Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
« 75
magic: no sice neměla, ale není problém dodat (mám ho) a u všech 3.0 a TS stejně jsou dávno po smrti. A pro běžnýho řidiče stejně nemá moc význam, každej není extremista >:D Jinak pokud starou Alfu, tak 75ku :-!
btw: Budu mít dozadu tvrdý pružiny z Porsche (stabilizátor ven) a osladím to KONIkama, vepředu s pomocnýma pružinama. To by v tom byl čert, aby mi v zatáčkách ujížděl nějakej Civic >:-[] -
"-- skrytý --" 24.05.04 13:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: 156 SW ExtraAuto
to Alf: vsak jsem ji taky nekoupil, mam obavu krom jinyho i z toho, co pise madein.
To franus: 33 nebrat! Ceny jsou sice zajimavy, ale treba 75, to je uplne jiny kafe...TS nebo 3.0 V6 (2.5 V6 do X/87 nemela samosvor) je perfektni auto a az na par detskych nemoci (kardan, spojka, prevodovka), ktere lze resit za nevelky peniz, muzu doporucit radeji nez 33. Skvela byla 1.8 turbo, ale v CR na ni neni ani sroubek. O dobry kus na prodej tady ale asi nezavadis a v EU jsou dost drahy (novejsi 155 je levnejsi). -
« Re: Re: Re: Re: Re:
Já nevím jak dalece jsi ji prohlížel, možná se tady bavíme a už je pryč, ale je taky možné, že byla zrušená na total, pěkně opravená (až na ten nárazník), vždyť v těch áčkách za ní mohli dát +/- 200k, a to je o 150 míň, asi věděli proč, já se taky snažím prodat Kappu v plynu (se vstřikem) a nějak o to není zvlášť velký zájem. :roll: -
"-- skrytý --" 20.05.04 17:02
« Re: Re: Re: Re:
No, ona vypada docela slusne (nejak tam nesedi jenom pravy predni roh narazniku, jinak o.k.). Chteji 269 litru plus dejme tomu pade za opravu tak se to celkem muze vyplatit. Jen se mi nechce topit tolik penez do tak pitomy veci, jako je auto. Ale normalne ty kombiky chodi od 350 litru vejs. -
« Re: Re: Re:
Jo, jenže mě to připadá, že tam mají více peněz na servis, ALE HLAVNĚ lepší a zodpovědnější pracovníky. :roll:
Porad jeste o tom kombiku z Extra Auta premyslim; kdyby jeste neco slevili....
Nebuď naivní, oni si nějakého vola najdou, tak proč by měli někomu, kdo se vyzná dávat slevu, (ikdyž sleva :shock: 5-20.000,- na každý vůz) máš málo? >:D -
"-- skrytý --" 19.05.04 15:17
« Re: Re:
No, problem je v tom, ze Italove tyto potize uvadeji asi do poloviny roku 98 a hlavne je tu jedna uplne nepochopitelna vec: jim motory neodchazeji! V Italii, Francii, Madarsku a Svycarsku ten problem neni, resp. vyskytuje se v beznych procentech jako u jinych znacek! Nechapu, cim to muze byt, v Nemecku je polovina 156 mit Motorschade, u nas to samy, ale tam ne. Mozna na to ma vliv podnebi nebo cert vi co. a silne pochybuju, ze jsou Italove a Francouzi aktivnejsi ve zvedani kapoty...to spis tu haubnu zvedne skopcak nez spageta ;-) Jinak se ten spodek s novou klikou necha udelat (matros asi 45.000 Kc). Porad jeste o tom kombiku z Extra Auta premyslim; kdyby jeste neco slevili.... -
JTF 18.05.04 14:16
« Re:
Hmm, to je zajímavá informace, právě uvažuju o výměně mojí Marey za 156ku. Chci SW 2.0 T.S., takže kupovat jen auto od někoho, kdo se o to staral a nebudou problémy. Bylo mi to divný, že o těch motorech nikde nepíšou v typických závadách 156tek. Jsou to asi 3 čísla dozadu kdy v Quattroruote vyšla recenze jetých 156. Jsou tam postřehy uživatelů, zprávy z servisů a o těch motorech ani čárka. V podstatě se tam píše, že žádnými fatálními závadami netrpí. -
"-- skrytý --" 18.05.04 08:54
« Bez nadpisu
Tak pro vsechny zajemce o ojetou 156: mluvil jsem s Alesem Vodickou, ktery delaval technika v Imofe o tech motorech TS a on rika, ze NEZALEZI NA ROKU VYROBY, ale na majiteli. Pokud majitel leje olej, ktery tam ma byt a doliva ho pravidelne, tak pry neni problem. Pokud ale ten clovek hladinu oleje nesleduje, tak ty lagry odejdou, protoze TS 16v proste zere olej a je potreba jej dolivat. Takze kdo chcete ojetou 156 TS, tak kupujte pouze auto ze servisu, kde vam reknou, jestli na tom konkretnim kusu byl nejaky "olejovy duh" nebo ne. Pokud ano, auto nekupujte i kdyz je v pohode (ty lagry jsou nacnuty). Nebo kupujte auto od znameho, o nemz vite, ze olej hlidal pravidelne. Pokud tuto cestu nelze volit, radeji se TwinSparku 16v vyhnete a jdete do JTD nebo V6. Ty jsou v pohode. Nakonec vse koresponduje s tim, co rikam uz dlouho - preference 2.4 JTD a V6 je nejlepsi volba. Jeste lze v pripade ctyrvalce doporucit JTS, ale tech na trhu ojetin neni zrovna moc a ceny tomu odpovidaji. -
"-- skrytý --" 14.05.04 15:22
« Bez nadpisu
Tak jsem se byl mrknout v ExtraAutu na 156 SportWagon 2.0 TwinSpark 16v, prodanou v CR v roce 2000 a fyzicky vyrobenou v r. 1999 (na oknech 9). Mela najeto nejakych 75.000 km - takze relativne zajety auto, ale cena 269.000 Kc byla hoooodne podezrela. Presto vypadala na pohled slusne, ale.... ZASE MOTOR MLATIL NA LAGRECH!!! To uz me teda dost vytocilo, protoze vyrobce uvadi od modelu 99 spoustu uprav (ulozeni kliky, gufero...) a podle Fiatu uz by u modelu 2000 (a u kombiku vubec) tato zavada byt nemela! Koukam, ze skutek utek a zase zbyly jen kecy....takze ctyrvalce u ojetin asi radeji nebrat vubec. -
« Bez nadpisu
Madein: Diky za nabidku,ale nechci se unahlit. Themu si koupim,ale nebude to nic s nejasnym puvodem,prerazenym vinem a podobne (bez urazky). Poohlidnu se nejspis v ty Italii,ci Francii,ale zatim to neni aktualni.
