Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
"-- skrytý --" 21.11.05 15:32
« Re: NEUVĚŘITELNÉ!!!
pravdu mas. jen bych k tomu dodal ze by to chtelo si precist original te zpravy. preci jen par dnu zpet vysla zprava o tom ze se alfa stahne z WTCC a vrati se az s nastupcem AR147 protoze jim to lepe zapada do marketingovych zameru. na autorevue.cz to bylo prelozeno jako "nase AR159 je tak tezka a nepouzitelna ze radeji ani nebudeme pokouset ostudu" -
"-- skrytý --" 21.11.05 14:46
« NEUVĚŘITELNÉ!!!
DOPORUČUJU PŘEČÍST ČLÁNEK [odkaz]
Zvláště doporučuji toto: "Kvalita se musí zlepšit. Šéf strategického plánování značek Alfa Romeo a Maserati Karl-Heinz Kalbfell k tomu řekl: „Musíme být lepší než naši rivalové, abychom dokázali, že myslíme vážně, co říkáme. Když se podíváte na 159 nebo Breru, poznáte, že jsme udělali obrovský krok kupředu.“ Kalbfell nechce zvýšit pouze kvalitu produktů samotných, ale zlepšit rovněž zákaznický servis a více zapojit dealery i dodavatele. Kdy Alfa Romeo úrovně německých rivalů dosáhne bohužel nesdělil."
Myslím si, že nejvíc tenhle článek vypovídá o PR Fiat versus zbytek světa a ukazuje, proč je Fiat neprodejnej i když vyrábí výborný auta. Umíte si představit, že by takovýhle blábol poslal do světa někdo od VW, Fordu, BMW, MB, ...? Ještě ten den by měl padáka a druhej den by ho našli v nějaký řece bradou vzhůru jak nešťastnou náhodou utonul, když mu nešťastnou náhodou povolily brzdový hadičky u auta (všechny 4. Náhodou). Jestli chce Fiat prodávat auta (což evidentně nechce), tak musí zásadně omezit demokracii ve styku s novináři, aby si každej nacionalista vykládal nějaký kydy o nadřazenosti tý který rasy a přitom jedním dechem říkal: "vyrábíme šmejdy, ale snažíme se". Ten hlupák mi trochu připomíná Václava Havla a jeho projev v Rudolfinu v roce 1995. Faux-pass jako Amerika. Dokud takoví lidé budou mít přístup k novinářům, do tý doby se nemusíme bát, že by Fiat získal zpátky svoje postavení, které mu náleželo od první války do konce osmdesátých let. Přeci jen, bylo to v minulým století... -
« Alfetta:
Bouračku bych v tom hned nehledal.
Na novém a nebouraném autě to dělá jednomu známénu od té doby, co vymetl díru na našich krásných silnicích. Má tam už jiná kola, ramena, geometrie je OK, kola jsou v ose, takže není ani jedno posunuté třeba dopředu či dozadu. Možná se hnul uchyt ramene, čert ví. Dodnes to nevyřešil a už na to rezignoval. -
« Bez nadpisu
Ahojte, potreboval by som poradit. Mam AR 147, 2 rocnu (naj. 27 000 km), kupenu z druhej ruky. Hned po kupe som na nu namontoval uplne nove orig. AR GT 17´kolesa a uplne nove pneu Nokian 215/45. Alfa potom zacala mierne tahat do lava. Dal som teda v orig. servise Autotyp v BA urobit geometriu, ale alfa si veselo tahala stale dolava. Tak som to reklamoval a povedali mi ze PP rameno ma volu, tak som ho dal vymenit a urobit znova geometriu, ale alfa stale tahala mierne dolava. Takze opat reklamacia a to som sa uz rozpraval s veducim servisu a ten mi povedal, ze to bude asi kvoli tym sirokym kolesam. Toto tvrdenie doložil vlastnou skusenostou s Puntom, na ktore si dal tiez namontovat siroke kola a odvtedy mu to tiez taha mierne dolava a po viacerych pokusoch o nadstavenie to vzdal a zmieril sa s tahanim. Ja sa vsak s tym zmierit nechcem a tak som na nich tlacil, aby sa pokusili s tym nieco urobit. Skusali nadstavit odklony, ale ta alfa je kurevsky tvrdohlava a stale taha do lava. Podotykam, ze pneumatiky su nahustene presne a skusal som vymenit gumy zpredu dozadu a ostane podvozkove skupiny su podla servisu v poriadku. Je ale pravda, ze tato AR nema v TP uvedeny tento typ kolies, na druhej strane ale nove 147 sa s tymyto kolami dodavaju a podla tvrdenia servisu je podvozok starej a novej 147 totozny az na komfortnejsie perovanie. Nevie niekto poradit co s tym? Vdaka. -
"-- skrytý --" 18.10.05 12:00
« Re: Re:
To máš těžký. Když mi poprvé ukradli Themu, byly zničený všechny zámky a spínačka vejpůl. Koupil jsem komplet sadu zámků s originál dvojicí klíčů. Podruhý to auto ukradli, aniž by už poškodili jedinej zámek. Tomu se holt asi dost dobře předejít nedá. -
« Re:
Zdá se, že zaslepit to nikdo neumí (pokud bys to dokázal, dej vědět!). Musí se udělat ten čudlík, což by asi šlo, ale to stejně neodradí smažky, které rvou pod kliku páčidlo nebo berou na ten čudlík hasák... Lezli do mé 156SW taky asi 4x, chrom z kliček je úplně servaný, čekám na nějakou pěknou pojistnou událost, sám to platit nehodlám. Klika z vrakáče 1.000, přestavení zámku 800 + práce. Jednou tam byla návštěva, aniž by bylo cokoli zničené, ale to podezřívám sebe, že jsem nezamkl. Nakonec jsem si pořídil garáž... -
« Bez nadpisu
Zdary, potreboval bych poradit. Mám 156 SW, behem posledních 2 mesícu me dvakrát vykradli. Dostali se dovnitr pres zamky u prenich dveri. Co me nejvic udivuje, je ze ani jednou alarm nezaregoval. Nevite cim to je, nebo jak to mohli udelat? Pramysil o zaslepeni zamku, pomuze to?
