Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Digitalny ukazatel paliva
no priblizne to mam samozrejme zmaknute. pre mna je fakt nejdolezitejsie, ze rezerva je rezerva a ma cca 10l. :)
inak to nie je nejaka velka zavada, takze pokial v servise sa budu tvarit ze je kaoze vsetko OK, tak aj ja sa tak mozem tvarit >:D
nastastie, za celu dobu, co mam clijko (13 mesiacov, 270000km), ma trapia len taketo "blbosti".
takze vam dakujem za reakcie :D -
"-- skrytý --" 08.06.05 14:59
« Re: Re: Digitalny ukazatel paliva
byl jsem pomalej, aha, tak PP niet .. hmm :-( No pokud by ty carky ukazovaly aspon pri kazde nadrzi stejne, tak si holt zapamatovat, ktera carka kolik litru. Mozna to neni nejidealnejsi, ale pro Tvuj prehled by to bylo taky dostacujici a presne. Jestli tam nemas PP, tak si to nekdy ocejchuj pri delsi plynule jizde, po kolika km Ti to ubyva a pak si to zpetne podle dotankovaneho paliva zkus prepocist. -
"-- skrytý --" 08.06.05 14:54
« Re: Digitalny ukazatel paliva
ups, to je pro me novinka, novejsi Cliousi ukazuji tohle digitalne? :shock: .. ja si toho na zadnem obrazku nevsiml. Jdu jukat, to me zajima :-) Ale za rucicky a budicky jsem rad ;-) No jak pise yyyyy, co se spis ridit podle PP, podle spalenych litru? (teda pokud to resis jako ja, ze to nulujes vzdy s nove natankovanou plnou nadrzi) + nezapomenout brat v uvahu tu u me cca 6-7% optimistickou odchylku PP oproti realite :) -
« Re: Re: Re: Re: Digitalny ukazatel paliva
YYYYY: moj PP usukava o asi 4,5l. Teda ukaze 10l ja viem, ze je tam 14,5l :-) Ale to riby as niekedy po prekroceni polovice, ak sa nepletiem. To len k presnosti PP. Ja som si to otestoval nie zrovna sravnym sposobom, pri prvej nadrzi, hned po kupe som si pozical bandasku, natankoval 5l benzinu a siel do prveho zadrhnutia. Obchod, servis netusia, kolko je v nadrzi benzinu po pipnuti, -
« Re: Re: Re: Re: Digitalny ukazatel paliva
to 5y: bohuzial PP nemam, to by som sa na nejake ciarky vykaslal :-)
to miro: ale ved to auto ma rok. to musi byt v zaruke. >:-[]
keby nie tak na to kaslem, nejake tazke prachy im platit nebudem. zda sa ze rezerva ukazuje ako jedina OK. aj ked zatial som na doraz nesiel, takze neviem. ale ked zacne svietit rezerva tak natankujem 40l doplna na jedno vypnutie pistole. -
« Re: Re: Re: Digitalny ukazatel paliva
tak v tomto pripade Ti v servise povedia, ze to treba opravit, kedze to nieje v zaruke. Ja s tym skusenost nemam, len ma to napadlo. Neviem inac, ci ta oprava bude stat za to. Prever si, ako ti ukazuje rezerva a na ten priebeh sa vykasli. Oprava nebude len za par stovak. Omne to neukazuje tiez presne, ale lepsie ako tebe a aj tam ma hned na zaciato zaujimalo, kolko paliva hlasi rezerva. U mna cca 10,5l. -
« Re: Re: Digitalny ukazatel paliva
to miro> jje to mozne, nevyznam sa velmi v technike. preto sa pytam ci s tym maju aj in podobne skusenosti. Kazdopadne idem v pondelok na garancku tak sa tam spytam. Ale rad by som predtym vedel, ci je to "klasika" u clii, alebo len moj kus. Pretoze ked sa ich tam na nieco spytam, urcite to budu chciet opravit, alebo minimalne nauctovat :) -
« Digitalny ukazatel paliva
Tu to nejako vymrelo. To ste uz vseci cliicka predali? >:D
Zaujima ma, ci tu ma niekto Clio2 po facelifte, ktore uz ma digitalne ukazovatele teploty a paliva v nadrzi.
