Renault Clio (II)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.05.05  06:21

    « Re: Polsední záruční oprava;

    S tim mezichladicem zkus treba
    [odkaz]
    inzeruji i podporu pro kkk tak by to mohlo byt nadejne
    radu cennych informaci cerpam na
    [odkaz]
    tam je hodne zkusenych praktiku, mozna poradi
    [odkaz]
    je spise zamerene na tdi, ale take bych to zkusil
    a dej vedet vysledek. Moznost doplneni do 48kw verze by me zajimala.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.05.05  00:07

    « Poslední záruční oprava

    Tak už mám cliouše opět v servisu. Nic hroznýho. Jenom mi promažou ty klouby pod šaltpákou a vymění mi řemen od alternátoru. Je to jen pro jistotu, protože ty pazvuky nepřestaly. Zkrátka mi končí záruka, tak něco mi ještě opraví. Palubka mi sice vrže tam a támhle, ale už na to prdím vzhledem ke kvalitě našich silnic. Ještě, že v tom servisu pracuje inteligentní a příjemný technik.
    PS: nevíte, kde levně sehnat přídavný mezichladič ???
    Odpovědi se tady asi těžko dočkám, ale zkusit se má všechno :mrgreen:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.05  23:59

    « Re: Anténa

    Tak si aspoň odpovím sám. Jde tam jak z felicie, tak octavie a mnoha dalších aut. U renaultu stojí cca 380,-. Koupil jsem tedy neoriginál u škodovky za 139,-. Tak uvidím jak mi dlouho vydrží.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.05.05  14:45

    « novacik s kazetakom

    pekny den cliaci, tak som sa zaregistroval, aby to tu nevymrelo :)
    som si to tu vsetko preciatl, a dufam, ze sa 90% vasich problemov vyhnem >:D
    ja zatial okrem trosku vrzgajucej palubky problem nemam. pravda ale mam ho necely rok (25000km).
    mimochodom, mam tam radio s kazetakom (orig.) a chcel by som ho vymenit za nejake s CD a MP3 prehravanim, ale rad by som aby sa info zobrazovalo na cliackom displeji a nie len na radiu a aby mi aj nadalej fungovalo ovladanie pod volantom. viete mi niekto poradit co kupit, pripadne na koho sa obratit?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.05.05  08:00

    « Anténa

    O víkendu mi ukradli v Říčanech na cliu anténu. Nevíte jest-li tam jde z felicie? Zdá se mi to totožné.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.05  11:54

    « Re: Vyplaseny novy majitel - dotazy

    vitej onegear :-) Ropaci se nam tu mnozi >:D K tomu heveru, ptal jsem se na to taky v servisu, shodou okolnosti letos pri posledni garancce, a tvrdili mi, ze se to ma dat pod tu kolmou hranu prahu.
    Samozapaly pri vypnuti neeviduju, zadna dalsi aditiva ja osobne jeste nepridaval, takze v tomhle fundovane neporadim. :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.04.05  06:34

    « Vyplaseny novy majitel - dotazy

    Ahoj,
    mam nove clio 1.5dci 48kw, zatim studuji manual a zvykam si - muj prvni diesel. Pred koupi jsem toto forum dost dukladne procital i nekolik let do historie, tak Vas jiz trochu znam :-)
    Prosim, mam nasledujici dotazy
    Procital jsem v manualu popis zvedani auta na mobilni hever, neni tam zcela jasne o co se ma hlava heveru zaprit, o plochu podlahy za prahem nebo opravdu o hranu plechove priruby prahu ?
    Pri vypinani motoru mi dojde jeste asi k jednomu az dvema "samozapalum" - je to bezne u dieselu ? Mam ted naftu aral, ktera ma udajne hodne vysoke cetanove cislo, mozna je to tim.
    Pouzivate nejaka "cistici" aditiva do nafty ?
    Prozatimni poznatky - z motoru jsem nadsen, z ostrosti brz vyplasen.
    Dik za Vase nazory.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.04.05  23:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Defend Lock

    dlabas: 8km od Rican? :-) To bude asi opacnym smerem, kdyz zminujes Benesovsko, ale ciste nahodou, nejsi na tu stranu smerem na Skvorec? Tam jezdivam jednou tydne :-) To by odpovidalo tem popojizdeckam do Prahy pres Ujezd nad Lesy a Bechovice, tam to byva po ranu sileny :-) Ikdyz ja to ze Skvorce beru prave pres ty Ricany na D1. Ale chce to byt stale jednim uchem na radiu a davat bacha na hlaseni bouracek, nulty az patnacty km na D1, to je evergreen :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.04.05  21:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Defend Lock

    Bydlím cca 8km od Říčan. Kdyžtak se někdy někde sejdem. Tuším, že jsi z Berouna. Jezdím hlavně Černokosteleckou a D1 a směr Benešov za rodinou.
    Jinak se s autem taky chystám do servisu. Na konci května mi končí záruka. Potřebuji opravit vrzání šaltpáky - docela to ruší, když na kterýkoliv stupeň přidáváš a ubířáš. Pak se mi ještě občas rozkmitá při brzdění na 4.st nebo 5st. - musím to ještě otestovat, abych nebyl za blbce.
    Dále a hlavně se s nimi potřebuji domluvit na tom záhadném vrzání v zimním období. Protože ta výměna napínacích kladek vůbec nepomohla. Je to sice kravina, ale mě to pěkně štve. Navíc teď to nedělá, ale na podzim to na 95% opět začne - teplota pod cca 10 stupňů.
    To all: aby jste neměli všichni pocit, že si jen stěžuji, tak musím napsat, že mě cliouš nikdy nenechal nikde viset. Jenom zkrátka trpí od začátku různými mouchami a protože jich bylo a je víc, tak mě to štvě. Kvalitu prací autoservisů Renault nechci házet do jednoho koše. To co mi neopravili, tam kde jsem ho koupil, tak mi opravili u jiného dealera. Možná Vám je všechny někdy sepíšu. Jen doufám, že mě po záruce nezačnou zlobit věci jako: turbo a vše kolem elektrických obvodů a řídící jednotka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.04.05  13:22

    « Re: Re: Re: Re: Defend Lock

    dlabas: ad ty popojizdecky na kraji Prahy .. ze ktereho smeru jezdivas do Prahy? od D5 a Barrandovem dolu? Tam je to notorika :-) Anebo jsi odjinud?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.04.05  12:35

