Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
limach 26.04.05 13:00
« Bez nadpisu
to AlfaGTA: to je fakt škoda. Navíc kromě tebe a Kubase odřekl ještě Amigo, což znamená, že se 147 tam budeme jen tři. Ale s jinýma Alfama se tam chystá dalších pár kluků, tak uvidíme.
O náchodě jsem slyšel, už jsem tam jednou byl na Jiráskově chatě v Dobrošově, ale myslím, že je to vše v počátečním stádiu. -
« limach:
tak prave kubas se mi ozval, ze by jel se mnou z Prahy a nakonec mi napsal, ze pry nemuze... takze timto se mi zhatily plany na Luhacovice..a vazne jsem se tam tesil... neni tu nekdo z Prahy kdo by vyrazil??
jinak jsme slysel prave od nej, ze se chysta nejaky sraz v Nachode??? tak tam bych dorazil 100% i sam..to je mnohem bliz a mam tam spoustu znamych...
jinak se na nejakou akci kde budou alfy moc tesim, vazne Vas rad vsechny poznam a muzem prohnat ty nase auticka! ;-) -
limach 26.04.05 09:57
« Bez nadpisu
to OctaviaRS (AlfaGTA >:D ): inu kvantitativní posun to rozhodně je, já bych byl rád i za těch 5, zvlášť při pohledu z okna a předpověď počasí. To je největší zabiják účasti na těchto akcích. Už teď vím, že jedna 147-ka z původně potvrzených nebude (Kubas). Jízdy v koloně se dělají, aspoň při našich samostatných srazech Alfaromeoclubu to bylo pravidlo. Ale tohle pořádají bráchové z Bravoclubu, takže je to na nich.
to Mara: sraz je s sobotu 30.4. na Luhačovické přehradě. Podrobnosti bys měl zjistit na stránkách Bravo klubu. Začátek okolo 10,00. -
"-- skrytý --" 25.04.05 09:44
« Bez nadpisu
Ten časopis se jmenuje Automobilismo a vychází v I už řadu let. Zhruba před 5 lety se prodával i u nás, ale poslední dobou se mi nepodařilo ho na našem území vůbec koupit ani objednat. kromě těchto testů tam vychází taky tematický články (např. srovnávání systémů pohpnu všech kol s nákresama a popisem chování nebo konstrukce aerodynamických prvků F1 vč. nákresů obtékání a účinku). Je samozřejmé, že je to Italský časopis, takže některý srovnávací testy je potřeba brát s rezerbou nebo číst celý; např. srovnávací test AR 166 TB (první generace) versus Saab 9-5 TB vyšel tak, že Alfa je v otázce řízení a podvozku lepší, motor je tak nastejno, ale ve všech ostatních kriteriích vítězí Saab. Přesto byl v konečném hodnocení Saab druhý, protože ztrácí v ceně, servisu a ND. To ale platí v I, u nás ne, takže přeneseno do našich podmínek, je výsledek spíš opačný. Aler jinak se nebojej poplivat i domácí auto (viz ten Spider I). Hlavně se člověk věci, který z Německých testů nevyčte a naměřené hodnoty např. u (mého oblíbence :D) BMW M5 byly shodné u nich s hodnotami, které jsem naměřil já. -
« Re: to OctaviaRS:
limach: noo, 5-7 alf? tak to je mnohem lepsi nez dve ;-)) tak to urcite bude o cem pokecat... delate i nejakou jizdu v kolone vsech aut po nejake trase??
hlavne, aby vyslo pocasi! doufam, ze jste objednali jen to nejlepsi!
ten muj novy nick uz mam, ale me to tady vzdycky automaticky prihlasuje pod tim starym..no, neco s tim provedu, at nevypadam jako blbec ;-))) -
limach 25.04.05 07:42
« to OctaviaRS:
Jestli Ti to vyjde, a já doufám, že jo, tak to nebude mít chybu, protože s účastí A147 to vypadá na nejvyšší v historii srazů (cca 5 -7 >:D ). Doteď max. 2 :-( . Takže bude fakt o čem pokecat a Tvoje GTA tam bude asi dost obletovaná - připrav si trpělivost.
P.S.: co ten nick? Nezkoušel jsi už náhodou jiný? -
"-- skrytý --" 24.04.05 18:34
« mtservis
Spojlery mám všechny kromě zadního. Tam se rozmýšlím, aby šel použít výfuk Ragazzon se čtyřmi kulatými koncovkami. Maska je hotová (replika Cadamuro), přední spojler + prahy Cadamuro (teď jsou v laku). Kde je ten zázračný elektrikář? Třeba bych tam zajel. Já jsem z Východních Čech. A kolik si říká za hodinu práce. Jako v Alfa servisu asi ne co? -
« Re: to Octavia RS
limach: no, vypada to, ze na sraz opravdu dorazim...nekdo se mi ozval, ze by jel se mnou z Prahy, tak pokud opravdu pojede, tak pokecame osobne na srazu! Hlavne aby vyslo pocasi!!!