Tieto dve digitalne pi.....y ma strasne se...
U teploty to je este OK, ale palivo >:-[]
Zaujimalo by ma, ci to aj vam funguje tak strasne nepresne ako mne. Je tam 10 dielikov (9 mensich +1 akoze rezerva), kedze clio ma 50l nadrz tipoval by som, ze kazdy dielik by mal znamenat cca 5l paliva. Lenze u mna to funguje tak, ze na prvy dielik som schopny odjazdit aj 100km (jasne, je mozne ze mam benzin po hrdlo). druhy tak 70km, atd. ale 6 a 7 dielik zhasnu uz po odjazdeni 20-30 km. Takze nie som schopny ani priblizne urcit kolko paliva mam v nadrzi.
Upozornujem, ze so spotrebou to priamo nesuvisi, jazdim kazdy den rovnake trasy do prace a z pracce po prahe. Navyse to funguje uplne rovnako aj pri jazde po dialnici. :'-(
Je to chyba clii obecne, alebo je to len zavada mojho kusu a vam to odmeriava priblizne rovnako?
to ajvn: bud rad, ze mas budiky, co ja by som za ne dal. -
"-- skrytý --" 06.06.05 11:13
« Re: Re: Re: Re: uz jsem v "100.000km-Clubu"
:lol: No jo, jenze ja se ho hned tak rychle zbavit nechci, ja ho chci mit dobre jeste takovych 5 let :roll: , aby mi aspon najezdilo takovych 250.000 :-! Takze to ho pak ale za 200.000 neprodam, ikdyz bych se takove nabidce pochopitelne nebranil >:-[] -
"-- skrytý --" 06.06.05 10:56
« Re: Re: uz jsem v "100.000km-Clubu"
Miro, nene, na 626.916,70 Kc >:-[] Ale je v tom opravdu vsechno, porizovaci cena, veskere poplatky, i dve pokuty :), palivo, servis, doplnky (napr. autokosmetika, plachta apod.) a vybava (takze i takove veci jako zimaky, stresni nosice atd.) Je to zkratka zrout penez. :? -
"-- skrytý --" 05.06.05 10:06
« uz jsem v "100.000km-Clubu"
Tak v patek to prislo :-) Muj Cliousek uz ma stovku za sebou a jsem bez zaruky :-( :roll: Tak snad bude hodnej jako doted a zlobit me nebude. Ale je to stejne divny pocit, jak je ted na palubaku ta ujeta celkova vzdalenost dlouha, zleva doprava .. sest cisel .. hmm .. moc se mi to nelibi 8-s >:D Po 100.308km, s celkove stravenymi 1818 hodinami za volantem, s celkovou prumernou palubakovou spotrebou 3.480 a realne podle tankovani 3.709, vztric za dalsi stovkou >:-[] Docela zajimavy statisticky udaj je i celkova cena ze vsech nakladu na 1km a jen z nakladu na palivo ... 6.25Kc/km, resp. 0.75Kc/km. Doufam, ze se mi ty celkove podari nekdy srazit pod 4kacky. Je to celkem boj, ony ty rocni naklady nejsou dvakrat male. 8) -
« 100 000 km Renault Clio
Zdravím Vás všetkých.
Mám pre Vás všetkých majiteľov Renault Clia výbornú správu. V prehľade spoľahlivosti testov na 100 000 km redakcie AUTO BILD za posledné mesiace sa Renault Clio umiestnil na výbornom mieste, čo svedčí o kvalite týchto automobilov.(viď tabuľka). Však niekedy si stačí iba sadnúť do nejakého konkurenta aby som zbadal ako keby o triedu nižší dojem z celého automobilu. No to je ale môj súkromný názor a možno je to aj otázka môjho vkusu.
Tu je tá tabuľka.
