Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Problémek
K tomu vrzganiu plastov: Podla mna pri cliou je cela ta palubovka vyriesena dost pochybne. Jednoducho na nej v Renaulte usetrili, alo aj na vela inych veciach. Dva tvrde plasty oprete o seba jednoduch vzdy budu vrzgat. Co sa tyka inych automobiliek, myslim ze tu spominana fabia je na tom co sa tyka spracovania o dost lepsie. Ale na druhu stranu ju zasa dostanes so skodovackym 30 rokov starym motorom. Vzdy je to nieco na nieco. Inak s nieco spravit s tym vrzganim palubovky nebude nic komplikovane, treba odmontovat ten horny diel(ide to celom lahko) a cely obvod kde sa dotyka tej druhej casti niecim oblepit. -
« Skusenosti
Sorry pani (prip. damy) ze tu stale kazim idylku a nadsenie majitelov Clia (fakt to jazdi dobre) ale opat ma postihli problemy a navstivil som znackovy servis. Citim potrebu to sem napisat, verim ze sa tym trochu ukludnim. Pisal som pred casom ze mi kolisu otacky motora na 1,2 16V a ono zacala blikat kontrolka spalin a motor zacal ist na tri valce (ako traktor). Hned som sa vybral do servisu a povedal o co ide. Odpoved: jasne dame na test a opravime, povedali rano. Vecer som tam volal ci si mozem prist pre auto a odpoved: pane, to Vam ide iba na tri valce, to musime dat na tester!!! ako u blbych, povedali mi po dni v servise to co som im povedal ja ked som to doviezol. Na druhy den som isiel do servisu osobne, kedze som mal cestu okolo a videl som ze auto parkuje na parkovisku pred servisom. Vravim si fajn uz je hotove. Ale kdeze... pane nemali sme taky dlhy kluc na sviecky ale uz ho priviezli a pracujeme na tom co nam sily stacia. Opytal som sa ci to robia na parkovisku a so zavretou kapotou, ale to som videl ze uz otravujem viac ako im je to prijemne. Ze vraj prisla nejaka servisna nota od renaultu a ze tusia co s tym aj ked tester neukazal ziadnu poruchu... Musi to byt super tester. Uvidim co dalej, dufam ze mi najblizsie oznamia objav ze mi blika kontrolka spalin... Sorry ale pisanie ma ukludnuje. Cest praci. -
« Re: Problémek
Tak jsem vcelku rád, že v tom nejsem sám.
Na huštění pneumatik jsem se ještě nedostal. Zkusím se podívat do manuálu, třeba tam něco najdu.
Mám celkem málo času a postupně začínám přicházet na různé finesy: "programování" zamykání zevnitř, 2 režimy stahování oken. Zatím jsem ani nepřišel na to, kde je schovaná hydraulika pro ABS, ani jsem nenašel, kde je elektromotor posilovače. -
« Re: Problémek
Na vrzganie plastov pomoze, ked auto cele rozoberies a poskladas znovu, ale poriadne, pripadne kriticke miesta nejako vypodlozis napriklad molitanom. Mne vrzga nieco vpravo pred spolujazdcom, co zatial neviem identifikovat a na vodicovej strane vyduch ventilacie. Ani sa nedivim, ked mam najazdene 35tis km po nasich tankodromoch. Na jar, ked bude teplo sa na to pozriem. Inak v zaruke som reklamoval vrzganie interieru a nieco s tym spravili, ze to vydrzalo az do dovolenky do juhoslavie. Tamojsie cesty su ako nase polne a som rad, ze sa auticko nerozpadlo uplne, chudatko moje malicke :-) BTW v nemecku na dialnici sa clovek az prakvapi, ake je to auto tiche.
