Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
"-- skrytý --" 16.08.05 13:01
« Re: Re: Re:
jaska.
a pro pomaleji chapave jeste pripominam ze ta firma dela elektricke rucni naradi zelene barvy. u meho auta soude podle pocitu ze to ma pri studenem startu elektroniku priklepove vrtacky...
to mne privadi k dotazu jestli tady nekdo nevi o slusnem spacialistovi na elektroniku tohodle rucniho naradi, ktery by zaroven znal AR (mel pripravky na nastaveni vacek atd) nekde na jizni morave. dikz -
"-- skrytý --" 16.08.05 12:03
« Re:
no vzdyt proto jsem psal ze se o to mel zajimat ne ze to mel vzit :-) za nakupem nejlip s nekym kdo tomu rozumi.
cobra11> mozna by za to stalo projit jeste diskuzi AR156 na alfaromeoclub.cz aspon bys vedel co u tech aut resi za problemy (mala napoveda, je to na pet, zacina to na B a konci na H :) -
"-- skrytý --" 16.08.05 12:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Alfa 156
Ani ne, to by byli magoři. Spíš naopak, jestli někdo dělá jednu značku,m tak ví i o případech, který postihnou tak 1 klienta za 10 let. Když ti budu vyjmenovávat všechny závady, se kterýma jsem se kdy setkal, tak nebudeš tu Alfu chtít. Ale třeba když začnu o Audi A6, tak to bude teprve spoušť...
Navíc třeba Němci "umí" na těch Alfách vyrobit problémy, o kterých se normálním lidem ani nezdá (posunutý rozvody, voda v převodovce, atd.). -
"-- skrytý --" 16.08.05 11:56
« Re: Re: Re: Re: Alfa 156
Díky za odpověď. Jinak se tomu snažím věnovat dost času. Jenom se mě nechtělo pročítat 74 stránek kde spousta příspěvků je pro mě nezajímavá. Ptám se třeba i automechaniků na jejich názor. Samozřejmě že ne těch v autorizovanejch servisech, protože si budou chválit svoji značku. To je jasný. :D -
"-- skrytý --" 16.08.05 11:55
« Bez nadpisu
Kola na 146 jsou se 4 dírama, na 156 s 5, takže nikdy nepůjdou na obě auta (75 1.6/1.8/TD, 145/146, 155 a 164 TS/TD mají 4díru, ostatní 5díru).
Jinak 156 JTS jsou zatím podle mých informací snad bez vážnějších problémů, což je překvapivé, protože sousta dílů Bosch je tam čtyřikrát koncentrovanější. Uvidíme, co ten systém bude dělat dejme tomu za 10 let...Problém je, že na trhu ojetin je to dost drahé auto a je jich jako šafránu (taky proč by někdo prodával dobrý auto, že jo?). Myslím si, že to, co psal marpri nemusel být zase nějak extra výhodný kšeft, protože pokud bouraný auto nevidíš, nemůžeš dělat závěry. Každej tvrdí, že je to jen "pár plechů, jinak tomu nic není" a pak zjistíš, že to je rohlík. Zvlášť 156 je na tohle svině, protože i hodně velký rány jsou na první pohled "drobnosti". Já bych se bouraný po těch zkušenostech raději vyhnul. Ale 156 JTS SW bych asi nepohrdnul. -
"-- skrytý --" 16.08.05 11:44
« Re: AR gtv
run-down gtv> dostal jsem pred casem kontakt na nejaky alfacky vrakac. tel cislo 777334754. ani si nevzpominam kde to je, ale pry jsou dobre zkusenosti, takze by to stalo minimalne za telefonat - ceny, dostupnost dilu, dodani, misto atd. kdyz tak pak poreferuj kdyby z toho neco bylo. ja jsem zatim nastesti nic nepotreboval. -
"-- skrytý --" 16.08.05 10:46
« co 2,0 JTS?
JA TREBA UVAZUJU BUD O 2,4JTD, NEBO O 2,0 JTS.
ALE TEN BENZIN JE K NESEHNANI, VCERA JSME ASI PO MESIC NA JEDEN NARAZIL:
Alfa Romeo 156 Sport Wagon 2.0JTS 02 Stáří inzerátu: 1 den
Cena: 209000,- CZK
Leasing možný: Ne
Rok výroby: 2002
STK do: neudáno
Najeto: 66.618 km
Motor: benzín
Obsah: 1970 cm3
Výkon: 122 kW
Karoserie: kombi
Počet dveří: 5
Počet míst: 5
Barva: stříbrná
Metalický lak: Ano
» zobrazit další fotografie
Bouraný vůz, OBA PREDNI BLATNIKY JINAK TAM NEBYLO NIC
Odpočet DPH
Výbava:
El. přední okna, Posilovač řízení, El. zrcátka, Vyhřívaná zrcátka, Klimatizace aut., Original autoradio, Centrál na DO, Alarm, Tónovaná skla, Výškově nast. sedadla, Otáčkoměr, Palubní počítač, Venkovní teploměr, 8x airbag
Manuální přev., El. stabilizace podv. (ESP), Kontrola prokluzu (ASR), Protiblok. systém (ABS), 4x kotouč. brzdy, Zadní stěrač, Alu kola 14 "
Nastavitelný volant, Loketní a bederní opěrka
A ZA PAR HODIN BYLA PRODANA
JINAK TY 2,4 JTD JSOU CELKEM K MANI,
ALE MAJI DOST NALITANO
PROSTE CEKEM A HLEDAM -
"-- skrytý --" 16.08.05 10:29
« Re: Re: Re: Alfa 156
Nevím, kdybych hodlal koupit věc za 170.000 Kč, asi bych tomu tu hodinu věnoval...