    « Re: Re: Re: Re: Defend Lock

    dlabas: Momentalne na to nemohu juknout, mam od pondelka auto v servisu, aby mi pred koncem zaruky jednak opravili znovu nefunkcni defend lock :-( a ty obcasne problemy se zamykanim auta. No to je vubec perla, jeste stesti, ze mi to pri posledni garancce objevili i na Kladne v servisu, vedi, ze si nevymyslim :-) .. ted si s tim hrajou od pondelka. Dneska jsem jim volal, jak jim to jde:-) a sdelili mi, ze se jim to zatim nedari vyvolat .. ze to pres den xkrat zamykaji odemykaji... pak me cinklo, ze mu jeste zavolam a reknu mu, ze kdyz auto stoji a jde zamknout, pak jde zamknout porad, ze se nikdy nestalo, ze by stojici si ten svuj status rozmyslelo >:D Tak mi rekli, aha, tak to my s tim zkusime delat nejake zkusebni jizdy. Hmm, ale ze jsem jim tohle musel rikat ja a ze je to za cele tri dny zkouseni nenapadlo? Ach jo, ach jo. :shock: Pritom jsem jim pri privezeni popsal kompletni popis, kdy se to stava, jakymi moznymi zpusoby se to necha uzivatelsky odstranit, postupne, kdyz jednotlive metody selhavaji (otoceni klickem do druhe polohy, reset palubaku, nastartovani motoru), v jakem modulu se to na diagnostice projevi, jako jake chovani .. proste pulku prace jsem jim usetril, skoda slov. Jo, pry behem toho vymlatili obe baterky, v obou dalkacich, tak uz tam mam pry obe nove :-) No je to proste zabava s tim Renault-servisem. Ja si stejne myslim, ze je to nejaky mischmasch v ridici jednotce, v zavislosti mozna i na ukonech ridice po dojeti .. jestli si hraje s palubakem, nehraje, jak moc :-), jestli se ukazou takove nebo makove hodnoty, zkratka neco se tam mozna blbe bufferuje a pak se pos*re nejaka I/O fronta, ktera je spolecna i pro instrukce z jinych modulu, jako je ten dekodovaci. Cert vi. Spis to vidim na soft nez na hw. Kdyz bude nejhur, tak si od nich necham vystavit nejaky doklad, ze mam nedoresenou dvakrat reklamovanou vec z doby zaruky a ze jeji pripadna oprava po skonceni bude resena v ramci garance zdarma.
    Jo a perlicka, ptal jsem se, kdy se ma menit rozvodak a tyhle legracky .. tak mi tam nasli v seznamu ukonu podle kilometraze, ze je to vymena pri 120.000 km .. a cenu mi rekl od boku mezi 10-12tis. Kc :shock: Co tam vsechno meni, ze je to tak sproste drahe? :!:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.04.05  07:17

    « Re: Re: Re: Defend Lock

    To Ajvn: tak poslední moje průměrná spotřeba je 4,7litrů/100km. Níž se asi díky popojížděčkám v kolonách na kraji Prahy a díky dálnicím nedostanu.
    PS: co ten kryt pod motorem?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.05  08:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: prohozeni prednich a zadnich pneu

    Lufove slova mozem len potvrdit, Megan naozaj velmi dobre brzdi. Uz som si t tiez vyskusal. :-) Taktiez jeho ovladatelnost pri brzdeni sa mi zda velmi dobra, len doteraz so nemal auto, ktore by sa dalo s tymto zrovnavat( Fatak, Felda a Brava).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.04.05  19:44

    « Re: Re: Defend Lock

    To Ajvn: a mas pod motorem a tunelem nejaky kryt nebo ne? Ja jen jest-li ty kryty existují, ze bych je dokoupil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.04.05  10:49

    « Re: Defend Lock

    zvlastni, x dnu to neslo a dneska mi ten spalik do Defend Locku zajede uplne hladce .. ze by jak pise dlabasek do toho zespodu mohlo neco cizorodeho prijit, co pak casem zase "vypadlo ven"?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.04.05  08:46

    « Fofrklacek aneb šaltpáka

    Když jedu na 4.st z kopce a brzdím motorem, tak mi kmitá hlavice z leva do prava a naopak >:D A dotoho všeho když řadím, tak mi v tom pěkně vrže. Včera jsem se chtěl kouknout jest-li tam mám vazelínu kolem toho kloubu ve středovým panelu a ulomil jsem si packy na tom deklíku pod šaltpákou. Včera mi šla špatně vyřadit 3-ka a když odemykám zpátečku, tak mi ten fofr klacek jde taky blbě.
    Asi si to vezmu na jámu a kouknu se, jest-li tam není bordel okolo constructu, protože ty renaulťacký volové to nemají kryté.
    Nemám kryt pod tunelem ani motorem. Máte ho tam někdo?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.04.05  10:09

    « Defend Lock

    tak uz mi zase nejde zamknout DL. Asi se tam neco hlo a ten trn nechce projit skrz .. uz mi to jednou davali do kupy. Uz mam 96tis., tak tam pred 100vkou zajedu, at mi to udelaji jeste v ramci zaruky. Jinak koukam, ze tady nic noveho, stale mrtvo :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.05  14:34

    « Re: Pozdrav z Anglie

    Jezdi jich tu fakt hodne. Vcera jsme najeli pres 300km a potkavam je vsude. Dokonce Clio Sport 2.0, ale lidi tady jezdi hodne pohodove.
    Jinak tady jezdime P-206 3dv a je tam o dost vic mista nez v cliu. Hlavne vzadu 8-s Tak se tady mejte pohodove a at Vam to poradne brzdi ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.04.05  15:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: prohozeni prednich a zadnich pneu

    ABS zaberie aj pri brzdeni pri 130 (ak dupnem na brzdu a aktivuje sa BAS), buhuzial som si to overil na vlastnej kozi, fakt silny zazitok. Ale aktivuje sa aj normalne - raz som brzdil a zistil, ze brzdim malo, tak som slapol az na podlahu a pri ~90km/h som citil, ze zabera ABS. Na brzdenie sa fakt stazovat nemozem. Zadok trochu znervoznie, ale nie natolko, aby uskocil. Zvykol som si na to spravanie a vyhovuje mi, ze auto aj pri brzdeni dokaze rychlo menit smer. Naproti tomu Oktavia II ma vyslovene sklamala svojou vlacnostou zadku, ktory pri prudkom brzdeni mal tendenciu skalopevne si drzat povodnu stopu. Skoro som predvadzacku pri predbiehani koli tomu rozbil - musel som dupnut na brzdu a vratit sa spat za nakladak, ale moj nacviceny reflex tu nezafungoval. Mal si vidiet predajcu, ako sa potom tvaril >:-[]
    BTW na Cliu mi zadok odlietal o dost viacej, tam navrat do pruhu pri prudkom brzdeni nebol vobec jednoduchy, ale zlepsilo sa to na sirsich gumach.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.05  15:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: prohozeni prednich a zadnich pneu

    >Jestli se ty brzdy dokazou kousnout uz od zacatku<
    to robi brzdovy asistent, ja stym mam tiez problemy ked presadnem zo scenika
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.05  15:07

    « Re: Re: Re: Re: prohozeni prednich a zadnich pneu

    luf >:-[] Pri tomhle hardcore brzdicim pokusu, jak moc Ti do rizeni zasahla ABSka? Jestli se ty brzdy dokazou kousnout uz od zacatku, to Ti to muselo pekne brnkat do nohou, ne? :-) Malo platne, tenhle Tvuj Megane uz je modernejsi auto nez me Clio, takze ty brzdy budou urcite lepsi. Mne se u toho meho Cliaka docela libi ten plynuly zatah brzd, je to nadavkovane tak na chlup akorat, aby kola nesla do zablokovani .. marne vzpominam, kdy mi pri prudkem brzdeni sepla ABSka (ikdyz ja znacne predvidam, tak prudce nebrzdim :-) Clio je kratkej prcek, tak mam pri brzdeni pocit, ze veskera krocena hmotnost zacina u me a cim bliz k cumaku, tim se zarypava vsi silou do zeme :-) ... zatim si neumim predstavit, jake to je, mit za zady kombika, preci jen uz je to vetsi kus auta. Mas jisty pocit, ze ten zadek se pri tomhle neroztancuje nebo tam nejakou nervozitu auta citis?
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.04.05  13:59

