Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.08.05  14:34

    « Bez nadpisu

    no a ja bych potreboval jednu 156 z I,
    jedu taky :o)
    treba tadle by se mi libyla
    Karoserie: sedan
    Barva: světle stříbrná metalíza
    Typ motoru: turbodiesel
    Objem motoru: 2387 ccm
    Výkon motoru: 100 kW
    Rok výroby: 2000
    STK do: 07/2007
    Najeto: 86 000 km
    Výbava: ABS, airbag (4x), volant stavitelný výškově, posilovač řízení, klimatizace automatická, el. ovládání všech oken, el. ovládání zrcátek, imobilizér, centrální zamykání, centrální zamykání s DO, tónovaná skla, kola z lehkých slitin, CD-přehrávač s měničem CD, sedadla stavitelná,
    Další informace: první majitel, nebouráno,
    Poznámka: Dřevěný interier.CD s MP3 a WMA.Velmi dobrý stav. Dovoz Italie.První majitel.
    jenom ne ten dreveny interier
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.08.05  12:53

    « Re:

    Do I bych potřeboval jet pro nárazník k Integrale, ale svoji Q4 nehodlám rozhodně měnit. Jinak - pokud chceš tu 164/II v6 TB, začni dokladama. Nedávno šla na eBay.it jedna za 1780 E a byla jak nová. Přičti ale 300 E za odhlášení
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 23.08.05  12:44

    « Bez nadpisu

    No jo, kdyby už za dobrý peníze nebyly 166...Ale o té dvojce se fakt dá uvažovat... Jo u nás stojí furt kolem 100 000, a to je moc...Za 2000 euro, kdyby si člověk mohl vybrat, to by už šlo... Tak kdyby si pro ni náhodou jel (155 by ti už byla malá), tak bych jel s tebou... >:D A asi fakt ta 2,0 TB...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.08.05  11:48

    « Re:

    Posuzovat auto podle klimačky je někdy nutnost, zvlášť u 164/I. Protože ten malej krokáč - to je pro to auto většinou konečná. Musíš rozebrat půl auta a zacálovat 8.500 Kč za motorek. A pak už ta přístrojovka vydává zvuky naprosto nesnesitelný. Dvojka je v poho. Jinak Q4 je divný auto: perfektní řízení, super zavěšení i odpružení, super trakce a slaboučkej motorek, kterej to všechno nezvládá utáhnout. To auto vůbec nejede! Zapomeň na to, co píše fabrika - stovka za 7,3 s. Ani omylem! Pod 8 se dostaneš jen hodně těžko. Chce to tak dvě turba a pak možná...
    Jinak si pamatuju debut 164 v r. 87. a potom sérii článků v tehdejším nekomerčním tisku (zlatá to doba - alespoň v tomhle), byla to bomba. Taky jsem ji kdysi měl (samozřejmě po x letech) a sloužila dobře (měl jsem TS a ta spotřeba byla na delších trasách do 8 l). O dvojce v TB jsem i nedávno přemýšlel, v I stojí ty poslední kousky cca 1500-2000 Euro a doklady se dají koupit do 10.000 Kč. Pořád je to solidní auto, prostorný, s dobrým podvozkem a stovka za 7,44 s a maximálka 247,8 km/h myslím stačí (údaje z testu časopisu Automobilismo).
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 22.08.05  12:42

    « Bez nadpisu

    A kdo se tě Magicu ptal na názor? >:D >:D >:D
    No nic ve zlým...Ale posuzovat auto podle klimy...No já měl samo na mysli poslední verzi. A jestli 3,0 a nebo 2,0 turbo, o tom diskuze...No řekl bych, že na hezké svezení a menší problémy s údržbou ten 3litr...Ale přiznávám se, že bych to asi neuživil...Ale mazel to je a na dálnici tě taky málokdo předjede, pokud nechceš... Tak asi tak nějak... A v Q4 variantě taky není zlá...Faceliftovaná Thema není zase až tak ošklivá...Ale 164 je nádhernej Pininfarina mazel...S tím nic nenaděláš... S tím můžeš akorát souhlasit...Tak a teď se vyjádři... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.08.05  12:03

    « Bez nadpisu

    prosim je tady nekdo kdo vi, kde bych sehnala manual ke 166 v cestine??:o) :*) :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.08.05  09:45

