Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.07.05  18:46

    « to magic: Alfa 156 2,5 V6

    Zdravim, naskytla se mi šance koupit si za zajímavý peníze AR 156 2,5 V6. Vůz je rok výroby 11/1997 a má najeto 145t km. Je od 2.majitele a je jetá jenom v německu. Na co si mám dát pozor u tohohle auta a hlavně by mě zajímalo, jak na tom byla Alfa se záběhem výroby tohohle modelu. Jestli měli první modely nějaký mouchy a jestli byly nějaký svolávací akce zpět do servisu....(jednu 155 ze začátku výroby jsem už měl a měl jsem z toho hlavu v pejru jak tam furt něco blblo, takže se trošku bojim.. ) Má sice servisku, ale je servisovaná pouze do roku 2003 u AR a pak už dělal jenom výměny oleje v normálním servisu. Chtěl bych se zeptat při kolika se obvykle mění rozvoďák a taky kolik stojí obvykle výměna rozvoďáku tady v čechách.
    Předem díky za informace
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.07.05  11:27

    « AR 146

    Zdravim vsechny, mam par otazek snad nekdo pomuze.
    Tedy potrebuji sehnat stresni nosic dale antenu, loketni operku atd... na moji auticko jsou nejake stranky apod..????!!! :-) diky uz jsem v koncich
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.05  09:17

    « Bez nadpisu

    Tajný to rozhodně není, pochází to ještě z dob, kdy jsem pro ně dělal, takže to mám v počítači. Proto ti nemůžu poslat žádný link, protože netuším, jestli to je někde na internetu. Je to popis grafu, takže odlišnosti mohou být i jen v nepřesnosti. 147 tehdy ještě neexistovala, takže ta data nemám, ale jak vidíš, je to prakticky stejný (ty odlišnosti jsou spíš daný konkrétním kusem). Zkus se podívat třeba na stránky supersprintu (www.supersprint.it) jestli tam není nějakej graf, občas je tam mívají (aby byl zřetelný rozdíl s originál a jejich výfuky). Zvláštní je, že pokud vím, u 145/146 a 147 se nevyskytují zdaleka v takový míře problémy s lágrama na klice jako na 156. Proč, to nechápu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.07.05  08:24

    « Kroutak

    Omlouvam se za neuplnou specifikaci. Jde o AR 147 2.0 T.S. r.v. 2001. Predpokladam ze hodnoty budou podobne se AR 146. Odkud si je sehnal jestli to neni tajne ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.07.05  23:37

    « Bez nadpisu

    Jde o to, jaký 2.0 TS máš na mysli. Protože sem nejde vložit graf, hodím ti sem čísla (nejprve výkonu a potom toč. momentu).
    AR 75:
    Výkon: 2000/44 - 2500/62 - 3000/81 - 3500/96 - 4000/112 - 4500/125 - 5000/138 - 5500/148 - 6000/149 - 6500/141
    Moment: 2000/146 - 2500/171 - 3000/187 - 3500/189 - 4000/190 - 4500/191 - 5000/191 - 5500/188 - 6000/175 - 6500/149
    AR 155:
    Výkon: 2000/41 - 2500/59 - 3000/76 - 3500/91 - 4000/106 - 4500/121 - 5000/133 - 5500/141 - 6000/143 - 6500/133
    Moment: 2000/145 - 2500/168 - 3000/179 - 3500/184 - 4000/187 - 4500/188 - 5000/187 - 5500/180 - 6000/167 - 6500/144
    AR 164:
    Výkon: 2000/42 - 2500/61 - 3000/76 - 3500/92 - 4000/106 - 4500/118 - 5000/131 - 5500/140 - 6000/142 - 6500/132
    Moment: 2000/146 - 2500/168 - 3000/177 - 3500/185 - 4000/186 - 4500/186 - 5000/187 - 5500/180 - 6000/165 - 6500/141
    Pro motory 2.0 TS 16v platí toto:
    AR 146:
    Výkon: 2000/45 - 2500/60 - 3000/75 - 3500/90 - 4000/106 - 4500/121 - 5000/132 - 5500/142 - 6000/151 - 6500/149 - 7000/142
    Moment: 2000/158 - 2500/168 - 3000/176 - 3500/181 - 4000/186 - 4500/189 - 5000/185 - 5500/183 - 6000/175 - 6500/165 - 7000/141
    AR 155:
    Výkon: 2000/45 - 2500/61 - 3000/76 - 3500/92 - 4000/108 - 4500/122 - 5000/134 - 5500/143 - 6000/152 - - 6500/149 - 7000/142
    Moment: 2000/159 - 2500/168 - 3000/177 - 3500/182 - 4000/187 - 4500/189 - 5000/186 - 5500/182 - 6000/175 - 6500/161 - 7000/143
    AR 156:
    Výkon: 2000/45 - 2500/61 - 3000/78 - 3500/93 - 4000/107 - 4500/120 - 5000/131 - 5500/140 - 6000/151 - 6500/155 - 7000/149
    Moment: 2000/158 - 2500/171 - 3000/183 - 3500/187 - 4000/188 - 4500/186 - 5000/182 - 5500/181 - 6000/176 - 6500/167 - 7000/151
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.07.05  19:27