Este mam jeden dotaz - na aky tlak sa maju hustit pneumatiky? Nikde som to nenasiel, pocitove to najlepsie drzalo pri 2.4 atm. vpredu a 2.2 vzadu, ale auto je vtedy dost tvrde. Pri 2.1 atm. vsade sa sprava zase prilis gumovo, ale je velmi kofortne. Kolko doporucuje vyrobca? -
« Re: Problémek
Tak to zatím vypadá, že molitan pod nádrží odvádí dobrou práci. Co se týká povrzávání palubní desky, pokud jedu po něčem, co jen vzdáleně připomíná silnici (u nás 90% silnic) tak se tomu ani moc nedivím. Holt zápaďáci si na svejch nezhuntovanejch cestách mohou vychutnávat šepot květin. U nás na okrese naposledy opravovali silnice komouši, chtěl bych jim tímto poděkovat :-). -
« Re: Problémek
Když to není Fabie tak i malej motor umi zajimave jezdit. Nicméně škoda, že to těchto aut nedavají wankelův rotační motor, ale jenom Ottův s vratným ventilem. Ten wankel ma třeba 2x600ccm což je oblíbená alternativa a maximálka je někde na 240 :). To by bylo jízda :-) taková mrštná ještěrka do města :) -
« Re: Problémek
To nadšení bylo předčasné... Problém se mi projevil v menší míře znovu. Tak jsem zajl za švagrem, který se živí jako automechanik a je schopný mi objetovat nějaký ten čas navíc. Dopadlo to tak, že jsme nádrž povolili a nacpali mezi ni a karosérii pruh molitanu a opět přitáhli. Teď už vypadá, že to bude v pořádku. Snad. Nicméně mi při určitých teplotách na různých místech vrže palubní deska. Po zahřítí interiéru je to OK. Je to moje první nové auto, ale domnívám se, že u jiných výrobců jsou nevrzající plasty samozřejmostí. Trápí mne to. Namontuju rádio a nebudu si toho všímat :-)). Tohle všechno zatím nemění nic na faktu, že se stále domnívám, že jsem za své prachy dostal technicky vyspělý výrobek. Jinak mám najeto cca 350 km a motor značně ožil. Je to neuvěřitelné co dokáže moderní technika udělat s obsahem 1149 ccm za divy. -
« Re: Problémek
Je to smutne, ze tie auta trpia takymito drobnymi blbostami. A vraj Clio je prve auto s novou normou kvality :-(. Ja som za rok nemal nic vazne, iba same taketo blbosti ako ty teraz...
Tu spotrebu ti mozem zavidiet, ja som urobil rekord 5.44l pri miernom prekracovani predpisov, pomalsie to uz proste nejde :-) -
« Problémek
Tak jsem dneska byl v servisu. V zadní části vozu něco drnčelo. Mysle jsem, že je to plast v třetích dveřích. Dal jsem auto do servisu a chvilku čekal. A jak už to v takvých případech bývá, přišel servisman, že nic neslyší. Tak jsem se s ním projel a naštěstí už cosi slyšet bylo. Nakonec stačilo dotáhnout palivovou nádrž. Cestou ze servisu (cca 20 km) svižnou jízdou v krajině, která je poměrně členitá (Drahanská vrchovina) jsem dosáhl průměrné spotřeby 4.7l/100, přičemž jsem jel zcela normálně a to včetně předjíždění. Už s tím asi začínám umět jezdit :-). -
« Re: Clio 1.2 16V
Na to som pozabudol. Blok bude asi z povodnej 1.2, ktora bola celkom dobra. Mal som s nou testovaciu jazdu a prekvapila najma tichostou a ochotou ist za plynom. A pritom sa s nimi da jazdit bez problemov za 5l.