1 – Mazda 6 5 HB 1,8i Comfort
2 – Ford Focus 1,6 Kombi
3 – Ford Mondeo 1,8 Kombi Trend
3 – Opel Vectra 2,2 16 V
4 – Renault Clio 1,4
5 – BMW 318i
6 – Volkswagen Golf 1,4
6 – Nissan Almera 1,8
7 – Volkswagen Lupo 1,4 TDI
8 – Audi A6 2,8
8 – Hyundai Elantra 1,6
9 – Renault Kangoo 1,9 dTI
10 – Alfa Romeo 147 2,0 T.S.
10 – BMW X5 3,0 D
11 – Mercedes-Benz A 170 CDI
11 – Mercedes-Benz C 220 CDI Kombi
12 – Opel Zafira 1,8 16V
13 – Volkswagen Passat Variant VR5
14 – Opel Astra 1,6 16 V Comfort
14 – Mercedes-Benz ML 270 CDI
15 – Audi A4 Avant 1,9 TDI
16 – Škoda Fabia 1,4 16V
17 – Škoda Octavia Combi 1,9 TDI
18 – Fiat Punto 1,2
18 – Renault Laguna 1,9dCI
19 – Audi A2 1,4
20 – Peugeot 307 HDI 110 FAP
No myslím, že celkom slušný rad automobilov nechalo za sebou CLIO. A Mazda 6 ako jediný automobil v celej histórii testov AUTOBILD na 100 000 km nezískala ani 1 trestný bod. Boli tam síce maličkosti ako v zime slabo držiaci výduch vetrania, ktorý nedržal požadovaný smer a vo veľkých mrazoch sem tam zamrzol resp. zadrhával plynový pedál. A údajne čelné sklo po malých prasklinách museli viac krát meniť, pretože sa to rýchlo zväčšovalo. No a čo ma najviac prekvapilo bola slabšia antikorózna ochrana na niektorých častiach, čo ale nebolo nič extrémne. No takže ako vidíte aj automobil bez trestných bodov má pár chýb. Takže ak má Vaše Clio nejakú chybičku, treba mu ju odpustiť.
Zdraví Vás bobo. -
"-- skrytý --" 02.06.05 18:53
« Re: Re: pocitani vzdalenosti
To jsem si sice taky rikal, ikdyz si nemyslim, ze by se ty rozdilne vzorky do te miry jinak deformovaly, ze by to zcela anulovalo ciste matematicky rozdil v obvodu pneu. Ale kdyby to aspon udelalo rozdil 100 metru .. at mam radost :-) .. ale ono ani to ne, proste na chlup porad stejne :-) Na tech petistech kilakach to jezdim stale max. +- 600 metru rozdil, a to jeste proto, ze mezi Rozvadovem a Ambergem sem tam zmeni ruzne rozkopane useky a misto 3 objizdecich sikan jich je tam jindy 5 anebo jedna :-) -
« Re: pocitani vzdalenosti
ocitava sa z rohatiek na diskoch (na megane vsetkych 4roch)
co sa tyka zjazdenia - musis si uvedomit ze koleso je stlacene a stycna plocha zavisi od tlaku ... bez ohladu na zjazdenie, na rozmery gumy atd ... takze zavisi na defomovani ... vzorok ma zase "neobdlznikovy" prierez (nizsi vzorok sa menej deformuje lebo ma vecsiu plochu od prorodzenia), guma sa pri odvalovani deformuje a ma preklz (vpreklz je vecsi pri vyssom vzorku), takze to cele s vyskou vzorku nie je az take priamociare ako by sa zdalo a daju sa s tym pri dizajne robit vselijake triky -
"-- skrytý --" 02.06.05 16:43
« pocitani vzdalenosti
Nejak mi neni jasne, z ceho vlastne auto odecita ujetou vzdalenost. Teda ne ze bych netusil, ale jak je mozne, ze mi ukazuje stejnou ujetou vzdalenost jak na novych pneu, tak na sjetych? Tam se prece ten obvod zmeni, mozna se zda, ze ne tak vyrazne, ale ono to nejspis udela cca 1.5%. To uz na 40km trase udela hezkych par set metru, nemluve o 500km strece .. a mne to obe tyhle stejne trasy odmeruje porad na chlup stejne :-) Tak nevim. -
"-- skrytý --" 27.05.05 10:21
« Re:
bruno, jo jo, jak Ti to tu uz za me potvrdili ostatni, to myslim vazne .. ale tu spotrebu ber prosim jen jako prumer za celou dobu. V lete mi to ted bezne jezdi za 2.9 - 3.1, a to vcetne 1/3 po meste po Praze ;-) Ale koukej na to tak, ze ja jako zivocisna anomalie jen delam cest svemu autu, ze serie Extreme >:-[] -