    « Re: Re: Re: prohozeni prednich a zadnich pneu

    Ad brzdy - najazdili 106t, potom mi auto ukradli. Na prehliadke pri 105t ale tvrdili, ze do dalsej prehliadky vydrzia. Odahd je teda 125t km. Predbehnut ma nemoze byt velky problem, pretoze s Cliom som jazdil ostro a brzdy dostavali slusne zabrat. Porovnanie s Meganom ale nemaju sancu ustat. Ked som kupoval Clio, tak som si pri skusobnej jazde skoro rozbil nos o predne sklo. Za par km som si na ne zvykol, ale ked som skusal Megana, stalo sa mi to iste, brzdy su proste brutalne. Ale bol by som radsej, keby ich nastup bol plynulejsi, hodne sa bojim, aby mi niekto nevletel do kufru a tak sa musim na brzdenie dost sustredit. Ale ked to moze clovek beztrestne zahamtnut, tak si to uzije. Vyskusat brzdnu drahu 100-0 na 37m je super zazitok >:-[] BTW manzelku som raz upozornil, aby sa drzala, ze idem vyskusat ako to brzdi. Sedela vzadu a ja som si nevsimol, ze nie je priputana. Pri brzdeni zo 60km/h skoro preletela ku mne dopredu a odvtedy sa uz puta vzdy ;-) Celkom slusna predvadzacka, co sa moze stat cloveku ked nie je priputany a nabura.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.05  11:08

    « Re: Re: Re: prohozeni prednich a zadnich pneu

    "Proste predne vs. zadne gumy sa zjazdievaju inak a preto pri ich prehodeni auto istu dobu huci. Problem po case vymizne."
    - Může to přestat hučet, ale také nemusí. Záleží na tom, jak moc jsou ty zadní sjeté do pilky. Pokud se propásne vhodný moment přehození mezi předními a zadními, tak se to (po přehození) jen dále stupňuje, neboť gumy se nezarovnají (nezajedou do roviny), ale naopak o to více opotřebovávají nerovnoměrně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.05  11:00

    « Re: Re: prohozeni prednich a zadnich pneu

    diky Lufiku, to se mi ulevilo :-)
    Zrovna jsem si na Tebe vcera vzpomnel, kdyz jsem menil kola .. juknul jsem na brzdove desticky, Ty jsi na nich myslim odlital 120tis.km, ne? :-) ja uz mam 95, vnitrni desticky maj jeste asi 4mm a vnejsi 7mm, tak Te mozna i trumfnu :-)
    Ad brzdy .. jaky mas srovnani ten Tvuj kombik Megane a Clio, co ma pocitove ostrejsi brzdy?
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 05.04.05  10:56

    « Re: reanult laguna 1,9 dti

    Vím že to úplně nespadá do téhle diskuse ale chtěl bych se zeptat jestli má cenu koupit tohle auto r.v. 1999 když má najeto 278 tis km, kolik to vůbec vydrží, díky za odpovědi za 50tisic kc maximalne
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.04.05  10:35

    « Re: prohozeni prednich a zadnich pneu

    Specialne na Cliu som mal presne tento isty problem. Proste predne vs. zadne gumy sa zjazdievaju inak a preto pri ich prehodeni auto istu dobu huci. Problem po case vymizne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.05  09:14

    « prohozeni prednich a zadnich pneu

    Pred dvema tydny jsem si daval pred vymenou do pucu letnaky, resp. hlavne ty disky :-) a dost nemile jsem zjistil, ze jsem mel pravej predni disk docela slusne bacenej na vnitrni strane rafku, dvakrat za sebou, jedna supa byla vetsi, druha mensi. I pri sebelepsi vuli se sem tam clovek nejake te dire nevyhne, ze jsem par takovych vetsich nekde v sezone vzal, to jsem vedel, ale nikdy se to nasledne neprojevilo na jizdnich vlastnostech, auto nikam netahlo, nevybrovalo, nic, pohoda, tak jsem to vic nestudoval. Takze to bylo nemile prekvapeni. Tak jsem nasel servis v Horomericich za Prahou, ktery dela i tyhle opravy disku. Kdyz to dali na vyvazovacku, tak to bylo okem dost patrny, jak to i haze ve vertikalni ose. Vcera jsem si opraveny disk privezl, udelali to pekne, okem jsem na vyvazovacce nejake zjevne vykyvy neregistroval. Nicmene jsme se tam shodli, ze bude lepsi ten disk dat na zadek namisto puvodniho predku. Tak jsem hned vecer doma prehazoval kola. Chci ted koncem mesice dubna v te Barum akci koupit nove ContPremiumContacty 2, takze jsem tam umyslne jeste na mesic vrazil ty docela slusne ojete "jednicky", jen jsem prehodil zadni kola s prednimi. Dneska jsem to cestou do prace prubnul a dost me sokovalo, jak se to chovalo. Behem prvnich dvou kilaku mi v rychlosti kolem 30-50 zacala dost znacne rezonovat palubka, kola dost hucela, znatelne vic, nez puvodne, a to v celem rychlostnim spektru. Ty znacne rezonance nakonec ustaly, ale to huceni porad zustava, sice je o neco mensi, ale kolem 40-50km/h je pasmo, kdy to i lehounce vibruje do volantu a vic huci, ikdyz jinak auto stranove netahne. Pod i nad touhle rychlosti se to dost ztisi. Zatim jsem s tim odjel necelych 60km.
    Mate s tim nekdo zkusenosti, jestli se tohle pri prohozeni kol na napravach stava? A muzu cekat, ze se to po nejake vzdalenosti zase srovna? Nebo mi radite, abych se na ty gumy uz vykaslal a poridil ty nove, protoze by se timhle stavem mohlo jeste neco poskodit?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.04.05  22:19

    « reanult laguna 1,9 dti

    Vím že to úplně nespadá do téhle diskuse ale chtěl bych se zeptat jestli má cenu koupit tohle auto r.v. 1999 když má najeto 278 tis km, kolik to vůbec vydrží, díky za odpovědi
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.05  01:52

    « Pozdrav z Anglie

    Cau vsichni,
    jsem na dovce v Anglii. Jezdi tu dost cliaku, zatim vsechno v benzinu. Jizda v levo je fakt sila, ale mozna budu mit moznost si to vyzkouset. Mej te se :-) Dlabas
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.03.05  14:16

    « klinak, servis

    No tak mam pokracovanie kladky klinaku. Som tam rano prisiel ze sa pozriem na tu kladku. Hadzala ako prasa, takze sa nedivim ze remen pada. ale prave priviezli objednanu novu na toto auto ( podla VIN ). rovno mi ju ukazal, a hla bola uplne ina ako ta zla :-). aj sa chvilu cudovali ale ze ju tam skusia dat. vecer som prisiel po auto. baterka nabita, ale staru kladku som nemohol najst ( pytal som si ju vziat so sebou ). na otazku kde je sa chlap stratil a po hodnej chvili dosiel ze sa niekde stratila, co sa nezastavim inokedy :-) . dalsia nahodicka. na naliehanie ze ju hccem ju opet hladali a po dosej chvili sa nasla v smetaku. tak teraz mam v kufri kladku a snazim sa zistit ci patri do mojho auta. ma na sebe nejake evidencne cislo tak verim ze to pojde. viete poradit nejaky katalog na clio? celkom ma zaujima ci v tom aute bola odzaciatku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.05  11:26