Tiez som casto prekvapeny z toho, ze Renault nepouziva najnovsie vydobytky techniky a pritom stale drzi krok s tymi, co ich pouzivaju. -
« Re: Clio 1.2 16V
Vzhledem k tomu, že na dálnici moc častu nevjíždím tak by mi to mohlo stačit. Jinak pro zajímavost: 90% kroutičáku má v rozsahu 1750-5750 ot/min. a to bez nutnosti použití proměnného časování ventilů nebo proměné délky sacího potrubí. Podle vrtání a zdvihu bych řekl, že je použitý blok ze staršího motoru 1.2 8V a jiná je jenom hlava. Motor by měl mít jiný charakter než tvá 1.4, protože má větší zvih než vrtání (69x76) kdezto 1.4 je podctvercova. Jinak prodejce říkal, že se vytáčí velice snadno. Už se těším až ho proklepnu nadoraz :-). -
« Re: Clio 1.2 16V
1.2 je sprevodovane trochu inak ako 1.4 (70km/h pri 2000 otackach, 90km/h pri 2600). Asi budes mat pocit, ze potrebujes sestku :-) Obmedzovac na 1.4 je v 6700 a je to dost zavcasu - jednak je motor este relativne tichy a ma este dost sily. Na 1 sa mi casto stane, ze nestihnem preradit vyssie a uz som v obmedzovaci. BTW 1.4 ide v pohode od asi 1500 (na stvorku) a od 1800 na patku, ale ked som si zvykol drzat motor tak, ze neklesa pod 2500 ot., uz mi pripada trapenie jazdit v nizsich otackach. A spotreba sa nezmenila, takze jazdenie v nizkych otackach asi nie je o nic uspornejsie. -
« Re: Clio 1.2 16V
Jezdit bych chtel "sportovneji", ale ted to moc nejde, jednak mrzne a ja nemam zimni pneu. Jak jsem jiz drive napsal, motor tahne super uz od 2000 a podle chodu se nezda, ze by nejak trpel. Co se mi jeste moc nelibi je sprevodovani do sily. Na 5. prevodovy stupen pri 80 km/h motor toci cca 2500 ot/min. V kolika otackach ti vypina omezovac? -
« Re: Clio 1.2 16V
Jazdi tak, ako budes jazdit potom. Ja jazdim v meste v rozmedzi 2-3tis. otacok, mimo mesta, ked potrebujem predbiehat tomu slapnem a vytocim ho az po obmedzovac, ked to treba. V zabehu som ale nejazdil nad 4000 prvych 1000km, potom som ho podrzal aj do vyssich otacok, prvykrat po obmedzovac pri 1500km, ale vzdy az poriadne teply. Mozno som ho trosku zmrsil tym, ze tahal super uz od 2000 a tak som jazdil vo velmi nizkych otackach. BTW nikdy ho nepodtacaj a nemas co zkazit. -
« Re: Clio 1.2 16V
PP jsem prepnul na km, protoze bych to asi nezajel :-). Chtel bych se vas zeptat jak jste zajizdeli? V knizce je doporuceno jezdit do 3000 ot., prodejce doporucil jezdit mezi 3500-4500 ot/min. Ten motor jede od 2000 ot. a vubec me to nenuti tocit. Sice obcas tomu slapnu, ale prijde mi nesmyslne abych jezdil stale mezi 3500-4500. Mam to vytacet porad nebo staci jenom obcas? -
« Re: Clio 1.2 16V
No ono to urcite trochu sadne uz pocas prvej nadrze a kedze ja nemam PP, pocitam od tankovania po tankovanie. Minimalnu spotrebu som spravil 5.44, v lete ked som jazdil 130 dialnice, 100 po okreskach a 70 v meste. Urcite by sa dalo aj za menej, ale ja na to nemam nervy. Pri mojich beznych jazdach s priemerkami okolo 100km/h si zoberie 5.9-6.3 (teraz v zime 6.8 a viacej) a to je podla mna slusne. BTW oproti 1.4 8V je uspornejsi min. o pol litra. S 1.2 to nebude ine :-) -
« Re: Clio 1.2 16V
Tak to ti bralo malo. Ja z toho mam soky, kdyz vidim na PC okamzitou spotrebu. Prumer bych zatim videl tak na 7L, ale mam zatim najeto cca 100 km a navic se teplota pohybuje nekde kolem 0°C.Utesuju se tim, ze motor by mel patrit k nejuspornejsim ve sve tride. Znamej s Cliem a 1.2 8V jezdi za 5L. -
« Re: Clio 1.2 16V
Ja mam 1.4 16V a zo zaciatku bralo 6.25l, potom to stupalo az ku 6.8 ako som tomu stale viacej dupal na krk. Po cca. 15tis. sa spotreba umudrila a klesla na 6l. Ale mozno to bolo aj teplotami, lebo teraz mam zase 6.7. BTW v rodine mame 4 Renaulty, starucka R21 uz nie je, co byvala, ale stale jazdi a ostatne su bez problemov. Clio malo za cely rok iba drobnosti a dufam, ze to takto vydrzi aj nadalej. -
« Clio 1.2 16V
Tak jsem se vcera stal stastnym majitelem tohoto vozu v provedeni Dinamque 3d. Motor tahne jiz od nejakych 1800 ot./min.. Jizdni vlastnosti OK, brzdy jedovate. Co mne zklamalo je multifunkcni display palubniho počítače, který slouží pro zobrazení celkovych kilometru, denniho pocitadla a udaju o spotrebe. Tzn. pokud se divate na spotrebu nevidite km. Dalsí trosku neprijemnou veci je, ze pokud motor bezi na volnobehm PC neukazuje spotrebu l/hod., ono to neukazuje nic. Jinak spokojenost. Mam ho zatim jeden den, tak uvidime. -
« Kolisanie otacok motora 1.2 16V
Pred casom som sa zmienil, ze som kupil manzelke Clio 1,2 16V. Teraz ma najazdene cca 5000 km a stazovala sa mi ze jej kolisu otacky motora na volnobeh, niekedy dokonca klesnu tak ze motor zhasne. Pri jazde je vsetko OK a motor taha uplne super. Mate s tym niekto nejake skusenosti? -
« Re: Ako na skrabance na narazniku?