"-- skrytý --" 26.05.05 12:21
« tahlo rizeni
Tak mam definitivne prohlidle auto pred koncem zaruky, vcera jsem si Cliouse odvezl ze servisu jeste s vymenenym levym tahlem rizeni, byla v nem vule a celkove mi promazli predni napravu a udelali geometrii vozu .. vse jeste v zaruce zdarma. No poslechem je to na jizde urcite znat. Jeste vecer jsem prehodil gumy zpatky z nesjetych zimaku na letni sjete na dojezdeni (na nich mi to servis odmital vychytat z much, proto to prohazovani ;-) ) .. uz se lepsim, uz jsem to stihl se vsi pripravou a uklidem za 45minut, ale do tech 6 vterin mam porad co zlepsovat >:D No a dneska rano na tech letnakach musim priznat, ze to kolem te 50tky uz nerezonuje, nevibruje, takze ty prohozene a vyskakane gumy byly nejspis umocnene navic tou vuli v cepu rizeni. No .. ted se "tesim" na ten okamzik, az se mi za 700km prehoupne pocitadlo na 100.000 km, asi Cliousovi koupim venec burtu a dam mu je pres noc kolem krku, zaslouzi si je >:D -
"-- skrytý --" 25.05.05 09:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Renault jako Renault >:D Jen se obavam, ze s timhle "drobeckem" bych u nas v praci do parkingu vjezdem neprojel 8)
Heled, lidi, uz jste nekdo jel v takovymhle vysokym kamionu? Jestli jo, mam zvidavy dotaz ... kdyz je mokra silnice, taky i v tyhle vysce chyta vodni trist od pred nim jedoucich aut na predni sklo nebo je tam uplne vysmatej a maximalne mu to zamaze nejakej poletujici hmyz? >:-[] -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon na
yyyyy - ja som mojej volbe tiez relativne rad. Len vzdy, ked sa zveziem Meganom mojho fotra, tak je mi trochu luto tych 400t, co som dal navyse za toho mojho >:D Co vsetko ine som si za tie prachy mohol kupit... No ved nic, este chvilka a bude auto splatene a uz ma to tak moc trapit nebude (teda pokial sa nevrhnem na dalsi uver a nekupim si zase nieco na byvanie :roll: ) -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon na Pri
no neviem, mne bolo od zaciatku jasne ze tie prachy sa na spotrebe nevratia, aj ked pri terajsich cenach sa ten dizel vracia rychlejsie, mna proste vzalo ako to jazdilo, a bolo to prve auto co som si prvych par mesiacov proste vecer sadol a len tak z prce sa este povozil po okoli, to som predtym nikdy nerobil, ja som tej volbe rad a som spokojny -
« Re: Re: Re: Re: Re:
Miro> srandujes, v starom kombiku som mal 1.4ku ta este nemala variabilne casovanie a ak si prelistujes clio forum hodne dozadu, najdes ze som tam pisal ze sa s takou spotrebou jazdit bez problemov da, a to som nemal tempomat, ale nohu s emociami ... a tiez som napisal ze by ma to dlho nebavilo >:-[] -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon na Prime - Octavia
Miro - fuj, jazdit po dialniciach 100 je zvrhlost! Vacsinu nemecka som jazdil mojich klasickych 120 a po francuzsku maju obmedzenia na neplatenych dialniciach na 110 a casto aj menej. Priemerna rychlost po vcerajsom dni jazdenia v Prahe je okolo 80km/h (ale priznavam ze pol dna jazdenia po Prahe zdvihlo priemernu spotrebu na 6.2). Som ten povodny prispevok napisal trochu nezrozumitelne - ked jazdim na usporu tak jazdim 100 na tempomat. Pri 100km/h mam spotrebu asi 5.7, k tomu este doplachtovanie pred dedinami a som na mojich priemernych 5.5. Ale zase na druhu stranu, nech sa snazim akokolvek, pod 5.4 som sa este nikdy nedostal.