    « Re: Re:

    Miro, mozna je rozdil jen v poctu mechaniku. Zatimco u F1 mas napr. ctyri mechaniky jen na to, aby koukali pri pitstopu na kola, jak hezky vypadaji :), tak v Renault autorizovanem servisu Ti kolem auta casto beha jediny mechanik, ale cenu si necha zaplatit takovou, jako by okolo behal mnohoclenny spickovy tym F1. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.05  08:38

    « Re:

    Ajvn: to vitazstvo potesilo ale v servise ma aj tak hned schladili :-) Mozno na F1 su lepsi mechanici
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.05  21:29

    « Re: baterka, klinak a autoservis

    Normělně jim to omlať o hlavu. Protože garanční prohlídka tuto kontrolu obsahuje. Po 200km by mě to pěkně naštvalo. Hodně štěstí
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.05  20:24

    « Bez nadpisu

    Nezbyva, nez si vylepsit naladu a duveru v Renaulta aspon zpravou z rozpalene Malajsie, kde vozy Renault vyhraly uz druhy zavod po sobe ve Formuli 1. :-) To, s cim jezdime, je lepsi nez Ferrari, BMW, Mercedes, Toyota, Honda, Ford .. to neni spatne, ne? Neni nad Clio >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 21.03.05  15:52

    « Re: Re: nove ContiPremiumContact 2

    skus este apneu.cz ja som od nich gumy bral a boli v pohode
    mne napisali ze na slovensko neposielaju :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.03.05  15:37

    « baterka, klinak a autoservis

    dnes som zaviezol clio ( 1.4 16 V ) do servisu. nedobijalo mi baterku. zavada - spadnuty klinak lebo kladka ktora ho toci ma nejake vychylky a pada z nej ak ho nahodia. oprava s dielom cca 8000 skk. museli ste to niekto uz menit ? co ma ale zarazilo ze sa mi to stalo 200 kilakov po garancke po 60000. Ok moze byt nahoda, ale viete mi poradit ako by som zistil ci mi tu kladku 'nahodou' nevymenil nejaky dobrak za vadnu? idem sa pozriet na to auto a tajne dufam ze ak to urobili tak nejaku stopu najdem. Inak vsetko v znackovom servise ku ktoremu som jaksi prave stratil doveru.
    cuso
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.03.05  14:05

    « Re: nove ContiPremiumContact 2

    skus este apneu.cz ja som od nich gumy bral a boli v pohode
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.05  11:40

    « nove ContiPremiumContact 2

    tak jsem s potesenim zjistil, ze uz svetlo sveta spatril pokracovatel CPC pneu, CPC2. Na e-pneu zatim ceny nema, budou jak avizuje 20.3., ale na strankach barumu ceny jsou a vypadaji dokonce levnejsi vuci rychlostnim limitum, nez na tom e-pneu u stare verze. A vsechny parametry maji byt vylepsene, vydrz dokonce o 14%, lepsi valivy odpor, lepsi na mokru .. uz se tesim, na jare musim menit za nove, tak tohle je jasna volba :-) Za cca 2500 kus, to nejde nekoupit :-) Akorat me prekvapilo, ze radikalne zmenili vzorek gumy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.05  11:38

    « FunVideo

  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.03.05  19:00

    « Re: Re: Thallia po 120 000

    nie bol som v neautoriyovanom servise, co sa ale specializuje na franczske auta. V autorizovanom bz to asi bolo podstatne viac aj ten ten ich pristup k zakaznikovi sa mi uz nadobro prestal pacit
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.05  16:15

    « Re: Thallia po 120 000

    Tak cena (15000)servisu po 120.000km je z autorizovaneho servisu?
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 07.03.05  14:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: mala uvaha

    keby si to bral po suciastkach tak mozno by si vymenoval este dalsich 20 spolocnosti ktore dodavaju suciastky do vsetkych automobiliek.
    takze do tejto roviny by som to nestaval, lebo rovnake suciastky mozu byt namahane rozlicne - ci uz umiestnenim na motore, alebo vykonom motora atd atd.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.03.05  13:52

    « Re: Re: Re: Re: mala uvaha

    matuS - mas pravdu, z tychto prispevkov to vyzera dost biedne. Nastastie moje skusenosti s Renaultmi su dobre. A vsetko je to otazka pohladu - kamarad s Fabiou dal za 100t km do oprav vyse 20.000 a je nadseny, ake to je bezproblemove auto. Ja som na Cliu dal za taku istu dobu do oprav 6.000 a hooodne ma sralo, ze sa na aute nieco vysypalo este pred najazdenim 100t km. Ale ked som vyberal dalsie auto, tak som zase skoncil u Renaultu. Na trhu nebol rozumny konkurent, ktory by nebol o 100tis drahsi. Takze ked si to tak vezmes, tak mam na opravy k dobru prave tych 100, ktore som usetril na cene. Vo vysledku po 200.000 km bude mozno cena kvalitneho a draheho vs. lacnejsieho a menej kvalitneho rovnaka (ale skorej si myslim, ze furt bude vyhodnejsi ten lacnejsi, uz len koli casovej hodnote penazi)
    BTW z tu vymenovanych zavad na Renault nespadaju vstrekovace (Bosh?), turbo (Garett?), riadiaca jednotka (Siemens), moje brzdy (Lucas). Toto su suciastky, ktore najdete aj v autach inych vyrobcov. Takze neviem, ako by sme si pomohli mat inu znacku auta.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.03.05  18:58

    « Re: Re: Re: mala uvaha

    matuS: balik sponzorstva .. to je hezky terminus technicus, budu si to pamatovat :-D Jestli jsem to myslel vazne? Pochopitelne, jsem realista. Nekdo, kdo si kupuje Toyotu za vyrazne drazsi porizovaci naklady, tak s vedomim, nebo spis s pravdepodobnosti, ale vysokou:), ze pak do servisu bude jezdit jen na servisni prohlidky. Nejsem slepy zastance ruznych TUV statistik poruchovosti a pod., ale urcite nelze nevidet, ze nektere znacky maji kvalitu jinde, nez treba bohuzel Renault. Ale s tim vedomim jsem do te koupi sel. S tim, ze se za sebe pokusim to auto netyrat a nezkracovat mu vlastni blbosti jeho zivotnost, ale s uvedomenim si, ze se neco nejspis podelat muze. I proto jsem zkalkuloval, ze do te prodlouzene zaruky i za ty penize pujdu, protoze se mi to snad vyplati. Vyplatilo se :-) Mimochodem, ja pri koupi vedel, ze nekupuju auto s tim, ze ho po trech letech prodam nekam dal, ale ze ho chci mit delsi dobu. Takze po tech letech mozna do Clia dam tolik penez na opravy, ze se to zacne blizit porizovaci cene Toyoty :), ale ty penize jsem daval z ruky pomaleji a nedelal jsem si tak okamzite vetsi diru do svych financi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.03.05  22:51

