Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.07.05  13:03

    « Bez nadpisu

    Doporučuju dát sadu desek a kotoučů OMP. Viz www.ompracing.it
    Cena sady na přední i zadní osu stojí cca 15.000 Kč komplet (desky + kotouče), což je levnější než nějaký Textary a přitom to brzdí nesrovnatelně líp. Kotouče jsou dsou děrované i drážkovaná, destičky nepráší, brzdí i za studena a vůbec se nepřehřívají. Jediná nevýhoda je nestálost dodacích lhůt (přitom se platí 100 % předem, jinak nelze tuto cenu udržet) a ještě se poměrně dlouho zajíždí (cca 1000 km)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.07.05  11:43

    « tomaz

    Dost to je, kdyz clovek ty prachy nema tak nejak navic... :*)
    jinak si myslim, ze to je dost dobra cena (normal je tam maj za 34) a asi pekelnej rozdil pri brzdeni. Uvidime jak se k tomu vyjadri Magic... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.07.05  11:27

    « Re: tomaz

    tohle by mi zdvojnasobilo cenu auta :)
    ..trochu prehanim, ale je to dost. navic mam jen 2.0ts
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.07.05  11:17

    « tomaz

    jestli chces poradnej odvaz, tak nevahej, utikej na alfaromeoclub.cz a narazis tam ve vseobecny diskuzi na tuhle nabidku:
    NEODOLATELNÁ NABÍDKA: BRZDY BREMBO GTA - 4. PÍSTKOVÉ + SADA NOVÝCH DESTIČEK DS2000 ZA 14.000 KČ !!! NEBO SADA S KOTOUČEMA 18.000 KČ !!! NA PRODEJ CELKEM DVĚ SADY - VOLEJTE 724 206 512 - info@alfaromeoclub.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.07.05  10:55

    « magic, all

    mozna uz to tu probehlo, jake mam dat na AR156 brzdy? myslim ted kotouce a desticky. dikz
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.07.05  10:45

    « Max

    Trošku od veci. ale nevie niekto kedy príde nástupca 147-ky. údajne 149-ka. Bude to už v roku 2006 ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.07.05  09:21

    « Re: Re: pro MAGIC

    diky za info,
    jen jeste upresnim co to dela.
    treba na volnobeh by meli byt otacky 950min, tak presne kolem tedle hranice se trese rucicka otackomeru a ne ze by byla volna proste otacky motoru kolisaji, drobne, ale presto.
    to same se deji i pri jizde.
    pri jizde je cukani motoru temer neznatelne, ale oci mam jen na otackomeru a ten problem je tam stale.
    jel jsem v fabii 1,2 htp delala neco podobneho a byl to o zub preskoceny rozvodak, avsem tady motor uplne na volnobeh zhasl, a navis primera ma retez tak nemyslim ze je to same.
    jeste bych chtel pozadat o radu i ostatni a tobe podekovat.
    pokusim se tvoje rady konzultovat v servise.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.06.05  23:51