Pozeral som si ponuku zimnych pneu a ak nechces nieco extra (drahe), odporucam Matadory MP58. Je v nich silika a vyzeraju celkom pouzitelne. Inac aj do OR60 od barumu uz davaju od tejto sezony siliku. Ak chces nieco drahe tak sa pozri po Conti - tusim 780-tky. -
« Re: Ako na skrabance na narazniku?
Diky za radu. Auto som umyl a navoskoval a zistil som, ze predny naraznik bol iba spinavy, taskze ten je OK. A zadny po umyti tej omietky je tiez v pohode, ked niekoho obieham, ani si to nevsimne :-) BTW idem kupovat zimne gumy, neviete nieco poradit? -
« Re: Ako na skrabance na narazniku?
Asi ti moc nepomozem. Totiz myslim, ze taku strukturu aku ma ta cierna cast uz asi nespravis, ale mozes skusit jedno. Rozstrapkane casti opatrne so ziletkou(alebo takym ziletkovym rezacom) odrezat a trochu zahladit. Na plastove diely dostat rozne pripravky (napr. Black chrome, firmu ti takto nepoviem, ale su to pripravky na osetrovanie plastvych casti. tento ma aj cierne pigmenty). Takymto pripravkom mozes skusit natriet celu cast naraznika. Jednak trocha stmavne (co mozno zakryje tie skrabance) a malo by to aj vycistit to poskriabane miesto od zbytkov farby alebo omietky :)
-
« Ako na skrabance na narazniku?
Dnes rano som mal spatny den - este pri garazi som sa vyhybal susedovi, ktory vchadzal do garaze tak nestastne, ze som si oskrel naraznik o stenu. Kedze to bola drsna omietka, zostal na tom mieste trochu rozstrapkany, nastastie to bolo na nenalakovanej casti narazniku. Potom som stal na krizovatke na cervenu hore kopcom a ujo predo mnou sa nedokazal rozbehnut inak, ako ze sa odrazil od mojho predneho narazniku. Takze dnes rano som poskriabal obidva narazniky (nastastie iba nenalakovane casti).
Neviete niekto, ako sa daju taketo skrabance opravit? -
« Re: to element, este k tomu zosiku.
S tym umiestnenim a uchytenim mas asi pravdu, tie svine odmontuju a ukradnu cokolvek. Asi ho nakoniec iba polozim pod to sedadlo, pripadne ho dam na suche zipsy, aby mi to tam nelietalo. Teda aspon dufam ze sa to tam vmesti, podla toho ako som to vymeriaval by malo, ale dost tesne. Ten Zosik beriem nakoniec z jednej firmy zo Zlatych Moraviec a stoji 18590 Sk. Snad ho uz konecne budem dnes mat. V rakusku chcu za neho 8000ATS, v cechach ho predavali za necelych 18000 Kc tusim na autohifi.cz ho tappaja vie zohnat s 10% zlavou, cize ak by sa na to podarilo vybavit DPH naspat a prepasovat to tak by to snad vyslo lacnejsie, ale na to som nemal nervy, bolo by to moc zlozite. Inak to dvojite dno na kufri moze byt super, ale ma to nevyhodu, ze musis tahat raz tak dlhe napajacie kable a to som ratal ze by som musel tahat na tu dlzku nieco okolo 20 mm2 co neviem kade by som tam dostal taku hadicu :) -
« to element, este k tomu zosiku.
