Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 09.02.05 10:10
« Re: turbo
IT: jeste jednou dik za ty odkazy, poucne, z tech obrazku se necha dost pochopit. Jednu vec presto stale nevim. Je nejaky principialni rozdil v tom, jak se pracuje s TD u klasickych TDI motoru a jak u motoru se systemem CR? Subjektivne se mi zda, ze u TDI motoru je daleko silnejsi ten turbo efekt (v urcitem omezenem spektru otacek), zatimco u CR je ten nastup turba o dost mene znatelny, ten zatah je tam plynuleji rozprostreny ve vetsim spektru otacek. -
matuS 08.02.05 17:28
« Re: Re: garancka a turbo
To Ajvn: Pokud to v momentě, kdy to začne jet na motorový olej přes prosakující ucpávky turba, nestopneš třeba zadušením motoru přes zařazený kvalt a brzdu, tak se můžeš s motorem rozloučit. Tohle se u benzíňáku s turbem nemůže stát!
preco sa ten motor sam nezastavi po vypnuti kluca?
ved je elektronicky riadeny, nie? -
« Re: Re: Re: Něco se mi sype z auta
tie prilepene brzdy to je normalka, ak zaparkujes platnicky sa vzdy dotykaju na nejakej ploche a ked to dlho stoji vyschne tam blato a zacne to zlahka hrdzaviet, stava sa mi to aj v garazi a tam je nad nulou, proste to pri rozjazde lupne a je to ... z toho opadaneho bordelu by som si tiez tazku hlavu nerobil, aj ked sa to nesype, tak aspon kvapka, ak vojdem do garaze tak opadnuty sneh urobi CIERNU mlaku ... ak s tym mas problem tak po zime pod to vlez ci to nerozhodile nejake nohavice ... a vyberanie baterky si myslim ze tiez nie je klucova operacia ... ona ma v zime mensie samovybijanie takze moc nezachranis, zmysel to ma ak je uz stara >3,4roky to preto ze ma mensiu kapacitu, vecsie samovybijanie a moze sa stat nasledovne: 1/ je tak zima ze zvecseny vnutorny odpor a prechladnuty motor uz nedovoli nastartovat 2/ moze sa samovybit tak, ze elektrolyt zamrzne a baterka praskne ale s novou baterkou by som si hlavu nelamal - akurat si bud isty ze sa dobre nabija - treba proste dlhsie pojazdit nech sa nabije -
« Re: Re: turbo
>ale rikam si i variantu, jestli si tam v servisu negeneruji servisni zasahy na dilech, ktere se jim z duvodu vyssi ceny vyplaci, byt jde o proplaceni garancniho zasahu z Francie a ne primo z penezenky majitele vozu<
Mozem ti povedat ze "normalka" ... az ma to sere, nedokazes to ... tak treba chodit ku kamaratom, to je skorej sanca ze sa taka oprava zaobide BEZ pritomnosti tvojho auta v servise :-) ... a mas istotu ze tam mas furd ten dobry kus -
« Re: Re: Něco se mi sype z auta
S těma brzdama - to jsem si taky myslel (proto se toho děsim), ale zaráží mě, proč se to stalo, když jsem měl celou dobu odbržděno - to může i tak zamrznout?
Tvá reakce na "sypání" je sice veselá, ale moc nepomohla... (za bílou SPZ může Photoshop). Nemáte někdo nějaké smysluplnější vysvětlení? -
"-- skrytý --" 08.02.05 09:48
« Re: Něco se mi sype z auta
hozjacz: No to rozsypane ... neni to opadana cerna barva pismenek a cislic z Tve SPZtky? Mas ji krasne ciste bilou, takovou ji ted v zime rozhodne nemam. >:D
Jinak to rupnuti pri rozjezdu, to bych videl na zamrznute pakny zadnich brzd. Kdyz uz se mi tohle taky stane, tak se vzdy modlim, at se s tim "odtrhnutim" neutrhne neco vic, nez by melo ... luf to tu kdysi popisoval, ze timhle zpusobem ty zadny brzdy odepsal, neco utrhl a musel do servisu pro nove. -
"-- skrytý --" 08.02.05 09:42
« Re: turbo
IT a Mitsi, dik za re:
Mne na tom neco porad nestimuje .. teda jeste jsem si neprocetl ty linky od IT :). Kdyz mi volal ten prijimaci technik a sdeloval mi, ze pres ten kapajici olej zjistili zavadu turba, proc mi pak rikal pri debate o delce setrvani meho auta u nich, ze to muze byt i tyden, tak jestli chci, ze mi udelaji tu garancku, auto si mohu vzit a az budou mit nove turbo v servisu, ze mam znova prijet? Kdyby tomu turbu opravdu neco bylo, to by s klidnym srdcem rekl, at s tim tu dobu jezdim dal? Tim spis, ze muze hrozit zadreni motoru a skoda za mnohem vic penez?