    « Milovnik italskych aut v BMW 745i

    Mel jsem moznost si vcera asi na dve hodinky vyzkouset BMW 745i, cca rok stare. Sam mam Kappu 3.0 SW 99ˇ s kterou jsem pochopitelne srovnaval.
    Prvni dojmy po nasednuti: na bavoraka hodne velky vnitrni prostor (ve srovnani s 3 a 5 radou). Pomerne skareda pristrojovka, zvlastne prohnuta proti beznym zvyklostem. Stred je blizeji cestujicim nez kraje a to dost vyrazne.
    Siroka operka ruky a na ni spousta ovladacich prvku pro sedadla a velke stribrne kolecko s kterym slo otacet a mackat, ale nemel jsem cas zkoumat k cemu je dobre. Radici paka, resp. volic rezimu na konzoli chybi. Je umisten nad packou ovladajici sterace na klasickem miste. Pomerne nevhodny umisteni bych rekl, ale casem si asi clovek zvykne. Po chvilce badani kam vlastne zasunout ovladac jsem nasel misto na pristrojovce, kam lze celou tu vec zasunout a hned vedle velke tlacitko start, kterym samozrejme nastartujete motor.
    Jeste najit malinke tlacitko P coz je rucni brzda a muzu vyrazit. Motor tichy, ale ne tissi nez v Kappe. Po rozjezdu motor velice decentne zavrni. Prevodovka radi bez jakychkoliv skubnuti (Kappa je na tom hur, ne vzdycky, ale casto trosku trhne pri prerazeni). K razeni jeste musim uvest jedno plus, rekl bych ze je aktivnejsi pri podrazovani, u Kappy musim vice pomoci plynem, nez se rozhodne preradit. Na druhou stranu se Kappa asi nikdy nechova tak zmatene jako prevodovka BMW kdyz jsem dorazil do serpentyn nad Brnem a do kopecka a do zatacek jel "naplno". Ale je fakt ze Lancii uz znam, z BMW jsem jel poprve, zrejme bych si zvykl. Co se tyce vykonu motoru : BMW ma snad jeste delsi prevody nez Kappa, tak ze jen podle tachometru lze posoudit zrychleni - jevi se pomerne nevyrazne, ale jak uz jsem napsal, dlouhe prevody vzbuzuji dojem ze se nic nedeje, pritom na tachometru se toho odehrava pomerne dost. Auto bude urcite dost tezky, tak ze i to se podepise. Podobna uroven hluku motoru jako Kappa, ale absolutne mu chybi ten zvuk, ktery me tak strasne imponuje u lancie. Je proste decentni, ale jinak nudny a nevyrazny. Lancia ma v tom zvuku neco vic, neco co me nuti pridat a vytocit motor jeste vic. Neco kvuli cenu se jedu casto jen tak projet a vychutnat si to.
    Jizdni vlastnosti opravdu serizone posoudit nedokazu, prece jen jsem k tak drahymu autu zachovaval urcity respekt.
    Co me hodne zajimalo tak zpracovani interieru, tolik kritizovane u italskych aut. Jsem pomerne dost alergickej na ruzne pazvuky ktere vydavaji o sebe se trouci plasty a v Kappe tyto zvuky obcas zaslechnu. A s ulehcenim musim rict ze i sedmickove BMW se tem zvukum nevyhne. Mozna neznatelne tizsi, ale opravdu neznatelne. To znamena ze opravdu dokonale zrejme interier odhlucnit nejde.
    Jinak pochopitelne max vybava, int,telefon , navigace velice dobre zpracovana - Brno a ulice uplne presne sedely. Senzory pri parkovani snad vsude atd.
    Kdyz to shrnu : kvalitni a opravdu luxusni auto (bodejt za ty prachy) ale pocit - TOHLE MUSIM MIT - ve me nevzbudilo. Zrejme nad urcitou hranici uz se vse vylepsuje uz jen velice tezko.
    Nicmene me utvrdilo v presvedceni, ze moje laska k Italskym autum neni scestna a jsou to skvely a temperamentni auta, ve kterych je svezeni opravdu pozitkem (znam dobre i AR156). Bohuzel jsou casto naprosto neopravnene hanena. Zrejme dusledek porevolucni invaze tisicu naprosto presluhujicich italskych aut s tachometry stazenymi na lehce ojete :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.06.05  23:22

    « Re: pro MAGIC

    Ti bohužel nic neporadím. Jednak nemám žádný zkušenosti se servisem Nissanu, a za druhý, možných příčin je spousta. Pokud ale vyloučíme závadu diagnostikovatelnou motortesterem (předpokládám, že tes byl prováděn a to opakovaně a v různých servisech), soustředil bych se na obtížně diagnostikovatelné závady. Začal bych benzinovou pumpou přes benzinovej filtr až po benzinovou lištu vedoucí ke vstřikům. ještě by to mohl být nepořádek v palivové soustavě - existují prostředky na pročištění. Předpokládám, že vyčištění škrticí klapky a celého sání už proběhlo. Pokud nic, šel bych opačně - tedy cesou jiskry: svíčky, kabely (ty by se ale měly projevit "konečným" odporem), zapalováním a přívodu proudu k motoru (živej a kostra). Závady na vstřikách, vzduchový váze, nějakým čidlu nebo lambdě by se měly projevit při testu, závada v obvodu ŘJ byla vyloučena pokusem. Ještě by možná stálo za to vzít Kontaktol a prostříknout všechny konektory (může být zoxidovaný, ale i to by měl tester ukázat jako zvýšený odpor). Pokud to nebude nic z toho, Bylo by ještě čistě teoreticky možné, že dochází v určitém režimu k nějakému kmitání, které někde přerušuje přívod proudu k něčemu. Není to zrovna obvyklé, ale jednou jsem se s tím setkal a odhalení této závady byla naprostá náhoda.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.06.05  08:53

    « pro MAGIC

    zdravim a hned se i radeji omlouvam,
    potrebuju poradit a netyka se to AR. Proto ta omluva ze otravuju s Nissanem
    Mam nissan primera p11 1,8i r.v. 2000 a zacala me drobatko zlobyt.
    pri jizde cuka (jako by vynechava) nezalezi jestli je to pri akceleraci, nebo
    na volnobeh, nebo studeny motor ci zahrata.
    jezdim s tim uz 5000km a je to porad stejne (ne horsi ne lepsi)
    v autorizovanych servisech nevedi co s tim je.
    byl jsem ve trech nazavisle na sobe a porad nic.
    myslim ze odskouseli snad co mohly a ted dokonce probehla vymena ridici jednotky
    budu moc vdecnej za jakoukoliv radu i prkotinu
    moc do toho nevidim takze se v servise bud ptat jestli udali to co mi poradite
    dik :?: :?:
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.06.05  14:39

    « Manuál 156 SW 2.4. JTD

    Sháním český manuál na 156 SW 2.4 JTD. Pro fajnšmekry můžu nabídnout německý :-) Díky!
    kejml@bigfoot.com
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.06.05  11:19

    « Re: Re: Re: Re:

    Jo, člověk je nejdřív trochu vyplesklej z toho, že je to auto na autě, ale jezdí mnohem ohleduplněji než my nebo němci. Nedodržují skoro žádný pravidla krom jednoho: žít a nechat žít. Možná právě proto je tam na prodej podstatně větší procento nebouranejch aut. Ty au'táky mají třeba různý boční šrámy, ale nikdy nedostaly ránu. U nás a v Německu nejsou takový promáčkliny skoro vidět, zato skoro každý auto je po ráně. Když jsme v Janově jeli projet Alfu, dojeli jsme na kruhák; z prava fronta na průjezd rovně a my jsme jeli na volnou silnici. Holka stojící s Pandou v kruháku v zácpě hodila zpátečku, couvla, za ní další auto a my mohli projet. Pak jsme přijeli na křižovatku Y, a jeli rovně (do zákazu vjezdu). Auta na obou atranách zastavily, abychom my mohli spáchat přestupek. To v Česku nehrozí. Ale když kámoš jen popojel asi metr u pumpy čumákem lehce do jednosměrky, hnedka tam zastavil místní magor a řval na celej Janov a volal policajty. Prostě zrovna na to jsou asi děsně alergický...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.06.05  09:41

    « Re: HAROUS

    Videl bych to az na druhej tyden v cervenci... Udelame nejakej minisraz 155... 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.06.05  09:27

    « HAROUS

    HAROUS: Nazdárek tak kdy mam přifrčet do Kolína na projetí alfic ?? :o))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.06.05  15:01

    « Re: Re: Re:

    Mě vedle pohodových řidičů fascinovali cyklisté, když jsem poprvé přijel do Itálie. Šlape frajer a vzadu na prodloužené ose zadního kola stojí!! jeho frajerka. Nebo v úzké ulici, kde by u nás vedle osobáku projelo sotva kolo, se v protisměru objevil autobus. Než jsem stačil zatočit někam do dvora, tak mi autobusák sklopil zrcátko, ukázal na druhé a pokračoval. No, ruku bych mezi nás nevložil. Přes podobné příhody se mi tam vždy jezdilo mnohem lépe než doma. Vládne tam jakási pohoda. Italové snad nevědí, co je to stres za volantem, asi si to kompenzují svojí hlučnou náturou. A je tam na silnici větší legrace.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.06.05  14:02

    « Re: Re: Re:

    piaggista = řidič "motorina", tj. nějakého druhu mopedu (podle jména italské značky Piaggio vyrábějící mopedy).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.06.05  12:16

    « Re: Re:

    No, dalnic maji spoustu, ale na rade z nich nemaji zadny odstavny pruh - jen 2 pruhy a svodidla/zed. Coz bylo docela narocny v zaveru 15 hodinove jizdy na jih k mori.
    Co to je Magicu piaggista?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.06.05  19:34

    « Re:

    No, mne ta kvalita italskych silnic prijde diskutabilni. Vetsina silnic je v takrka perfektnim stavu, ale najdou se tam take pekne tankodromy. Dalnice jsou super, tedy az na to, ze stoji vic penez, nez jsou cesi zvykly davat doma. Moje zkusenosti s I ridicema jsou vesmes takove, ze to jsou na okreskach hrozny slimaci, jinak si clovek nemuze stezovat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.05  14:39

    « Bez nadpisu

    já jsem viděl kolem Torina, jak poicajti číhali na piloty jedoucí trvale vlevo. my jsme míjeli jednoho němce, který si nevšiml, že není doma a už ho čapli. Prej jsou na to alergický. Ale nejhorší je omezit Piaggistu. Ať aute nebo pěškobudem. Když jsem jel poprvé do Trenta, kladli mi na srdce. Piggisti mají vždycky přednost!!! A hlavně mají právo postavit se na červenou vedle tebe zprava a potom ti přímo před autem jak padne zelená odbočit přímo vlevo. A ty, když jen zatroubíš, jsi v pěkným průseru! ke kvalitě dálnic jen jednu poznámku: za 1 den jsem tam za užívání dálnic zaplatil v přepočtu totéž, co stojí v ČR dálniční známka na celej rok. Takže bych ten kvalitativní rozdíl přímo vyžadoval!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.05  09:25

    « Re:

    Hele, magicu, byl jsem teď v severní Itálii a fascinovala mne kvalita dálnic i běžných silnic, žádná speciální rychlostní omezení v tunelech a celková pohoda, která tam v provozu vládne (tedy nepočítám-li jednu českou řidičku, která mne na téměř liduprázdné it. dálnici málem sejmula...). Ale co mne nejvíc dostalo, když italský policajt v civilní Imprezze odchytil Rakušáka, který se snažil závodit!
    PS: Pokud se dálnice zahustila, tak nejvíce zdržovali právě Rakušané, kteří jeli stále vlevo a neřadili se doprava, přestože náklaďáky vpravo se pohybovaly rychlostí dobrých 120, tedy často rychleji, než oni "strécové" s nanicovatým odhadem rychlosti a vzdálenosti. Inu, jak typické - jsou to prostě "vidláci"!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…