Ja to vidim tak, ze je v podstate jedno ci tam ten zosik mas prisrofovany ale nie, pretoze ti * maju iste so sebou naradie, ktorym to odmontuju. Ked uz tak by som sa skor zaneral na to instalovat ho niekam, kde nie je az tak viditelny. Pod sedadlom to tiez nie je zle. Ked vezmes do uvahy ze vacsina to dava do kufra na bok tak aby to bolo vidiet, aby sa s tym dalo frajerit. Takze malo ludi to bude hladat pod sedadlom. Ja to budem instalovat asi tiez len tam, ale v pripade, ze sa tam nevojde tak mam pripraveny druhy variant. Bude to v kufri, ale v dvojitej podlahe. Ta podlaha sa da spravit tak, ze miesto kde sa to bude vyklopat sa vobec neda volnym okom, ani hmatom najst. Treba este vyriesit par problemov (uchytenie do karoserie, chaldenie a tak) ale inac je to idealne riesenie pre prakticky lubovolne velke zosiky. -
« Re: Top speed and handling
Na predvadzacom aute, ktore som raz skusal (Megane 1.4 16V) mi predajca ponukol, ze mozeme ist na dialnicu, aby som si vyskusal maximalku. Vtedy hovoril, ze on na nom isiel 197, co je presne tolko, kolko mohol ukazat tachometer mne, rucicka bola kdesi kusok pod 200. Myslel som, ze z Clia dostanem o trochu viacej (ocakaval som, ze rucicka sa zastavi kdesi pri 210, ale podla tahu od 180 som mal pocit, ze by to mohlo s kludom byt aj viacej). -
« Re: Top speed and handling
Megan kombi PRESNE to iste. A je to o poznanie vecsie auto, BTW rychlomer je robeny tiez pocitacom, tak tam limiter celkom dobre moze byt. Na stvorku a nizsie vybieha motor cez 6000 tak ze je problem to ustrazit aby nevypol zapalovanie. Ja mam papierovu maximalku tusim 185. Ked zoberiem +5% chybu rychlomera, tak to je zhruba tych 195 tak by to mohlo byt. Aj tak tam ale 200 obcas mam :-) ... dole vetrom :-) -
matuS 24.10.01 09:32
« Re: Ako vybrat sedadla z Clia/Thalie?
element> na zlodejov ti odporucujem jednu vec, daj si to audio pripoistit. ja ked som kupil subwoofer do auta, tiez som s tym skocil do poistovne (kooperativa) a poistne sa zvysilo tusim o 50 korun na rok (sub stal do 5000). takze fakt za male peniaze, a hned sa lepsie spi. -
« Re: Ako vybrat sedadla z Clia/Thalie?
To Speedy7: Zatial ta instalacia nieje nic moc, ale dufam ze cez vikend by som s tym mohol nieco urobit. Mam objednany zosik Audison LRx 5.600 + idem namontovat uz konecne dopredu MB Quart 16 cm 2 pasmove komponent repraky, model si presne nepamatam 218.03 CX alebo take nieco, mozno som sa v tych pismenkach niekde pomylil. Asi tam v prvom kole ten zosik naozaj iba polozim, akurat mi to asi nebude zlepsovat kvalitu spanku. Chcel som to tam neajko poriadne prisrobovat, nech to lopkari nemaju take jednoduche. BTW: Skusal som ti poslat mail a vratilo sa mi to ze mas preplneny mailbox -
« Re: Ako vybrat sedadla z Clia/Thalie?
To ako ich vybrat ti bohuzial neporadim, ale mozno ze to ani nebudes musiet robit. koberec je v z viacerych dielov, takze kable tam vsunies bez problemov. Ked posunies sedadlo uplne dozadu a vyberies tu umelohmotnu schranku ci co to ma byt *to je pripad Clia, tak tam ten zosik ak sa zmesti jednoducho poloz a hotovo.
Aky zosik mas? Alebo trosku popis svoju instalaciu.
