Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.06.05  18:12

    « Bez nadpisu

    Pohotovostní hmotnost AR 155 Q4 mám uvedenou jako 1460 kg, o 10 kg míň než má Lancer Evo VIII. Mně to připadá teda naopak hodně - nemám rád těžký auta (Impreza je lehčí). Proto byla GTA odlehčená o cca 160 kg tím, že měla část pohyblivých dílů v hliníku (krom jinýho). Nárůst hmotnosti proti Deltě HF je 90 kg, což je o něco víc, než kolik váží mez. dif. + kardan + zadní dif. Všechno je v hliníku (tipuju to na 45 kg). Jsou tam ale ještě další výztuhy na kastli, který se na tý hmotnosti podílej taky pár kilama (je cejtit, že Q4 se kroutí míň než TS). Lehčí byla ještě Dedra Integrale, ale ta byla jednak měkká, a za druhý nemohla tý Alfě Q4 konkurovat (motor, trakce, odpružení, dynamika).
    Mám taky na fotce 2. generaci 155 Q4, ale v životě jsem ji neviděl. Na požádání můžu zaslat (je to z katalogu ze 7/96). Ona totiž designově 155/II. generace vychází ze 155 GTA z roku 1992/3, která byla ale ještě širší než 155/II (nicméně zůstala ta hlavní linka blatníků bez lemů a naopak roztlemení pod podélnou boční linkou). 155 GTA měla ale ještě úplně jiný nárazníky a lišila se i v menších detajlech. Foto 155 GTA je tady:
    [odkaz]
    Akorát je tam uvedeno 210 CV a má to být 210 kW (286 CV). GTA by se mi líbila víc, ale asi si budu muset nechat zajít chuť - bylo jich prý jen 507 ks. Mimochodem - ještě minulý týden tam byla cena 21.000 Euro:?
    luf: co bys potřeboval konkrétně vědět?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.05  16:48

    « Re: Zmatek v hlave...

    HAROUS: Hele chalpe co ty v tý tvojí 155 máš za motor ?? Jestli tam máš 2.0 TS 16V a nebydlíš 200 km od Phy tak bych tě někdy navštívil a porovnal jak vlastně má jezdit.... Protože už si připadam jako blázen, ale příde mi, že to má jet prostě lííp... :o( Ale myslim, že sme onehdy se bavili, že seš někde od Kolína ... :o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.06.05  15:19

    « 24 Ore

    magic - nevies, kde by sa dali najst podrobnejsie informacie aj o dalsich autach v poradi? Napr. spotreba, co sa menilo a napr. vysledky dieselovej kategorie...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.06.05  12:43

    « Zmatek v hlave...

    Tak jsem nahodou narazil na stranku ktera me dost rozhodila a nevim co si o ni myslet. ([odkaz] Je tam srovnavaci test delty HF Integrale Evo1 a AR 155 Q4 z 96. roku (rozumnej jazyk ale necekejte ) >:-[] . Prvni co me dostalo je to, ze je ta Alfa druhy rady (siroka), mel jsem dodnes za to, ze Q4 byla pouze v 1. generaci. Dalsi co me zarazilo je to, ze to auto ma hmotnost 1465kg. Neni to nejak malo na to, kdyz u 2.0 16V mam asi 1415? Vzdyt ty 3 diferaky taky musej neco vazit, ne? ;-)
    A aby toho na me dneska nebylo malo, tak sem nasel tuhle 146... :shock:
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.06.05  14:50

    « Re:

    Papíry nejsou u tohole auta neřešitelnej problém, protože se dělalo do r. 99, takže má papír o plnění Euro2. Jen budeš muset ve Photoshopu změnit na kopii Italskýho TP rok první registrace, což není problém. Fyzický rok výroby tohoto auta je leden až květen 1993, potom se dělal s drobnýma odlišnostma. Tahle má ty obyčejný vyměklý tlumiče, dají se tam ale narvat Koníky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.06.05  13:39

    « Bez nadpisu

    Ta Lancia je za ty peníze nádherná, ale co české papíry?
    Snad to pod tlakem EU naše vláda uvolní.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.06.05  13:26

    « Re: magic

    Zkus www.autoscout.it a pak mam na jeden bazik [odkaz] . Tam je vcelku moooc pekna Delta HF.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.06.05  10:57

    « magic

    v tom pripade bych potreboval podrobny navod jak nato, pripadne nejake www stranky s nabydkama. myslim ze mobile.de je pro italii nevhodny, je neco podobneho pro italii?
    ¨opravdu diky za info
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.06.05  14:51

    « Re: magic - dotaz na alfu 156

    Podívej se na internet, jestli najdeš nějaký pěkný kauf a já ti dám kontakt na člověka, který ti to doveze. Ale je lepší si to auto osobně vybrat, zaplatit a dovýzt po ose. Předejdeš tím značným problémům.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.06.05  13:16

    « magic - dotaz na alfu 156

    no samozrejme, jen jsem vypsal veci, ktere jsou podminku. ale zalezi kus na kusu.
    a co ten dovoz na objednavku?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.06.05  09:57

