Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 13.08.08 16:29
« Re: mrtvo tu je :-)
Koukam, ze se to tu zredukovalo na prispivani nas dvou. :-) No uz se blizim k 219tis. Od letosniho jara uz moc nejezdim, zmenil jsem bydliste do Prahy, takze jezdim jen MHDeckem a autem minimalne, spis jen obcas na nakupy :-), ale v cervenci jsem byl tri tydny v Norsku a najezdil tam 10.240km, takze jsem zase neco ukrojil. Pred tim jsem byl jeste na prohlidce a nasledne na sestiletem STKacku a emisich. Bez problemu, jen jsme zjistili, ze mi nesviti hadej co .. SPZetka. :-) Vyhnila elektrika, kablik. To same jsem mel uz v minulosti. Je to evidentne slabe misto na starsich Cliich, co maji umisteni SPZetky jeste jako my. No co, aspon me nevyfoti policajti. :-) (blbost, ja vim, ze i tak vyfoti s infra :o))
Jinak co jsem cumel, Renaultu ve Skandinavii moc nejezdi, ale tech Skodovek! Vsude, na kazdem kroku. Ale nevadi, Clious se skvele osvedcil mezi fjordy a v kopcich, jako by se tam narodil. ;-) Jen pravda, trochu to tam vic zere pneumatiky >:D Ale abych nezapomnel, jeden infarktovy moment jsem tam s autem mel. Pouzivali jsme tam menic napeti z 12V na 230V na dobijeni vseho mozneho za jizdy. No a jedno rano po hodinovem vetrani s ventilaci jsem nenatocil motor. Nastesti druhe zastavene auto ze tri stavenych melo i kabely, tak nam to pomohl natocit, ale chvili to trvalo, nez se motor vubec ozval, ze by mohl zit. Docela me to vydesilo, baterku jsem jeste nikdy nemel vymlacenou a bylo to v pustine, daleko od civilizace. Mam tam porad tu puvodni, temer sest a ctvrt roku starou. :-) Jen mam pocit, ze mi tam behem dovci zacaly "odchazet" loziska na zadnich kolech, zacina to docela zajimave hucet a nemyslim, ze je to pomalu odjetymi pneumatikami. Poprve mi to s podobnym zvukem menili pri 92tis. km, takze ted ta loziska maji najeto o dost vice (127tis. km). Turbo porad take drzi. No uz se tesim, az dosahnu 250tis., ale to bude v lepsim pripade az koncem pristiho roku, driv to nevidim. Jo, tenhle Clious, to je "tank", uzasne auto a drzak. Musim se usmivat, kdyz nekdo pausalne hani Renaulty jako nekvalitni auta. Chichichichi :-) -
"-- skrytý --" 09.08.08 21:45
« Re: mrtvo tu je :-)
Tak už mám za sebou 120tis. km. Tento týden jsem dělal s mým servisákem rozvody. Všechno ok, ale už začínala odcházet vodní pumpa. Lehce rosila a hlavně už byla přidřená. Jediné co ještě musíme udělat je výměna palivového filtru. Pak jsem ještě vyměnil zadní svítilnu v nárazníku na osvětlení SPZ-ky. Nějak se tam dostala vlhkost a už tomu nepomohlo ani čištění. Navíc proběhla výměna jednoho žhaviče. Doufám že mi ještě bude dlouho sloužit, protože až na nějaké malé prkotinky jsem s ním maximálně spokojenej. Jelikož je tu stále mrtvo tak jezdíte bez problémů a Ajvn bude už mít tak 220tis km. Jinak od těďka přecházím na 15 tis. interval výměny oleje. Od 60-120 tis km jsem dělal po 20tis. Na nápravách jsem zatím nic naštěstí neměnil, ikdyž ty naše silnice občas stojí za velký prd. -
"-- skrytý --" 20.05.08 12:21
« mrtvo tu je :-)
Je to jen dukaz toho, jak bezproblemova auta mame, neni co tu o nich resit, proste je uzivame, jezdime a Cliousi nam slouzi. :-) No a ja uz mam pres 205tis. km, hruza ... neni to tak davno, co jsem sem pred sesti lety prisel jako novacek s novym Cliem. Jeste par tehle "chvilek" a budu mit veterana. :-) -
"-- skrytý --" 24.12.07 12:04
« Re: hezke vanoce a stastne a vesele
dlabasku, dik za ten link, resp. i za ten druhy, mozna, az budu mit tech 200tis., tak neco vzhledem k me grafomanske nature napisu, at z toho taky neco maji i ostatni, at uz soucasni majitele, nebo zajemci o tenhle typ auta. Dobry tip. ;-) -
"-- skrytý --" 21.12.07 13:44
« Re: hezke vanoce a stastne a vesele
Také všem přeji klidné prožití vánočních svátků a do nového roku hodně zdraví a hlavně hodně šťastných km s Vaším miláčkem.