yyyyy - ty ma nestvi! Vzdy, ked ma moj motor niecim potesi, ty ma schladis tym, ako je dizel lepsi. A to mojej istote, ci som zvolil spravne, moc nepridava :-) Vlastne doteraz neviem, ci som volil spravne. -
"-- skrytý --" 23.05.05 13:21
« Re: Nové Clio III fotky
Nevypada spatne, akorat ten interier .. hmm, nemohu si pomoct, sice mi ta moje palubka sem tam cliovsky vrze >:-[] , ale prijde mi pohlednejsi, teda hlavne ten stredovy panel, nez v tom novem trojkovem Cliu. Uz jsem videl v televizi par recenzi na Clio, casto tam rikaji, ze ma interier uz trochu zastaraly, .. no to me vzdy nadzvedne :-) ... malo ktere auto tehle a o jednu vyssi tridy ma tak hezke budiky, cudliky a volant .. hlavne v noci, kdyz je vse krasne oranzove, vsude to hezky sviti, tak pravidelne a rovnomerne, to je balzam pro oci sveho majitele. >:D -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon na Prime - Octavia 2.0 FSI
Nechcem sa chalit, ale...
...bol som tyzden vo francuzsku = plne auto, najazdil som 3t km, z toho minimalne 2500 po dialniciach, casto so zapnutou klimou, svietim stale, radio a ventilator bezia tiez nonstop, nikoho na cestach nezdrzujem a predsa mi dnes svieti na PP priemerna spotreba 6.1. Uspornou jazdou ked som sam sa bezne dostavam niekde ku 5.5l a priemernej rychlosti >75km/h. Jazdit s benzinakom za malo je jednoduche. Staci na tempomat mrsknut 100km/h a vediet, kde pred dedinou tempomat vypnut, aby si do nej dosiel presne 70 8)
BTW v rodine mame Audi A3 s 2.0FSI. Jazdit na N95 so spotrebou pod 9l chce hoodne velke sebaovladanie (scasti aj preto, lebo ma velku chut ist rychlo) -
"-- skrytý --" 20.05.05 09:56
« Re: Re: Vyplaseny novy majitel - dotazy
Ja mam tu hranu stejne a zvedal jsem to v tomhle miste jak s originalnim heverem, co je ve vybave, tak s hydraulickym, proti rovne podlozce (vzdy klasicky pres silnou kozenou rukavici :-) a nikdy naznak problemu. I v servisu mi rikali, ze to davam na spravne misto, tak snad jo. Uz jsem to takhle zvedal myslim ze 9x. -
"-- skrytý --" 19.05.05 19:31
« Re: Vyplaseny novy majitel - dotazy
Zdravím
Onegear tu řeší jak zvedat Clio. Mám novou Thalii a se zvedáním úplně stejný problém. Práh auta je zakončen zespodu ostrou plechovou hranou, která pravděpodobně v místě určeném ke zvedání je zesílena malým tenkým kouskem plechu. V té kolmé hraně plechu je oválný otvor (možná pro nějaký typ heveru). Je to stejné jak u předních, tak u zadních kol. Podrobnosti jsou vidět na obr.:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Hever, který je ve výbavě Thalie, má tvarovanou hlavu s drážkou, jak je vidět z foto. Plechová kolmá hrana prahu budí dojem, že se při jakékoliv manipulaci s heverem zbortí, pokud bude o ni opřena hlava heveru při zvedání. Ale žádné jiné zesílené místo pro zvedání na Thalii není! Zvedal už někdo Thalii heverem z výbavy auta, jde to? Kdo to už zkoušel, napište sem zkušenosti.
