Alfa Romeo

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Alfa Romeo

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.12.05  09:04

    « Bez nadpisu

    K první: 350.000 km má osobně vyzkoušeno na motoru 2.0 TS. Když měl necelých 260.000 km, porovnávali jsme (ne na brzdě, ale jenom na silnici) s autem, co mělo najeto cca 60.000 km a výkonově se moc nelišily. dlouhodobý test s přesným měřením Automobilisma u nového a ojetého auta to v podstatě potvrzuje. U tohoto konkrétního auta byl poté problém s alternátorem a dobíjením (někdy to auto svítilo normálně a jindy jak světluška), s klasickým cukáním, hlučností, atd. U V6 jsem byl před časem na vážkách při nákupu kusu s najetými víc jak 250.000 km a můžu říct, že kdyby byl býval majitel (Švýcar podnikající u nás) trochu "začaroval" s kilometrama, tak bych si liboval, jak je cítit, že to auto má málo najeto. Motor šel jak nový, auto bez jediné funkční závady, naprost tichonké, bez jediného pazvuku z interiéru, prostě super stav.
    146 je mnohem lepší po stránce užitné hodnoty než 156, o tom žádná. Výhodou 156 kombíku proti sedanu jsou jednak dělená sklopná zadní sedadla a asi 2 cm na výšku nad hlavou na zadních sedadlech. Ty 2 cm bych hodnotil jako naprosto zásadní, protože do sedana já si vzadu nesednu, aniž bych hlavou neleštil zadní sklo, kdežto u kombíka můžu vzadu sedět skoro normálně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.12.05  19:53

    « Bez nadpisu

    No 2.0T.S. s najetýma 250.000 nebo dokonce 350.000 km jsem moc neviděl a asi bych netvrdil, že vydrží oněch km bez ůhony. To jsem spíš viděl s těma km 2.5V6 nebo 3.0V6. Ale motor, který se tahá až k 7000ot. a bez ůjmy 350.000? To bych viděl na raritu. A ještě ke všemu bez GO. Možná ty km vydrží, ale bez újmy...?! No nevím. Doufám, že mi ony km taky vydrží při mým vymazleným zacházení a údržbě. Naštěstí mám teprve poctivých 116tis. a jede jako pila. Na sprintu na srazu v Kameni jste se mohli při jízdách 2.0 (156,146,GTV,147) přesvědčit. Nechci se však chlubit. Prostě jsem nadmíru spokojený. A to mám v merku ještě vyměnit váhu a zkusit, jestli pak nepůjde do 3000tis. líp. Už ji mám u známého Boscháka zamluvenou.
    A k SW. Poznatek kamaráda, co je zarputilý Alfista a pár jich už vyzkoušel.
    Ona prostornost sedanu a SW. Určitě je variabilnější díky sklopným zad. sedačkám a vyklopnému víku, ale jestli se nemýlím, má sedan v základu o 50litrů větší kufr než SW. A důkaz? Vozy nesrovnatelné a přesto.... Při stejném kočárku v kufru. 146 tak, tak, tak. 156SW ani náhodou.
    Určitě je pravda to s tou dostupností a to i cenovou dílů. Ale já stejně vybral 156 srdcem, ať si každý říká o Alfě co chce. Toť můj názor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.05  21:47

    « Re: AR

    TO Magic: Zajtra ju idem pozrieť zo spodu či nema dolamane kosti a ak nie je moja a v januvari ju prevetram sluzobkou do Slovinska.
    Dam vedieť ako to dopadlo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.12.05  21:42

    « Bez nadpisu

    160.000 km je prd. Naopak, pravděpodobnost závady na klice je minimální. Ten motor umí přes 350.000 km, přičemž na 250.000 nevykazuje nějak extra vysoký stupeň opotřebení. jde hlavně a jedině o stav konkrétního auta. V ČR bych to koupil jen od setsakramentsky dobrýho kamaráda nebo známýho perfektního servisu, jinak výhradně dovoz Itálie.
    A s tím srdcem - upřímně řečeno, já spíš volím rozumem. Takže krom Bosche nízká cena náhradních dílů, blesková dodávka + většina věcí v ČR skladem, rozumné provozní náklady při nadstandardní dynamice, bezpečná konstrukce zejména v otázce aktivní bezpečnosti. U 156 vidím jako problém já osobně v nízké užitné hodnotě. U SW je to podstatně lepší. Ale záleží na nárocích. Z hlediska jízdy a ovladatelnosti nejlepší volba.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.12.05  20:20