    « Průběh točivého momentu

    Neznate nekdo nejaky odkaz na prubeh vykonu a tociveho momentu u motoru 2.0 T.S.
  • 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 07.07.05  19:36

    « záruky

    Byl jsem teď v itálii a v jednom salonu jsem se bavil s prodejcem a on říkal, že s novými modely Croma, 159.. jsou i nové záruky. Standard na Cromu jsou 3 roky, rozšiřitelné na 5 let - což je docela super.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.07.05  14:05

    « Re: Alfa Romeo 149

    Jo, a 159 má mít 3 roky garanci + další 3 roky mobility service gratis. Takže 6 let budeš jen lejt benzin a když něco, tak buzerovat. To se Bosch asi posere ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Jen mě docela mrzí, že tím pádem 6 let stará Alfa bude cenově nedostupná, neboť bude stále ještě v záruce ...
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.07.05  13:42

    « Alfa Romeo 149

    Tak jsem koukal na italiaspeed na info o nastupci 147 a bude to asi peknej mazec. Motory od 1.6 po 3.2 a dokonce 1.9JTD TwinTurbo s 200 konikama... A pocita se i s pohonem vsech kol Q4. Takova 149 GTA Q4 by asi byl hustej mazec... :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.07.05  22:39

    « Re: OMP

    tomaz: to vubec nechapu: "to uz je cenove jako ty z GTA tak zatim asi jen oblozeni, kotouce jeste neco nabrzdi. tak nevim jestli to resit necim takovym jako omp. to jde nejak objednat na tom webu nebo jak?"
    Dyť ti říkám, že komplet 4 kotouče + 8 destiček stojí do 15.000 Kč vč. DPH!
    To je cena nižší, než originál díl v autorizovaným servisu a přitom se jedná o závodní brzdové díly, které se normálně používají i na eNkových autech!!!!!! Samozřejmě se dají objednat jenom destičky, ale pochopitelně brzdné vlastnosti ani životnosti uváděné na webu nelze potom zaručit. Destičky stojí asi 2000,- přední a asi 1200,- zadní (street).
    Kde objednat ti v případě vážného zájmu sdělím, ale upozorňuju předem, že při objednávce se skládá 100 % ceny. Nikdo to nedělá pro zisk (není na tom nic), ale proto, že jsme "pacienti" a chceme podporovat pořádný auta.
    Dají se objednat i kity od Bremba (dva základní druhy: vrtané nebo drážkované, vyrábí pouze na předek), ale ty jsou výrazně dražší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.07.05  10:56

    « Re: Re: chiptuning

    u mne se jedna o AR156 2.0TS (99). chipnutou rj od marelli mam v druhem aute (tipo 2.0 16v) i kdyz to je asi neco starsi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.07.05  09:59

    « Re: chiptuning

    Záleží na tom, co je to za auto. U novějších se dá jen přehrát ECU v interní flash paměti v ŘJ a nic se nevyměňuje. U starších ŘJ se mění kompletní eeprom s daty. Na vypálení tý eeprom je potřeba vypalovačka s programátorem. Funkční data se pro většinu aut shánějí velmi těžko, rep. často se pod eeprom s ECU u dobrých firem dává antikopírovací hardwarový šváb, který má zamezit duplikaci čipu. Takže i po přepálení čipu bez tohoto rozhraní auto nenastartuje.
    Data pro ECU se dají v pohodě sehnat prakticky výhradně pro turbomotory 16v vybavené elektronikou Marelli P8 (u AR je to jen 155 Q4 nebo 155 GTA, u Lancie pak Delta Integrale, Integrale 16v, Evoluzione nebo Nuova Delta HF, u Fiatu Coupé 16v turbo). Pro ně je dat spousta, dají se sehnat za pár šupů různě po diskusních fóech zaměřených na tato auta, občas dokonce i zadarmo.
    U starších naftových motorů nebo velmi strých benzinových se často musí použít kompletní externí box - jakási přídavná ŘJ. Její negativní vlivy na motor jsou sporné, protože funguje na principu zkreslování relevantních dat pro původní ŘJ.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.07.05  11:57

