Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.02.04  12:54

    « Re: to ales.v

    to ales: Jo, diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.02.04  23:33

    « Re: to ales.v

    Ahoj, omlouvám se, že jsem se tak dlouho neozval, ale nějak není čas. Tuning vycházel v Imofě na 15000 Kč, dělal jej Roman z BitPoweru, ale myslím, že i sám za to chce stejný peníze takže je to vcelku jedno.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.04  16:38

    « Re: Alfa 147 1.9JTD 16V

    Promin, vždyť už jsi mi vlastně odpověděl... Dneska mám zas den. Takže jen jestli nejsou nejaké technické problémy s timto vozem. V centralnim skladu maji jednu podle mých predstav a po predchzich velmi dobrých zkusenostech se 147 1.6TS bych ji chtel koupit. Akorát mi bude chybět ten parádní zvuk kolem 6000 ot......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.04  16:33

    « Re: Alfa 147 1.9JTD 16V

    jak ti jezdí, kolik si veme paliva, jestli nejsou nejaké technické problémy, atd...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.04  06:39

    « Re: Alfa 147 1.9JTD 16V

    Mám ji doma, co Tě zajímá ? Super svezení,spotřeba kolem 6l/100km. Nechá se i za míň, ale s Alfou Ti to nedá.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.01.04  22:37

    « Alfa 147 1.9JTD 16V

    Mate už nejaké zkušenosti? Mám na ni zálusk....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.04  10:38

    « Re: Focus vs Alfa 156?

    Na rozdil od Focuse, z Alfy nic netece, neprehriva se, nepraskaji expanzky, atd. Potize byvaji jenom nahodne jako u kazdeho auta a to predevsim razu elektrickeho (jako u Focuse) a elektronickeho, u manualnich prevodovek se temer nevyskytuji potize s mechanikou s vyjimkou prvnich benzinovych ctyrvalcu (i kdyz tam je asi pricina tez v elektronice). U JTD odchaziva vstupni vaha vzduchu, konektory a obcas nejaky ten vstrikovac (holt je to bohuzel Bosch). Spolehlivost je obdobna jako u Focuse II. generace. Bohuzel u verze SW (combi) se u te Alfy (na rozdil od focuse) prastis do cela o zamek patych dveri, protoze Focus je snad jedine auto, kde se mi to nestalo. Diky tvrdsimu odpruzeni a vetsi tuhosti karoserie ma Alfa snahu rezonovat v interieru (ale pokud das na Focuse sportovni vzpery bude to to samy). U ojeteho auta neni tak podstatna znacka, jako spis stav konkretniho kusu. Hlavni duraz je treba klast na nehavarovany (ani malinko) kus, protoze cech nebo nemec to uz nikdy poradne nespravi!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.04  19:53

    « Re: Design

    Nadhera.... slintam ale ja bych rekl ze benzin je lepsi volba uz kvuli tomu, ze to je Alfa, a pro ten charizmaticky zvuk.... Ale diesel je hodne nenapadnejsi...
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.01.04  16:23

    « Design

    Mohl bych vás všechny poprosit o názory na tohle autíčko. Prosím nekamenovat:)
    Alfa Romeo 166 Coupé JFD
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.01.04  17:18

    « Focus vs Alfa 156?

    Zdravim,
    muzete mi nekdo poradit? Jsem stastnym majitelem ojeteho Focusu sedan 1,8TDdi (60 000km) a i kdyz se mi vuz libi, cim dal tim vic premejslim o Alfe 156 1,9JTD nebo jeste lepe 2,4JTD - kdyz budou chechtaky, tak o Alfe 2 generace z roku 2003. O techto Italech sem se docetl ze jsou pry hodne poruchovi, jenze vsude se uvadeji zavady jen benzinovych verzi, ne dieselu. Potreboval bych to skonzultovat primo s majitelem naftove Alfy, jestli to nejsou jen pomluvy; ozvete se prosim na angler@pobox.sk; diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.12.03  12:24

    « Re: to ales.v

    Ty jsi delal v Imofe donedavna tuning, neni-liz pravda? Ted po novym roce do toho asi slapnu se svou Mareou 2.4JTD. Mam to nechat udelat v Imofe nebo primo u Bitpower (obcas se v Praze vyskytuji)? Kolik to stalo u Imofy?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.12.03  00:00

    « to magic

    Čau Magicu, kdysi jsi po mne chtel nejaky papir, pak jsi se dlouho neozval, trapi te to jeste? Mam novy mobil 606710827.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 17.12.03  13:20

    « Bez nadpisu

    No sem z toho vcelku mimo, ael když si ten článek přečteš, tak to vypadá vcelku reálně a ty zprávy vcelku nenápadně , ale pravidelně prosakují. Fakt je ten, že o takových motorech se může ostatním automobilkám jen zdát a to i když budu brát v potaz Bentley a Piechovi spol. pýchy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.12.03  11:10