    « Peter1

    Já bych Ti řekl své zkušenosti. Koupil jsem loni 156 2.0T.S. a se Sport Packetem na origo 16"+Dunlop 205/55/16. Nebylo to špatný. Jel jsem dovolenou něco kolem 8litrů, sedělo to slušně. Ve městě nebyl problém jít na 12litrů, ale vždycky bych volil min. 2.0T.S. Jestli chceš šetřit na pojistce, benzinu apod., nekupuj si srdeční záležitost jménem "Alfa Romeo". Vždycky Tě dožene k tomu sešlápnout plyn a točit a točit až k 7000ot., ale pozor!!!!! Zahřát předem motor na provozku. Jinak já mám vytuněnou 156 ve Cadamuro designu+kola Alessio Mito v 18"+Marshal 225/40/18. Magic jí viděl. Samozřejmě červená. Spotřebu neřeším a jezdím.Kámoš z RK, magic ho asi taky bude znát, má vytuněnou stříbrnou 156SW taky na 18" Alessio+225/35/18. U těchto kol a pneu počítej s dardou. Kdybych to bral na ceny, co by to stálo na krámě, tak si připrav 50.000,-. Teď vím, že kdybych kupoval 156, tak s 2.5V6, nebo šetřil na GTA 3.2V6. Já bych být tebou volil 2.0T.S. na zimu 15" a na léto 16". Kluci na klubu ARC mají většinou 17". Já je mám v TP z NDR napsaný, ale zdály se mi malé. Jinak na Carlone-Tuning.ch uvidíš, že lze i 19" kolo a dokonce jsem už viděl a někde mám obrázek 20". Jinak na motor bacha. Hodně poslouchej. Kolísání otáček, diesel zvuk,rachtání apod. 160tis. je dost, ale záleží na majítelích před tebou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.05  10:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: spotreba 2.0 TS

    tomaz: jestli chcipe za studena, tak tam nefunguje obohacení - tzn. usuzoval bych na lambdu. Přes Fiat vyjde paradoxně asi o 500 levněji než přímo přes Bosch, ale raději si zjisti, jestli ji nevrábí i někdo - kdokoliv - jiný.
    Peter1: 156 je homologovaná na kola 15, 16 i 17" (GTA i 18). Na 15" je potřeba použít vyšší profil gumy, což má svá negativa ("ohýbání" boku pneu v zatáčkách - chce to vyšší tlaky). 15" je vhodné obutí na zimu. Na léto doporučuju jako ideální kompromis 16", protože v 17" jsou ty gumy už dost drahý.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.05  08:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: spotreba 2.0 TS

    cau a aku mas spotrebu ?
    Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.05  20:23

    « Re: Re: Re: Re: spotreba 2.0 TS

    magic by ti o tom napsal vic. dej si vyhledat nekde na nemeckych inzertnich serverech alfa 156 + motorschade a uvidis... italie, francie je na tom prej lip. 160.000 je dost, ale zase pokud ten motor je ok tak uz by mohl vydrzet. sam mam 156 2.0ts a neni uplne ok, po nastartovani musim pockat, protoze pokud bych chtel hned jet tak se to chova tak ze pri pridani plynu to chcipne. na druhou stranu tomu pockani na zahrati jen prospeje :-) u 156 2.0ts byly vramci zaruky menene ridici jednotky. nevim jestli ta moje byla nebo nebyla menena. kazdopadne tam mam jeste zavadu (sviti kotrolka vstriku) takze to neni uplne relevantni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.05  18:43

    « Re: Re: Re: spotreba 2.0 TS

    No skutocne som myslel AR 156 2.0 TS ma najazdenych 160 000 Km :-)
    Pises ze najviac problemou je prave s 2.0 Kde si ziskal tieto info ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.05  18:03

    « Re: Re: spotreba 2.0 TS

    15 palcu sirka pneu musi byt maso! to musi stacit :)) na 15 palcu disk to bude asi sirka 205, ne? myslim ze sirka pneu (jestli je to 205 nebo 225) nebude mit v tomto pripade az takovy vliv jak styl jizdy. ono vliv ma i jak jsou pneu nafoukane.
    a ktery vlastne myslis model? uvadis jen motor, napadlo mne ze asi myslis 156, uz jsem se parkrat setkal ze nekdo rekne alfa romeo a mysli 156. u 156 (u 147 predpkladam podobne) rozdil ve spotrebe 1,8 a 2,0 nebude nijak zasadni, vyrobce udava tusim skoro stejne. styl jizdy a stav auta udela vetsi rozdil. rozdil v pojistce bych s ohledem na dalsi investice taky neresil. jina vec je pravdepodobnost problemu s motorem. tady se uvadi 2.0 jako jasny favorit :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.12.05  17:46

