Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: k tomu vasmu zrychleniu
speedy - zatial som to nerobil, mam kopu inej roboty a nechcem to zase prerabat, ked budem mat zosik. A v mojej garazi nie je elektrina (teda je, ale nie zasuvky), takze som odkazany na garaz rodicov alebo to robit na chalupe na dvore a tam uz je teraz trochu zima :-) Ale na najblizsom zraze to uz bude v aute a predvediem ti to. BTW element to uz ma, ma vpredu tie iste repro ako ja a hovori, ze je to dost dobre. Este som to ale nepocul. -
« Re: Pruzne zrychlenie - Luf & Huf
yyyy - obmedzovac je v 6700 otacok urcite, to som sa nesekol urcite. Ako je to pri studensom motore som sa nikdy nedozvedel, lebo mam ten motor rad a podla mojho, nevadi mu vytacanie ked je dobre zohriaty, ale studeny sa snazim netocit nad 3000. Ked si zoberies velkostny a hmotnostny rozdiel Clia a Meganu Combi, tak je dost mozne, ze Clio ma pruzne zrychenie o 2.5 sekundy lepsie. Ja tiez netvrdim, ze sa pod 13s dostanem bezne. Standartne zrychlujem za cca. 14s, ale tiez len vynimocne mam pri 80 zaradenu 5ku, vacsinou radim hore az pri 90-100. -
« k tomu vasmu zrychleniu
no ja neviem, ale podla mna nie je Clio ziadny pretekarsky stroj, tie merania rychlosti v okamihu aktivovania obmedzovaca sa mi zdaju pre to chuda auto trochu pritvrde.
iste aj ja sa rad pobavim na krizovatke ked dam nejakemu frajerovi na *, ale obmedzovac ma este nenapadlo vyskusat.
ozaj a co zvucenie. luf - uz su tie 16cm v dverach? ako to hra?
este taka poznamka. teraz som v nemecku, mam tu 1989 vw polo fox 33kw. to by vas hned presla chut na merania. je to desne auto (lenive, hlucne, skarede, a ma spotrebu 7.9l - a to jazdim pomerne ekonomicky, sice vzdy len kratke trate so studenym motorom, ale aj tak sa mi to zda 1.0motor vela). uz sa tesim ked pridem domov. v cliu sa budem citit ako v rolls royce.
-
« Re: Pruzne zrychlenie - Luf & Huf
No ludia tak som to vcera skusil tiez. Som v nemecku a jazdim tu klidanko uz dlhsi cas, plyn len do 1/4 ale pod 2500 len vynimocne. Auto Megan kombi 1.4 16V, sucho, zimne gumy. Prvy pokus 80-130 na V dal 16,5s, par dalsich bolo secko okolo 16s. Par ludi som na dialnici nasral, ale mna samotneho ovela viac. Rozbiehat sa s takym autom na V pri 80 je FTAKOVINA, to nikdy nerobim, motor siel len malo cez 2000, na to tie motory nie su stavane. 16v motor potrebuje ist 3000 a vyssie. Tak som to skusil na IV, tam sa ten motor jasne usadil a spravil to za 10,5s. Z toho co som videl, NEVERIM ze sa na V da zrychlit za 10s. Chvilu som sa stym hral aby som ho prebral zo zimneho spanku, ale najlepsi vysledok co som dosiahol bolo vynimocnych 14,8s, ale urcite to nebolo "citit". Vsetky ostatne merania boli okolo 15s.
BTW Luf, mne vypina motor pri asi 6300, ako je to mozne ze tebe ide do 6700, nesekol si sa v ciarkach na otackomeri? Tiez som zistil ze je to zavisle od teploty, studeny motor vypina skorej, 5700 alebo tak. -
« Re: Pruzne zrychlenie - Luf & Huf
Hlucnost je OK, zacina to byt horsie od 120 vyssie, ale nie koli motoru ale bohuzial koli aerodynamike. Od 160 vyssie uz hluk nestupa. BTW cisto dialnicne cesty (2500km) s jazdami 130-170 sa daju zajazdit s priemerom 7l, to nie je spatne. -
« Re: Pruzne zrychlenie - Luf & Huf
To mas pravdu - vzdy je to nieco za nieco. V porovnavacom teste v casopisel.Automobile bolo Clio 1.4 16V a Fabia 1.4 16V 74kW a pruzne zrychlenie Clia bolo vyrazne lepsie ako Fabie, ale zase spotreba na dialnici bola o 0.2l vyssia. Napriek tomu mi sprevodovanie Clia vyhovuje, len 1ka sa mi zda trosku kratka a chyba mi 6ka.