Auto mi doted nekourilo, tahlo subjektivne stejne (beru v potaz, ze je zima a ze se pomalejc zahrejva, tak to ani nehonim), olej mi to nikdy nezralo (ikdyz posledni mesic jsem risku nekontroloval, ale na palubaku byl vzdy oil ok.) To se me taky ten servisak pri dalsim telefonatu ptal, jestli jsem posledni dobou nedolejval olej .. tak mu rikam, ze to nikdy olej nezralo, vzdy jen vymeny po 30.tis.km a v poho.
Nerad bych nekomu krivdil, nekoho jen naznakem krive obvinoval, ale rikam si i variantu, jestli si tam v servisu negeneruji servisni zasahy na dilech, ktere se jim z duvodu vyssi ceny vyplaci, byt jde o proplaceni garancniho zasahu z Francie a ne primo z penezenky majitele vozu.
A to uz nemluvim o tom, jestli bych mel sanci poznat, ze mi tam dali opravdu nove turbo a ne z nejakeho "darce organu", uz jete. :-) -
« Něco se mi sype z auta
Ahoj, mám dva dotazy:
Renault Thalia 1.5dCi - r.v. 2003 (teď najeto cca. 45tis)
1) co nejlíp udělat, když chci v týhle zimně auto vždy tak na týden až 14 dní odstavit (jezdim služebákem, a ten má CCS :-)) a pak zase párkrát jet? Zatím jsem vyndal baterku... Je ještě nějaké doporučení co dělat, aby auto co nejmíň trpělo (dřív bylo "zvyklý" jezdit denně v létě v zimně)
2) dneska jsem právě vyjel po cca. 14 dnech stání v mraze (bez baterky) a všiml jsem si ve sněhu, že se z auta něco sypalo. Přesně podél kol, jak jsem vyjížděl. Nevíte, co by to mohlo být? A ještě jedna zvláštnost, když jsem se poprvé rozjel, auto se jakoby "utrhlo" - RUČKU JSEM ZATAŽENOU NEMĚL!!! Fakt.
Obrázky toho co popisuju jsou zde:
[odkaz]
[odkaz] -
"-- skrytý --" 07.02.05 21:06
« Re: garancka a turbo
To Ajvn: Pokud to v momentě, kdy to začne jet na motorový olej přes prosakující ucpávky turba, nestopneš třeba zadušením motoru přes zařazený kvalt a brzdu, tak se můžeš s motorem rozloučit. Tohle se u benzíňáku s turbem nemůže stát! -
« Guma a jednička
Mám Clio II 2003. Jak Vám tam jde, kolegové, jednička... mě někdy ztuha...
navíc mám problém s gumou ve dveřích řidiče, je měká a jak člověk nastupuje a vystupuje tak jí mám úplně vydřenou... neexistuje na to nějakej tužící sprej? Ona ta guma totiž stojí 2500! Přesto bych to dal, kdyby byla kvalitní a něco vydržela, ale tohle... :( -
"-- skrytý --" 07.02.05 11:59
« garancka a turbo
Tak Vam nevim, ale mam smisene pocity. Kdyz jsem si po roce od koupe dokupoval Zaruka+, abych ji mel prodlouzenou do 3 let, resp. na 100.000km (co prijde driv), tak jsem byl v dalsim prubehu pomalu presvedceny, ze se mi ta investice 10.600 Kc nevyplatila, protoze Clious jezdil bez problemu. Dneska jsem prijel na garancku a krom ni jsem si jeste "nadiktoval", ze je potreba opravit venkovni teplomer (pravdepodobne odeslo cidlo v zrcatku), ze mi problikava obcas airbag spolujezdce (problem s kabelazi pod sedackou spolujezdce) a ze by mohli procistit EGR ventil (sice me ted moc nezlobil, moc to neblikalo, ale rekl jsem jim to :). Volali mi ted ze servisu s nasledujicimi nalezy. Samotny EGR je ok, ovsem nasli tam spatnou kabelaz k ventilu, tak mi ji vymeni (zdarma). To pod sedackou taky opravi (zdarma), ovsem navic, kdyz davali auto na stolici, tak pry technik objevil, ze kape olej, ze na to koukali a zjistili, ze je spatne Turbo. Bude potreba jeho vymena. (nastesti zdarma, jinak stoji 37tis.)