    « Re: mala uvaha

    no ... s 3 renoltom, nie s 2hym, ale je fakt ze ma len nieco cez 15000 ... takze tak ... mimochodom na sceniku sa teraz v zime objavuje nejaky permonik - obcas ma rano vynulovane hodiny (stalo sa asi 3x) ... nevie niekto nieco? ... kam kopnut a tak ....
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 04.03.05  14:15

    « Re: Re: mala uvaha

    takze s renaultom kupujes zaroven aj balik sponzorstva? >:D
    to si asi nemyslel vazne co si napisal.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.03.05  14:02

    « dodatek k malé úvaze

    Ajvn: docela zajímavá úvaha. Turbo občas odejde, nevím jestli jsi psal příčinu poruchy, bývá to mazací olej(renault má podle mne dost dlouhé inervaly výměny=30 tis, já je zkrátil na polovinu a jiný olej,žádný long-life), hnát studené do otáček, hned vypnout po velkém zatížení motoru, špatná nafta. Renault turba nedělá, seč se to pak vztahuje na značku, to je jasné.Také úlet při výrobě-tolerance,vyvážení rotoru.... Jinak by turbo mělo vydržet. viz:
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.03.05  10:05

    « Re: mala uvaha

    matuS: Takhle to vypada sice strasidelne, jak to pises, ale nevim, jestli to presne vystihuje kvalitu Renaultu vs. uzitou hodnotu za tu cenu. Podle me si na tom Renault vybudoval svou obchodni strategii. Prodavat lacineji, mozna prave proto, ze nekde vedome snizili vyrobni naklady na ukor kvality ... a az se to zacne zakaznikovi hrobit, tak pak dostat penizky za servisni zakroky, casto prave po skonceni garance. A propos, kdyby nebyly servisni zakroky, servisy se jim neuzivy a samotni prodejci v celoevropske auto-recesi moc velke vydelky aktualne nemaji. A neni mozna nahodou, ze Renault ma v CR pomerne sirokou sit autorizovanych servisu/prodejnich mist v porovnani s jinymi zahranicnimi znackami. A to neni spatny argument, jak prilakat zakazniky ... servis "na kazdem rohu". Kdyz budete mit treba Hyundai, Nissan, hledejte pak nekde servis, daleko, ztratite cas, penize. To u Renaultu mate klid. ... na takovouhle argumentaci o dostupnosti urcite rada zakazniku taky slysi. A malo platne, vyse pocatecni investice pri koupi je hodne rozhodujici faktor pri volbe. Takze ono asi nebude nahodou, ze Renault ma takove velke prodeje v Evrvope a drzi se na spici.
    A k te poruchovosti a nakolik to obtezuje majitele ... to je taky sporne. Kazdy to vnimame jinak. Kdyz zrekapituluju poruchy meho Clia, ani jedna z nich nebyla ta fatalni ... auto me nechalo ve stychu stat nekde kdesi mimo domov. .. tohle neznam. Vsechno, vyjmu-li to turbo, byly zavady, ktere vyznamne neovlinovaly moznost s autem jezdit i nadale. "Blbiny", s kterymi jen musite nekdy do toho servisu zajet, aby to dali do richtigu. Jo, ono to samozrejme neco stoji :), neni-li to v zaruce, ale vetsina tehle blbin jsou detske nemoci auta prave z doby zaruky. Tim nechci obhajovat existenci bugu .. na takove drahe hracce by se to proste stavat nemelo a kdyz selze vystupni kontrola a nefunguje Vam treba korektne palubni pocitac, je to trapas vyrobce a cloveka to nas*ra, ze musi hned zpocatku do servisu neco vyladit.
    To turbo mohl byt samozrejme prusvih. Nicmene i kdybych zaruku nemel a musel to zacvakat, coz by me pekne namichlo :), tak bych si ale musel soudne priznat, ze se mi tahle ma volba vyplatila. Vybral jsem si sice ropaka, kde mohou byt castejsi a drazsi problemy nez u benzinu, ale zaroven jsem provozem do dneska na jeho provoznich nakladech usetril penez vic, nez kolik by me stala vymena turba, takze ja bych na tehle volbe stale netratil a porad jeste ziskaval! Cele je to kompromis. Dost tezky kompromis, co si vybrat za auto, aby se sladily cenove porizovaci a provozni vydaje, provozni vlastnosti, uzite moznosti, nasledne prodejni sance, mira komfortu nebo mira sportovnich ambici vozu ... zatim jsem to zazil pouze jednou a trvalo to cely rok skoro denodenniho sbirani dat, informaci a analyza :-) Vysledkem je, ze patrim do tehle mistnosti :-D Zatim jsem nezazil pocit, ze bych sve volby litoval. Naopak. Zatim si rikam, ze se desim momentu, kdy tohle budu muset podstupovat znova, protoze sance, ze budu mit podobne stastnou ruku na vyber vzhledem k cenam, akcim prodejcum a samotnym vozum na vyber, uz tak vyhodna byt nemusi. Nejradsi bych si nechal Clio naporad. :-D
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 03.03.05  12:01

    « mala uvaha

    dneska rano som rozmyslal nad vasimi autami.
    keby sme zobrali statistiku tohoto servera, tak to bude pre renault dost bieda.
    Ajvn je s autom spokojny, ale v nadstandartnej zaruke, ktora nieje zdarma mu v podstate odislo turbo - velmi draha suciastka
    Hellebrand ma 2 clia, na jednom mu odisli velmi drahe vstrekovace, na druhom riadiaca jednotka, tiez velmi draha
    dlabas ma s autom neustale problemy a je nespokojny.
    yyyyyy je uz s druhym renaultom spokojny, ale uvidime co bude jeho dcicko robit po 100.000km
    luf je az na bezdratove otvaranie dveri spokojny, ale rovnako ako yyyyy ma auto este uplne nove
    miro je spokojny az na to ze mu auto obcas dost vrzga
    ja osobne este poznam 2 laguny ktore su uplne sroty a majitelia su nespokojni, ale je pravda ze su skor zo zaciatku vyroby
    urobil som niekde chybu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.05  10:34

    « Re: Re: Re: Re: Re: Budu mít Megana 1.6

    Dneska me rano potesil ropak ... teplomer ukazal -20'C a na jedno otoceni klickem (5xkrat se otocila klikovka) mi to naskocilo. Sice ten zvuk nebyl, co byvava v lete :), ale ja si po ranu musim taky odkaslat, takze mu to toleruju. :-D Ikdyz je fakt, ze vcera to bylo lepsi, pri -12 stacilo jedno otoceni klikovkou a uz to bezelo. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.05  18:26

    « Re: Re: Re: Re: Budu mít Megana 1.6

    Tady to teda žije 8-s
    Auto jsem si dneska vyzvednul. Měnily napínací kladky na tom řemenu co pohání alternátor, posilovač a ještě nevím co. Jo a měl jsem v * jednu žhavící svíčku. Celkem jsem v záruce ušetřil 11.500,-. Tak snad už bude klid.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.05  16:44

