však nenašli čas na onu reorganizaci, protože jejím důsledkem je přebrání cca 6.000 diskusí a jejich co možná nejrozumnější zatřízení - což je opravdu děsná fůra práce.
Vzhledem k tomu, že Alfa je asi nejnedočkavější :-) tak Alfu Vám založím ještě před reorganizací. Budu Vám však velmi vděčný, když mi pomůžete a vyhledáte mi diskuse, které by do fóra Alfy měly být přeřazeny.
Updated: Takže, fórum jako takové máte založeno, ale zatím je zde jen tato diskuse. Projděte si tedy i ostatní fóra a dejte mi vědět, které další diskuse sem chcete přehodit. (Každá diskuse má svůj unikátní identifikátor - tzv. "uid" - je to ta změť číslic a písmen v adrese za http://www.auto.cz/diskuse/ - v případě této diskuse je to "4618a8052cb64". Pokud mi tedy dáte seznam těchto "uid", nebo celých adres diskusí - přehodím je do tohoto fóra.) -
"-- skrytý --" 21.05.07 10:15
« Omluva
Admin: Stejne tak, jako se umim ohradit proti (dle meho nazoru) nepravostem, umim se omluvit v pripade, ze jsem udelal chybu. Prijmi tedy mou uprimnou omluvu za muj omyl v souvislosti se smazanim prispevku odkazujicim na diskusi o AR. Snad se vam podari databaze vychytat a podobnych horkych chvilek s vypadky budete muset resit co nejmene. Mejte pekny den :-)
Rebby. -
Jirka 18.05.07 17:33
« Re: Smazano bez duvodu...
Milý Rebby, snažím se reagovat všude, kde najdu zmínku o "mazání příspěvků". Možná jste to nepostřehl, ale včera nejely téměř celý den diskuse, protože spadla databáze a probíhaly rekonstrukce dat. Rekonstrukce se v podstatě zdařila, ale cca. 1.100 příspěvků (z celkových 780.000) ztratilo vazbu na své správné umístění. Byly proto přesunuty do diskuse [odkaz] . Na tuto událost upozorňujeme na HP diskusního fóra. Pokud byste měl zájem nám pomoci, můžete na email [odkaz] poslat seznam příspěvků a jejich správné umístění - my je přesuneme. Pomoci by v tom měly unikátní identifikátory každého příspěvku zobrazené pod jménem přispěvatele.
A ještě bych dodal, že příspěvky mažeme jen v případech rasistických výroků, či jinak obecně nepřijatelného obsahu nebo jednoznačného spamového či page-rankingového charakteru. Určitě ne v případě vložení odkazu na nějaké hobby či klubové stránky. Pokud jde o různé kluby apod. - pro ně (pro Vás) naopak chystáme zázemí v části moje.auto, kde časem přibude možnost se sdružovat do klubů. (a linkujte si, co potřebujete a jak je libo)
Předpokládám tedy, že příspěvky, které považujete za smazané, se nacházejí ve výše zmíněné diskusi. Pokud je najdete, dejte nám vědět - vrátíme je velice rádi. -
"-- skrytý --" 18.05.07 14:54
« Smazano bez duvodu...
Admin: Je opravdu nutne mazat prispevky odkazujici na naprosto nekomercni projekt diskusniho fora o Alfach Romeo? Jak to souviselo s provoznimi podminkami serveru? Vite, kdyby jste k projektu migrace databazi a joinu loginu pristoupili citliveji, neresili byste takove potize s odlivem lidi. Mazanim odkazujicich prispevku resite jen dusledky, nikoliv pricinu. Klidne to zase smazte, me je to putna :-)
Jen doplnim, ze o Alfach si citatele mohou popovidat (krom tohoto serveru) i na [odkaz]
Rebby. -
"-- skrytý --" 23.04.07 09:19
« Re: Bez nadpisu
luckash: protože to tak je. Mezinápravový diferenciál je v bloku u zadní nápravy, ale čerpadlo pro jeho ovládání je vpředu u motoru. Tornado: Přední OMP Racing vycházejí na cca 9.000 Kč vč. DPH (sada př. destiček + 2 kotoučů), na zadek je to cca 5.000 kč. Srovnávat s originálem nelze, protože originál nebrzdí. Na stránkách www.ompracing.it se dozvíš více, např. součinitel tření a rozsahy teplot, takže to brzdí za studena i za tepla. Nepráší a mají relativně dlouhou životnost. Ještě vyrábějí řadu Road&Sport, která je cca o 10-15 % lacinější, ale s tou nemám žádné zkušenosti. Jedinou nevýhodou firmy jsou dodací termíny - někdy je set k dispozici obratem, jindy to trvá třeba 3 měsíce a je nutno pro zachování ceny složit 100 % částky předem. Standardně firma uvádí dodací lhůtu 30 dnů. -
« brzdy, podvozok a audio
Zdravím všetkých alfistov. Potreboval by som poradiť pri výbere brzdových dielov, podvozku a audia. Najprv k tým brzdám. Chcem vymeniť všetko tzn. predné kotúče s platničkami a aj zadné s platničkami. Akú značku by ste mi poradili.