P.S: no, jeste, ze si nevyrazil dnes ;-) to bychom se vazne asi nepotkali...ale me se ty tydny nekdy taky slusne pletou... -
limach 23.04.05 10:11
« to Octavia RS
Tak jsem zase po pár dnech zpět. RV už Ti napsal co máme za 147-ku. Ne, já žádné úpravy s výjimkou sportovní vložky vzduch. filtru nemám. Zatím ještě splácím leasing a další splátky za byt mi nic co bych chtěl neumožňují. K tomu všemu jsem se v zimě pomazlil s vysokým obrubníkem a to mě taky něco stálo :'-( Ale o tom až na srazu v Luhačovicích, ne?
P.S.: na sraz už se těším, včera jsem dokonce plánoval, že pojedu dnes, ale naštěstí jsem zavolal RV a ten mě rychle dostal do klidu, že je až příští týden. No, mám dost... :D -
"-- skrytý --" 21.04.05 13:51
« Re: Re:
Chápu co máš na mysli. Čumím tu do toho a je tu jenom napsáno právě o závoslosti na tipo di pneumatico bla, bla, bla...ale metodika jako taková tu není. Na druhý straně je to pochopitelný, protože by tu nebylo nic jinýho. Mají tu jen vyjmenovaný přístroje (Maha, Datron, Bosch atd.) Ono je tu těch naměřených hodnot totiž docela hodně; výkonový graf, momentový graf, akcelerace (0-50, 0-70, 0-90, 0-100, 0-130, 0-400m+koncová rychlost, 0-1000m+dtto, max. zrychlení v m/s2, zrychlení na čtyřku 40-70, 40-100, 40-130, 60-100, 60-130, letmých 1000m z rychl. 40+max, na pětku dtto, akorát zrychlení 0-1000m ze 60 km/h, max. zrychlení v m/s2 s letmým startem ze 40 a 60 km/h, maximální rychlost na max. výkonu, max. rychlost ddosažená, brzdná dráha ze 70, 90,100, 110, 120 a 130 km/h, graf zpomalení m/s2 a aproximace, odchylky tacháku, spotřeba laboratorní město/mimo město/kombinovaná, spotřeba na testovacím úseku, zatížení náprav statický i dynamický, graf akcelerace, graf hlučnosti, boční zrychlení, graf ovl. sil na volant i pedály, nákres výhledu z vozu vč. slepých úhlů, rozměry a hmotnosti ext i int. a je tu takový zvláštní nákres bagáže - kolik jak velkých kufrů se vejde + objemy a rozměry). U některých testů je test topení a ventilace (změna teploty za čas nebo vztaženo k průtoku - třeba 1. generace AR Spider 2.0 V6 TB hodnocena katasrofálně), u některých testů schemata zavěšení nebo nějakých jiných konstrukčních částí (většinou první test novýho modelu), atd. Docela chápu, že ke všemu neuvádějí metodiku měření, protože to by asi na nic jinýho nezbyl prostor. Mimochodem, jen tak pro zajímavost, jedním z testerů je např. Michele Alboretto.... :) -
« Re:
2magic: Ziadny flame rozputavat nechcem, mna len zaujima metodika, lebo - uznas - meranie priecneho zrychlenia je vysoko nestandardny test :-) Jazdia do kruhu a zvysuju rychlost? Maju rovnaku rychlost a zmensuju zatacky? Maju rovnake pneumatiky? Testuju to vonku? Co teplota? Podla mna su to vsetko udaje, ktore by mal citatel poznat, aby vedel posudit doveryhodnost a vobec porovnatelost od jedneho auta k druhemu. Ci to je 0,96g alebo 1,04g mi je v tejto faze celkom putna :-) -
"-- skrytý --" 21.04.05 13:04
« Bez nadpisu
wawrik> se mě zeptej... :-) ... možná to i někde píšou, ale nejsem na tom s Italštinou tak, abych to zkonzumoval. Výhoda toho časopisu je právě v tom, že to jsou samý grafy, tabulky a schemata, takže není nutno umět nějak moc Italsky. Každopádně jestli chceš zahájit debatu na téma "přes 1 g se nelze dostat", tak je to zbytečný, protože to opravdu možný je (stejně jako zpoždění při brzdění přes 9,81 m/s2).
OctaviaRS> myslel jsem si to, proto jsem se snažil to upřesnit. Při stejný investici se samozřejmě i ta 156 V6 zrychlí (i když samozřejmě poměrově ne o tolik). Pro tu Alfu hodně hraje převodovka; když jsem s Deltou HF "závodil" se 156 GTA, tak do cca 120 km/h na tom byla líp ta Delta, nad 120 mi pak GTA začala ujíždět právě díky převodovce.
Fera: tak epromka na AR je už prý vypálená, počítám, že si ji zítra vyzvednu. Odzkouším a pokud bude všechno O.K., nechal bych spálit i tu pro tebe. -
« Re:
Magic: no, ja to porovnaval proti moji upraveny oktavce...a ta zrychleni 0-100 mela za 7s... jinak ja s tebou souhlasim! navic ja mam GTAcko, takze oktavku uz ani chvalit nemuzu...to je jiny svet ;-) ja jen chci rict, ze to co RSko stoji je dobra volba za ty penize...
tak jsem se vcera dival na prumernou spotrebu a mam neuveritelnych 20,3litru!!!! sakra ja vazne asi neumim jezdit :-)