Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • 00 Reagovat !

    foto

    28.08.05  19:55

    « ALFA 146 1.6i BOXER

    Prosim mam malou prozbu mam vyhlidlou ALFA 146 1.6i BOXER r.v.1997
    a chtel bych se zeptat na skusenosti nebo nejake veci info nebo tak neco

    Jinak predem Moc DIK
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.08.05  08:11

    « Bez nadpisu

    to magic: dik za tip na ten eurocar, uz jsme je videl pred casem (maji reklamu na tipcarsu). alfic tam maji opravdu dost, ale ty ceny se mi zdaji opravdu dost premrsteny (mozna, ze to dela ta zaruka), ale presto dik
    to Pavek_KR5: hele diky za super tabulku, asi si nad ni travil dost casu a tvoje marea musi byt jako nova
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.08.05  18:11

    « Re: Re: Re: Re:

    spis jsem myslel na to ze oproti uprave pro vicero motoru muselo byt upravovani dalsich veci narocnejsi. vzdyt to musi mit i jinou kastli atd. koukal jsme par dnu zpet na svoje auto zespodu a neprislo mi ze zastavet tam pohon 4×4 je neco snadne. oni s tim myslim ani zezacatku nepocitali, ne? a vlastne nejen zezacatku, vzdyt to prislo az v dobe kdyz uz byla temer venku 159 (ktera mne uz moc nebere). ted mne napada ze u 2,4jtd by mohl byt problem s mistem. u 2,5V6 mozna taky a 2.0 se jim mohlo zdat na 4×4 malo.
    ty fotky 147 4×4 jsem videl, ale dost mozna to jsou jen muly na testovani. zrovna tak jezdi stilo 4×4 a pritom uproad, ci jak se jmenuje ta jejich "chatarska" verze, je jen predohrab. nejaka petidverova 147 2,4jtd Q4 by byla taky celkem fajn :)
    a 147 by mohla byt jako sedan? to snad ne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.08.05  23:25

    « Re: Re: Re:

    tomaz: to taky moc nechápu, ale zřejmě se tam jedná o spojku a tvar příruby převodovky pro mezinápravovej diferák. Možná nemělo smysl dělat nový formy a technologii, když věděli, že je to jen na chvíli a měli vytipovanou největší poptávku (od Audi). Ale když končila 164, tak byli ochotni v podstatě smontovat cokoliv ze skladových dílů a skombinovat to s čímkoliv. Pokud se ale podíváš na 159, je to úplně jiný auto než 156, spíš je to nástupce 166. 156 Sportwagon a Croswagon mají být v nabídce ještě nejmíň rok. Otázka je, co bude s modelem 147, zda se na něm projeví nějaká změna, ať v karosářské verzi sedan nebo směrem k motorům JTS a neustále zkoušenému 2.4 JTDm, který ale zatím není pro 147 v nabídce (přestože závodil v Nurburgringu mezi sériovýma autama). Navíc se už dlouho spekuluje o 147 4x4, jsou i fotky ze zkoušek, ale zatím není nic oficiálního.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.08.05  11:54

    « 1.9JTD only (for 156 SW Q4)

    Tu omezenou motorizaci 156 SW Q4 bych jim odpustil - proste se vraceli k 4x4, tak to napred vychytali pro jeden motor a prevodovku. U 159 uz bude nabidka mnohem sirsi.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 25.08.05  23:27

    « Bez nadpisu

    hmmm
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.05  23:17

    « Re: Re:

    a proc je 156 sportawagon Q4 i crosswagon Q4 jen s motory 1,9jtd... to jsem si rikal ze by 156 SW Q4 mohla byt jednou fajn az by se propadla do nasi cenove skupiny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.08.05  22:12