Vypozorovane hodnoty, rychlost pri max otackach cca. 6700:
1 - 55km/h (kazdu chvilu vletim do obmedzovaca, ten motor sa toci ako blazon)
2 - 85km/h
3 - 135km/h
4 - 170 km/h
5 - teoreticky 230km/h -
« Re: Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
Saab> Nemůžu Ti jednoznačně odpovědět. U Formanů jsem obden, zatímco v Galaxii tak 1 za 2 měsíce, tudíž jsem asi zaujatý. U formanů je taková jakoby z čerstvějších polotovarů, teda mně chutná trochu víc. Asi takto: Formani 100%, Galaxie 85%, Zbytek světa <60% -
"-- skrytý --" 05.12.01 17:08
« Re: Pruzne zrychlenie - Luf & Huf
Mechanicke srovnavani pruznych zrychleni bez ohledu na zprevodovani je trochu problematicke. Kdyz jsem si loni precetl v MF hodnotu 30.2s pro zrychleni z 80 na 130 na 5 pro meho objednaneho focuse kombi 1.8i, tak mne malem omyvali(test vysel 3 dny pred prevzetim auta). Pak jsem ale zjistil, ze napr. u kolegove octavie 74 kW petka odpovida spise me ctyrce a uklidnil jsem se. Kdyz chci rychle akcelerovat z 80 na 130 (predjizdeni na okresce) tak podradim na trojku a je to pak docela zazitek. Focus se doslova rozleti a pritom ma motor prijemny sportovni zvuk. Navic razeni u focuse je docela zabavne a jezdeni se stale zarazenou petkou se mi zda ponekud nudne. Na druhe strane jizda po dalnici v rozmezi 150 (cca 4000 ot) az 180 je ticha, dostatecne dynamicka (kroutici moment ma vrchol kolem 165, oficialni maximalka 198) a relativne usporna. Takze jako vzdy: neco je za neco.
-
« Re: Pruzne zrychlenie - Luf & Huf
Ja som stravil 2 mesiace hladanim udajov a kriviek motora, prevodovych pomerov a nic :-( Akoby to auto vobec neexistovalo. Inak predtym som nameral pruzne zrychlenie 15.5s, to uz moze byt relanejsie, nie (obidva casy ale meral ten isty clovek a druhykrat bolo auto vyrazne zivsie)? BTW pri 130km/h ma 3750ot, teda prave vrchol tocaku. Na zrychleni z 80 je najhorsi zaciatok, kym sa vysplha nad 100, od 120 do 130 zrychluje uz velmi rychlo a pri 170 sa clovek nestaci divit, kolko ma este stale sily. Sakra, ale auto co ma 80-130 pod 10s by som bral, musi to byt sranda. Iba by mi trosku vadilo, ze nema zvuk ako pila ale ako traktor :-) -
« Re: Pruzne zrychlenie - Luf & Huf
Zabil som pol hodinu hladanim elasticity Clia 1.4 16V, ale neuspel som. Snad vsestky ostatne motory som nasiel, ale tento nie. Co sa tyka zrychlenia, je to fakt maly diabol. Len ta elasticita mi nejako nehra, lebo male objemy potrebuju vyssie otacky, aj ked 127Nm na tak lahke auto je dost. Musel by mat sakra kratku 5ku. Nebudem ale argumentovat, ked som nenasiel konkretne udaje..este si to musim preverit. -
« Re: Pruzne zrychlenie - Luf & Huf
No to vies, pri 80km/h na 5ke bude Porsche hlboko pod otackami. Tipujem, ze 5ka sa tam radi efektivne pri cca. 160km/h. BTW uz som tu kedysi pisal, ze by som uvital 6ku na dialnice, lebo 5ka sa mi zda byt zbytocne silna. BTW tych 14 sekund som nenameral ja. -
« Pruzne zrychlenie - Luf & Huf
Tak to co ste chlapci napisali sa mi nechce ani verit. Podobne hodnoty dosahuju trochu starsie SPORTOVE auta. Prave som listoval nejaky starsi Auto-motor-und-sport. Bol tam test 3x Porsche 944 s roznymi motormi a mali na V z 80-120 zrychlenia tusim medzi 9-11,6 sekundami. Vykony 169-250 koni. TDI ma skutocne vybornu elasticitu, ale Clio 1.4??? Pri malych benzinakoch byva 5tka skor na setrenie na dialnici ako na nejake predbiehanie/zrychlovanie. Osobne neverim. -
"-- skrytý --" 05.12.01 13:05
« Re: to luf
