Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
« Re: nová 156
No já myslím, ze zatím vypadá báječně, nová karoserie se moooc povedla. Má dravější masku a nový prolisy v okolí zadního loga a SPZ jí na kráse ještě víc přidaly. Navíc přibyl novej diesel 2.4 JTD Multijet 20v, 129 kW/175k. Rozená italská krasavice. Giugiaro může bejt pyšnej. -
"-- skrytý --" 11.11.03 11:08
« Re: 156
Da. Kdyz se vynda. Ale to v bazarech moc casto nedelaj. Gufero neni problem, ty srace uz se vubec nedodavaji. Ja se ale soukrome domnivam, ze prvotni problem byl v elektronice Bosch, protoze ty auta sly blbe na volnobehu, strasne se to hadalo a tim vznikaly priserny razy na ty klice. Nasledne se delaly bezplatny opravy, ale nektery auta uz mely nabehano tolik, ze ty gufera proste odesly. Ono se zmenilo oboji od roku 98, takze tuto moji soukromou teorii vycucanou z prstu asi lze jen tezko potvrdit (nebo vyvratit). Nemam pro to zadny statisticky vyznamny podklady, takze to mozna je jenom uz muj podmineny reflex - kdyz Alfa nejede, vinen je Bosch. Druha otazka je, kolik toho jeste ten dotycny clovek ujel bez oleje (ono to uvnitr auta nebylo az tak moc slyset a potom uz bylo pozde. Navic nejaky check-control zareagoval, jiny si ani neskrtnul). -
« To Magic
Ahoj Magicu,jsem rád, že jsi se tady zase tady obejvil. Mám na Tebe zase pár všetečnejch dotazů. Už mám konečně svoji Alfu 147 1.9 JTD 16V a zatím nemám potřebu a ani chuť (kvůli záruce) k nějakýmu čipování.Ale stejně,když občas jezdíš do Itálie, jak je to tam s tuningem ? Třeba o němcích je známo, že auta tuněj jako blázni.V Itálii mi připadalo,že většina Alf byla stříbrnejch a na plecháčích.Má zdejší firma Ricambi nebo Bit power nebo jak si říkají něco společnýho s Itálií ? Existuje tam něco pod podobným názvem. Přeci jenom bych volil radši Italskej produkt,jelikož v zemi kde se auto vyrábí ho uměj i nejlíp upravit a je tam taky úpravců nejvíc. Analogie je třeba u nás Cimbu,kdy snad kvalita je dobrá a polovina dieselů už má čip ze salónu.Existuje něco takovýho v IT na Alfy ? Dík -
"-- skrytý --" 06.11.03 09:21
« Re: 156
Na modelech TS hlavne u 2.0 97 a 98 odchazely gufera = v pohode ti behem chvilky vytece olej. Jde vzdycky o to, jestli je klika v pohode, nebo ne. Klika stoji kolem 60 litru, takze kupovat novou neni nic moc. Ale pokud je v pohode, da se za par slupek zbrousit, daj se novy lagry, udela se presazeni a jezdi se dal. Pri ty prilezitosti se daji udelat i treba pisty (za cenu (skoro) originalu kovany, lehci a vic vydrzej), krouzky (da se pouzit misto oceli keramika) , odlehcit a vylestit ojnice a vyvazit klikovy mechanismus na 0,02g misto 5g. Potom se zbavis tech vyvazovaku a motor se konecne trochu rozjede. pisty+krouzky = 25, prebrus kliky + presaz + lagry = 10, vyvazeni + prace = 15. Potom staci poradny vyfuk a eepromka a mas 170 koni jedna basen. -
matuS 06.11.03 00:00
« Re: alfa 75 2.0 vs. crx
magic> crx zatoci perfektne aj pod plynom ak mas adekvatne gumy (naozaj ma to vzdy prekvapilo ako Steve vyletel z prudkej zakruty a vnutorna guma nepresmykovala) a brzdi dobre ak mas ine ako standartne brzdove disky a podvozok.
www.gerek.sk/steve/ to je crx na ktorom som jazdil a vela krat bol odvezeny, a tieto dve veci sa mu naozaj vycitat nedali, okrem inych brzd tam mal tusim 17" gumy a KONI podvozok. a sedelo to naozaj dobre. co sa tyka akceleracie, mal som presne take reci kvoli krutiaku ako ty, ale potom ked som v tom isiel, tak som bol velmi prekvapeny, ako to auto bolo zive od 3tisic vyssie a co sa dialo po aktivizacii v-tec pri tusim 5.500ot (uz si to presne nepamatam) to nemalo obdobu. proste pokial si to tocil, tak to auto bolo ako riadena strela. ako na obrazku vidis, ma tam zmenene sanie a vyfuk, inak ziadne zmeny na motore.
tym nechcem povedat, ze ta alfa je zla, naopak, len som nechcel aby crx vyznelo ako nejake babske auto, lebo crx tak nezne len vyzera. po drobnych upravach ako horespominane je to slusne vozenie, a otvorenu strechu a pocity z toho toho ti 75tka neda. este jednu vec chcem dolozit - mas pravdu, to auto sa naozaj kruti, je to jeho velka slabina.
myslim ze alfa je skor pre niekoho kto nechce kompromis v jazdnych vlastnostiach, crx je vikendove auticko, je tam obmedzenie len 1 pasaziera, ale je to pekne a stylove auto (za ktorym sa otoci kazda baba), so super tocivym motorom s jazdnymi vlastnostami a kvalitou od hondy -
« 156
Cau, prosil bych o radu nekoho, magic a dalsi, kteri vi, o cem mluvi. Posilhavam po 156, za kterou bych rad vymenil svoji Bravu. Od r.v. 99, asi dovezene z Nemecka?? (nebo odjinud, poradte!) bud malicko nabourane nebo s nefunkcnim motorem. Na co je potreba si pri koupi Alfy dat pozor, co se da ocekavat pri oprave (motoru nebo i kastle) atd... celkem dost veci opravim svepomoci, jak jake jsou ceny dilu? Jaky motor je nejlepsi volbou z 1,6, 1,8 a 1,9 JTD? Diky za kazdou VECNOU radu :-)
-
"-- skrytý --" 05.11.03 13:25
« Re: alfa 75 2.0 vs. crx
No, je to asi vec vkusu, ale me pripada ta Honda hodne nestabilni, moc citliva na vitr, vodu a pocasi vubec. Pod plynem nezatoci, pod brzdou se vlni, je hrozne pomala diky mizernymu prubehu kroutaku, nebrzdi...nenapada me nic, co by ji favorizovalo. Pravda, 160 koni z 1,6 l zni moc hezky, skoda jen, ze skutek utek. Hmotnost hovori pro Hondu, pravda. Jetaky pravda, ze ta Alfice umi s tim svym samosvorem byt pekne jedovata, a pro "umelce" vyhledavajici CRX by asi byla hodne nebezpecna.