Tak sice budu mit nove Turbo zadarmo, ale mam z toho neprijemny pocit, co me ceka do budoucna ... po 90tic. km mi to prijde brzo :-( Mate nejake vlastni zkusenosti/znalosti, co turbum nesvedci, co jsou pruvodni znaky toho, ze turbo odchazi a co se vlastne mohlo stat, ze udajne kape olej?? Slysel jsem o tom, kdyz zacne motor nasavat olej z turba a jak takova story konci s vylitlima otackama, nemoznosti vypnout motor, kdyz se neucpe sani vzduchu a za chvili se za obrovskeho revu a dymu motor zadre. Nerad bych takhle skoncil :( -
"-- skrytý --" 02.02.05 11:39
« teplomer
Tak jsem si vlezl rano do auta, s myslenkama na to, ze se dnes objednam na garancku a hle, neukazuje mi teplomer. :-/ Pravdepodobne odeslo cidlo v zrcatku, otci se to na Megane stalo take, pomerne brzo po koupi. Jeste klika, ze to bude resene stale v Garanci Plus, takze zadarmo. No, aspon tam budu mit zase neco noveho. :-) Co jsem se informoval, tak garancka pri 90.000 bude cca za 5 litru, takze lacinejsi, nez ta pri 60.000, kdy to bylo za osm. -
"-- skrytý --" 01.02.05 12:06
« hory
Ja se pro zmenu vratil o vikendu z Krusnych, z Bournaku a krome toho, ze jsem vyjel i tam, kam Fiat Croma nevyjel :-), tak jsem prisel na dalsi benefit Cliaka. Kdyz si clovek potrebuje vyhazet svuj chlivecek ve snehove zaveji, aby do nej auto zaparkoval, tak to jde snaz, nez kdybych prijel s nejakou vetsi "kravou". :-) A v horske zime to hreje o to vic, kdyz kolem chodi ridici ostatnich aut a zavistive koukaji, jak je muj Cliousek schovany, zatimco ty jejich popelnice muze kdokoliv co chvili obrousit, protoze parkujic zabiraji pulku uzke cesty. >:D -
matuS 25.01.05 15:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ake pneu na leto?
to mal ten istruktor pravdu ze sa mas drzat pri pravom kraji cesty, ale ono je to aj vo vyhlaske, ze sa mas drzat vzdy pri pravom kraji cesty, nielen ked je tam krizovatka...
co sa tyka predbiehani kolony, a v krizovatke, tak to robi len magor, a mozem povedat ze bohuzial vela motorkarkov uz na to doplatilo... -
"-- skrytý --" 25.01.05 14:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ake pneu na leto?
yyyyy: ale kdeze, matuS pisal o tom Tvojom pripade, tak ja som spomenul este tu druhu situaciu ... to nie, ze bysom tu prvu pomijel. :-) Ale nezbyva, nez s Tebou samozrejme souhlasit, jo, tohle si spousta lidi vubec neuvedomuje, ze tam to predjizdejici auto regulerne byt muze a ze mu musi dat taky prednost. Spousta lidi ma ze stare vyhlasky zazite (nejsem si jisty, nejsem pametnik:), jestli to tam skutecne bylo nebo si to lidi spatne vykladali), ze se v krizovatce predjizdet nesmi .. coz bohuzel neni pravda, predjizdet se podle soucasneho platneho zakona muze.
Kdyz jsme meli ve firme cloveka z ustavu dopravniho inzenyrstvi, aby nam udelal povinne skoleni pro ridice sluzebnich firemnich aut, tak krom tohohle taky vzpominal jednu vec. Pokud se blizis do krizovatky, kde lze odbocit vlevo a Ty chces jet rovne, nemel by ses tlacit ke stredu vozovky, ale mel by ses snazit jet pri prave strane, a to prave z toho duvodu, aby pripadny predjizdejici mel sanci videt levy blinkr toho vozu, ktery se zde chysta odbocit vlevo. Casto se pry stava, ze je to auto v zakrytu za jinymi vozy a toho blikajiciho blinkru si jako predjizdejici hur vsimnes, ne-li vubec.