    « Re: Re: Re: Budu mít Megana 1.6

    Tak dnes mi konečně volali, že závadu objevili >:D
    Je to nějaká kladka, ale ne ta na rozvoďáku. Zítra by to mělo být hotové. Čekají až jim přijde nová. Pak Vám hodím info, co to přesně bylo.
    Jinak megane byl super. Akorát mi během 4dnů ukradli 2 originální poklice :x Sekal bych jim ruce šmejdům.
    O víkendu jsem měl možnost jet jako spolujezdec v Megane Grantour 1.5dCi 100k. Auto super, motor taky, ale chybí mu 6-ti kvalt. Až bude kompletně přihlášen, tak mi snad bude zapučen na krátkou testovací jízdu.
    Jinak je rok starý, 20tisíc najeto. Cena 360.000,-. Na renault.cz v konfiguraci i s 60tis slevou vyjde na 575.000,-. Mají ještě rok záruku a byl přitažen ze Španělska, kde sloužilo jako předváděcí auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.02.05  08:45

    « Re: Re: k motorům 1,5 dCi 60 kW

    Najednou, jel jsem z Prahy domů ve 115 000,- km.Začala svítit kontrolka žhavení.Ráno jsem zajel do značkového servisu v Opavě.Jen jsem začal mluvit, tak mě přerušili s tím, že ví přesně o co jde.Takže nejsem určitě první, kdo tyto problémy měl. Pouze mě upozornili, abych se připravil na dost nepříjemnou zprávu ( mysleli tím pochopitelně finance).Provedli test : výsledek : 2 vstřikovače úpně k ničemu, zbývající 2 jsou na "hranici". vyměnili ty dva + všechny žhavící svíčky : výsledek faktura na 26 000,- Nějakých dalších 2 000 km někdy problikla kontrolka žhavení, což znamená asi problém těch původních dvou. Nyní zaklepat ,už měsíc ani náznak problémů. Jinak ten motor, pokud neměl tyto problémy, naprosto super,spotřeba skutečně 4,2 po celých 124 000 km, které jsem najel.
    Ceny Renaultu ČR pokud se týká náhradních dílů jsou tak nehorázné, že mi už další nikdy do baráku nepříjde ( upozorňuji, že v současnosti jsou v rodině 3 :Twingo v maximálně myslitelné výbavě, s tím kupodivu žádný větší problém nebyl, moje Clion dCi - popisoval jsem a dcera má Clio 1,2 55 kw. Tam ve 104 000 km odešla řídící jednotka ( opět jsem popisoval).Nejkuriznější, mimo naprosto předraženéí ceny ve srovnání s tím za co se prodává v kapitalistické cizině, bylo zdůvodnění servisu : do řídící jednotky se dostala voda.Takže jsem se zeptal, zda si myslí, že dcera každé ráno otevře kapotu a místo zalévání kytek na tu ŘJ lije z konvičky vodu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.05  18:06

    « Re: Re: Budu mít Megana 1.6

    Tak cliouš už je v servisu. Bude tam asi až do pondělí. Zítra jim brnknu jest-li se jim závada projevila. Ráno to dělalo a odpoledne taky. Fakt jsem zvědavej, jak to dopadlo.¨
    Jinak jsem se dozvěděl od servisáka, že palubka se povolí - domáčkne směrem ke sklu a zase dotáhne. Druhej technik říkal, že jakmile se do toho jednou zasáhne, tak už to vrže pořád. A pak se v tom vyznejte >:D
    Palubku už beru s humorem - aspoň si s ní můžu za jízdy povídat :-!
    To Ajvn: standart. Ráno po noční jsem přišel k autu a nastartoval. Začal jsem škrábat okno u řidiče a najednou děsnej zvuk z motoru - z pravý části u řidiče ("tam co jsou řemeny") - zvuk jak starej klíňák na dieselu s půl mega km. Byl to tak dravej zvuk, že se kolemjdoucí chlápek otočil. Neboj nedá se to přeslechnout.
    A ty pazvuky při studeném motoru jsou slyšet jen uvnitř auta.
    Až se něco dozvím, tak to sem hodím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.05  16:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Budu mít Megana 1.6

    Luf: mne este chybalo origos radio na MP3 a moznost si kupit atermicke celne sklo k mech. klime
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.05  11:44

    « Re: k motorům 1,5 dCi 60 kW

    Vstrekovace su od Boshu, takze kupou ineho auta si zase nepomozes 8-s
    A ceny v CR su nehorazne. Koli serviske sa mi doteraz vzdy oplatilo ist autom na Slovensko a dat si ju urobit tam. Ceny oleja, dielov, prace a vlastne vsetkeho su tam neporovnatelne nizsie. Takto si odradia vsetkych zakaznikov...
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.05  11:38

    « Re: Re: Re: Re: Budu mít Megana 1.6

    To je zaujimave, kolko problemov s Renaultmi. V rodine ich mame momentalne 5 a tolko problemov, ako maju s autami niektori z vas nemame ani vsetci dokopy. R21 sa po 16 rokoch stal obetou hrdze a sikovnych mechanikov (pri vymene rozvodaku dali spatne tesnenie pod hlavu, pri geometrii urvali nieco v ulozeni prednej napravy...) Na Cliu som najazdil za 3 roky 106tis km a menil som iba zadne brzdy a termostat. Na Megane mam teraz najazdene 35tis a keby neblbli klucky koli soli na cestach, tak som maximalne spokojny. Nemam pocit, ze by som bol na tom vyrazne horsie ako ini, ktori maju auta europskych znaciek. Japonci su spolahlivejsi, to musim uznat, ale preco si nemozem vybrat vybavu, aku chcem; pripadne preco nepostavia vybavy presne na mna ako u Renaultu, kde som si k Luxu pridal iba CD a krajsie kolesa 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.05  10:51

    « Re: k motorům 1,5 dCi 60 kW

    Hellebrande, jak doslo na ty vstriky? Bylo to nejak pozvolne nebo to odeslo z niceho nic? Nejprve to hur tahlo? Nebo to rovnou zacalo jet na min valcu???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.05  10:36

    « Re: Budu mít Megana 1.6

    dlabas: Jelikoz jsem takovy zvuk jeste nezazil, nebo aspon o tom nevim :), jak se pozna, ze je slyset remen? Co je to za druh zvuku, v jakych rezimech? ... dik
    (napr. dneska uz vim, jak jsou slyset spatna loziska na naprave >:D )
  • « 00 Reagovat !

    foto Ghost007

    Ghost007 23.02.05  10:25

    « Re: Re: Re: Budu mít Megana 1.6

    U meho stareho megana jsem zatim musel menit komplet predni brzdy a tlumice (11.000 Kc vse predchozi majitel slevil z pozadovane ceny vozu).
    Ted mi prasknul chladic a odeslo topeni. Chladic 3.000.
    Topeni za 6.000 (1.000 teleso + 5.000 prace) jsem odmitl, to se radsi o vymenu pokusim v lete sam..
    No, kdyz jsou koukal, ze predchozi majitel do vozu behem 2 let investoval 40.000, tak jsem byl presvedceny, ze me bude slouzit bezproblemu..
    Jizdni vlastnosti a pohodli je super, ale myslite, ze dalsi vuz bude Renault?
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.05  09:25