Mam podobnou zkusenost s Focusem 1.8 16V. Po letni dovolene v Rakousku, kde jsem dodrzoval rychlostni limity, a navic navrat domu se vice podobal popojizdeni v kolone, jsem pri prvnich jizdach v domacich podminkach mel vyrazny pocit, ze je motor linejsi (uz jsem skoro chtel jet do servisu). Pak se to zase samo upravilo. Naopak, posledni dobou se vice odvazuju a jezdim dynamicteji a motor se mi zda zivejsi (pozoruji to zvlaste na petce, ktera je hodne tezka). Takze to taky vypada na to, ze ridici jednotka reaguje na nejaky tekouci prumer z poslednich x desitek kilometru. -
matuS 05.12.01 09:58
« Bez nadpisu
luf> atxovi verim, ze to je tak ako to popisal, ale nemozem si pomoct, ze vyrobcovia su potom *.
ja rad jazdim kludne, a potom akoze ked budem potrebovat niekoho v rizikovej situacii obehnut, tak to nepojde naplno!?!? ved to ma moze stat zivot, kto to bude predpokladat?!? kolko ludi vie, ze ta jednotka sa takto upravuje!?!? je to pekne nahovno!!! -
« to luf
Datové mapy se sice nemění, ale datová mapa není všechno, co je v řídící jednotce. To co pozoruješ u řídící jednotky je adaptace hodnot lambda sondy. Je to proto, aby řídící jednotka nemusela pořád dokola vypočítávat lambda poměr, tak se načítájí určitá data zpětně a znich se tvoří průměr, který se uloží jako dočasná hodnota. Pokud ji překročíš o určité % na určitou dobu, adaptace se anuluje, řídící jednotka počítá znovu a snaží se najít nový průměr. Výsledkem je, že když budeš jezdit nejakou delší dobu pomalu a najednou z ničeho nic budeš vyžadovat 100% akceleraci, motoru se nebude chtít, protože kalkuluje s chudou směsí a naopak. Na druhou stranu toto ulehčuje práci řídící jednotce, snižuje to spotřebu a emise. -
Saab 04.12.01 14:33
« Re: Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
to luf: jestli jezdíš do Brna do Hypernovy, tak se zkus přesunout do Olympie a tam vyjeď po jezdících schodech nahoru (ke kinu) a vyzkoušej pizzu v pizzerii Galaxie. To je moje nejoblíbenější, doporučuji pizzu číslo 35 - Quattro Formaggi. Výborný tam mají i ravioli (myslím že pod číslem 62). Já jsem tam s kamošem a bráchou už vyhlášený, stačí když přijdeme a z dálky ukážeme na prstech 3, tak nám automaticky připravý 3x Quattro Formaggi :-) -
« Re: Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
Tam som bol minuly vikend a pizza bola sice vynikajuca, ale stale ma u mna prim LaMamma. BTW s Hufom sa da diskutovat, aj ked si obcas skocime do vlasov, zase sa potom udobrime a je to v pohode. Podla mna je problem iba v tom, ze pisane slovo ma ovela vacsiu vahu ako hovorene, v reali pri pive by sme si asi dobre rozumeli :-)Hufe, ked budes nahodou v BA, pozyvam zase ja teba, aby si potom nemal problem, co s tou nasou ubohou menou dalej. -
« Re: Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
luf> Ale vždyť jo. To byl jen humor. S CEC souhlasím. Je to hodně nesportovní pneu v hodně nesportovním rozměru. 195/50 Tě výjdou levněji a zas takový rozdíl na průměru to není. Dobré 195/45 stojí cca 5.000Kč a 195/50 3.000Kč. Ale asi by to chtělo ty 45ky. Jak uznáš za vhodné. -
« Re: Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
No budem kupovat 15" asi urcite, uz sa tesim ked tam dam 195/45 (ak ich zozeniem za prijatelnu cenu), urcite to vylepsi spravanie sa auta. A ak aj nie, uz by som asi CECky nechcel. BTW CZK nie su pre mna problem, nemusim ich menit, mame nejakych par doma :-) -
« Re: Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