Ale beztak je lepsi pred krizovatkou a v ni nepredjizdet a temhle vecem se dopredu vyvarovat, jinak je to tezce o hubu a za ty nervy (v lepsim pripade) to nestoji. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ake pneu na leto?
ajvn, to chape malo ludi ... ako vidim vcitane teba ... problem nie je pri odboceni Z cesty, ale NA cestu ... ak niekto odbocuje na hlavnu z bocnej doprava, VZDY sa pozrie iba dolava ... vobec mu v makovici nedojde ze prednost sa dava z OBOCH starn, nie iba z jednej .... a ked predbiehas, ides v lavom prude a manik sa dostane na cintorin v blazenej nevedomosti kukajuc sa dolava a ty si rozbijes hubu na nom prichadzajuc z prava -
"-- skrytý --" 25.01.05 10:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Ake pneu na leto?
dlabas: No ja vedel, ze tu s tim nekoho pobavim. :-) No fakt, rychlejc jsem nejel, tech 150 bylo do hezkeho kopce :), pak jsem jel nekdy 145, kdyz jsem pospichal na start zavodu formule1 v TV :-) a treti nejvyssi rychlost jsem mel 140 a to bylo v chorvatske vesnici, no mozna to byl mestis >:D .. po 30km jizdy v kolone za pomalym nakladakem a Hyundayem Matiz uz mi povolily nervy (kontrolovane:) a jedinou dlouhou rovinku jsem vyuzil k tomu, ze jsem predjel asi 12 aut v rade naraz .. jako naschval to bylo pres hlavni tridu v te vesnici. :-) Asi jsem divnej, ale me to nelaka jezdit se svym autem rychle. S cizim mozna jo, za cizi zaplacenej benzin/naftu. >:-[] A kdyz mam chut, tak si dam staricky Grand Prix 3 nebo nejakou Rally na PC, tam si dokazu, ze slapat na plyn jako medved umim a jsem vyblblej do sytosti. ;-)
A proc mi to papirove, jen papirove :-), jede rychlejc, se stejnou prevodovkou? Asi proto, ze tech mych vic koniku zaprazenych pod kapotou umi rychlejc kmitat nozickama >:D
P.S. No nevim, jestli mi to min zere, ted je to v zime naprd, ze 3.2 v lete ted jezdim za 3.6-3.7 v zime. :'-( :*) :-! :shock: :P -
"-- skrytý --" 24.01.05 22:37
« Re: Re: Re: Re: Ake pneu na leto?
To Ajvn: ty jsi s tím jel maximálně 150 km/hod ???? :---) ????
To já tachometrově 178 km/hod, ale to už bylo na 4.250ot/min a to už je dost. Fakt mi tam chybí 6-ti kvalt. Dostanu se na 160-165km/hod při 4000ot/min a to beru jako konec. Nechci přes tyhle otáčky jít dál, protože to nemá cenu. 6-ti kvalt nedávají ani do 80k, 100k verze. Podle mého názoru je to velká škoda.
A teď mám otázku blbce: jak je možné když máme úplně stejnou převodovku, že Ti to jede rychleji. Motor je výkonější, ale převodovka je stejná = stejné převody = stejná rychlost. Jen vím, že v přehledu motorů je to psané. Já mám maximálku papírově 162km/hod.
PS: a ještě Ti to míň žere >:D >:D >:D -
"-- skrytý --" 24.01.05 21:50
« Re: Re: Re: Ake pneu na leto?
No jestli se nepletu, tak ty CPC v tomhle rozmeru maji na e-pneu.cz za cca 2.550 kus. Myslim, ze je to v tom rychlostnim indexu do 190km/h (T), ty do 210 (H) jsou o neco drazsi, ale ten muj ropak beztak papirove jezdi nejvic 175 a v praxi jsem s tim pres 150 stejne nejel, tak by mi tyhle za tu cenu stacily :-) Jinak mas pravdu, ty CPC jsem tam mel z fabriky diky tomu, ze to bylo kupovane s hlinikacema. -
"-- skrytý --" 24.01.05 18:51
« Re: Re: Ake pneu na leto?