    « Zvuk dCi

    Zdravím vás všetkých. Chcel by som sa niekoho opýtať, kto ma dCi, aký zvuk má joho motor. U mňa to nie je typický zvuk ako má napr. Octavia,(viem, že používa PD a nie CR) no ťažko by som ho opísal, snáď len, že tam niečo ako keby šuchotalo, klepotanie takmer nepočuť a ak , tak len veľmi slabo. Ináč som spokojný, spotreba výborná, zatiaľ všetko OK. Ďakujem za reakcie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.05  09:21

    « Re: Re: k motorům 1,5 dCi 60 kW

    moje posledne tri su renolty a nestazujem sa .... co som nesposobil sam boli len tie zapalovacie cievky a mozno nejaka ziarovka ... takze vocogo ... a 4 rocna zaruka to isti :-!
    ... mozno to bude este tym ze s tym jazdim po cestach a nie po macacich hlavach ... mozno, neviem ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.05  09:04

    « Re: k motorům 1,5 dCi 60 kW

    Mám v rodině (i) Renaulta, byť starou 21, ovšem s velmi malým km proběhem (cca 80 tis. km). Mělo by na něm stát upozornění: "Pozor, jen pro fandy značky a šikovné automechaniky!" Co já jsem se na něm už navyšíval! Přesto ho mám rád: když zrovna jezdí, tak se sním jezdí docela solidně (motor 2.2, automat, tempomat, klima...); nikdo mi ho (doufám) neukradne; jinak se nemám v čem hrabat ("hlavní auto" v rodině je Mitsubishi s najetými cca 130 tis. km, na které se však nemusí sahat); toho Renaulta jsem dostal zadarmo (původní majitelka - moje sestra - nebyla ani zručná ani příznivkyně značky, takže se ho ráda zbavila...).
    PS: Neberte to osobně, vím, že dnešní Renaulty jsou už z poněkud jiného těsta, přesto bych si jako nový vůz Renaulta nikdy nekoupil, a to nikoli pouze na základě zkušeností s tou mou starou 21!
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.05  06:49

    « k motorům 1,5 dCi 60 kW

    Úplně nejvíc je člověk nadšený z toho, když mu za 2,5 roku provozu a najetých 115 000,- odejdou úplně 2 vstřikovací jednotky ( každá jedna za
    10 000,- Kč( pravda už včetně DPH) a ty další dvě jsou podle vyjádření servisu "na hraně" a je jen otázkou času, kdy se budou muset vyměnit i ty.
    Nejvíce jsem se ale na značku Renault naštval před 14 dny.Dcerá má Clio 1,2 55 kW a odešla jí řídící jednotka motoru.Originál by u nás stála 25 000,-.Nechala si přivést rovněž samozřejmě originál ze značkového servisu z Itálie za 580 Euro.Ve Francii cena prosím stejná těch 580 Euro.A ten propastný rozdíl v ceně je už i na mě silné kafe.
    Takže až budu kupovat 7.6.2005 další auto, tak to určitě nebude Renault.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.05  23:26

    « Re: Re: Budu mít Megana 1.6

    HaHaHa - moc jsem se nezasmál.
    Nejsem z toho dvakrát nadšený, že s ním pořád něco je, ale co naděláš..
    Grantour je super, ale po těchto zkušenostech bych asi už do renaultu nešel....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.05  21:39

    « Re: Budu mít Megana 1.6

    >budu mít od čtvrtka Megana 1.6 hatchback<
    ... takze zase nic no .... tak to pocka az si ho kupis ... myslim skutocne auto .... to zacina az od grandtura :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.05  21:06

    « Budu mít Megana 1.6

    Tak asi budu mít od čtvrtka Megana 1.6 hatchback.
    Švagr odjíždí na hory, tak si ho půjčím a dám cliouše do servisu.
    Pořád tam mám ty pazvuky + se začal ozývat řemen.
    Do května je v záruce, tak ať se snaží a to mám najeto jen 43tis.
    A pak že máme kvalitní auta... :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.02.05  10:31

    « Bez nadpisu

    Cauko, aj ja mam thaliu (62000km) a tiez mi asi pred 10000km odisla vodna pumpa. Presakuje a motor sa nezohreje na pracovnu teplotu. Vymenil som uz tri termostaty a az potom mi technik povedal, ze problem je vo vodnej pumpe. Inac pri vymene vodnej pumpy sa menia aj rozvody, cize dokopy material (nie original z Renaultu) + praca okolo 6 tis.Sk. Inac ako si celkovo spokojny s autiakom?
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.02.05  09:17

    « Thallia po 120 000

    Tak som bol vcera so svojou Thaliou na prehliadke po 120 000 km a nechal som tam 15 000 SK. Menili mi rozvody, AC pumpu (ta ze pravidelne odchadza ), oleje a filtre. Pred dvomi mesiacmi mi praskol chladic, tak dufam, ze ´teraz buem mat aspon na rok pokoj
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.05  18:14

    « Re: Re: Re: Re:

    Když reklama tak reklama >:D
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.05  16:59

    « Re: Re: Re:

    dlabasku, no obavam se, ze dneska se spis zada agresivni a ve sve nahote surove pojata marketingova kampan, nez takovehle romanticke a impresionisticky prodchnute fantazijni vylevy, ktere mohou aktivne oslovit mozna tak zamozne ovdovele panicky po sedesatce .. a tech, jak oba vime, zase tolik neni ... ony jak muzou, tak se znova provdaj, potvory jedny :-) .. Kdepak, s takovouhle reklamou bych toho moc neprodal ... to bych musel upravit ... treba takhle?:
    Pouze nové moderní dieselové motory Renault Vám poskytují ten pravý pocit sounáležitosti s Vaším vozem. Pocit, při němž se mísí preciznost se samozřejmostí, špičkové výkony s touhou po objevování, moderní technologie s důverou v bezpečí .. Ten neopakovatelný pocit energií nabitého organismu, který se stává provždy Vaší součástí. Jediné tělo ovládající samo sebe v touze za poznáním, v touze po prožitku z jízdy, objevující svět, který společně neomezeně vytváříte podle vlastních představ. Jen Vy a Váš vůz, Vaše nezkrotnou silou bijící srdce a přesto tak sebejistě klidné ve své jedinečné dokonalosti. Vy a Váš Renault.
    :-! kruci, mam z toho pocit, ze lhanim bych se mohl zivit. >:D No, agresivni to sice taky moc neni, ale vymyvat mozky by se s tim mozna i daly. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.05  15:07

    « Re: Re:

    To Ajvn: ty by jsi měl dělat reklamy na auta :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.05  14:37

    « Re:

    no konecne se mi podarilo vyprovokovat lufika k odpovedi :-)
    Teda ale tvrdit, ze motor pri 6tis otackach ma hezci zvuk, nez muj pri 2000, to je ale opovazlivost :-) Ikdyz, mozna mas pravdu, protoze bez ohledu na to, jestli je ten Tvuj zvuk mene nebo vice hezky ci odporny, tak je porad nejaky, zatimco ten moderni CR v mem Cliousovi vubec neslysis, takze ja ani nevim, jaky hezky ci osklivy zvuk vydava. >:D U me, pokud uz tedy jedu nekdy rychle :), tak krome aerodynamickeho ruchu do interieru pronikaji roztodivne hlasky konader a sykorek, neni vyjimkou uslyset kvakani v samote opustenych zab u rybnika, dokonce i lidskemu uchu neprijemne a unavne zabzuceni kolemproletuvsiho komara ... s tim vsim se me usi za jizdy kochaji a dopravaji si symfonii malebne ceske fauny. :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.02.05  11:30

    « Bez nadpisu

    Vies co ti k tomu napisem? Toto:
    Zlaty benzinak. Za 106tis sa mu pokazili iba zadne brzdy a termostat (ten sa celkom nepokazil, iba sa otvaral o nieco skorej, tak som ho menil pre moj dobry pocit), suma sumarum za 8t SKK. Keby si mal hentie opravy platit zo svojeho, tatam je vyhoda nizsej spotreby dieslu. Nieco na tom, ze moderny diesel je drahy na opravy, asi bude ;-)
    BTW je to krasne, ked ti nehucia loziska. A keby ti este aj motor sevelil krasnymi 6000 otackami, to by bola radost z jazdy >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.05  09:28

    « jediny spokojeny?