    « Prodám Novitec Powerrail 2

    cenu nabídněte. kejml at bigfoot.com
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.07.05  18:42

    « chiptuning

    nekdy si pamatuju ze jste tu resili prechipovani, je nejaka moznost resit to jinak nez pres firmu zabivajici se chiptuningem? treba ze bych sehnal data a nechal si to nekde napalit? jsou to nejake standardni chipy? k staremu autu jsem mel dve ridici jednotky, jedna chip a druha standard. jde treba resit chip s nejakym switchem?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.07.05  17:37

    « Re:

    Dik za odpoved. 200 kobyl jiste neni malo, ale 159 Q4 bude s timhle dieselem pekne tezka....No a kdyz se clovek koukne na parametry trojkoveho bafa 335d, tak je tam uplne jina dynamika....Idelani by byla kombinace tohodle motoru s designem alfy :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.07.05  16:50

    « OMP

    to uz je cenove jako ty z GTA :-( tak zatim asi jen oblozeni, kotouce jeste neco nabrzdi. tak nevim jestli to resit necim takovym jako omp.
    to jde nejak objednat na tom webu nebo jak?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.07.05  15:57

    « Bez nadpisu

    A - proboha - na kolik bys to chtěl ještě zvyšovat? 83 koní z litru ti u nafťáku přijde málo?????
    Jinak 159 má být v I v prodeji od července a ve většině Evropských zemí od srpna 2005 ve verzích 1.9 JTS/160k, 2.2 JTS/180 k (stovka za 8 s, max. 225 km/h) a 1.9 JTD/150 k. Provedení 3.2 V6 JTS/260 k (stovka za 6,3 s, max. 250 km/h) a 2.4 JTD/200 k (stovka za 7,8 s, max. 230 km/h) má být k dospozici v průběhu prosince. Zatímco u verze 3.2 V6 nebude jiná možnost než provedení Q4, u 2.4 JTD by měl být pohon všech kol volitelný. Výrobce ale neudává (resp. není mi známo), zda 2.4 JTD Q4 bude k dispozici už v tom prosinci, ale předpokládám, že v lednu 2006 by již na Evropských trzích měla být k dostání i 2.4 JTD Q4. Jedná se o prvedení s mechanickými převodovkami, automaty by měly být v prodeji až v roce 2006. U nás to asi bude horší, protože předpokládám, že aut bude celkově nedostatek a poptávka bude převyšovat nabídku (vzhledem k předběžně zveřejněným cenám), takže v Česku bych čekal nejméně 2-3 měsíční zpoždění.
    K AR 159 se nemůžu vyjádřit, nikdy jsem s ní nejel, ale podle zveřejněných technických parametrů by se mělo jednat o více než zajímavé auto. Motory JTS by měly zajišťovat poměrně vysoké výkony, nezvykle velký toč. moment hlavně v nižším a středním pásmu otáček a to vše při enormě nízké spotřebě paliva ve srovnání s konkurencí.
    Samozřejmě uvidíme, co se z toho vyvrbí, hlavně jak Bosch zvládne kvalitu svých komponentů. Ono není všechno zlato, co blyští ... Já osobně jsem teď zvědav na 149, která je mi rozměrově bližší (159 není žádný drobek a velikostně spíš odpovídá 166 než 156). Pokud by se do 149 dávaly také motory JTS 1.9 a 2.2, bylo by to velmi zajímavé (současný 2.0 TS u 147 mi přijde poněkud slabý), pokud se v ní opravdu objeví verze 2.7 V6 JTS/220 k s pohonem všech kol, byla by to senzace.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.07.05  15:36

    « Prodám doklady Alfa Romeo 155 2.5TDS r.v.95

    Prodám doklady Alfa Romeo 155 2.5TDS r.v.95 TK do 07 cena pevná 15000,- Tábor tel.608/944120
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.07.05  15:36

    « Prodám doklady Alfa Romeo 155 2.5TDS r.v.95

    Prodám doklady Alfa Romeo 155 2.5TDS r.v.95 TK do 07 cena pevná 15000,- Tábor
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.07.05  15:14

    « AR 159 v nafte

    Omlouvam se za dotaz od veci, ale mas info, za kolik resp. od jakeho zakladu, se v Cechach bude prodavat nova 159 2.4 JTD Q4? Docela by me zajimalo, jak moc pujde "postelovat" tech 200 naftovych koniku.....Co na tuhle motorizaci rikas? Diky za nazor
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…