Nie zatial len peedrom >:D
To ti teda k tomu autu pribalili dost sluzne pneu. Zrejme si to mal uz aj s hlinikacmi. Zatial som sa moc nezaoberal znackou. Aj ked uz pokukavam po Dunlop SP01. Zatial mam dilemu aky rozmer vybrat. Keby som mal zobrat 185/55 R15 CPC + hlinikace tak to by ma vyslo asi hooodne draho. Kedze CPC patria medzi najdrahsie pneu. Aj ked kilometrovy vykon maju pekny, ten ma moc nezaujima, lebo najazdim dost malo km, takze za 4 roky by som ich tak ci tak menil, lebo by boli stare. -
"-- skrytý --" 24.01.05 15:57
« Re: Ake pneu na leto?
zdravime noveho Cliaka :)
nejsi namisto peedrom spis speedrom? >:D
ale k tematu .. ja mel obuto uz od vyrobce Continental Premium Contact (CPC) R15 185/55, ted je budu na jare po prezuti ze zimaku menit za nove, najely mi 62.000, tech 1000-2000, nez se dokopu do pneuservisu, mi to jeste najede, takze s vydrzi spokojenost. Jizdni vlastnosti v dane tride vynikajici (sucho i mokro), jukni do diskuse o Pneu, je tam rovnez vychvalovana. Urcite s touhle gumou neudelas chybu, navic jsou pomerne tiche a s velmi priznivym valivym odporem. Ja budu porizovat zase ty same. -
"-- skrytý --" 24.01.05 08:57
« Ake pneu na leto?
Zdravim vsetkych Clio fanusikov. V novembri som sa stal stastnym vlastnikom Clia. Zatial maximalna spokojnost, v podstate este zabieham.
Ale zacinam uz rozmyslat do coho to obut na leto. Letnaky na ktorych to bolo obute som vymenil za zimne. Chcel by som tam dat ALU disky a k tomu zodpovedajuce pneu 185/55 R15 alebo 195/50 R15. Preto by som rad vedel do coho obuvate vy a co sa vam zda vhodnejsie. Z hladiska ceny jednoznacne vyhrava 195/50, problem bude asi ze nie su v technickom. A co jazdne vlastnosti? -
"-- skrytý --" 21.01.05 16:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cas leti
yyyyy: Na tom, co robim, mozno zalezi ... na tom, co si myslim, vobec, ale vobec nezalezi. :-) To je zaujimave tak maximalne pre mna. :-D Ci to zaujima este niekoho ineho, to uz je zaplat panboh len jeho vec. ;-) -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cas leti
DOOOOOBBBBBRRRRREEEEEE, pockat s deckami az bude naozajstne auto :-!
To ja som mal decka ked ti lepsi mali S120 a ti menej majetnejsi S105 :roll:
vrchol umenia bolo nandat do toho hlboky kocik ... batozinu ZA zadne sedadla, vrch kocika aj s deckom NA zadne sedadla, odmontovat kolieska z podvozku, podvozok do kufra a kolieska do kosika od podvozku, nacapovat benzin za 8Kcs z vylaty 2000Kcs a uz sa slo >:D ... hoci aj dva krat do mesiaca ;-) -
"-- skrytý --" 21.01.05 15:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cas leti
yyyyy: :mrgreen: Ja tu Burianovu hlasku znal :-) Joooo, to jsou zlate pohadky, nahratou ji sice nemam :), ale jestli cucet na telku, tak prave na takovehle zlate filmy, nez na nejake pritrouble serialy, novacke estrady nebo hollywoodske akcni filmy. A s tim baby me nestras :-) To je presne ten duvod, proc mam duvod s ditetem nechvavat. Dite ne driv, nez si poradne uziju dlouhe roky sveho Cliouska :-) Hmm, z toho mi plyne, ze kdyz pak combi, tak to bude jeste o to drazsi, ach jo. Asi se na deti vyprdnu. >:-[]
A s tou adresou Ti pomohu, bydli tam, kde ja, mam ji pekne pod bedlivym dohledem. :mrgreen: -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cas leti
take veci mam ja na paskach :-) ... clovek nikdy nevie kedy ho to schyti a pusti si to .... :-!