    Teda tady je ale ticho, ja jsem tu snad jediny alespon nejak spokojeny majitel Clia, ostatni uz sem radeji ani nepisou. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.02.05  20:33

    « Re: garancku mam za sebou :-)

    Tak to je fakt super >:D >:D >:D
    Ještě, že jsi měl tu rozšířenou záruku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.02.05  12:01

    « Re: garancku mam za sebou :-)

    je to stejne vec, kdyz mi ted ty kola nehuci :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.02.05  18:28

    « garancku mam za sebou :-)

    Lidi, nevim cim to je, kde se stala ta zmena, ale po dnesku jsem odjizdel z Renault servisu NADVYSOST SPOKOJENY, jako nikdy! :-) Tak predne samotna garance pri 90tis., z predpokladane avizovane ceny 5-5.5tis, se nakonec vyklubalo velmi prijemnych 4203 Kc. Je v tom vymena oleje (Excellium 5W40T), olejovy filtr, vlozka vzduch.filtru, a pak par drobnosti v par-kc hodnote, tesna zatka, spona a paska. V ramci garance (jeste,ze jsem ji mel prodlouzenou) mi nakonec menili vic veci, nez jsem cekal, v celkove cene 41.390Kc :-) .. a to uz se vyplati! >:D Nejdrazsi polozka byl ten turbokompresor za 33.264 Kc. Potom zjistili, ze mi huci zadni naprava. Vsiml jsem si toho presne v dobe, kdy jsem menil na zimaky, ikdyz jsem to vnimal jako od vsech kol. No a vysledek byla vymena lozisek zadniho naboje. Taky v garanci, coz me mile prekvapilo, tohle bych cekal, ze reknou, ze je to bezna spotrebka. :-) (btw. 1.680Kc) Potom vymenili to vadne cidlo venkovni teploty (1.250 Kc). Typicka renaulti zavada-kontrolka airbagu spolujezdce, postacilo vymenit dutinku (tu svorkovnici kabelu pod sedackou .. 13 Kc :-) ) Ovsem zajimavy byl ten muj EGR ventil, resp. ta kontrolka elektroniky, ten zatoceny praseci ocasek. Proc nekdy problikaval? Proc se obcas pri tom objevil pokles vykonu? ... Nebylo to tim, ze bych mel zaneseny sazemi vlastni EGR ventil, jak se vsichni obecne domnivali. Byla poskozena kabelaz plynoveho akceleratoru, protoze tenhle plyn uz neni tazenej bovdenem, ale el.kabelem. Takze vymena tehle kabelaze vysla Renault na 1.802 Kc. Krom toho me servis mile prekvapil tim, ze mi me zimou a horami notne zaspinene vozitko umyli a vevnitr vyluxovali zadara. Takze za dnesek maji u me velkou jednicku .. doufam, ze tohle budu moct psat casteji. ;-)
    A jeste k tomu turbu. Par informaci. Tyhle TD v Cliich maji fixni polohu lopatek, menitelnou geometrii maji turba v drazsich vozech vyssich trid. Mozna jen dobre, tipnul bych si, ze tahle vychytavka bude dalsi pricina drivejsiho odchazeni turba do vecnych lovist. :-) To prosakovani oleje tesnicima krouzkama ma za nasledek nejen prusak do sani motoru, ale i se tim "pobrynda" jeho venkovni cast, prosakne to tam, odkud to pak muze kapat na zem, coz byl i muj pripad .. a je fakt, ze jsem tu uz pred par mesici psal, ze se mi sem tam pod vozem udela sice mala, ale olejova kapka, tak tohle je dobre brat za signal a nechat to zkontrolovat. Pravdepodobne jsem mel kliku, ten rozsah prosaku zacal narustat prave v dnech, kdy jsem planoval tuhle garancku, protoze pred tim jsem olej viditelne neztracel a nedolejval ho a podle servisu uz nejaky nashromazdeny olej v intercooleru, v mezichladici byl. Ptal jsem se na to zaduseni motoru v pripade ,ze by motor zacal jet na olej .. tak mi potvrdili zarazeni kvaltu a stat na brzde a na muj dotaz, ktery rychlostni stupen, jestli tam vrazit petku nebo jinej, jestli tomu synchrony staci, tak rekli, ze by mela stacit trojka nebo ctyrka a ze by tam ten kvalt mel jit i pri vyssich otackach vrazit a motor by tak kyzene chcipl. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.02.05  19:11

    « turbo

    Ajvn: principiálně není. TDI a CR jsou jiné principy vstřikování paliva, PD-zase jiný. Starší turba v turbínové části(proudí spaliny z válců) měla rozváděcí lopatky(netočí se) s konst. geometrií. V současnosti jsou turba s variabilní geometrií, tj., že se rozváděcí lopatky turbíny v závislosti na zatížení motoru aj. mohou natáčet. Tím se mění tlak a rychlost proudění z tohoto kola, což má vliv na fci. oběžného turbínového kola a tím na kompresor, tj. kolo, které stlačuje vzduch. Kromě jiného je menší prodleva(turbo efekt),lepší plnění válců, lepší podmínky pro spalování, klesne spotřeba( litrová i měrná), vzroste výkon motoru, Mk, ale nezapomeň, že je také jiný systém vstřikování. U"nejhoršího" motoru je to jeden pilotní předvstřik a pak hlavní dávka(měla i stará O1 TDI-jenže mechanicky řešeno: slabá a silná pružina ve vstřikovači, 19 a 38 MPa, jestli se nepletu). Svět jde na rozdělení vstřikování až na 5 vstřiků(elektonické vstřikovače)...je to moc zjednodušeně psáno, celé je to složitější,věci fungují v souvislostech. Turbo je nedílnou součástí. Samotnou kapitolou je třeba optimální tvar a objem spalovacího prostoru atd....Už dost
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.02.05  14:43

    « Re: Všechno drnčí

    Mě tam skřipě všechno. Palubka pravé dveře občas levé atd. atd. atd.
    Možná vyndat palubku, přilepit důležité věci kofixem a jezdit bez palubky >:-[]
    Ostatní s tím nemají problém - asi jsem koupil divnou serii.
    Chtěl jsem s ním zkusit přes 200tis. km, ale po dnešním přečtení příspěvků nevím, nevím.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…