-
« Top speed and handling
V nedelu som sa nechal vyprovokovat jednym chalanom na preteky, a tak som si skusil maximalku mojho Clia. Magicku hranicu 200km/h som nedosiahol iba velmi tene. Vzhladom na to, ze to bolo do mierneho kopca tak je to asi OK. Ale prekvapili ma dve veci - od 180 do 195? zrychluje auto dost svizne, potom akoby utal. V tej chvili ma cca 5500 ot. a viacej nechcelo ist ani nahodou. Nie je tam nejaky obmedzovac alebo co? A po druhe - v tej rychlosti je auto dobre ovladatelne, stabilne zataca aj brzdi, subjektivne nie je moc velky rozdiel medzi 160 a 195. Ani hluk uz od 160 velmi nenarasta. Takze za aerodynamiku ma u mna Clio 1* :-) -
« Ako vybrat sedadla z Clia/Thalie?
Neviete niekto ako sa daju vymontovat predne sedadla? Idem pod spolujazdcove sedadlo instalovat zosik a aj kovoli tahaniu kablov by sa mi celkom hodilo tie sedadla vybrat. Neviete niekto ako na to? Bohuzial ta tie sroby ktorymi je to uchytene si su nejake divne, z vrchu nemaju ziadnu hlavicku. Je to nasrobovane nejako zospodu, alebo je ta vrchna hlavicka zaliata voskom? Netusite niekto ako to je? Diki za kazde info... mozete aj na mail e1ement@pobox.sk -
« Re: Clio II 1.2 16V
Ak najdes nejake vyhovujuce dopredu, daj vediet. Ja som mal zadne v serii, ale predne tam neboli. Tiez nie som ochotny platit za gus gumy talko penazi, ale predne zasterky sa v zime hodia - posyp z cesty striela od kolies na zadny blatnik tesne pred zadne koleso. Uz to tam mam dost "opieskovane". Takze pred zimou nejake zasterky urcite zakupim a namontujem. BTW kedysi v minulosti tu bolo par prispevkov o 1.2 16V, ak ta to zaujima. -
« Clio II 1.2 16V
Tak jsem objednal vyse zminene Clio v provedeni Dinamique 3d - rozhodovala vybava. Testovaci jizdu jsem ale absolvoval v 1.5dCi. Prodejce 1.2 16V vychvaloval az do nebe, tak jsem zvedavej. Otec ma v Twingu starsi 1.2 8V a taky to neni zadnej lenoch, spotrebou se hybe nekde mezi 4.8-5.2l/100km.
Chtel bych si na ne dat predni i zadni zasterky a prodejce mi je nabizi za 2300,-. Nedaji se sehnat nekde levneji? Za 4 ks plastovych vylisku v cene cca 100Kc se mi to zda ponekud dost. -
« Re: akustika
Tak to ti gratulujem, fakt slusne vysledky (ved to je na tom zvuku aj pocut). Ked dokoncim instalaciu, chcel by som to premerat aj ja, ale take skvele vysledky nebudem mat urcite. No nic, hlavne aby to hralo cisto a prirodzene. Akusticke kvality obyvacky aj tak nedosiahnem (a ani nemam zaujem ich dosahovat). BTW ked som prisiel od teba domov, pustil som si moju domacu aparaturu a porovnaval som zvuk - moja hra omnoho maksie, je to taky nedefinovatelny rozdiel, ale je tam (skusal som CD Bocceliho). Presne taky zvuk by som chcel dosiahnut v aute, cim sa to da ovplyvnit, aby bol zvuk makky? -
« akustika
Cez vikend sa mi podarilo pozicat hlukomer tak som premeral akustiku v aute.