    « Re: ALFA 164

    164??? Která? První (ovládání klimačky stříbrně-pruhovanými čudly zepředu) = průser s klimačkou. Jak spojka na kompresoru (originál pouze komplet kompresor, musí se trochu pobastlit) a hlavně krokovej motorek Bosch v přístrojovce. Hrůza!!! Navíc přední náprava dost odchází a nahazovací relé Bosch taky. Motor 3.0 dobrý, ale mně přišel lepší 2.0 V6 turbo. Ač fabrika tvrdila zarputile opak, TB byla rychlejší než 3.0 V6 24v a přitom míň chlastala. Druhá generace (ovládání klimatizace tmavými čudlíky zvrchu a dva velký displeje) byla lepší. Hlavně ale vynechat v nabídce motor 2.5 TD, protože to je děs! Mně možná líp sedla spíš sestřička Thema, protože měla sklápěcí sedadla vzadu s asymetrickým dělením, existovala i jako kombi a turboverze měly podle mě lepší motor a navíc špéru. Klimačka přežila auto, diesel byl sice dost technicky zastaralej, ale vydržel. Nevýhodou Themy proti 164 byla podstatně horší antikorozní ochrana, horší aerodynamika ve vyšších rychlostech a navíc byla strašně hnusná.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.08.05  08:36

    « Bez nadpisu

    dik za vsechny poskytnute zkusenosti,
    doufam, ze je vyuziju a nenecham se napalit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.08.05  23:12

    « Re:

    Bohužel, poznat to opravdu nejde bez demontáže. Jediné, co lze jakž takž prověřit, je to čidlo (vypuštěním litru oleje), jestli to policajt zjistí nebo ne. Ale v bazoši tě asi nenechají vypouštět z auta olej :-(
    Ta přední náprava je v podstatě zase obdobně životná jako na jiných autech, jen je trochu komplikovanější a tudíž oprava o fous dražší. Možná je fakt, že díky tomu, že u 156 jsou přeci jen kola trochu víc na silnici, než u konkurence, o něco víc ten závěs trpí. Ale díky tomu zase právě to auto reaguje, takže to je něco za něco. V6 a JTD mají předek těžší, takže se vymlátí dřív než třeba u TS, ale není to opět pravidlem (záleží na majiteli a kde a jak s tím jezdil). 2.4 JTD si umí i nechutně obrousit čumák... Navíc - je-li auto pravidelně servisovaný, mělo by být to uložení o.k. (jinak je servis k.o.). Auta z I nebo CH neznají moc děr a tudíž je taky velmi pravděpodobný, že to uložení bude v pořádku. Auto z D nebo severu A je stejný jako z CZ. Vymlácený od děr, rozežraný od soli a dokurvený od mechaniků...
    Zkus se mrknout na stránky Imofy, něco tam mají, třeba s nima bude řeč. Kdysi bývala, potom zase ne, pak jenom s někým...teď nevím.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 21.08.05  09:34

    « Bez nadpisu

    Věříš, že mám podobnej názor...? :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.08.05  09:28

    « ALFA 164

    Nejlepší nadupaná kára je ALFA 164 3,0 :P
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.08.05  09:56

    « Bez nadpisu

    koukal,
    vypada moc dobre, ale 200 penez je na me dost.
    tak nejak bych se chtel vejit do 150 - 170,
    ale pri konkretni predstave jak by to auto melo vypadat to asi nedopadne,
    146 slouzi dobre, a nikam nespecham.
    jo a pak ten problem s tim dojet si pro ni do I (uz jsem to popisoval)
    jeste jsem se chtel optat, mozna ujasnit:
    zakladni na co si dat u 156 bacha po precteni hodne diskusi je?
    teda krome astatnich beznych vecech jako u kazdeho jineho auta
    1)predni naprava - auto je tezsi na predek, a vzhledem slozitejsi konstrukci ulozeni predni napravy casteji odchazeji predni ramena a stim spojene dalsi ... a prijde se nato pri bezne prohlidce mlacenim na naprave
    2)elektronika Bosch - asi snad vsechno (ale neni to pravidlem)
    par prikladu ... a) priznaky: motor za studena je jako by bez zivota, mozna se pri prudcim seslapnuti plynu dusi - nejspis lambada, atd ..
    b) a tad ta klika na TS ... porad vsude ctu o nejake pridrene sale na tretim pistu z nedostatku oleje zpusobenem bud nekontrolovanim, nebo spatnym cidelm na hladinu oleje. no a poznat to snad nejde, jen se podivat na hladinu oleje a poslechnout motor
    prosim o oprvu, mozna se mi mychaji veci dohromady a pisu uplne blbosti, ale rad bych mel jasno.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.08.05  12:13