luf> Tak mě napadlo, čistě teoreticky, Ty budeš po ojetí CEC kupovat 15"? Pokud ne, tak kámoš Péťa s Cliem prodává ty jeho původní, nejeté, z nového auta sundané CEC za 5.000Kč všechny 4. Jen, abys věděl. Nechci, aby to vypadalo, že Ti je podsouvám nebo snad, nedej bože, vnucuju ;o) -
« Re: Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
luf> Don´t worry, be happy. Já jsem úplně normální chalan a nemám ten nejmenší důvod Ti cokoliv pomlouvat. Však až se potkáme, pochopíš. Můj problém je v tom, že bojuju s větrnými mlýny v podobě lidské blbosti a už mě to nebaví. Už jsem vlastně i rezignoval. Asi stárnu ;o) -
« Re: Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
A ak prides nahodou do Blavy, skus pizzeriu LaMamma. Najdes ju za Istropolisom, ta je tiez famozna. BTW pizzu milujem, nejako sa na tom stretnuti dohodneme (aj ked riskujem, ze mi moje milovane Clio ohovoris a urobis z neho najvacsiu plecku na svete; proti tvojej nadupanej Fabii aj je) :-) -
« Re: Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
Bohuzial zrychlenie ako ty nemam :-( ale tieto cisla su fakt realne namerane. V nejakom teste tomuto Cliu namerali 14.1s (80-130), takze 16(80-120) je podla mna privela. Nebude to tym, ze ma siroke gumy - ich valivym odporom a vacsou pakou na ktoru musi sila posobit? Alebo ho spatne zabehaval? BTW mne servisak tvrdil, ked sa zviezol, ze ho mam vyborne zabehnute a dobre taha. Volakedy sa dufam stretneme a potom to mozeme zmerat spolu, aby si veril :-) -
« Re: Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
luf> Ne, to bylo vážně. Z 80-120 má Péťa (kámoš s Cliem) 10,2s(IV) a 16s(V). Já mám 7,5s(IV) a 9,3(V). 80-130 bude samosřejmě ještě horší čas. Je na Tobě, zda mě chceš přesvědčit o tom, že máš stejně pružné auto, jako já ;o) -
« Re: pedál
Díky že ses podíval. Je to holt známka toho, že mám auto nové a že je moc pozoruju. Za pár měsícu mne už snad nic nerozhodí :-). Jo, včera jsem podpořil slovenskou ekonomiku - nechal jsem si přezout všechny 4 pneu na zimní Matador MP56. Zatím se jeví dobře, jsou tiché a vypadají, že budou mít i dobré záběrové vlastnosti na sněhu. Oproti německejm Barumkám, které jsem chtěl napřed kupovat, jsem ušetřil 1500,-. -
« Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
Cestou do prace som dnes zmeral pruzne zrychlenie auta z 80 na 130 km/h podla tachometra. Take iste meranie som vykonal aj pred dvoma tyzdnami, ked som jazdil dost pokojnym stylom, najma po meste (BTW priemerna spotreba 6.8l, to nie je zle). Od zosliapnutia pedalu az po dosiahnutie rychlosti 130 ulynulo vtedy 15.5 sekundy. Odvtedy som ale musel pritvrdit a jazdil som ostrejsie. A dnes bol vysledok merania pruzneho zrychlenia 12.3 sekundy.
Auto bolo obsadene tou istou posadkou - 2 ludia, v nadrzi bolo dnes o cca. 10l menej, teplota bola priblizne rovnaka ale dnes bola vysoka vlhkost vzduchu. Tak co si myslite o samouceni sa motormanagementu teraz? -
« Re: pedál
Pedale mam takisto aj ja - spojkovy je trochu vyssie ako brzdovy a zacina zaberat az ked je stlaceny priblizne na uroven brzdoveho. Asi to tak ma byt, mne je to jedno, hlavne aby to fungovalo. Mam pocit, ze spojka je k mojmu motoru dost poddimenzovana, ked auto trochu pretiahnem nejakymi zakrutami, kde treba vela radit pod plynom, citim, ze spojka dostava poriadne zabrat. Snad aspon 100tis vydrzi. -
« Re: pedál
Neviem, co myslis volou spojkoveho pedalu. Kazej spojke chvilu trva, kym sa zacne vypinat, tak to musi byt. Co mozem pre teba urobit je, ze sa mrkne, ci su spojka a brzda v rovnakej vyske. Skus nejako blizsie popisat co si tym vlastne myslel a ja sa mrknem na svoje auto. -
« Re: zlenivelo?