Majitelé Clií, máte ten hever a spodek auta stejný? -
« Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon na Prime - Octavia 2.0 FSI
pokial je to jazda v nizkych otackach ale NEVYUZIVA plny moment tak to ani nepozna ze je to ine palivo, pokial sa vyuziva plny moment tak jednak klesa ucinnost aj u toho 98 oktanoveho, este viac u 95 (RJ to ma rozoznat a prisposobit sa hlavne znizenim predzapalu) ale je to uplne zbytocne trapenie motora, plny kotol na tychto motoroch ma zmysel az od bodu maximalneho momentu vyssie -
"-- skrytý --" 14.05.05 14:38
« Re: Re: Re: Re: Autosalon na Prime - Octavia 2.0 FSI
Ja bych nerad, aby se to zvrhlo v typickou debatu je lepsi diesel nebo benzin? :-) O to mi nejde, kazde ma sve plus i minus. Ja jsem to psal spis s tim, ze s respektem a obdivem smekam pred tim, za jak lacino s tim skodovackym benzinovym dvoulitrem byli schopni jezdit, na to, jaky je to objem motoru. Spis si rikam, v jakych otackach asi museli jezdit a jaky to muze mit vztah na zivotnost celeho motoroveho ustroji a to cele jeste versus pouzite palivo. Skodovka u tehle FSI spis doporucuje 98oktan, ale nezakazuji ani 95tku. Pokud by clovek jezdil na lacinejsi Natural 95, neni to uz ve spojeni s takovymi pravdepodobne nizkymi otackami pro ten motor smrtici? Ber to jako muj dotaz do diskuse, chran buh ne jako konstatovani :-) -
« Re: Re: Re: Autosalon na Prime - Octavia 2.0 FSI
tak sa pozri sem
[odkaz]
nejako im nesadla mierka, ale vidis sam ze pri 2000 ten motor ma skoro ten isty tocak ako maximalny
to ze ten 16V motor vyhuli 6000 neznamena ze v nizkych otackach netaha
pod 2000 uz odpadava ale presne to ti urobi aj dizel, neskorsie ale ovela strmsie (vypne turbo), vyhoda dizla je v turbe, v nicom inom, turbo ti tocak zdvihne ale poondi pri tom cekovo jeho priebeh ze mas jedno miesto s maximom, zatial co tento benzin (a vecsina 16V) bez turba ma priebeh tocaku plochy -
"-- skrytý --" 14.05.05 13:27
« Re: Re: Autosalon na Prime - Octavia 2.0 FSI
yyyyy: No jo, jenze Tvych 1396ccm vs. 1984, to se blizi pomeru 2:3 .. ikdyz je jasne, ze jinak se zivi Tvych 98 koniku, kteri musi cvalat rychleji, nez sice vetsi stado, ktere ale jen kluse :-) Spis me v te reportazi prekvapilo, ze ac benzinak, tak 90% max. kroutaku to ma uz pri 1700ot. .. to je mozna cesta, jak snizit spotrebu benzinaku, posunout provozni otacky niz, do oblasti naftovych motoru. Takze pokud s tim jezdili lochtackou nekde kolem 1900-2000ot., tak je mozne, ze s tim jezdili az tak lacino, ale kazdopadne me to dost prijemne prekvapilo, kloubouk dolu.