To Ajvn: vím že jezdíš do značkového servisu, ale na turbo se zkus poptat zde: [odkaz]
Vím že jezdíš slušně a na spotřebu, ale stejně ti doporučuji přejít na 15tis interval výměny oleje. Já teda jezdím s 20tis. intervalem. Možná by jsi si měl najít trochu času a napsat recenzi do sekce moje.auto.cz ;-) když jsi s Cliem takový rekordman v počtu km -
"-- skrytý --" 20.12.07 16:19
« hezke vanoce a stastne a vesele
Preji Vam hezke vanoce a stastny a vesely novy rok, ve spolecnosti nasich Cliousu. :-)
Dlabasku, koukam, ze uz ses prekulil pres prvni stovku tisic km, gratuluju. :-) Ja budu mit zitra na konte 194 tis., takze pomalu bude dalsi jubileum a uz jsem definitivne pristoupil na fakt, ze nemam nove auto >:D Ale vubec mi to nevadi :-) Zase si mohu rikat, ze mam veterana. >:D Pomalu mi zase odchazi turbo, zacina se mi objevovat drobny prosak, sem tam si ukapnu kapicku. ;-) Teda ne ja, ale to turbo pochopitelne. >:D Ale zatim to neni nic problematickeho, kdyz jsem byl na 180tis. garancce, tak me na to upozornili, ze mam tenhle se blizici problem, od te doby jsem uz najel kolem 13tis. km a mozna to do tech 210 na dalsi garancku dotlacim. :-) Ale zatim mi to olej viditelne vubec nezere, to uz by bylo horsi stadium, s tim bych pak uz neco delal hned. Kazdopadne pocitam, ze se pri dalsi prohlidce o neco vice financne prohnu. K bezne vymene jeste to turbo, konecne se dockam i vymeny kotoucu, porad mam puvodni :-D, cert vi, mozna i tlumice? Ale ty jsou zatim v pohode, jeste taky nemenene a naposledy mi rikali, ze jsou v pohode a vymenu rozhodne nepotrebuji, tak mozna mi vydrzi az do duchodu :-)
Tak se tu zatim mejte, az budu mit tech 200tis., tak dam vedet :-) -
"-- skrytý --" 12.12.07 12:45
« Chyba po nastartování
U Clia 1.2 16V mám problém po startu studeného motoru, okamžitě anebo po malé chvilce se rozsvítí kontrolka chyby motoru, motor jede v omezeném režimu. Pomůže motor vypnout a znovu nastartovat. Nesetkali jste se s něčím podobným někdy? Lambda sonda nebo nějaké teplotní čidlo? -
"-- skrytý --" 31.10.07 21:34
« Nové brzdy
Zdravím,
od tý doby co je tu nové diskuzní forum, tak už se tu moc nepíše
:'-( :'-( :'-(
Tak můj cliouš má na koně 103tis a včera jsem si ho vyzvednul ze servisu. Nové kotouče, destičky a zadní pakny. Vše od firmy Ferodo. Dále nové prasátka + brzdová kapalina.
No a konečně jsem se kouknul zda mám před předním oknem schránku na kabinový filtr a je tam. Tolik km jsem najezdil bez něj a když jsem ještě jezdil na garančky do renaultu, tak mi tvrtdili, že není kam dát. Koukali na to podle VIN čísla auta.
No každopádně jsem rád, že už jim neplatím jejich drahé služby.
Minulý týden jsem nasadil na auto staré zimáky Barum Polaris 2 abych je ještě trochu sjel, ale už mám koupené nové pneu Michelin Alpin A3. Výměna kompleních brzd, brzdová kapalina, kabinový filtr cca 7500,- bez práce. Pokud bude cliouš šlapat jak má, tak mě čekájí ve 120tis rozvody. -
"-- skrytý --" 09.10.07 08:25
« Re: Clio 1.5 dci
Tak už mám přes 100.000km, tedy 102.tis. Koncem září jsem se vrátil z HR. Ikdyž mám nejslabší 1.5dCi/48kw, tak šlapalo jak drak. Naložený bylo slušně. Plný kufr a půlka zadní sedačky. Před dovolenou jsem udělal olej + filtr a vzducháč. Zjistil jsem že už zadní pakny jsou téměř KO. Takže mě čeká výměna zadních prasátek + pakny, přední kotouče + destičky. Zkrátka kompletní brzdy včetně výměny brzdové kapaliny. Sice cliouš brzdí jak má, ale už je to zralé na výměnu. Teď koukám po zimních pneumatikách a vůbec si nemohu vybrat, takže za radu budu vděčný. Favoritem jsou Michelin Alpin A3 175x65xR14.
To Vašek M.
Za 4 roky provozu mi měnili na záruku alternátor(hlučný) a pás u řidiče (nenavíjel se). Po záruce jsem měnil 1x žhavič a ložisko LP kola. Jezdím převážně krátké trasy 30-40km do práce. Jen jsem přešel na výměnu oleje po 20tis/rok. S autem jezdím dynamicky a není týden abych s ním nejel na plný plyn. Spotřebu mám do 5 litrů/100km. -
"-- skrytý --" 02.10.07 22:31
« Re: Clio 1.5 dci
Vasku, nevim, jakou vzdalenost by pritelkyne absolvovala do prace. Obecne diesely nemaji prilis rady, pokud se s nimi jezdi na kratke streky, kde se poradne ani nezahreji. To tomu motoru moc neprospiva. Takze bych predne zvazil tohle kriterium. Jinak 1.5dCi je vyborny motor a pokud se k nemu clovek chova slusne, tak jedine, co v nem chronicky cca po 90tis.km zacne pomalu odchazet na prosak oleje jsou turba. Proto je dobre se podivat, kolik to ojete Clio ma nalitano a jestli mu akutne uz nehrozi vymena turba, neni to levna zalezitost. Jeden kolega s tim samym 80k dCickem jako mam ja mel problemy se vstrikovacema kolem 100tis. km. Pokud si pamatuju spravne, musel dva menit, coz byla snad investice 2x10tis.Kc. Ale protoze ja s necim podobnym problem nemel a mam uz nalitano 185tis. km, tak patrne nejde o typicky problem. Jinak jizdnim projevem a ekonomikou provozu je ten motor skutecne spicka. Navic, ten motor vubec nezere olej, za celou dobu (vymeny delam po 30tis. km) jsem nikdy nemusel dolivat ani deci oleje.
To Ajvn: kdy uděláš recenzi na moje.auto.cz ????