yyyy - nikto netvrdi, ze sa datove polia menia. Najjednoduchsi system moze fungovat povedzme takto: Z datovych map sa vyberie predstih a vstrek a ine veliciny, ktore ovladaju motor. V dalsom stupni sa tieto najdene idealne hodnoty zmenia v zavislosti na naucenych hodnotach a mierne sa upravia. Ako velmi a ci sa spravne upravili sa zase sleduje podla nameranych presnych hodnot a tak dalej. V podstate je to o iterovani okolo idelaneho stavu v ten dany okamih. -
« Re: zlenivelo?
No chlapci neviem ci s tym samoucenim sa tabuliek nekecate. Mame jednu precipovanu Leganzu a som si isty ze to precipovanie je stale aktualne, ak by sa motor ucil, mal by na to casom zabudnut nie? Moc o tom neviem, ale pokial so dobre pochopil manika co to robi, tak je to neviem kolko rozmerna tabukla roznych nastaveni motora z ktorych jedna vstupna velicina je zatazenie motora (co od neho chcem = plyn x otacky), ale kto povedal ze by sa jej hodnoty mali pri uceni menit? Je predsa jednoduchsie v tej tabulke podla stylu jazdy alebo zasrati karbonom vyhladavat prislusne hodnoty nie? -
« Re: zlenivelo?
Jestlize nekdo tvrdi, ze si MM datove pole neupravuje tak se dle meho nazoru mili. Mam od technika z fy Bosch "prirucku" ke vstrikovani Bosch Monomotronic, ktere se montovalo mj. do Favoritu a Felicií. Zde se jasne pise, ze MM meni zaznamy v zavislosti na provoznich parametrech motoru, aby se kompenzovaly vlivy zpusobene starnutim motoru (netesnosti atp.). Navic tam doporucuji restart MM (odpojeni baterie na 20 minut) v pripade, ze si vytvorila zcestne zaznamy (napr. caste starty bez zahrati motoru). Doplnen je i postup jak je po restartu zpetne vytvorit. Odpojeni baterie jsem poznal i na mem byvalem aute P205 r.v. 1992 s MM od Magneti Marely. -
« Re: zlenivelo?
Ja som ochotny to tvrdit tiez, ale par mudrych hlav tu na MC ma zato zjazdilo pod ciernu zem. Motormamagement ma vraj iba datove mapy, ktore nemeni a hotovo! Pri sucasnom vyvoji pocitacov ale nemoze byt problem implementovat nejake uciace algoritmy, fuzzy logiku a podobne drobnosti. A MM vlastne na zaklade tvojho jazdneho stylu pouzije iba istu cat datovej mapy. Napriklad jazdis pomaly => chces jazdit usporne, tak mierne znizi vstrekovanu davku a ked aj poriadne pridas, vstreknuta davka sa nezvysi. Bohatost zmesi sa da dost vyrazne menit a dost vyrazne sa tym moze zmenit aj spravanie motoru (spomente si na karburatory, ako sa dala menit charakteristika motora). Ja si to takto nejako predstavujem a myslim, ze ak to niekto v sucasnej dobe nema implementovane, tak robi chybu. Pocitace a AI su tak daleko, ze je to zalezitost za bagatel. -
« Re: zlenivelo?
Je to mozne a pozorujem to tiez. Ked idem dlhsi cas kludne a potom potrebujem plny vykon, akoby sa motoru nechcelo. Pomoze ho vytocit priblizne tri krat a potom zase slape ako predtym v(aspon podla mojich pocitov). Kedysi bola na MC polemika o schopnosti samoucenia sa motormanagementu, skoncilo to dost nerozhodne. Ale aj moje Clio sa sprava akoby sa adaptovalo na moj aktualny jazdny styl. -
« zlenivelo?