... ajvn na to pride az sa skonvertuje a bude mat decka ... >:-[] ... len z neho musime nejako vymamit adresu baby anieco s tym poriesit :mrgreen: potom aj pride na to ze treba zmenit temu na megan gradtour >:D -
« Re: Re: Re: Re: Cas leti
:twisted: evidentne si cez vianoce v telke nekukal Werichovu sol nad zlato ... nemohol by si si nepametat Buriana predniest tamtu repliku ... az na to ze hovoril o tajtrlikovi ....
nekto mne tady lechta a ja ze jsem tajtrlik? ... jednak nevim co to je ....
:mrgreen: -
"-- skrytý --" 21.01.05 13:26
« Re: Re: Re: Cas leti
yyyyy: K memu zklamani jsi prokazal, ze prdlousem byt nemuzes, zmylil jsem se. :-( Prdlous je osoba nejen ze mila, usmevava, privetiva, vesela kopa, pohodar a sprymar, ale zaroven neni vztahovacna, takze si umi udelat legraci i sama ze sebe :-) Nebo ze Ty to na nas jen tak hrajes? Ty! Ty! Ty! :-D -
"-- skrytý --" 21.01.05 11:45
« Re: Cas leti
orin: jo, ked som si ho kupil ... to boli casy ... moje prve auto, to som objevoval Ameriku priemerne raz za tyzden :-) Ted uz muzu jen pilovat svuj jizdni styl, Clious se chova konstatne, tak me nicim uz neprekvapuje. :-) Dokonce i ta spotreba uz zustava stabilni, zda se, ze je motor pri 88.050 km nejspis zajety. :-D Jsem na to koukam podobne jako Ty ... sice nejsem zenaty :), ale taky se moje myslenky spis upiraji na setreni na bydleni, nez na to, ze bych chtel obmenovat svuj vozovy park. Ani nevim, za co bych ho obmenil. To, co se mi opticky a vybavou libi, tak by bylo dost drahe, dneska sehnat pod pul meloun rozumneho (noveho) diesela je snad nerealne. :-( Jsem stastnej, co mam doma a zatim dlouhe roky menit nechci. Na mysli mam auto, pritelkyni nevymenim >:D A tamty dva prdlouse, ty nechavam jejich rozmarum, ostatne do tehle futuristicke debaty jsem je navrtal ja osobne. :-D -
« Re: Re: Re: Re: Re: Cas leti
Uz viem, ak toto citas, tak hore vidis combo "zobraz prispevky" a je tam "nove", tak to zmen na "archinv". A potom hladaj sekciu renolt a tam uvidis selijake temy, tak mrkni na scenic co ma tak vela prispevkov ... ak sa ti paci tak ju vytiahni nejakym prispevkom
(a napis to sem, lebo ja sme chodim len ked mi pride mail ze sem niekto napisal) -
« Cas leti
Ajvn, ked si kupil Cliousa tak si sa velmi zivo rozprispevkoval :o) Kolko si uz najazdil, kolko si myslis, ze Ti este vydrzi - auto. Ach jaj, cas tak leti. Ja som stale spokojmy s Meganom I 1.6. Noveho tak skoro mat nebudem, manzelka dava prednost stavbe domu, takze moje obzory a nove dojmy stagnuju :o( Tamtich futuristov s kardiostimulatormi a automatickymi davkovacmi hyperviagry+ si nevsimaj :o))) -
"-- skrytý --" 17.01.05 10:29
« Re: Re: oprava po druhé
Poprvé jedu na lyže do zahraničí. Kámoš udělal tlupu 30-ti lidí a jede se do Dolomit. Cena je 3700,- za autobus a 6 dní ubytování. Permice je za 127,- euro. Zbytek za jídlo a pití >:D
Zkrátka by 10 tisíc mělo stačit.
Obava je z toho, že mě to tak nadchne, že už k nám jezdit nebudu. Vždyť ve Špindlu chtějí 550,- a jsi furt ve frontě. :x
Jinak jedeme od www.ck-vikend.cz
PS: v příspěvku je slovo "autobus", aby někdo neřval ;-) -
"-- skrytý --" 17.01.05 09:31
« Re: oprava po druhé
no dneska teda prituhlo, rano -9, ale Clious naskocil bez komplikaci hned napoprve :)
dlabasku, kam miris za snehem na lyze? Ja jsem z toho pocasi nestastnej, chtel bych taky vyrazit na bezky, mam sve oblibene misto v Krusnych, ale snehu je tak malo, ze by mi bylo lito skluznic je v tomhle rasovat :-( A to jsem se na zimu tesil celej rok :o( Tak nam nezbyva, nez s pritelkyni aspon chodit behat po svejch, kdyz nemuzem po prkynkach :-) -
"-- skrytý --" 16.01.05 20:24
« oprava po druhé
Tak nám klesly teploty a pazvuky z motoru jsou zpět.