S vysledkom som celkom spokojny. Samozrejme ze ta krivka je dost kostrbata, ale skoro cely rozsah je v pasme 3dB. Sem tam je tam nieco pod alebo nad. Mam sice pod 60Hz dost pokles, ale to az tak nevadi pretoze tam pride sub s prepustou do 50Hz, ktory to nalezite vyrovna. Vyskusal som aj maximum pri 1kHz - 112dB. Teraz mam ale zosik trochu stiahnuty, takze ked by som nastavil vstup na 0,5V tak by to mozno sle este kusok vyssie. ten zosik ma pritom len 2x50W. -
« Re: MDF to luf
Este som sa k nicomu nedostal, cez tyzden sedim stale v robote a cez vikend chodim do hory rubat drevo. Nechavam to na dlhe zimne vecery... Ved dalsi tuning zraz bude az na buduci rok, dovtedy mam kopu casu :-) Zatial zhanam zosik (4-kanal s moznostou mostikoveho zapojenia) a nejaky ten SW. -
« Spotreba
Dokoncil som moj test minimalnej spotreby - mal som priemernu spotrebu 5.44l a nie som nejako extra nadseny (zrejme som si ju pokazil ked som jazdil cele dopoludnie trasy 1-2km, vypnut motor a o 30 minut zopakovat). Ale na to, ze som jazdil v rychlostnych limitoch (dialnica 130, okresky 100) to zase nie je az take hrozne. Len na zaver musim povedat, ze radsej si soferovanie uzijem a budem mat spotrebu 6l :-) -
« Re: Renault Clio RT rv.92
Som ja ale truhlik,uz tomu rozumiem. Zial ten origos kluc nemam, takze som nemohol nijak zistit na co su v priestore auta tie fotodiody. Monentalne mam central ovladany radiom takze moznost ze to je senzor IR diakoveho ovladania som na zaciaktu vylucil. Vdaka za nakopnutie.
No a co vlastne ziesim ako som uz spomenul to auto som kupil v hroznom stave a teraz ho postupne davam do povodneho stavu tj. komplet go motora, karoserie, podvozku, brzd, atd...
Inac toto je 1,4i RT a rozhodne je lepsie nez felicia glx co sa tyka motora i vybavenia.
Louis -
« Re: Renault Clio RT rv.92
ked stalcis tlacitko na kluci (ak mas taky kluc. ale predpokladam ak je ten kluc povodny, tak to tam musi byt.) tak central auto zamkne. je mu jedno ci si vnutri alebo vonku. a tebe v podstate tiez, pretoze nahodou sa to neda stlacit.
Zakladna otazka. Stale ale nerozunmiem co chces riesit. trosku to popis.
Inac blahozelam k vyberu auta. Mali sme ho toez a bolo to super auto. Malo sice aj svoje muchy, ale v podstate bolo velmi dobre a na svoju dobu vyspele. My sme mali RT s 1.8i takze to aj slune jazdilo. -
« Renault Clio RT rv.92
Zdravim vsetkych.
Mam taku otazocku, kupil som starsi Renault Clio
a postupne sa snazim dat ho do povodneho stavu.
Neviem si rady na co sluzi jedna vec, ktora je
umiestnena pri interierovom osvetleni. Povodne na tom mal byt nejaky plastovy kryt, ktory tam nie je. Trci odtial nejaka elektronika, (hod. to nie su) asi tak 4krat fotodioda, nejaky op. zosilovac
je to ako nejaky snimac interieru pre alarm ale nic tam take nieje ako alarm. Nevie niekto co by to malo byt, alebo kam je to zapojene.
Vdaka za kazdu radu.
Louis -
« Re: to luf
Kajam sa a stojim v kute, vsetko som zvrzal ja!
Speedy - sorry, vcera som mal tazky den v robote a ked som dosiel konecne domov, nechcelo sa mi nic ine, iba sa najest a ist spat. Na to, ze som ti slubil ze pridem som zabudol ako na smrt. Fakt ma to mrzi, ze som ti aspon nezavolal ze nepridem, ale uplne mi to vypadlo z hlavy. Zajtra idem zase moju klasicku cestu na stredne slovensko, takze sa trochu odklonim a pojdem cez Komarno. Teraz uz urcite!!! Skuste sa na mna spolahnut. Ak by sa mi do toho predsalen nieco dostalo, zavolam SKL a pride po to on cez vikend. Uz ti moc dlho tie MDFky doma nezostanu.
Fakt ma to mrzi a ospravedlnujem sa vsetkym, ktori sa na mna spoliehali. -
« to luf
si sa mohol aspon ozvat, napr. ze nepridem.
a ostatni? najprv chcete plata a nadavate ze sa to nikde neda zohnat, potom ked clovek zozenie a kupi aj pre vas, zrazu ste ticho. stavim sa ale ze keby som kupil len pre seba, vsetci by ste zase hundrali ze som sa na vas vykaslal. tot moj nazor.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!