to MAGIC: radil si spoľahnúť sa na OMP. V čom je OMP lepšie ako iný /prečo to s nimi lepšie brzdí/ a za koľko by sa dali zohnať prípadne aj dodaciu dobu.
Chcel by som vedieť či má niekto s touto značkou vlastné skúsenosti, prípadne čo by ste mi odporučili. Nechcem žiadne * čo po pár brzdeniach "zvädnú" a nebrzdia ale ani žiadne závodne supersporty čo treba mať žeravé aby správne brzdili. Ozaj mám 156 SW 2.4 JTD 20V 129kw.Čo sa týka podvozku chcem meniť ramená, siletbloky, tlmiče a čapi. S čím máte dobré skúsenosti/aké značky/. Nechcem isť do servisu za 10000 km že mi niečo klepe na nápravach. Ďalej potrebujem vybrať autorádio do mojej alfy. Interiér samozrejme facesliftovaný teda autorádio originál zabudované v paneli. Chcem aby nove rádio prehrávalo MP3, malo bluethoot na prepojenie s telefónom a aby fungovalo ovládanie čo mám na volante. Pozeral som na nete a na nič od origo alfy som nenarazil. Asi bude treba dať na miesto origo radia redukčný rámik a potom nejaké klasické autorádio. Má už stým niekto skúsenosti ako ten rámik pasuje? aký výrobca rámiku /DIETZ, STUALARM apod./. Super by pomohlo aj nejaké foto. A k tomu ovládaniu na volante - Fungujú tie interface pre jednotlivé značky? Počul som rozporuplné názory. Samozrejme uvítam aj nejaký tip na model autorádia. Nepotrebujem žiadne "superdelo" len slušný zvuk a pokiaľ sa dá strieborný design / kvôli tomu origo panelu/. Moje tipy sú JVC KD-BT1E alebo Pioneer DEH-P55BT, DEH-P65BT, DEH-P75BT. Prosím poraďte. -
-
"-- skrytý --" 06.04.07 10:59
« Re:
luckash: no vidíš, dobrej nápad, ale 164 se bude řešit až jindy, teď je na řadě dodělání těch odkazových stran se schematy - dojet popisy a nějký vztahy, aby bylo jasný, co je co a proč.
U 164 - tam jde o to, že viskospojka není normálně plná oleje, jako u Integrale nebo 155, ale dutým hřídelem tam pere čerpadlo olej na základě vyhodnocení zvláštní ŘJ, která je umístěná pod rádiem ve středové konzole. To čerpadlo je umístěný úplně vepředu vlevo pod parohama první řady válců - tam, co to vždycky teče (ale vždycky jsme to nechali celý utěsnit u hydrauliků, takže nikdy jsem to ani neměl rozhozený). Je tam zároveň soukolí převodu k zadní nápravě. To čerpadlo stojí asi 36.000 Kč, ale nikdo, koho znám ho zatím neměnil (taky o něm nikdo nevěděl, všichni jsme vycházeli z předpokladu, že to je stejný jako u Integrale). Přítomností toho čerpadla se taky trochu vysvětluje "gumovost" toho auta, kterou jsem já dost připisoval slabýmu motoru - např. neschopnost auta jet "dveřma napřed". Ale ono při tý váze to ani není žádoucí...
4618a8132bd93
4618a81337141
4618a81209303
4618a80ff35f1
4618a80bec132