Magic: Jeste jednou diky za obsahle zhodnoceni a zlakani me osoby,ikdyz jsem pro tohle auto byl rozhodnutej uz nekolik let,je to vlaste muj druhy automobilovy sen a v soucasnosti jediny nesplneny. Presto budu muset jeste nejakou dobu pockat.. Vyber uz jsem zuzil na Phasi III, budto 2,0 16v, nebo 2,0 16v turbo. Uvidime. -
"-- skrytý --" 30.04.04 11:06
« Re: Alfa 147 1.9 JTD 16V Multijet
Dyt je to jedno - jedna fabrika, stejne je to vsechno Fiat. Themu jsem mel, docela dlouho a starou a jetou. Bylo to 8v turbo .046 = svycarska verze s katem (Euro I) udajne 150 koni. To je divny cislo, protoze kilo delala za 7,7 s a Octavii RS se 180 k napraskala s prstem v nose. Do 240.000 km a 10 let stari o.k. Je tam jedinej problem a tim je nahazovaci rele a cely system made in Bosch. Pokud to auto nenastartuje, je na 95% zavada tam (5% ze dosel benzin :D). Kazdy rele ma svy cislo (podle zapojeni), ktery je nutny uvadet u objednavky, protoze jsou vzajemne nezamenitelny (treba na konci 009 funguje na jednom aute, ale 011 uz nenahodi vstriky). To rele taky otvira proud do ridici jednotky, takze jej nelze nijak obejit nebo obelstit. Vyrabi se v Madarsku a stoji asi 3.400 Kc! Jinak 8v turbo zase chlasta vic nez 16v turbo (to je u Lancii normalni) a to tak, ze pod 11 nejede (16v i kolem 10 umi v poho). Jsou na to drahy tlumice (4 Phersny) i horni loziska tlumicu (doporucuju repasovany Sorra nebo 3Esseppi). Zadni tlumice se meni hoooodne blbe. Nejpozdeji na 100.000 km to chce vymenit komplet predni ramena (cely stoji asi 1500) a zadni silentbloky kompet zavesu. Nepouzivat rucni brzdu jako parkovaci - po cca 10 a vic letech potom zacnou tyct zadni samostavy Girlingu. Jinak je tam perfektni podvozek - do zatacek to lita jako malej sportak, motory 16v, 8v Turbo a 16v Turbo jsou perfektni, v pripade V6 urcite volit az model 3.0 s sestivalcem DOHC od AR. Nafta je sice proti treba VW dost zaostala, zato celkem spolehliva a drzi (na rozdil od Detroitu v AR). Prevodovky jeste nemaji lana, takze tam kvalty litaji samy i pri vymackany kulise. Turba maji samosvor, coz je hodne dobry treba v zime (na Pirelli Winter Zip jsem tahal ze zaveji pul vesnice). Vyhodou proti treba 164 je klimatizace bez pritomnosti motorku Bosch (ktery na 164 strasne odchazi a stoji 8500) a moznost sklopeni zadnich sedadel, cimz ziskas nakladak. Vybava je super, ale obcas ta elektrika na PII zazlobi (jsou tam ale uz dobry konektory a zretelna snaha napodobit Japonce). Je to strasne prostorny a hlavne siroky auto. S tou turbinou utahlo prakticky cokoliv, mozna by odtahlo i barak. Problemem je vyroba kastle z Ruskyho plechu - takze to auto je schopny shnit pres jednu zimu. Doporucuju dovoz pouze ze Svycarska, Italie nebo Francie, protoze tam nesoli. Ja ji na cca 250.000 po prvni kradezi prodal, kamos ji mel jeste dalsich 20.000 km a po treti kradezi uz se nikdy nenasla... obecne bych dneska sel do Phase III, 16v turbo 210k, protoze mam tu divnou zkusenost, ze cim byla Alfa/Lancia nabusenejsi model, tim byla paradoxne spolehlivejsi. -
« Re:
To Signori: sice to sem nepatří, spíše k té Lancii, ale když už se o tom tady bavíte, ta Lancie je tady asi pět let, prý to tady nechal nějaký ital, takže přihlásit nepůjde, proto je i ta cena taková, je postavená na ty papíry z té 86-88, nevím, musel bych se poptat, pokud máš zájem.
Když tak napiš potom už do Lancie, ať se to neplete a je v tom pořádek :roll: