Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
"-- skrytý --" 29.04.04 10:23
« Bez nadpisu
signori: Jo, tak to diky za tip, v zivote jsem ten clanek nevidel, co tam pisou neslysel a o homologaci ES uz vubec ne. Zkusim si jeste vyhledat prislusnou novelu uvedenych zakonu a podivam se na to. Podle toho, co tam pisou, by mel byt dovoz aut s ES homologaci jednoduchy. Jenomze silne pochybuju, ze tuto homologaci ma nejake auto starsi 8 let, takze jsme zpatky tam, co jsme byli. Nepredpokladam tedy, ze by bylo mozne tu Themu privezt volne, ale uvidime, jak se postavi urady k autum bez teto homologace (to z clanku jednoznacne nevyplyva). Chce to jeste tak mesic vydrzet. -
"-- skrytý --" 28.04.04 13:30
« Re:
O moznostech prihlaseni po 1. 5. zatim nikdo nic nevi, jsou tu ruzne spekulace. Dovoz pravdepodobne nebude nejak vyrazne omezovan, mel by byt stanoven jen poplatek za likvidaci vraku (hovori se o 5.000 Kc). Problem ale asi bude dostat to dovezeny auto na cesky znacky. Pokud je mi znamo, ve vsech zemich EU plati omezeni dle normy exhalace, takze vsechna vozidla k prihlaseni musi splnovat EURO I (tedy rizeny katalyzator + lambda sonda), musi projit emisni kontrolou a STK. To splnuji benzinove Themy jiz od Phase II (1989-92). Zda tento model prejme i Cesko je ve hvezdach. Ocekavam na jedne strane tlak ze strany EU na vytvoreni shodnych a rovnych podminek, na druhe strane tlak Skodovky na zachovani dosavadni legislativy. -
"-- skrytý --" 28.04.04 11:30
« Re:
Nevim, jakou homologaci mas na mysli? Znam bud EHK nebo emisni normy EURO. Phase III plni EURO I, i kdyz silnejsi verze s 16v turbinou 210 koni (92-94) musi logicky plnit i Euro II (vzdyt je to stejny motor jako 836), ale musela by do vyzkumaku. A kdo tam jednou byl, tak mu musi behat mraz po zadech.... -
« Bez nadpisu
No nevim nevim kdyby slo o nahodny zmetek tak se prece ta prevodovka nevysere znova po 8000. Je to fakt naka divna shoda nahod a je to skoda. Jinak se mi ta alfa moc libi,dokonce i uvnitr. jinak R19 ani megana nemam,mam neco mnohem starsiho,jeste poctivou praci a ne spotrebni zbozi.
Jinak dotaz na magica jako znalce: Nevis jestli ma Thema homologaci ES?? -
"-- skrytý --" 27.04.04 14:41
« Re:
Tak to evidentne nemas R 19 1.8 16v, tam spajzka vydrzi max. mesic (ale to uz musi byt povedenej kousek) a u Megana I taky prezila tak tech 50.000 (ale uz od novyho uskocila pri kazdym seslapnuti apojky kamsi)....Hele, klidek. Vymena hlavy valcu a prevodovky - to uz neni normalni, pocet zavad, ktere uvadeji je abnormalni a nesetkal jsem se s tim. Na motoru vlekla zavada byvala, jednalo se o praskajici gufera na motorech TS 16v, byla odstranena koncem roku 1998 a od roku 2000 je AR 156 hodnocena jako nadprumerne spolehlive auto (na rozdil od Rendla). A protoze nepodeziram AMS v tomto testu ze zaujatosti (protoze jim normalne uz leta vychazi spagety spolehlivejsi nez nackove), meli zrejme smulu na mizerny kus. To se - bohuzel - stava v kazdy fabrice, ze obcas spatri svetlo sveta zmetek, a nevypovida to o ostatnich produktech nic. Trochu mi samozrejme vadi, ze Fiatu se to stava v jakemsi vyssim procentu, nez ostatnim (ale mozna je to jen tim, ze se o tom vic hovori; u nemeckyho auta to nikomu nevadi). Uprime me fascinuje, jak majitele italskych aut reptaji nad zavadama, ktere majitele treba Audi A6 prechazeji mavnutim ruky.... -
« Re:
hm mno myslim, že nejvíc záleží na uživateli. U mojí Alfy 155 mam převodovku, která má nalítáno 195 000 a nejsem první uživatel, přičemž podle interiéru se dá soudit, že ten předchozí byl asi pěkný prase a jediný co mam na převodovce za problém je , že jde občas špatně z 2 na 3 (musí se řadit pomalu) po 200 000 se myslim, ale musi pomalu na každou převodovku "skoro" :) -
« Bez nadpisu
Cetli jste test Alfy 156 1,8TS na 100000km? Vymena prevodovky po 21000,vymena prevodovky po 29000, oprava prevodovky pri 86000.... to me dostalo. Na svym renaultu mam puvodni prevodovku na najeto skoro 150000:-) Dale pak nefukcni klimatizace,problemy s ABS,nefunkcni central... -
« mechanik
Raději to píšu zde, ten super mechanik, co opravuje auto Tobě, nebude mít za chvíli s čím dělat. Zjistili jsme, že po cestě z Brna zůstal nasazen na jednom šroubu pod motorem gola ořech i s račnou. Vypadal jako nějaká tyčka visíci pod vozem. Můj mechanik se naklonil, zalehnul a objevil toto nářadí. >:D >:D >:D :D -
« ALFA 156 2,5V6,24V r.v.1998
Ještě jsem zapomněl u toho výčtu uvést nové přední brzdy kotouče + desky od FERODa, provedení DS PERFORMANS.