    « Re:

    Parada!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.05  23:32

    « Bez nadpisu

    Alfa Romeo se zúčastnila prestižních závodů "24 Ore", organizovaných 11. a 12. května měsíčníkem Auto na okruhu Misano Adriatico. Ve vyčerpávajícím vytrvalostním testu na závodní dráze skončila Alfa 147 1,6 Twin Spark celkově nejlepší. Tento závod pořádá časopis Auto každý rok a porovnává úroveň spolehlivosti, odolnosti a výkonů vozů určené kategorie v co nejobtížnějších podmínkách. Modely, které byly vybrány tento rok byly všechny sériové, patřily do segmentu C ve verzích diesel a benzín a měly výkon 115 k pro oba typy motorizací. 21 vozů reprezentující 11 automobilek bylo svěřeno do rukou italských i zahraničních novinářů a zkušebních řidičů, kteří se střídali v řízení.
    Po 24 hodinách nepřetržité jízdy až na hranici možností, přerušované pouze zastávkami na tankování, výměnu řidičů a výměnu pneumatik poskytnutých firmou Michelin, přetla Alfa 147 1,6 T. S. jako první cílovou pásku s náskokem 27 sekund před BMW 118d a 4 kola před Hondou Civic 1,6 V-Tec. Alfa 147 zvládla 642 kol, což odpovídá 2606,5 km, s průměrnou rychlostí 108,5 km/h s pouhou jednou výměnou předních brzdových destiček a třemi výměnami předních pneumatik. Spotřebovala 626,1 litrů benzínu, s průměrnou spotřebou – v mezních podmínkách – 4,163 km/l.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.05  14:11

    « Bez nadpisu

    AR 156 je ve verzi V6 nebo 2.4 JTD podle mě nejlepší volbou. Jenom nevím, jestli to stojí za to kupovat auto, který má zadřený motor (jak se to někomu povedlo? Co s tím dělal? Je možný, že když je majitel takový prase, aby to odnesl jen motor?) Já bych osobně auto, se kterým se nemůžu svézt, koupil tak maximálně za 1/4 běžné ceny funkčního vozu. Protože tam dáš nový motor (dá se opravit, zaměnit za jiný V6 klidně 3.0 nebo 3.2, případně i dovézt, ale není to laciná legrace; počítej od 40.000 Kč nákup samotnýho motoru) a zjistíš, že je úplně vymlácená přední náprava, zadní hází jako blázen, všechna 4 kola jsou kopnutá, převodovka má v háji synchrony, interiér "zpívá", atd. Děkuji, nechci. Raději bych volil auto v perfektním stavu, nebourané, pravidelně servisované, klidně starší, s větším průběhem nebo dražší. O problémech motorů TwinSpark 16v už tu bylo popsáno mnoho - je to riskantnější nákup u ojetiny, tak bych se mu raději vyhnul (na druhý straně motor TS 16v, který vydržel dost přes 150.000 už pravděpodobně vydrží dalších 200.000 - pokud se bude kontrolovat olej). Já se kšeftama s autama neživím, živí mě něco úplně jinýho, ale jsem pacient a tak občas do I vyrazím a něco jen tak z plezíru dovezu. je to za málo peněz výborný technický stav i u velmi starých aut. Alespoň se člověk na tom výletě provětrá... :-) Alfy jsou skvělý auta, který mám moc rád, ale je fakt, že nákup ojetiny v ČRnebo D a A je dost problematická záležitost, protože tyhle auta nekupují důchodci, aby občas zajeli do Lídla na nákup. Každej tomu dává, co to snese (někdy i co už to nesnese) a ty auta jsou často za 3 roky zralý na vrakáč. Tak dlouho jsem v ČR sháněl pěknou a lacinou 156 V6, až jsem si raději zajel do Janova pro 155 Q4. Je potřeba dlouho a pečlivě vybírat, nenchat se zlákat naleštěnou přístrojovkou nebo novýma koberečkama, ale dbát na skutečný stav. Žádné "to je jen to a to" neplatí. Když to je "jen to a to", tak to vyměň a pak mi brnkni... Když se ale vybere dobře, dostane člověk za pár šupů autíčko, se kterým je radost jezdit a ten vztah většinou bejvá na hodně dlouhou dobu. Mně už to drží přes deset let, přestože jsem jako mot. novinář měl možnost jet skoro se vším, co se u nás na přelomu let 1999/2000 prodávalo. Měl jsem Alfic 7 (teď mám osmou) a dalších 6 Lancií a zatím mě to nepustilo (ani přesto, že o dalších X aut jsem se ještě k tomu staral). Z toho jedna Alfa 75 2.0 byla totální průser, ale to jsem se v r. 95 nechal nachytat na vrak. 3 auta měly drobné závady nad 10 let věku (spojkový válec, zadní třmen nebo nějakou elektrickou drobnost) a jedna Thema začala vykazovat velkou poruchovost poté, co byla několikrát odcizena a zase nalezena ve zuboženém stavu (dokonce jednou i nedojela!). Zbytek hodnotím na výbornou. Na AR 156 V6 lze mít z hlediska spolehlivosti výhrady snad jedině k elektronice BOSCH, ale to nesouvisí s AR, tyhle věci se sypou u všech aut (debimetry, lambdy, servomotrky, rezistory, čidl...). Je zvláštní, že pokud se mění u AR debimetr je to "nespolehlivost", když se mění u Octavie, je to "běžný servisní úkon"... :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.05  10:09