    « Re:

    matuS: ee, Alfa používá TwinSpark (dvě svíčky na válec). Politika Fiatu v otázce motorů není jako u VW, kde mají 6 motorů ve všem. Těch Fiatích motorů je hodně, mají spoustu společných dílů, to jo, ale taky hodně odlišností. Takže sedí třeba na společným bloku, ale hlava, klikový mechanismus (někdy část, někdy komplet) a sací a výfukový trakt je rozdílný. Tak třeba dvoulitr mají v Alfě TwinSpark, JTS, v Lancii pětiválec a další dva mají turbo - pětiválec Lancia a šestiválec AR. Někdy je to až nepochopitelný (třeba v Themě byly 3 verze motoru 2.0 T 16v, z toho 2 se liší naprosto zásadně). Já ale třeba vůbec nechápu, proč je na 147 motor 1.6 celkem 2x(?) a přitom 1.8 není vůbec, proč tam je jen jeden V6 (3.2) a to jenom ve dvou dveřích (ona je tam, pravda i ta kastle trochu jiná, ale 147 2.5 V6 by mohlo být docela príma auto), proč tam u nový verze není motor 2.0 JTS ale stále 2.0 TS (to se vyplatí vyrábět nebo mají takový zásoby)? Proč u 159 není nějaký V6 2.5 a proč tam není žádný turbo, když V6 TB byla na domácím trhu 2. nejprodávanější verze? Proč je v Lybře benzin 1.6, 1.8 (ty jsou Fiatí) a končí to pětiválcem 2.0; proč tam proboha není i úplně stejnej pětiválec 2.4/175 koní (kterej je ale zase ve Stilu)? Dyť ten podvozek Lybry by zvládnul i třílitr s prstem v nose (na rozdíl od toho Stila)! A hlavně - proč je v Cromě ten předpotopní motor od GM, když tam mohl být v pohodě ten pětiválec od Lancie, kterej je tisíckrát lepší (táhne od spoda mnohem líp, je tichonkej, nenáročnej, spolehlivej a ani moc nechlastá) to mi zůstává rozum stát! :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.08.05  14:15

    « Bez nadpisu

    to Pavel_KR5: Já bych měl taky zájem o tabulky... díky
    porubak@seznam.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.08.05  13:52

    « Re: Re: nákup 156 JTD

    magic: myslím, že to všechno není (hned) nutné, já (zatím) žiju jenom s vyměněnejma horníma ramenama a 99% hluku je pryč :)
    Rozvody + olej + filtry se dá pořídit do 10, s Conti group mám taky ty nejhorší zkušenosti. Víc než Premium Contact hučí snad už jenom Bravura :)
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 25.08.05  12:58

    « Bez nadpisu

    magic> 1.8 co sa dava do stila je ta ista ako v 156?
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.08.05  12:07

    « Bez nadpisu

    to marpri & cuban: tabulky jsem vam poslal - misty je to specificke pro Mareu a pro misto koupe, tak si to upravte
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.05  23:23

    « Re: nákup 156 JTD

    kejml: jo, Imofa je má za 1440 a máš je skladem, ale přidej oscilačky, silentbloky na ně i na stabilák a spodní úchyt horního ramene. Vzadu většinou stačí taky jen silenbloky podélnýho ramene za pár kilo (celkem spodek cca 5.000). Kotouče jsou na to lacinější jak na Fabii, destičky od FriTechu sice moc nebrzděj, ale dá se s tím žít a tak největší investicí většinou bejvaj gumy (brzdy cca 9.000, gumy cca 16.000 - žádný Conti Group, pak to nezatáčí). Pak ještě kladky na rozvoďák a vyvažováky u TS (celkem cca 4.500). No a máme 35 klacků v pr...to dělají hlavně ty gumy (bez nich se to do 20 vleze - takže při nákupu zaostřit na gumy!!!). Koukal jsem, že 159 už má zase řetěz, takže žádný výměny. Škoda, že je to tak hnusný Německý auto...
    marpri: známej mě upozornil na tuto firmu, ale nemám s ní žádné osobní zkušenosti. Prý prodávají auta se zárukou, asistencí a je tam hodně Alfic. Je to [odkaz] v Brně. Ale jak říkám - je to informace typu JPP.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.05  17:19