Alternátor pomohl v tom, že je motor míň hlučnější. Opravdu byl přidřený.
Už se těším co mi na to ten přijímací technik řekne.
No nic budu ještě týden testovat a uvidím.
Na konci ledna jedu na týden na lyže, tak jim to tam nechám ať si kluci šikovní hrajou. Palubku jim tentokrát neodpustím.
A pak, že jsou clia v pohodě - asi mám smůlu :( -
"-- skrytý --" 13.01.05 10:22
« Re: Re: Re: Re: Re: oprava...
Tak tam mám nový aletrnátor. Ty pazvuky už to ráno nedělalo a motor má klidnější a méně hlučnější chod. Habnu mi seřídily. Palubklu nestihli, ale to nevadí - večer nevrazala a ráno ano. Záleží zkrátka na teplotě a náladě mého cliouše >:D
To Ajvn: P-307, r.v.2002, najeto celkem cca 40tis. jezdí 50% Praha a zbytek okolí Litoměřic. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: oprava...
Prosim ta tvoje prizemne problemy, mne v piatok sada na Titane prva sonda (Huygens) co mi vymeria zaklady na hybernacnu komoru v tom tekutom metane, takze az JA budem stary, tak slova co si tu pisal ani nebudu :shock:
.... no teda pokial im to nespadne to tej ciernej dierky co o nej pisal Clark vo vesmirnej odisey, ale zevraj kecal, ziadna tam nie je ... www.eas.int je viac info ;-) -
« Re: Re: Re: Re: Re: oprava...
yyyyy - ty mas este ten stary model, ktory treba kontrolovat? To moj stimulator zivotnych funkcii sa riadi sam, len minule sa trosku sekol - naprogramoval mi erekciu, ale babkin v tom case mal akurat na programe "mesacny cyklus" >:D A s tymi solarnymi panelmi Reanultu to nie je take ruzove, mam auto v garazi a tak som musel minule poziadat suseda, aby mi ho pomohol vytlacit von. Ten jeho Mercedes so studenou jadrovou syntezou je spolahlivejsi :*) -
"-- skrytý --" 12.01.05 08:54
« Re: Re: oprava...
Dnes ráno jsem ho dal do servisu. V pondělí mi volali, že dorazil nový alternátor. Tak uvidíme. Palubku jsem nechal být. Ona si fakt vrže podle nálady a teploty. Ale když vidím ty naše silnice, tak se jí nedivím.
Zrovna kolegovi odešly na P-307 zadní stabilizátory - 2x 1500,- u neautorizovaného bez práce. -
"-- skrytý --" 08.01.05 11:18
« Re: Re: Re: oprava...
matuS, no, 2.5 roku .. to mi pripomina, ze vetsinu z Vas tu znam dyl, jak 2.5 roku ... kdyz jsem tu platonicky cetl, jen tise cetl z ustrani, dlouhe mesice, vic jak pulroku pred tim, nez jsem si Cliouse mohl dovolit objednat :-) Co si tu asi tak budeme psat, az se budeme znat 20 let? >:D -
"-- skrytý --" 08.01.05 11:10
« Re: Re: Re: oprava...
yyyyy: no jo, no jo, mel jsi starsiho meganka, ale aspon jsi tu casto psal, protoze meganku tu bylo malo a tak Vas tehda ani nenapadlo, ze si udelate vlastni mistnost. Mozna za to muze vlastne luf .. az kdyz on si koupil Megane II, tak se to zalozilo ... no jasne, luf je ta pricina, hrrrr vsichni na nej! >:-[] -
"-- skrytý --" 07.01.05 13:35
« Re: oprava...