    « Značky v batohu

    Kdysi jsme vezli značky v kufru a našli je bystří švýcarští celníci. Sebrali je a pak asi po 4 týdnech doputovaly poštou zpět. Dialog byl dlouhý a zbytečný.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.05  09:42

    « Re: magic - dotaz na alfu 156

    nekomu staci ke stesti malo ;) dival bych se i na takove veci jestli a jaky to ma sport packet, o vecech jako nalitane km, historie, atd ani nemluvim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.05  09:36

    « magic - dotaz na alfu 156

    zdravim, mam moznost koupit za solidni peniz 156. ALE ma zadrenej motor a ten je 2,5 BENZIN, je realne tento motor nekde sehnat, 5ti denni hledani mam za sebou a nic. a dalsi mam opravdu zajem o koupi 156 na motoru nezalezi jen by mela mit kozeny volant a radicku, vse v ele a klimu. ty vozis kary z I?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.05  07:52

    « Re: magic

    2.5 za 3.0 je klasika, na 75 se to dělalo u každýho druhýho kusu. Na 155 jedna zásadní nevýhoda: nemá samosvor. Ale šel by tam vpravit z Nuovy Delty HF. Jenže když to spočítám, tak mi ta Delta HF , Fiat Coupé nebo 155 Q4 vychází možná líp :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.06.05  15:07

    « magic

    chmm to nevadí, já bych asi stejně nemoh takhle nakvalt.... Taky sem spíš přemejšlel o tom 2,5 litru .... Co řikáš na 3,0 motor místo 2,5 ... to by mohlo bejt hodně velký maso.... Ále stejně .... až v krajnim případě..... Chci zkusit vychytat tu svojí.. 2.0 Už mi jde vlastně jen o to zjistit kde mi utíká , nebo nasává falešnej vzduch , nebo proč se kurňa dusí... Výměna celýho sání nevim nevim jestli se mi poštěstí nikoho přesvědčit (mam tam už ten 156kovej motor) . Leda zkusit vrakáč. No uvidííme 8-s Teď jdu restartovat ECU >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.06.05  10:46

    « Bez nadpisu

    Tak prodej mý Q4 už je passé, ale byli během 2 dnů 4 zájemci, což mě překvapilo.
    Ta čevená Q4 na autoscoutu vypadá nádherně (to je ale možná tím, že je červená, protože ta barva k tomu auto prostě patří), ale nějak mi neštymuje ten motor (píše 20.000 km, tzn. buď výměna nebo nějaká oprava). To těm km moc neodpovídí a ukazuje to buď na majitele-prase (čemuž zase neopdpovídá ta fotka) nebo na nějakej problém. Jestli ta fotka totiž není tak trochu archivní ... Ač nejsem moc příznivcem pestrobarevných aut, ta bílá vysloveně volá po takových těch decentních proužcích Martini Racing co měly Integrale Martini 6; jen to křídlo je příšerný ... je tam ještě jeden inzerát za 1900, ale bez fotky, tak by to chtělo si foto nechat poslat.
    Vzhledem k tomu, že tam je poslední dobou v Q4 docela i výběr, možná by to stálo za výlet (značky do baťohu a jedééééém). Je paradoxní, že ta Q4 je snad ze všech 155 nejspolehlivější, jenom trochu dost žíznivá. Když s ní jezdím po městě, bere 12-13, když jede po dálnici do 130 km/h, vejde se člověk kolem desítky, ale jak ji začneš trochu šlapat na krk, vydrží ti plná nádrž sotva hoďku ... Jinak absolutně bez výhrad. Byl tu na ni včera koukat nějakej kluk a byl z toho hotovej (hlavně z otáčení na fleku a pálení gum). Dneska mi volal v 6:58, kdy si pro ni může přijet. Když jsem řek, že už je to off-topic, mám pocit, že přijede stejně a rozbije mi hubu ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.06.05  08:53

    « Re: Re: RE: MAGIC

    Uz tam pro ni jedu... :-!
    Dobre, ted vazne, sice se asi neodhodlam, ale pokukoval sem po tedlech inzeratech. Ta cervena 155 a ta Delta se mi zdaj mooc vymazleny...
    [odkaz]%20DELTA%20HP… /> 20FULL%20OPTIONAL%20%2B%20ALCANTARA%20%2… /> 20%2B%20FENDINEBBIA%20%2B%20SERVOSTERZO%… /> 20'94%20.htm
    [odkaz]
    [odkaz]
    Co jim rikas? A vsechny 3 jsou sever itosky... ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…