    « Re: spotreba 2.0 TS

    Zdravim ta Magic a ostatny fandovia AR Vedel by si mi povedat kolko papa AR 2.0 TS ? 1.8 TS
    Da sa nejako znizit ( technicky ) viem ze velky vplyv ma styl jazdy
    Ta Alfa co si ju asi kupim je 2.0 ma 15 palcove gumy je to dost alebo treba sirsie ? Myslim ze pre spotrebu su sirsie gumy horsie
    Dakujem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.05  14:29

    « Re: Re: Re: Re: AR 166

    Prodával, jen po něm nebyla velká poptávka. 166 se Selespeedem opravdu není. Jedna tmavá tu jezdí s motorem po GO, ale vůbec to auto nejede, takže nebrat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.12.05  11:03

    « Re: Re: Re: AR 166

    No automat urcite ne. Mozna jeste tak selespeed, ale ten se,pokud vim, do 166 nikdy nedaval. Kdyz jsem tak prohlizel inzeraty, tak jsem narazil na 166 2.0V6 TB s poznamkou "koupeno v CR". Ale jestli se nepletu, tak se u nas tenhle motor snad nikdy oficialne neprodaval,ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.12.05  00:50

    « Re: Re: AR 166

    Tak cena povinnýho ručení jasně hovoří proti 3.0 nebo 3.2. Já bych volil mezi 2.5 nebo 2.0 TB. Osobně mám jasno - turbo. Nejenže se čipem za 150 Euro dostanu i nad výkon a krouťák toho třílitru za cenu ručení do 2.5, ale za nižší spotřebu paliva. Nákup je riskantnější, tzn. opět bych volil výhradně dovoz I. Turbo samo o sobě není až takový problém, v nejhorším případě připočtu cca 20.000 Kč za jeho repasi. Pokud by to byla jediná vada na tom autě, tak by to bylo fajn. Hlavně ale: žádný automat! Jinak ta 2.5 je sice výkonově shodná se 156, jede ale trochu jinak - je silnější hlavně na spodku (což je dáno tvarem výfukového traktu díky tomu, že je tam víc místa). Ještě takovej malinkej trik - když se druhá sací komora vymění za ten samý díl ze 156 2.0 TS (vypadá jinak - chce to takovou malou úpravu), tak to jede ještě líp. Podvozek je opět dán životností pružných uložení náprav, je ale samozřejmě o něco líp dimenzován než na 156. Na 166 se mi zdá, že se spíš stávají příhody na zadních ramenech.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.05  12:48

    « Re: AR 166

    Rekl bych, ze jedina rozumna motorace pro 166tku je ten trilitr. Ta 2.5V6 proste z toho ten sportovni sedan neudela a navic jeji spotreba se od spotreby toho trilitru prilis nelisi. Do 156tky je to urcite dobra volba, ale 166tka chce uz silnejsi motor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.12.05  11:49

    « AR 166

    Jelikoz se jedno nase auto odebira pomalu do vecnych lovist, tak uvazuju o nahrade. Uz delsi dobu se mi libi 166. Ale nejsem si jisty motorizaci. 2.4JTD mi prijde jako "rozumna" volba, ale nafta moc neni moje krevni skupina. Docela se mi libi motor 2.0V6 Turbo, ale tam mam celkem strach z zivotnosti toho turba. No a pak zbyva 2.5V6 a 3.0V6. Ta 2.5 mi prijde jako rozumny kompromis, co se tyce vykonu a snad i spotreby. Nebo uz mezi 2.5 a 3.0 uz ten rozdil neni takovy? Zvazuju i moznost 3.0V6 predelat na LPG. A co treba 3.0V6, ktera ma nalitano pres 200tis. km? Mam pocit, ze by to nemel byt pro ten motor problem,ne? A jak je to s cenou nahradnich dilu v porovnani s AR 156? Myslim tim ramena, kladky, rozvody, apod.
    No a ted babo rad (i kdyz magic by to mohl vedet lip >:D )
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.12.05  15:50

    « ..

    To je předváděčka, jezdí to všude na hengru >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.12.05  15:10

    « Re: To je mazec!!!

    Hmmm, já nevím, ale u mě není převodovka spotřební materiál. A měnit spojku s poloosama každej tejden, to dík! Jen by mě zajímalo, čím to brzdí. Jestli těma origoš Girlingama 284 mm, tak nechápu, jak je možný, že je to auto ještě celý.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.12.05  18:38

    « .....

    Milouši, já to snad nevydržím, já snad vyjedu >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto gtv6

    gtv6 01.12.05  15:14

    « Re: Re: To je mazec!!!

    No celkem masakr, lamač vazů, děťátka vzadu nelobte tatínka nebo šlápne na plyn....... Nachystat blicí pytlíky a jedem........
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…