Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
"-- skrytý --" 14.10.03 14:41
« Re: italiaspeed
Podle mych informaci by 166 urcite nemela byt ve verzi 4x4. Prestoze jeste tesne pred jeji premierou existovaly informace a prototypy verze 2,5 biturbo 4x4 s klasickym Viscomaticem (jako 164 Q4), ve vyrobe se nakonec neobjevila a pry uz neobjevi. U 156 to neni tak jiste, ale pravdepodobnejsi je, ze to bude az u 157, protoze neni jeste uplne vyvinut motor 2.0 JTS s turbem, ktery by mel konkuroval Mitsubishi Evo. Petivalec Lancia uz z nejakeho neznameho duvodu nechteji pouzivat..? Verze 4x4 by mela byt jeste u Kamala, ale tam zatim neni jasna stredova spera, kterou by chteli dat aktivni, ale realne zadnou nemaji (nevydrzi a neshodne se se Selespeedem). Ten samy system 4x4 by pak mel byt u 148 a 157. U 167 se spekuluje o zadnim pohonu (jako i u nove Omegy, protoze zrejme budou na spolecne podlaze). Odporuje tomu ale koncepce nove Lancie Thesis, ktera ma stale jeste pohon prednich kol. Ja bych spise vsadil na to, ze 167 bude prestavena Thesis. U obou by se ale mel objevit motor 4.0 V8 na bazi soucasneho osmivalce Maserati. 166 je mrtva, nikdo ji nechce a myslim si, ze vyvoj 167 je uz asi u konce, spis ted pujde o TPV. Objevit by se mohla pristi Zenevu??? -
« italiaspeed
Když jsem hledal fotky nový AR166, tak jsem narazil na perfetkní server (v angličtině) o italských autech: www.italiaspeed.com. Popis faceliftovaný AR166 je tam na 10-15 stran, k tomu spousta fotek. A takovejch rozsáhlejch článků je tam spousta. Plus info ze závodů. Je to snad ještě lepší server než www.carsfromitaly.com (tam o nový AR166 zatím nic není).
Taky jsem si hezky početl (na italiaspeed) v rubrice "future models". Podle toho co píšou, přijde už letos v prosinci 156 GTA s 4x4 a normální 156ky dostanou 4x4 v polovině příštího roku. Bohužel jsem tam ale nenašel nic o pohonu 4x4 pro 166 (168). Ale určitě se na ní taky dostane, protože auto vyšší střední třídy v provedení pouze "předohrab" :-((( -
« Re: 75
asimov: jo to video si rád prohlídnu. guruguru@volny.cz
magic: brnknu ti, ale bylo by lepší se třeba i sejít, docela bych se rád v nějaký 75 nebo 33 svez, protože tuhle možnost prostě nemám.
Jinak řeším dilema jestli auto koupit v zimě(pravděpodobnost nižších cen) nebo po vstupu do EU- kdy by teoreticky měly jít ceny dolů kvůli dovozu. Nevím jak pracný je sehnat třeba jenom papíry a dovézt něco z Eu. -
"-- skrytý --" 07.10.03 13:13
« Re: 75
75 je asi o 1.000.000 % lepsi nez 33 a vetsina dnesnich komercaut. Pokud to ma byt ale na hrani, doporucuju bud 3.0 V6 (Svycarsko, Nemecko, od 1.500 do 10.000E, za 3 jsou uz jsou dobre) nebo 1.8 Turbo (v Italii vic nez V6 a jsou od 1.500 do 5.000 E, kolem 2 je uz dost pekna). AR 75 trpi na kardan, spojku, prevodovku a jeji ulozeni. Je to vlastne stejnej problem jako na Porsche 944. na rozdil od neho je ale na 75 perfektni samosvor, ktery se nerozpada pri otaceni na plyn. Co se ladenu tyka, je tam elektronika Bosch Jettronic, takze se musi delat cela RJ nebo kupovat komplet (treba vstrikovaci system HallTech s dvojici injektoru pro valec). Pro 75 existuji brzdy OMP za cca 12.000 Kc, ktere z toho udelaji formuli, za cca 10.000 jdou koupit tlumice Koni Sport, ktery jsou taky o.k. Turbo asi nesezenes, u V6 to chce optimalizovat svody, vyfuk, sani, vacky, atd. Mam znameho v CH, ktery ma spostu veci na 75 od vacek po kola, i cely auto 75 QV prevrtany na 3,3 l, cca 250 k, brzdy Autodelta, zadni napravu jako Zagato, prevodovku zesilenou a delsi, na 17" kolech to chodi 260 km/h a je to k mani za 5.000 E. Za 2.000 ma nejaky GTV 6, coz je 75 se zkracenym rozvorem a par upravama, historicky velmi cenene auto (neporazitelne v divizi II cestaku ME), ma asi 3 + nejaky kastle a motory a brzdy...atd. Jeste mi nabizel asi za 500 E 75 3.0 bez motoru, cervenou, pry dobrou. Motor se da koupit kolem 10.000, pokud neprdne rozvodak je vecnej. Pak je jeste 75 Evoluzione, ta je ale dost draha (pod 5.000E neni), to je zavodni verze Turbiny, 188 koni, jina zadni naprava a dalsi zmeny, da se tam hodit turbo z Lancie a intercooler dopredu.....nekonecny. Zalezi jen na tom, kolik mas penez. Klidne brnkni 604 700 764 -
« Re: poraďte
Mám doma 33 S 16V Permanent4 97 kW a nemyslím si, že to není skvělý motor... Je potřeba mu věnovat patřičnou péči a on se odmění supr výkonem. Do 4000 ot. to sice nejede, ale pak... Co se týká spotřeby, jezdím s ní jen občas takže to nehlídám, ale pohybuje se kolem 10. Navíc si myslím že 33 má lepší podvozek a dá se upravovat za menší peníze než 75-ka. -
« Re: poraďte
andree_cz: 75 je hlavně zadokolka, takže srandy s ní bude o hodně víc, navíc je to transaxle, převodovka je vzadu! 33ka je taková motokárovější, ale čtyřválcové boxery zas tak skvělé nejsou a dost žerou. I když zvuk je fajn. Být tebou, jdu do 75 2.5 nebo 75 3.0 Nejlepší kusy jsou každopádně ve Švýcarsku, takový Alfy, jaký jsem tam minulej pátek viděl, jsem u nás neviděl už minimálně osm let! Nicméně je třeba hledat a hledat, za auta ve vynikajícím stavu tam chtějí taky vynikající peníze. -
« Re: poraďte
Chtěl bych to spíš jako koníčka, takže počítám s tím, že se to bude sypat, ale očekávám od toho pořádný svezení. Doufám, že mi to 75 2.0 splní. V bazarech jich je celkem dost a pohybujou se v cenovým rozmezí 20-30tis. Jsou ale zralý na kus práce, alespoň co se exteriéru týče. Slyšel jsem, že 75 jsou oproti 33 v lecčems vychytanější, alespoň co se elektroniky týče. Nemá někdo nějaký podrobnější poznatky