Asi uz je Clious na trhu moc dlouho a nicim novym se tu hned tak neprekvapime, tak proto to tu nejak uticha. A divis se dlabasku? Kdyz tu taky naznacujes, ze mozna casem presedlas za lufem a yyyyy do Megane? :-) To tu zustanu nejspis ja sam a budu tu vest bohate a rozmanite monology na tema, kam az jsem schopny stlacit spotrebu. :-)
Docela me zajima, jestli je dokopes k tomu, aby Ti utesnili tu palubku. Ja dvakrat neuspel prave proto, ze kdyz jsem tam s tim prijel, tak to moc nevrzalo, nebo mozna vubec a svedli to na nizkou teplotu, s kterou se to muze ozyvat, coz ovsem pry neovlivni. Skoro si myslim, ze kdyz bych jim o tomhle rekl v okamziku, kdyz uz nebudu mit zaruku, tak mi ochotne vyhovi a pokusi se s tim neco udelat.
Ja uz ho za pet mesicu budu mit presne tri roky ... ale chtel bych si ho nechat dyl :-) Muj tajny sen je, najezdit s nim spokojene ctvrt melounu km, a pak bych byl nadvisost spokojeny. Cert vi, jestli to tyhle vysokotlaky dieslaci budou schopny bezne dosahovat pri slusnem zachazeni, snad jo. Ted uz mam skoro 87tis km a pomalu se mi blizi treti garancka .. no jsem zvedavej, za kolik to bude tentokrat. Ale ani ted si brzdove oblozeni menit nenecham, je porad jako nove, coz je musi asi stvat. >:-[] -
"-- skrytý --" 06.01.05 20:11
« oprava...
Nazdar ve spolek.
Nějak nám to tu čím dál víc umírá.
Tak jsem dnes byl v servisu, lépe řečeno včera večer.
Linou se mi do auta nějaké zvuky připomínající přituhlé ložisko.
Fór je v tom, že to dělá jen pokud je auto studené a jen prvních pár km a jen to jen slyšet uvnitř auta a ne v oblasti motoru.
Takže jsem jim nechal auto v servisu přes den a ráno tam přijel a předvedl jim to. Naštěstí pro mě se závada projevila.
Technik nejdřív poslouchal v oblasti motoru - nic, pak strčil hlavu k spolujezdci - nic, až když jsem mu řekl, že si musí sednou dovnitř a zavřít dveře, tak se to projevilo >:D :-) >:D
No a nakonec to vypadá na přidřený alternátor.
V servisu se ke mě chovali uctivěji než když jsem tam nechával peníze za 1. garančku. Hustý ne? :-!
Alternátor bude příští týden. Ještě mi budou seřizovat kapotu - špatně se otevírá a zavíra. No a zkusím je ještě presvědčit na utěsnění palubky, protože stále vrže a vrže a vrže. Čím vetší zima, tím horší. No a to vše na záruku.
Do konce záruky mi chybí lehce přes 5 měsíců, tak to nechám doladit a pak si ho chci nechat ještě minimálně další 3 roky. Najeto mám 40.200km
PS: dneska jsem si tam prohlížel Megana Grantour a fakt je hustej. -
"-- skrytý --" 31.12.04 09:52
« PFko :o)
Preju Vam vsem, i Vasim rodinnym milackum, tedy i tem plechovym ... vlastne v nasem pripade spis plastovym :-), vse nejlepsi do Noveho roku a kdyz pisu vse, tak tim myslim vse, nebudu se tu rozepisovat vsemi temi zdravimi, penezmi, stestim, atd. ;-) Snad bych jen zvlast popral, at jsou okolnosti, pro fatalisty at je osud k nasim ctyrkolym milackum milostivy a milosrdny a muzeme se tu na konci toho dalsiho roku 2005 sejit jako maximalne spokojeni majitele nejlepsiho vozu vsech dob, Renault Clio >:D Tesit se na Vas bude uz po dva a pul roku Vas verny spolupruvodce touhle mistnosti, Ajvn ;-)
Jinak jsem tam potkával spostu clioušů :-)
Dokonce 2.0 16v Sport.
Koupil jsem si na cestu "svět motoru" a tam byla statistika spolehlivosti a clio tam moc neviniká.
Teď když jsem četl příspěvek od Ajvn: "garančka a turbo", tak se asi cliouše po leasingu zbavím.
Myslel jsem si , že u nového auta se začnu s kravinama zabejvat po 5-ti letech, jenže já bych k těm servisákům mohl jezdit pořád.
Mám ho rád, ale ty servisy a dílenské zpracování mě fakt s..ou.