Alfa Romeo
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo
-
"-- skrytý --" 28.11.05 12:26
« Re: Re:
to vis ze jo, uz jsem tam chvili .. mam nick ElVita :-) kurna, mi je tak zle, ze nemam ani tuzku (bohus) :-) uz aby byl patek ... asi ale bulnu skolu a pujdu si pro ni driv ..... sodoma .. ja to nemuzu vydrzet .. co to je? .. ta alfa me fakt dostala :-) -
"-- skrytý --" 28.11.05 09:04
« Bez nadpisu
diky magicu za vsechny informace, ktere jsi ctenarum na tomto webu poskytl.
diky nim se v patek stanu stastnym majitelem alfy 145 1.9 jtd 105 limited edition ... jakmile jsem si pred koupi prohlizel uz mi zacalo tepat cuore. potom, kdyz ten naftak v mrazech naskocil na cvrnknuti, drzel otacky nevydaval zadne zvuky ... nedalo mi to a rekl jsem bazarnikovi at to jedem projet. bazarnik, patricne natesen, ze mozna proda auto,ochotne svolil po chvili se jelo. ale ten magor to zacal hullit uz za studena. magor magor vymazanec jeden.
nicmene auto bylo v poradku, nikde nic nebouchalo, nevrzalo ... pak, kdyz jsme to dali na rampu, podvozek byl uplne v pohode. nikde, nikde stopy po korozi, vyfuk jako novy. presto original z roku 2000. je to nadherne auto. nekdo rekne ze je to krabice. to sice ano, ale pekna. bez mekcenych plastu az po bradu, bez tupeho rizeni, a hlavne bez strohosti v interieru. alfa delala auta s emoci, vasni, s touhou. ani kdyz jsem mel punto hgt tak jsem se na nej tak netesil. na alfu se rano, kdyz vstanes tesis, potom, v noci kdyz usinas, tak na ni opet myslis. alfa je zkratka zivotni styl.
diky magicovi za informace. l -
"-- skrytý --" 22.11.05 11:35
« Bez nadpisu
RV: 731 149 078 - Pavel Novotný, HK.
matuS: myslim, že tak trochu sčítáš hrušky s lokomotivama. Cílová skupina zákazníků AR Croswagon není ta samá jako u Octavie. Alfa Romeo vždy byla synonymem pro špičkovou až závodní techniku, vynikající a pečlivé zpracování a sportovní vyžití při zachování nabídky s vysokou už. hodnotou. Od převzetí automobilky Fiatem se tyto atributy střídavě vytrácejí; 155 byla moc lidová a užitná hodnota převážila nad sportovním srdcem a 156 zase naopak, přičemž ale toho sportu tam bylo omezeně, protože chyběl jakýsi vrcholný model. On ten přechod na přední pohon není pro tak vyhraněnou značku snadný a hlavně - vznikl problém, který se jim dodnes zcela nepodařilo vyřešit = začlenění 3 navzájem si konkurujících (dříve) značek AR, Lancia a Maserati. Alfa Romeo nikdy nepředstavovala laciné auto - v historii vždy byly tyto vozy mnohem dražší a ceněnější než nějaké "sociální" BMW. Škoda stojí na zcela jiných atributech - co nejvíce užitné hodnoty za co nejméně peněz. Octavia je paskvil, kdy na podlaze nákupní tašky staví auto střední třídy. Výsledkem je hybrid, který za střední třídou zaostává, na nižší střední je zase moc velký. Hlavním argumentem pro nákup Škodovky je cena a spolehlivost, u AR je to úroveň techniky a sportovní vyžití. Pokud má tvůj kamarád pocit, že je ten Crosswagon ve srovnání s Octavií moc drahý, tak já mám naopak pocit, že drahá je ta Octavia a že Crosswagonu chybí spíš větší rozpětí dodávané techniky (především silnější motorizace). Ono stačí se s těma autama projet a je jasný, že za dvojnásobek ceny dostávám desetinásobek technické úrovně. -
"-- skrytý --" 22.11.05 10:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NEUVĚŘITELNÉ!!!