Diky moc. Vitek -
"-- skrytý --" 16.10.05 19:44
« to: red-white
Kolísání jsme probírali na ARC. Teď ještě s Petrem146 jsme si potvrdili, že pomůže vyměnit ten krokáč na škrtící klapce. Já to ještě nezkoušel, ale on na své 146 T.S. ano a o.k. Vím ještě o jedné 156 T.S. a o.k. Klapku jsem čistil dvakrát dekarbonizérem a nic. Vyměnil variátor a nic. Zkonfiguroval ř.j. a nic. Tak co by to ještě mělo být? V Regio Autu v HK my řekli, že nějaké to kolísání je povolené (asi 200ot.), ale mě to při dojíždění do křižovatky na volnoběh houpe třeba od 500ot. až do 2000ot. Po zastavení o.k. Zaplať pán bůh, že nechcípne jako kámošovi u 145 1.4T.S. On jede na výměnu krokáče teď. Dám vědět, jestli to pomohlo. -
« Re: Spojkové ložisko
Ahoj mě spojkový ložisko hučelo asi rok a pak šlo do kopru, ale koupil jsem auto už s hučícím ložiskem, takže nevim jak dlouho hučelo celkem >:D každopádně ve chvíli kdy začlo i pískat, odešlo ještě ten den :o)) Takže bejt tebou nejezdil bych na dovolenou do Chorvatska, nebo tak něco ... >:D :D -
« AR 156 SW 2.0 JTS
Ahoj jenom chci říct že ten inzerát byl reálný . Auto jsem koupil je v super stavu . Blatníky jsem opravdu vyměnil ale bylo tam toho ještě víc ,PP dveře výměna,LP-plast podběh,část vzuchového filtru,LP- držák blatníku , LP-těhlice kola ,LP- uložení tlumiče - rovnání.Tu firmu od které jsem to koupil znám asi 5 let a musím říct že jejich jednání je jedno z nejsolidnějších které znám . Aut jsem od nich měl asi 15 a bez problémů.
Nákup od nich můžu jenom doporučit.
Teť jim tam zrovna stojí jedno SW 2000
PS:Z cen které jsou uvedeny pokeždé slez minimálně o 10 tisíc,to JTS jsem pořídil za 190 .
:Tak zatím a jsem rád že jsem našel stejně nadšené lidi jako jsem já.
:!: motor 2.0. T.S.Alfa Romeo 156 k 2.0i 16V 7/00 Stáří inzerátu: 1 den
Cena: 175.000 CZK
Leasing možný: Ne
Rok výroby: 2000
STK do: neudáno
Najeto: 75.448 km
Motor: benzín
Obsah: 1970 cm3
Výkon: 114 kW
Karoserie: kombi
Počet dveří: 5
Počet míst: 5
Barva: stříbrná
Metalický lak: Ano
» zobrazit další fotografie
Bouraný vůz, Servisní knížka
Výbava:
El. všechna okna, Posilovač řízení, El. zrcátka, Vyhřívaná zrcátka, Klimatizace, Příprava pro autorádio, Centrál na DO, Imobilizér, Tónovaná skla, Vyhřívané přední sklo, Výškově nast. sedadla, Dělená zadní sedadla, Otáčkoměr, Palubní počítač, Venkovní teploměr, 4x airbag
Manuální přev., Protiblok. systém (ABS), Zadní stěrač, Alu kola 16"
Střešní nosič, Nastavitelný volant, Multifunkční volant, Loketní a bederní opěrka
Poznámka:
převodovka Selespeed, airbagy OK, vůz lehce poškozen, rozumná cena -
« Kolísání otáček
Zdravím pánové, mám prosbu. Na mé AR 156 2.0i 16V TS před každým zastavením a nasledně běhu na volnoběh se sami začnou přidávat otáčky. Vyběhne to na 2000, pak to spadne na 900, pak zase 2000 a tak dokola. Po chvilce se to zklidní a drží to nějakých 850, ale dnes to trvalo už docela dlouho.Nevíte prosím, čím to může být? Vadná váha vzduchu, svíčky, škrtící klapka :roll: atd? Díky za každou radu. ;-) -
"-- skrytý --" 10.10.05 18:55
« Re: Re: Re: Re: AR159
AR 159 2.4 JTDm je ve verzi Q4 (s trvalým pohonem 4x4) jako optional (k dodání ale až koncem roku). Model 3.2 V6 24v JTS/260 koní bude výhradně dodáván jako Q4. Dodávky automatických robotizovaných převodovek na Q4 ale předpokládají koncem února až března 2006. Ještě jsem asi nedodal jednu věc, ale už jsem ji psal: jestli je na tom autě něco naprosto dokonalý, jsou to brzdy! Vepředu obrovský čtyřpístový Bremba (větší než třeba na Coupé 20v Turbo, Kappě, AR166 V6, atd). To mě naprosto odrovnalo! -
« Re: Re: Re: AR159
magic: Vida, ještě to být zadokolka nebo trochu živější čtyřkola, pak aby tu na tom taky uměl někdo normální dělat a hned bych po tom začal toužit. Jestli mě na BMW něco vždycky sralo, tak to bylo právě řízení. Proti ostatní Německé konkurenci vrací v úhlu do ruky informací tak akorát, ale střed je nebetyčně tupý a převod příliš dlouhý.