    « Bez nadpisu

    diky moc
    privmart@centrum.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.08.05  15:54

    « re: k nakupu ojete AR156

    to Pavel_KR5: jestli muzu poprosit, posli mne to taky
    wbi@seznam.cz
    Diky
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.08.05  12:30

    « k nakupu ojete AR156

    to marpri: Kdyz jsem pred casem kupoval jetou Mareu 2.4JTD, tak jsem si sepsal do tabulky, co vsechno zvladnu na miste zkontrolovat sam, co zkontroluje znackovy autoservis atd. Pokud chces tak prihrej email a ti ty tabulky poslu.
    Bazaristum v Budejkach se ze mne po par hodinach delalo mdlo a kdyby to nebyl jety Fiat za 310.000 (tj. auto v germofilni CR takrka neprodejne), tak by me uz v pulce poslali vis kam :-)
    Ale chteli prodat, tak ten pulden vydrzeli (vlastni kontrola + servis + lustrace na STK), po predlozeni seznamu zjistenych zavad lehce slevili a placli jsme si.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.05  09:14

    « Bez nadpisu

    to magic .... tak ta vypada moc dobre, za takouvou bych ty 2 kyla dal.
    to kejml ... dik za poznatky, vzdycky se hodi dalsi pohled zasveceneho
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.08.05  22:24

    « nákup 156 JTD

    mám tu pár postřehů, jak ze sebe neudělat vola
    1. Projdi si diskuse na internetu - tady a ARC klub [odkaz] a zjistíš, co se na autě se*e. Ber to ale trochu s rezervou, jsme většinou fanatici >:D
    Pár zajímavostí se dá najít taky na Fiat Marea webu - [odkaz] nebo Fiat Bravo web [odkaz]
    2. Nikdy nevěř bazarníkovi ani dovozci, pokud to není Tvoje máma, táta, brácha nebo ségra.
    3. Podle VINu zjistí Alfa/Fiat servis měsíc a rok, výroby, měsíc a rok uvedení do provozu, třeba taky barvu čalounění.
    4. Pokud nejsi mechanik z Imofy, nepouštěj se do dalších akcí a obětuj 500 - 1500 za prohlídku nejlépe v autorizorvaném servisu, kde Ti řeknou víc.
    5. Nech udělat rozvody + oleje + filtry, dá se to udělat za 10.000. Furt lepší než GO motoru. Alfa je citivá na kvalitu a hlavně množství oleje!
    Dá se zjistit, kolik má najeto řídící jednotka. Úmyslně neříkám auto, lze vyměnit ŘJ, ale s tím musí jít imobilizér, klíče, zámky. To se vyplatí jen u málo aut. Údaje v ŘJ jsou nezměnitelné, nebo aspoň zatím se nikdo nepochlubil, že to jde.
    Z novějších ŘJ po r. 2000 jde třeba zjistit, kolikrát byly otevřeny dveře u řidiče, nebo kolikrát šel motor do omezovače. Z toho si lze taky udělat obrázek, co před Tebou stojí za střep.
    Z přední nápravy bych nedělal vědu, obykle to spraví horní ramena za 2x 1400 origo + práce na 3 hodiny.
    Možná si ještě na něco vzpomenu, dám to sem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.08.05  21:20

    « Re: Re: ALFA 164

    Měl jsem ALFA ROMEO 164 3.0 24V QV 171 kW/233 PS. Neměla žádnou chybu. Dovezl jsem si jí z Německa, od 1.majitele,žádnou poruchu neměla a šlapala super. Takže oní něco vím, jo a nesmíš auta kupovat v ČR, tady jsou moc utahaná . >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.08.05  21:17

    « Re:

    A co tahle pusinka? Za dvě kila...
    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…