Cena za to auto není tak hrozná v porovnání s tím, za kolik se to dneska prodává v bazarech před všemi těmito provozně servisníma záležitostma.
168.000 Kč + 12 x 10.220,66 Kč. Rovněž je možné ukončit leasing a auto prodat za kompletní částku. -
« ALFA 156 2,5V6 24V, r.v.1998 - žlutá barva
Nabízím k prodeji auto ve velice dobrém stavu. 174000 Km, pravidelný servis, plná syntetika co 10.tkm, nové rozvody, nová spojka, nové tlumiče, nové pneu 205/55/16 + al.kola 16" DOTZ (LE MANS), nové ramena přední nápravy horní + dolní, kompletní výfuk od SUPERSPRINTu(mimo svodů), vzduch.filt. GREENFILTER, nová lambda sonda, kompletní sada spoilerů CARZONE SPECIALS, zimní plechy 15" + jeté zimní pneu195/65/15, střešní nosič + střešní box.
Výbava: Interiér v tmavě modré kůži, kož.sedačky MOMO, 2x airbag, klimatizace, 6+ 1.stupňová převodovka, ABS, EBD, možno i s radiem CLARION s CD +CD měnič na 6 CD (P.C.32 tKč).
Technická kontrola bez jakýchkoliv problému, platnost do 4/2006.
Vynikající stav, nejraději nějakému kolegovi, pro cizího škoda.
mtservis@volny.cz nebo 777 786 630 - Marek
Ideálni pro ASIMOVa a spol. :) -
"-- skrytý --" 23.04.04 11:48
« Re: Alfa a servis
Ja si teda myslim pravy opak - jinymi slovy: ceny ND odpovidaji Skode Octavii (spojka, plecharina...), ale treba zaveseni je mnohem komplikovanejsi, takze vyzaduje vyssi naklady a castejsi kontrolu. To same brzdy - Alfa lip brzdi a je proto logicke, ze bude mi o neco drazsi brzdovou spotrebku (teda cena muze byt stejna s tou Oktavkou, ale vysledek bude pak taky stejny a to je pak o zivot s tim jezdit). Jinak existuje mnozstvi nahrad, casto lepsich nez doporucovany original (vyfuky, brzdy, spojkove sady....) za rozumne ceny (priklad: kompletni kotouce + desticky od OMP na AR 156 [krome 1.9 JTD a 1.6 TS] za cca 17.000 Kc brzdi o 1000 % lip nez original Textar s Concordama, ktery jsou paradoxne drazsi). Problem je trochu v tom, ze znackove servisy maji omezenou moznost nabidky takovych dilu a je potreba alespon minimalni orientace v nabidce a sortimentu (malokdo u nas tomu hovi = doporucuju konzultace na webu nebo primo italsky firmy). Podle reliability indexu je 156 od roku 2000 hodnocena jako nadprumerne spolehlive auto, coz je vzhledem k precijen vetsi komplikovanosti hooodne dobry vysledek, z toho bych strach rozhodne nemel. Jen jeden argument - a bohuzel velmi dulezity - hovori proti nakupu AR v Cesku. A to je uroven servisu a celkove pece o zakaznika. V teto otazce patri AR k nejhure hodnocenym znackam po cele Evrope.