Mne se na delsich trasach, kde je zahrnuta jak dalnici jizda, okrsky, tak prujezdy mestem a vesnicemi, nedari se dostat pod 2.70 l/100km, to je pro me momentalni limit. Ikdyz pokud bych vypl svetla a vse podobne, nasadil uzsi gumy misto tech 185mm, tak bych to asi srazil jeste o 0.1-0.2, cert vi, s jinym autem nez svym jsem si takhle nehral, tak mi chybi zkusenosti a odhad. V podstate nejlevneji ustalenou jizdou to dokaze jet pri +- 52km/h na ctyrku, to se to dokaze pohybovat mezi 2.5-2.6, ale na tehle soutezich musi byt rychlostni prumer minimalne 60km/h :-) Ale urcite neni umera, cim pomaleji, tim levneji .. Kdyz mam prumer mezi 60-80km/h, tak mivam prumer spotreby vzdy lepsi, nez kdyz to placam tim dennim jezdenim pres Prahu pod 55km/h ... holt ustalena jizda rulez 8) -
« Re: Autosalon na Prime - Octavia 2.0 FSI
No nechcem ta sklamat, ale na 5.0 (4.9 neni tak daleko) som sa dostal vybehnutim skoro celej nadrze na mojom starom kombiku 1.4 16V ... boli sme dvaja, tiez to bolo v kuse a bolo to plazenie sa po rovinke dedinkami v sobotu/nedelu (prazdna cesta), nic som nevypinal, mal som topanky aj koselu, akurat som siel hodne jemne (60-90) a zabrzdil som mozno tak 5x, viac nie -
"-- skrytý --" 14.05.05 10:27
« levne tankovani v Praze za 25.90kc/1l nafty
mimochodem, zkusil jsem po delsi dobe zajet k JETu v Pocernicich, kousek vedle Cerneho Mostu a vcera v patek vecer tam meli naftu za 25.90 ... v porovnani s beznymi cenami, v porovnani s pomerne levnejsim JETem na Barrandove, resp. v Ujezde nad Lesy za 26.70 a pomalu se zdrazujicim JETem v Kralove Dvore na D5 za 26.90 to byl trochu balzam na moji penezenku. (ikdyz oproti tankovani pred tremi lety za 18.20? :'-( ) -
"-- skrytý --" 14.05.05 10:20
« Autosalon na Prime - Octavia 2.0 FSI
Dneska byl v autosalonu zajimavy test .. 12 posadek jezdilo dohromady 24hodin s dvoulitrovou FSI Octavkou .. celkovy prumer 4.9 a ta nejlepsi posadka za 4.2, to je docela slusny :shock: >:D No jo, ale jezdili jak to slo bez svetel, bez ventilace, bez radia .. to mam vsechno zaple >:D Ale je to stejne vyzva! Koukam ted do oficialnich udaju, kombinovana spotreba 7.4-7.6 a srazit to na 4.2, hm hm. Kam by az srazili spotrebu toho meho, kdyz ma tabulkove 4.2?
Ale ty metody, jak na to, to me pobavilo. Ten nejlepsi jel bos, bez bot :D, ten testovaci jezdec z Primy zase v zavodnich botech .. a pekny zaber, jak byla Octavka povesena za zadkem nakladaku >:D To mi neco, resp. nekoho pripomina >:-[] -
"-- skrytý --" 14.05.05 09:44
« zpatky na zimaky
Tak me ceka za dva tydny jeste jedna navsteva servisu. Chtel jsem, aby mi pri te minule nedavno zkontrolovali predni napravu, jestli by se tam neco nenaslo na vymenu jeste pred koncem zaruky, pri pomale jizde pri prejizdeni nerovnosti se obcas neco ozve. Zadni loziska uz mam nova, tak treba i ta predni? :-) Nebo mozna cepy? ... kazdopadne mi to nezkontrolovali proto, ze tam mam pomerne uz hlucne relativne sjete gumy, takze by se jim to pry spatne hledalo, co tam pripadne dela problem. 8-s Nechce se mi kvuli tomu narychlo kupovat nove letnaky, kdyz koupi planuju o nejake ty tydny, mozna mesice pozdeji, tak mi nezbyde pristi vykend prezout zpatky na zimaky a jet tam se slusnyma zimakama, to jim pry vadit nebude. :-) No, kdyz mi tam neco vymeni, tak to za to dvoji cviceni s gumama navic snad bude stat za to. Aspon se zkusim priblizit casum v pitlane ve F1. >:D -
"-- skrytý --" 13.05.05 17:44
« Re: Poslední záruční oprava
Promazali šaltpáku a je to lepší. Řemen zkontrolovali, ale závada se bohužel neprojevila. Takže to budu muset na 95% řešit v zimě. 8-s
Jinak mi nějaká svině včera ukradla zadní SPZ. Prý se to teď stává. Jenže musím na policajty, leasingovku a pojišťovnu. Kvůli nějakýmu blbovi budu lítat po úřadech >:-[]
jasne ze som sa sekol. a to nie trosku >:D
mas pravdu 27000.