Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
"-- skrytý --" 09.10.05 21:19
« Re: Re: Re: AR159
ono je to asi tim ze se snazi vyrobit auto ktere by se dalo obecne prijimanym meritkem hodnotit jako dobre. kouzlo nekterych aut je tak trochu v jiste nedokonalosti, nebo spis prehlizenim nekterych vlastnosti ve prospech druhych. nejde nevzpomenout padesat let slavici citroen DS, v podstate celkem ulet. neco takove (samozrejmne v kontextu doby) treba korejci (nemci) asi hnedtak nevyrobi. nevadi mi ze mi auto na nerovnostech "bere volant z ruky" jenze kdyz do toho sedne nekdo neznaly tak to temer neudrzi na ceste jak s tim lita ze strany na stranu. trochu prehanim. takovy clovek pak rizeni treba u vw bude hodnotit jako prikladne. to ze zrovna rizeni zustalo "jine" mne tesi dvojnasob. a treba u bezpecnosti mne ten jejich sverazny pristup trochu vadil. takze tady je zmena plus. a tak trochu mne i tesi ze je to trosku neco jine nez 156, aspon mne to nebude tak mrzet :-) posledni bod nerozmlouvat! - vim jak se divas na 156 :) -
"-- skrytý --" 09.10.05 20:14
« Re: Re: AR159
Ee, netestoval jsem ji, jen jsem měl možnost se svýzt v 2.4 JTDm, resp, objet kousek Prahy. Přesně ti rozumím - ze zveřejněných materiálů jsem měl úplně stejnej pocit - velký, těžký ponorkový německý auto. Ono to tak trochu samozřejmě je, ale spíš je to takovej kříženec. Ponorkovej efekt se trochu koná díky tomu, že je to výrazně tišší (hlavně díky o 1 mm tlustším a tím pádem i těžším sklům a taky díky plastům). Ale je to auto drobnější než vypadá na fotkách, spíš má dlouhej rozvor a je hodně široký (na parkování u supermarketů nepoužitelný). Ale řízením nebo chováním je to pořád Alfa. Pořád víš, že řídíš auto a nemáš pocit, že usínáš v obýváku před televizí. Ale samozřejmě plasty až po bradu a prostorností je to pořád za 155 (přičemž je to mnohem větší). Proti Baworu ale zase bezprostředně reaguje na volant (a to dost zprudka, fakt supr), i když je interér dost luxusní, přeci jen ty sedadla jsou nesrovnatelně lepší a tu hmotnost člověk za jízdy vůbec necejtí. Motor taky nemůžu nějak jasně oznámkovat; je to nejlepší ropa co znám, naprosto v pohodě může konkurovat benzinu. Jenže to má 200 koní a proti mým benzinovým 190 koním to prostě nějak záhadně nejede. Ta odezva na plyn je prostě delší a "gumovější", ale srovnávám nesrovnatelný. Mslím si, že to bude dost prodejně úspěšný auto, protože je to takovej kříženec BMW a klasický Alfy. Ale to sportovní srdce se nějak neustále víc a víc vytrácí... -
"-- skrytý --" 06.10.05 14:00
« Re: Re: Re: Re: Alfa 75 SW
Na trat RZ se dostal traktor, kterej jel jak jinak nez v protismeru. Ta posadka mela v aute i kameru, takze to hned vcera bezelo na Nove ve zpravach (odkypak se Nova zajima o ralyye, ze??? >:-[] ) Je to i na rallyejournalu ke stazeni... No, byla to pekna morda. Pak ten idiot s tim traktorem chtel ujet a chytli ho az poradatele jinde... -
"-- skrytý --" 05.10.05 09:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Napravy
155 si prohlídni doma, na tý nic zajímavýho není. Jinak na 75 doporučuju google a najdeš tam 3 pr.. totiž krásný dívčí zadečky materiálu ([odkaz] nediv se, že nejmíň polovina z nich je z USA. Když tam přišla jako 2,5, tak nechápali, že jen šestiválec umí takhle utíkat. A třílitr je dostal, když rozválcoval jejich osmiválve 5,7 l...
Snad ti to pošlu dneska večer, ještě jsem nebyl od včerejška doma.
matuS: ta převodovka je krom toho odladění i dost poruchová a strašně ztrátová. Nejen, že to auto s ní příšerně chlastá, ale ještě vůbec nejede. -
"-- skrytý --" 05.10.05 09:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Napravy
MatuS > Na kamion si taky pamatuju... To auto zcela evidentne sjelo z vyrobni linky jako prvni vyrobek sobotni ranni smeny po patecni vyhre AC Milan v lize mistru a Inter Milan v UEFA... >:-[] >:-[] >:-[]
Magic > Nac pouzivat kopii Hummera, kdyz jde pouzit original... :-! Prosim zkus poslat neco k tem napravam. Neco uz jsem nasel a ta predni je teda hodne zajimava. Kdyby si mel neco takovyho i o 75 a 155, tak bych se nejspis nezlobil... ;-) -
matuS 05.10.05 09:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Napravy
ja netvrdim ze bol zly automat, ale jeho vyladenie.
ten motor 2.5 V6 je naladeny tak, ze pod 4.000ot fakt nema vykon (potom od 4500 do 7000 totalna raketa) ale prevodovka nutne preraduje pri 2500ot, takze otacky padaju na 1500....vysledok je, ze som isiel ako slimak a spotreba v meste 17.
teraz na c5 mam o pol litra vacsi objem, v meste sa nad 13 nedostanem.