    « Re:

    Každej vrak má drahej servis a je jedno, jaká je to značka. Koukal jsi na ten autoscout? Na tu bordo metlu za bůra se zárukou rok? Jestli máš ty prachy hned a v hotovosti, tak bych neváhal. 170.000 Kč ti asi stačit nebude, vyjde tak na 200, ale zase vypadá dost libově (5300 Euro auto + papíry, 500 Euro cesta a cca 10.000 Kč přihlášení = 190.000 Kč + nějaká rezervička na nějakou drobnost; na druhý straně všechny auta, který teď přijely po ose z I měly už před prodejem čerstvý řemeny a náplně, takže investice maximálně do pneu).
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 19.08.05  08:32

    « Bez nadpisu

    A pak tady bude vyřvávat, že taliáni jsou z...i, a že neumějí udělat aut, že se na tom všecho s...e a že má drahej servis... >:D :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.08.05  01:12

    « Re:

    Velmi podobnou zkušenost mám s bazarem CAC leasing ve Vysočanech. Naštěstí jsem z Prahy a necestoval jsem přes půl zeměkoule, abych zjistil, že jsou to *.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 18.08.05  15:44

    « Re:

    proste skusaju. ale najvacsia haluz je, ze niekto to predsa len kupi!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.08.05  15:25

    « Bez nadpisu

    neni duvod aby od leasingovky bylo auto nejak v lepsim stavu, naopak.
    mate pravdu,
    prave jsem se byl na ni podivat.
    pry od policejniho zabavovani ma totalne vylamane vsechny zamky (kapota, dvere, kufr),
    pry z policejniho parkoviste je omlacena kolem dokola(narazniky, oba boky)
    pry nikdy nebourana (na prolomenem levem rohu zadniho narazniku 5mm kytu - pry z fabryky)
    lak narazniku pomeranc a jeste se zacina loupat
    kazda pneu jina
    najeto 121 000km - ale tech poslednich (volant a radicka uplne osoupana -mozna za ta kuze tak ma vypadat)
    po vyjeti z mista stopy od voleje ) pry jine auto pred timdle
    a to sem vubec neresil motor, podvozek a tu ptevodovku (teda ne ze bych do toho nejak moooooc videl)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.08.05  11:59

    « Bez nadpisu

    Nějak nechápu, v čem by jako leasingovka měla být zárukou dobrého servisu?!?!?!? Tam jde o to, že pokud ten motor žral olej a policajt nic neukazoval, majitel na to sám normálně nepřišel. Přišli na to maximálně v servisu, kde to auto servisovali, protože z toho vypustili 2 l oleje, chápeš? A v tu chvíli už jsou ty lágry načatý, takže takový auto nebrat. Jak s tím souvisí leasingovka nechápu. A hlavně - nevěř tomu, že leasingovky mají nějak levný auta. Naopak, není dražšího zdroje, protože leasingovka počítá zůstatkovou cenu vozu tak, že spočítá kolik měla za to auto celkem dostat (splátka x počet splátek + akontace - pojistky), kolik dostala a výsledek je cena vozu. Jen ve výjimečných případech je takto stanovená prodejní cena výhodná (platí pouze pro posledních 6 měsíců u leasingu na 36 měs.). Navíc před zabavením leasingu LU většinou už ví, že auto vrátí a podle toho se k němu chová. Někteří střelci dělají i to, že vezmou auto na leasing s malou akontací, vyberou z něho třeba motor nebo převodovku a nahradí nefunkčním nebo polofunkčním dílem a potom to jako vrak leasingovce vrátí nebo ze dvou složí jedno apod. Docela se to vyplatí...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.08.05  09:32

    « Re:

    Jojo, takhle sem koupil 155 2.0 16V TS, takze stejnej motor... Ted uz vim, proc byl ten leasing zabavenej... >:-[]
    A o tom, ze me to stalo more penez, nemusis pochybovat (novej motor)... :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.08.05  18:05

    « Bez nadpisu

    todle je od leasingovky
    je to vzaty leasing,
    auta takhle vzate maji dobre ceny
    za podivani preci nic nedam a aspon to omrknu
    az pojedes do I pro dalsi tak ti rad budu v patach
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…