    « Tak nevim,

    ale asi to budou zase jenom kecy...i kdyz - hezky se to cte. Vyplyvalo by z toho, ze Uniair bude nejake preplnovani (kompresor? Ale ten se jmenovaval Volumex...)
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.12.03  16:03

    « Uniair ynovu a lepe

    [odkaz]

    ALFA ROMEO FORTHCOMING ENGINES

    The Powertrain ( GM/Fiat ) developed 'Electron' HFV6 engine will be made available to Alfa Romeo in all three dimensions: 2.8, 3.2 & 3.6-lites. Features of the new engine include: all-aluminum construction, dual overhead camshaft (DOHC), 4-valve-per-cylinder valvetrain, roller-finger follower valvetrain, continuously variable cam phasing, electronic throttle control (ETC), durable forged-steel crankshaft, piston-cooling oil jets, coolant-loss protection software, GM’s Oil Life System, 32 bit microprocessor, coil-on-plug ignition. The engine will be built in Australia with capacity expected to be 200,000 units per year.


    Specifically for Alfa Romeo will be the additional of the direct injection JTS system. The new Uniair will also be offered on higher specification versions & Orbital 'air-induction' is being considered at present.


    The 'Electron' HFV6 will appear in these specifications:

    2.8 V6 JTS 230cv & 300Nm

    3.2 V6 JTS 260cv & 350Nm

    3.2 V6 Twinturbo JTS Uniair 400cv & 540Nm ( in the 158 GTA )

    3.6 V6 JTS 320cv & 400Nm

    3.6 V6 Twinturbo JTS Uniair 480cv & 600Nm ( in the TZ3 )


    Alfa Romeo will not make use of the second Powertrain offering, the new 'Global' XV8 4.3 JTS. ( This engine with 360cv & 480Nm, will be used by Lancia firstly in the Thesis as early as the end of next year & possibly in future Fiats ). However Alfa Romeo have concluded an agreement with Ferrari for the exclusive use of their new 5.0 V10 engine, currently under development, as well as the familiar 4.2 & 6.0 units.


    A second Ferrari 5.0 V8 is being built, this is an increased-dimension version of the 4.2 V8 ( currently fitted to the Maserati Coupe & Spyder ) which will make its world debut later this year in the Quattroporte.


    4.2 V8 JTS 430cv & 500Nm

    5.0 V10 JTS 500-550cv & 60Nm ( in the 168 )

    5.0 V10 JTS Uniair 600cv & 650Nm ( in the TZ4 )

    6.0 V12 JTS Uniair 630cv & 750Nm


    The 4.2 V8 will be used in the GTA versions of the new Spider, GTV & Brera. The 6.0 V12 JTS Uniair with 630cv & 750Nm will be fitted to the Alfa Romeo TZ3 GTA Scuderia Ferrari. While the 2007 Alfa Romeo TZ4 will offer the 5.0 V10 JTS Uniair with 600cv and 650Nm.


    Lancia will not use the GM/Powertrain XV8 engine but will use a Ferrari engine in their 'Supercar of the Centenary' in 2006, the Lancia Stratos HF, mid-mounted it will be either the 4.2 V8 with 400bhp or the Quattroporte's new 5.0 V10 with over 450bhp.


    MODEL APPLICATIONS:


    158

    The Premium platform will have FWD, RWD, 4WD. The 158 will be FWD and 4WD:

    FWD: 1.8 JTS 150cv, 1.9 m-jet JTD 140cv, 1.9 m-jet JTD 160cv, 2.0 JTS 170cv, 2.2 JTS 190cv, 2.4 m-jet JTD 200cv ( transverse engine mounting )

    4WD: 2.0 JTS 170cv, 2.2 JTS 190cv , 2.8 V6 JTS 230cv, 3.2 V6 JTS 260cv, Quadrifoglio 2.2 JTS Uniair 310cv & 400Nm, GTA ( Europe & Japan ) 3.2 V6 JTS twin-turbo 300cv, GTA ( USA ) 4.2 V8 JTS Uniair 430cv, 1.9 m-jet JTD 140cv, 2.4 m-jet JTD 200cv, 3.2 V6 m-jet JTD 250cv



    Brera ( 4x4 only )

    3.2 V6 JTS 260cv, 3.6 V6 JTS 320cv, GTA 4.2 V8 JTS 430cv, 3.2 V6 MJTD 250cv



    Spider ( 4x4 only )

    2.2 JTS 190cv, 2.8 V6 JTS 230cv, 3.2 V6 JTS 260cv, GTA 4.2 V8 JTS 430cv
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.03  16:01

