Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
« Re: Re: Re: Re: Re: Re . Debimetr
ak nakonec to dopadlo nasledovne.Udelali na aute udrzbu,ale kdyz jsem si ho vyzvedl zjistil jsem ze temer nedrzi volnobeh a vynechava.Po nejake dobe prisli na to ze se vysypal katalyzator.Tak ho vysypali i oni z vyfuku ven.Volnobeh a beh na malo plynu je ted v pohode,ale tam kde se driv motor pehce dusil ted uz fest vynechava a strili do vyfuku.nad 5000 uz prakticky nejde vytocit.Nevi co s tim maji delat.Napada vas neco? Zrejme to bude mit spojitost s tim katalyzatorem-zy by to delala ta lambda? dostava mylny informace protoze katalyzator chybi? Da se nejak vyradit? Dik za rady pokud budete vedet. -
"-- skrytý --" 23.11.04 17:33
« Re: Re: Re: Re: Re . Debimetr
Je tam popsaný i typ, o kterém celou dobu debatujeme (MAF). Jak jsi si určitě všimnul, tak diagnostika spočívá v kontrole obvodu, což je záležitost, kterou za tebe obstará řídící jednotka tvého vozu při každém zapnutí klíčku. Problém ale není v tom, že debimetr nefunguje ( pokud se to stane, tak zůstane svítit kontrolka vstřikování), problém je v tom, že měří špatně a to nejsi schopen měřit. -
« Re: Re: motor - žrout oleje
No nevím, co já vím tak od 5 do 7 tisíc ten motor jde jak pila. Nedávno jsem pročítal jedno anglický fórum na www.alfa156.net a jeden člověk tam měl ten samej problém. Dělaly to variátory na vačkách, zasekly se nebo co a vydřely se vačky. Výsledkem byla okamžitá výměna motoru v záruce. Toho se tady nedočkáš, budou to bastlit donekonečna. -
« Re: Re . Debimetr
Tak jak jsi dopadl? Koupils novej debimetr? Uprimne receno bych to nebyt tve zkusenosti zkusil taky vycistit :-) Moc nechapu co se tam podelalo. Nemuze byt nekde treba nejakej zkrat? Vzdyt pokud okolo plisku proudi vzduch a zanasi tam necistoty,nejaka vzduchova pistole by je nemela rozhazet.Tedy pokud jsi neudelal problem nekde na tom tistaku.Jak ty plisky vlastne vypadaji? -
« Re: motor - žrout oleje
Diky vsem za reakci. Za chvilku pujde auto do servisu tak zkusim ten hustsi olej pravdepodobne tu Selenii 10W-60 a dam vedet. Nicmene nema nekdo zkusenosti s timto motorem 2.0 T.S. jestli je to konstrukcni vec ze motor uz moc netahne mezi 5500 - 7000 nebo je v haji ten prokletej debimetr - dela to od zacatku - nebo alespon nejaky graf vykonu a krouticiho momentu abych videl jak se to ma alespon teoreticky chovat. -
« Re: Kappa 3,0
Už se z toho začíná stávat zaklínadlo, oblíbený problém debimetru. Je to problém špatně namíchané směsi. Debimetr proměřuje a při plném plynu je směs příliš bohatá a auto se dusí, ve chvíli kdy lehce ubereš, tak srovnáš směšovací poměr a motor se zase rozjede. Je to tak na devadesát procent, jsou i další možné problémy, jako vadný potenciometr plynového pedálu, ale při něm se většinou rozsvěcuje kontrolka vstřikování. -
« Kappa 3,0
Koukam ze tady se clovek dozvi uplne vsechno-nebudete nekdo vedet cim by mohlo byt: mam kappu 3,0 V6 a problem z vykonem-na polovinu snad i 2/3 plynu jede v pohode,ale jakmile dam plnej plyn,vykon klesne,ne ze by to primo vynechavalo apod.,ale neni to ono,je to liny,citelne ozije kdyz plyn trosku uberu.Budu ji davat do servisu na oleje,rozvodak apod,tak bych jim mohl dat tip na co maji mrknout. Diky moc Mara. maravy@seznam.cz -
« Ceny hornich ramen
Ted jsem vymenil horni i dolni ramena (mel jsem v haji kulove cepy) a jezdi to zase jako nove a nevrze to. Doufam, ze to aspon rok vydrzi :-). Ale co by me zajimalo, jsou ceny za horni ramena. Vsude, kam jsem volal, mi je nabizeli tak za 3000 a vys za kus. Jako posledni jsem volal Imofu a ejhle - cena 1440,-. To ma Auto Kely a spol. na tom marzi pres 100% nebo Imofa prodava nejakou druhovyrobu?