No nic, radši nekupuj TwinSparky, pokud to není nákup přes servis nebo se zárukou. TS 16v byl skvělej motor, ale z neznámého zdroje jej nekupuj, protože ti může zaklepat na klice (i když u aut výrazně přes 150.000 km už to není moc pravděpodobný). Prostě nákup TS z bazaru nebo na inzerát raději nebrat. Důvody jsou uvedený níž, bylo by to na dlouho.
Doporučená verze je buď 2.4 JTD (lépe 140 nebo 150 koní) a V6. Tam je mechanika o.k., problémy mohou u JTD nastat s turbem, mělo-li to před tebou prase (ale to je u každýho TD stejný, jen Passaty jsou na tom hůř). U JTD i V6 se můžeš těšit na drobné problémy s elektronikou BOSCH (debimetr, lambda, škrt. klapka, antiskluz), ale i v tom jsou si všechna auta osazená produkty fy Bosch opět rovna - AR není žádnou výjimkou (spíš je na tom líp než např. AUDI).
Rozdíl proti jiným je hlavně v přední nápravě - u 2.4 JTD i V6 je možné, že budeš muset měnit uložení předního zavěšení, což je díky komplikovanosti závěsu trochu dražší než u jiných aut, ale jedná se o nepatrný náklad. Jinak není potřeba na Alfu koukat nějak jinak než na ostatní - kvalita je srovnatelná, řízení a jízdní vlastnosti těžko najdou konkurenci, 156 je na tom trochu hůř s prostorem, ale to si vyzkoušej sám a udělej si závěr pro sebe. -
"-- skrytý --" 10.08.05 12:37
« Re: Re:magic
Hmmm, to znám, 156 je na tom s užitnou hodnotou dost mizerně. Já bych tak jedině kombíka V6, ale u něho taky nijak nejásám. Nicméně přeci jen je vzadu trochu víc místa na hlavu a když je potřeba, dají se sedadla sklopit. Ale stejně je ten kufr na rodinný auto prostě malej. Proto jsem nakonec zvolil 155 Q4 a zatím jsem na výsost spokojen. Pravda, žádná buchta se za ní rozhodně neotočí... -
"-- skrytý --" 09.08.05 20:41
« Re:magic
K tomu variátoru jsem dospěl z diskusí na téma variátor na Alfa Romeo Clubu. Jinak já mám najeto celkem 106000km a co to mělo za zvuk, nemělo s benziňákem nic společnýho. Kámoš měl 146 1.8T.S. to samé. Najetých 140000km a "diesel". Na srazu v Náchodě jsem slyšel rozdíl po výměně variátoru. A v tu chvíli jsem neodolal. Nechal jsem rovnou udělat rozvody. Rozvoďák byl původně o zub blbě a vyvážovák o dva. Teď je to lahoda. Jinak máš pravdu, že bydlím v Rychnově vedle "Kremlu". Je červená a udělal jsem ji v provedení Cadamuro+velké křídlo+18" kola. GTA bych bral, na to vem jed. Stačila by i 2.5V6. Když jsem ji původně na netu na mobile.de sháněl, nebyla dle mých představ. Všechno byly s 200tis.km, ve dřevě, nebyly červené....Znáš to, když máš přesnou představu o svým budoucím autě, tak není. Koukneš na net o dva dny déle a trefilo by Tě. Ona tam byla. Zákon schválnosti. Teď se chystáme na nový přírustek do rodiny a tak mě chvíli dloubaly myšlenky, jak v sedanu odvezu kočárek. Tak jsem přemýšlel o výměně za nějakýho Sharana nebo Alhambru. Ale když si spočítám ty investice do ní vražené a hlavně ta láska k ní (rychlost, akcelerace, podvozek, zvuk)... Nemůžu. Hold to bude muset odvézt naše druhé auto Golf II. -
"-- skrytý --" 09.08.05 12:11
« Re: JakeAR146
Hele, nevím, jaký mechanik ti říkal, že variátor vydrží 100.000 km, ale v životě jsem ho neměnil ani po 350.000 km, protože nebyl nejmenší důvod. Takže nevím...
Jinak nebydlíš v Rychnově pod W. poblíž Kremlu? A je to tvý auto červený? Jestli jo, tak jsem ho asi před 2 týdny viděl a vypadá moc hezky. Z dálky jsem se lek, že to je GTA...
ani jsem se nani nestihl dojet podivat jak se po ni zakourilo
[odkaz]