Vzhledem k tomu, ze je u nas docela blba sjizdnost tocim motor vetsinou nekde kolem 2000 ot/min. Vcera jsem chtel predjizdet a mam pocit jakoby se mu vubec nechtelo, docela neochotne se vytacelo nad 3000. Proste mam pocit, ze kdyz bylo nove, tak tahalo o dost lepe. Je mozne, ze by v prubehu nejakych 120 km velmi vlazne jizdy zlenivelo? Pokud jo, pocitam, ze se to po nejakem primerene dynamickem svezeni srovna. -
« Tuningove Clio
Vcera som mal to stastie, ze som okukoval Clio s peknymi kolami, znizene a rozsirene, ked k nemu prisiel majitel. Chvilu sme pokecali a potom ma odviezol. Clio bolo znizene o 40mm iba pruzinami, tlmice ostali povodne, rozsirene podlozkami o 40mm a postavene na 195/50R15. Podvozok bol vyrazne tvrdsi, nie vsak na navstevu ortopeda. Na ceste sedelo dost dobre a Bratislavske cesty mu nerobili vyrazne problemy. Najvacsim prinosom bolo ostre chovanie auta, takze okamzite reagovalo na kazdy pohyb volantu. Nanestastie majitel jazdil dost dietne, takze skutocne chovanie auta na hranici som nemal moznost overit. Kazdopadne to bol dost velky prinos k jazdnym vlastostiam. Druhou otazkou ale zostava zivotnost podvozku pri takjeto uprave a nasej kvalite ciest. BTW keby ste vedeli o niekom, kto ma kompletny kit (tlmice+pruziny), dajte vediet, rad by som to vyskusal :-) -
« Re: Skusenosti
No to sa mi v Petrzke praveze pacilo - bol som objednany, ale zavolali mi, ze mechanik ma dovolenku a maju toho vela, ze mi nedokazu garantovat, kedy bude auto hotove. Dali mi na vyber nechat ho tam a cakat alebo sa preobjednat na iny termin. Solidny pristup... BTW ked je autro hotove skorej, ako v termine, na ktory sme sa dohodli, zavolaju ze si uz mozes prist po auto. Ale s tym, ze opravuju kozmicku lod, ktora nemoze mat uz z principu ziadne poruchy, s tym suhlasim :-) -
« Re: Skusenosti
Přidám zkušenost z úplně druhého konce. Všiml jsem si, že se mi motor zahřívá mnohem dřív než u původního auta (P205). U Peugeota jsem musel najet v zimním období víc jak 5 km než začal topit a než klesly otáčky. U Clia stačí 1.5 km do mírného kopce a pokud mohu podle teploměru usuzovat, je zahřáté. -
« Re: Skusenosti
Netvrdim ze v Kestleri su babraci, ale stve ma ze ma zjavne tahaju za nos. Nesnazia sa mi vysvetlit co robia a kedy to bude, ale mam dojem ze vsetko sa snaziat tajit a tvaria sa ze opravuju kozmicku lod. Keby mi otvorene povedali ze maju vela zakaziek a na moje auto maju cas o dva dni, tak by som siel do ineho servisu, pripadne by som pockal, ale nebol by som zbytocne vytoceny. Kazdopadne neguju vsetky vydavky Renaultu na reklamu a na mieste importera by som ich nakopal do ... a vyhlasil konkurz na noveho partnera. Na mesto ako Bratislava su dve firmy ktore robia Renault zalostne malo a preto sa tak aj spravaju. -
« Re: Skusenosti
Skus ten v Petrzalke. Sice su to tiez fuseri (casto spravia pracu, ze som maximalne spokojny a hned nato nieco urobia uplne nahovno, pripadne neurobia vobec), ale auto bolo urobene vzdy vtedy, ked slubili. Naposledy mi ale odmietli rozmontovat palubovku, lebo som tam mal instalaciu audia, ktoru nerobili oni. -
« Re: Skusenosti
Hmm, aj som bol s klepucim vyduchom kurenia pred spolujazdcom v servise v TT car Trnava a musim povedat ze je to banda neschopna. Po 200km to zacalo klepat znovu a navyse ked som to potom pozeral ze co s tym spravili, objavil som ze je ten vyduch poskriabany od srobovaku ako ho vyberali(alebo sa pokusali vybrat)...