matuS - ale vzdyt ja jsem nesrovnaval kvalitu alfy a subaru :-) subaru jsem uvadel jako priklad toho ze si nekdo koupi i takove auto bez toho ze by vyuzil ten potencial jen kvuli tomu pocitu ze to neni zadna technicka ochcavka. kvalitu subaru jsem vubec neresil ..i kdyz jsem uz parkrat slysel zvesti o tom ze treba vymena motoru u subaru neni zas tak nepravdepodobna jak si lidi obecne mysli. a co se tyka treba lanceru, jeden tady ma evo VII nebo VIII ted nevim a od vicero lidi kteri jej znaji jsem slysel ze je sice s vlastnostma auta spokojeny, ale v servisu je vareny peceny. nevim nakolik to muze zaviset o stylu jizdy. a koneckoncu muzes srovnavat dve auta i bez ohledu na kvalitu, stejne jako bez ohledu na design atd. samozrejmne musi byt jasne co se srovnava.
a co se tyka AR147, info o tom ze by to snad melo byt jen kupe se mi nezda. nevidim moc duvod proc by tomu tak melo byt. -
« Re: Re: Re: Re: NEUVĚŘITELNÉ!!!
Nemyslím, že 149 ka by mala byť nejaké kupé, jednoznačne Alfa chce v tomto segmente konkurovať Golfu, tak si nemôže dovoliť nejaký experiment v nižšej strednej triede, ja na ňu už netrpezlivo čakám :-! , ináč 147 je podľa mňa po faceliftingu jednoznačne najkrajšie auto v nižšej strednej triede. -
"-- skrytý --" 22.11.05 01:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: NEUVĚŘITELNÉ!!!
nekteri si koupi treba subaru kvuli technice (kvuli designu asi ne :-) a pritom to ani nevyuziji. respektive 4×4 vyuziji, ale do te miry ze by jim stacila ta oktavka. a vyber aut s poctivou technikou v tomto smeru neni zas tak velky. imprezu a lancera bych vyradil hned na zacatrk kvuli designu, ale uznavam ze to je krapet subjektivni :) -
matuS 22.11.05 00:11
« Re: Re: Re: Re: Re: NEUVĚŘITELNÉ!!!
ja napr nechapem ten ich crosswagon - OK, chapem ze to auto ma v sebe poctivu techniku, ale NACO?
idem s kamosom po ulici a vidime crosswagon, paci sa mu, povedal som mu co toho stoji a on ze ci talosom nesibe, za tie prachy? ved za menej je napr oktavia II 4x4 v plnej vybave...
tak sa mu snazim vysvetlit, ze jasne, ta oktavia neni az taka uplne zla ale to sa s tymito diferencialmi atd neda porovnat, ale myslite ze to pochopil?
myslite, ze clovek, ktory kupuje taketo auto, potrebuje aby to malo az taku techniku, aku tam dali talosi?
kazdy "magor" (lebo podla mna magori si kupuju tieto akoze SUV, ktore su nahovno na ceste aj na teren) ktory si taketo auto kupi, s nim pojde max po polnej ceste a tam tu techniku nevyuzije!
takze mne pride crosswagon ako zbytocny vystrel do neznama.
alebo nieco nechapem a prosim o vysvetlenie. -
"-- skrytý --" 21.11.05 17:02
« Re: Re: Re: NEUVĚŘITELNÉ!!!
Ona 159 je opravdu takový BMW made in Italy...plasty až po bradu, tlustý okna, tuny izolačních hmot...ač marketingově má být nástupcem 156, fakticky je to přepracovaná 166. Stejnej rozvor, podobná šířka, zadní náprava, brzdy - a hlavně stejná filozofie = luxusní křižník, žádný Cuore Sportivo. Takže i závěr, že pro ITC je těžká a neohrabaná je vlastně správný, byť se jedná o dezinterpretaci. Pokud ale 149 opravdu bude kupé (jakože zatím to tak vypadá), solidní sportovně střižený čtyřdveřový sportovně-rodinný auto ve čtyřapůlmetrový třídě s 1300 kg se značkou Alfa Romeo je historií. Poslední byla AR 75; 155 už byla moc lidová (ale alespoň to dohnali s Q4 a GTA) a 156 už zaostávala jak v užitných vlastnostech, tak jí chyběla i taková ta skutečná špička v nabídce (s pohonem všech kol). Nemyslím si, že je to dobře, ale holt trh zřejmě takovou filozofii žádá. Mám pocit, že 159 měla mít značku Lancia a ne Alfa Romeo. No nic, už mám doma servisák na Lancera...