    « Re: Uniair

    [odkaz]
    ALFA ROMEO FORTHCOMING ENGINES
    The Powertrain ( GM/Fiat ) developed 'Electron' HFV6 engine will be made available to Alfa Romeo in all three dimensions: 2.8, 3.2 & 3.6-lites. Features of the new engine include: all-aluminum construction, dual overhead camshaft (DOHC), 4-valve-per-cylinder valvetrain, roller-finger follower valvetrain, continuously variable cam phasing, electronic throttle control (ETC), durable forged-steel crankshaft, piston-cooling oil jets, coolant-loss protection software, GM’s Oil Life System, 32 bit microprocessor, coil-on-plug ignition. The engine will be built in Australia with capacity expected to be 200,000 units per year.
    Specifically for Alfa Romeo will be the additional of the direct injection JTS system. The new Uniair will also be offered on higher specification versions & Orbital 'air-induction' is being considered at present.
    The 'Electron' HFV6 will appear in these specifications:
    2.8 V6 JTS 230cv & 300Nm
    3.2 V6 JTS 260cv & 350Nm
    3.2 V6 Twinturbo JTS Uniair 400cv & 540Nm ( in the 158 GTA )
    3.6 V6 JTS 320cv & 400Nm
    3.6 V6 Twinturbo JTS Uniair 480cv & 600Nm ( in the TZ3 )
    > read GM/Powertrain press release Electron V6
    Alfa Romeo will not make use of the second Powertrain offering, the new 'Global' XV8 4.3 JTS. ( This engine with 360cv & 480Nm, will be used by Lancia firstly in the Thesis as early as the end of next year & possibly in future Fiats ). However Alfa Romeo have concluded an agreement with Ferrari for the exclusive use of their new 5.0 V10 engine, currently under development, as well as the familiar 4.2 & 6.0 units.
    A second Ferrari 5.0 V8 is being built, this is an increased-dimension version of the 4.2 V8 ( currently fitted to the Maserati Coupe & Spyder ) which will make its world debut later this year in the Quattroporte.
    4.2 V8 JTS 430cv & 500Nm
    5.0 V10 JTS 500-550cv & 60Nm ( in the 168 )
    5.0 V10 JTS Uniair 600cv & 650Nm ( in the TZ4 )
    6.0 V12 JTS Uniair 630cv & 750Nm
    The 4.2 V8 will be used in the GTA versions of the new Spider, GTV & Brera. The 6.0 V12 JTS Uniair with 630cv & 750Nm will be fitted to the Alfa Romeo TZ3 GTA Scuderia Ferrari. While the 2007 Alfa Romeo TZ4 will offer the 5.0 V10 JTS Uniair with 600cv and 650Nm.
    Lancia will not use the GM/Powertrain XV8 engine but will use a Ferrari engine in their 'Supercar of the Centenary' in 2006, the Lancia Stratos HF, mid-mounted it will be either the 4.2 V8 with 400bhp or the Quattroporte's new 5.0 V10 with over 450bhp.
    MODEL APPLICATIONS:
    158
    The Premium platform will have FWD, RWD, 4WD. The 158 will be FWD and 4WD:
    FWD: 1.8 JTS 150cv, 1.9 m-jet JTD 140cv, 1.9 m-jet JTD 160cv, 2.0 JTS 170cv, 2.2 JTS 190cv, 2.4 m-jet JTD 200cv ( transverse engine mounting )
    4WD: 2.0 JTS 170cv, 2.2 JTS 190cv , 2.8 V6 JTS 230cv, 3.2 V6 JTS 260cv, Quadrifoglio 2.2 JTS Uniair 310cv & 400Nm, GTA ( Europe & Japan ) 3.2 V6 JTS twin-turbo 300cv, GTA ( USA ) 4.2 V8 JTS Uniair 430cv, 1.9 m-jet JTD 140cv, 2.4 m-jet JTD 200cv, 3.2 V6 m-jet JTD 250cv
    Brera ( 4x4 only )
    3.2 V6 JTS 260cv, 3.6 V6 JTS 320cv, GTA 4.2 V8 JTS 430cv, 3.2 V6 MJTD 250cv
    Spider ( 4x4 only )
    2.2 JTS 190cv, 2.8 V6 JTS 230cv, 3.2 V6 JTS 260cv, GTA 4.2 V8 JTS 430cv

    ----------------------------------------… />
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.12.03  12:24

    « Re: Uniair

    Na jakým motoru, nebo kde se to nachází ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.12.03  12:06

    « Uniair

    Nevite nekdo, co znamena tohle oznaceni motoru?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.03  08:54

    « Re: AR156 4x4 se blíží

    Prototyp GTAm uz byl annoncovan asi 3 mesice po predstaveni GTA. Tomu odpovida i ta fotka - to je jeste stary model! Ale nepamatuji si, ze by tam byla tenkrat zminka o pohonu vsech kol. Mam pocit, ze je to stejna informace, jako byla 166 2.5 biturbo 4x4. Ackoliv to auto realne existovalo v nekolika prototypech, nikdy se do seriove vyroby nedostalo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.11.03  13:05

    « AR156 4x4 se blíží

    Z italiaspeed.com:
    "At Bologna next month ... Alfa Romeo will unveil the 156 GTAm Autodelta with a 320bhp 3.5-litre V6 & 4x4"
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…