Renault Clio (II)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.06  12:29

    « Autosalon

    Ty jsi se, ale rozepsal.
    Jinak jsem byl v pondělí na autosalonu v Lipsku.
    Až budu mít všechny fotky pohromadě, tak Vám je někam šoupnu.
    Zase jsem si sednul do nového clia ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.06  11:30

    « Re: Re: Re:

    dlabas: Vsak me taky ten rok cekala cesta do Rennes (FR), tak jsem mel naplanovanou vymenu pneu kratce pred touhle cestou. :-) Minuly rok jsem v cizine tolikrat nebyl co jindy, tak proto ;-) A dalsi aspekt je ten, ze minuly rok byl extremni v tom, ze jsem nikam s vyjimkou te Francie na dovcu nejel, takze jsem absolvoval pouze ty denodenne notoricky zname cesty a tam neco jak zminujes s louzi za zatackou nehrozi. Tim nechci omlouvat fakt, ze jsem nemel prehozeno na nesjete, jak jsem uvedl pred tim, zakon to stanovuje jasne a pred zakonem tohle nicim neokecam! Naopak, jiny okecavaci pohled je, ze clovek se behem jizdy rizeni venuje maximalne, ve smyslu, ze vnima veskere dostupne podnety, ktere auto vysila, resp. ktere muze registrovat z vnejsiho okoli a vcas na ne reaguje. Muze se to zdat jako samozrejmost, ale neni. Velka rada beznych, ne-li svatecnich ridicu na chovani auta reaguje se zpozdenim, a to uz vubec nemluvim o neadekvatni reakci, kterou se pak snazi chovani vozu stabilizovat nebo dostat do jineho jim rizeneho rezimu. Kdo si mysli, ze dobre rizeni auta je jen o hlave, ocich, rukach a nohach, tak se seredne myli. Moc dulezity jsou zadek a zada a usi a dokonce v nekterych pripadech i cich. Ja treba rad zpivam, ale za volantem minimalne, protoze okamzite citim, ze jsem za volantem "polovicni", protoze neslysim sebemensi drobne niance v chodu motoru, v otackach, v napravach a pneumatikach. A treba ten aquaplaning je rozpoznatelny v te sve prvotni fazi, kdy se necha dobre korigovat, prave predevsim diky sluchu (otacky motoru) a velkou merou i diky zadku, resp. kostrci (gyroskop a snimac podelneho/bocniho chovani vozu .. proto je tak dulezite spravne nastaveni sklonu sedacky!) Jasne, tyhle smysly Te neuchrani od louze vody za zatackou, ale tam je to o hlave a jezdecke inteligenci, o cteni stopy dopredu. Pokud tam nevidis a neznas to tam, nemuzes tam vletet takhle, ze se pak nechas prekvapit. A kdyz uz se jede i do takovych mist "na limitu", ac to nevyhledavam, tak se tam musi jet dopredu s tim vedomim a byt pripraveny na to, ze se mi tam vsechny tyhle nestabilni stavy ne ze muzou stat, ale stanou! Jedine pak se necha reagovat jeste jakz takz vcas. (musi se ale predne brat ohled na okoli)
    Ted s letnakama ne, ty si setrim, na sucho nebo o prach je nedrbu :), ale na zimakach me behem zimy na vlhke mazlave kasi, na snehu bavi jezdit stylem, ze v nekterych situacich (prujezdy zatackami) maximalne vyuzivam kroutici moment presne do te faze, kdyz uz to pneu nepobiraji, vic sily nedokazou prenest a auto ztraci adhezi. Naucit se citit tuhle hranu, kdy se k ni auto blizi, jak prichazi, jak pak nastava ten zlom a nenechat si vzit kontrolu nad chovanim. Je to vyborne a zabavne, ale clovek nikdy nesmi propadnout pocitu, ze je neohrozeny a ze to dokonale zna .. houby! Musi byt respekt. Ale diky tomu clovek v beznem provozu mnohem lepe odhaduje situaci uz dopredu a hlavne vi, co od auta ma cekat a nenecha se prekvapit, vzdy byt o krok napred pred autem.
    Co je mozna na samostatne tema .. co Vy a pocitacove automobilove simulatory? :-) Ted uz co by (snad) dospely na to nemam cas, ale driv jako kluk/postpubertak jsem rad podobne "trenoval", kdyz clovek o aute jen snil. >:D Kdyz pominu, ze obecne kazdy takovy simulator minimalne trenuje postreh a reakcni dobu, tak ty seriozne pojate (nikoliv NFS a podobne, kde se jezdi na plny plyn 99% trate) jsou podle me vyborna skola do realneho provozu, naucit se zautomatizovat rady navyku jak udrzet auto stabilni a jak se chovat v krizove situaci. Z osobni zkusenosti vrele doporucuju Rally a F1. Rally kvuli jizde na nestabilnim povrchu, F1 prave kvuli te praci s plynem a pochopeni spravne volby stopy. Ono "ovladat" virtualnich par set konskych formulovych sil a naucit se vnimat jakykoliv naznak ustrelu pres FF volant a hlavne ocima!, to je k nezaplaceni. A porad je lepsi trenovat a v pripade neuspechu borit virtualni plechy nebo kompozity u F1 :-) a pustit si hru bez realnych ztrat znova (nepocitam v to nervove kolapsoidni stavy vztekleho cholerika pri 63.restartu >:D ), nez borit skutecne plechy a lidske kosti a organy ve skutecnem provozu.
    A P.S. na zaver. Nemejte z toho pocit, ze se citim byt borcem a kingem za volantem, ktery vsem sezral rozum a mysli si kdo vi co o svem umeni. Velky prd! Porad mam a budu mit respekt, porad je se co ucit a vzdycky radeji domu dojedu v poradku a cely, nez se predhanet ve statistikach, kolik zatacek jsem dneska excelentne riznul. ;-)
    Dlabasku, Ty me znicis .. ja v te praci musim taky pracovat a ne Ti takhle psat. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.06  07:47

    « Re: Re:

    Celkem jste blázni. Chápu, že to třeba občas finančně nejde, ale jezdit na sjetých pneu je hazard. Vem si, že jedeš 80km/hod a z ničeho nic bude za zatáčkou pořádná kaluž.
    To Ajvn: ty přece celkem často jezdíš do zahraničí a tam kdyby tě chytili se sjetými pneu, tak bude pokuta větší než co by jsi dal u nás za nové.. :?: :?: :?:
    Ja jsem ještě nepřezul. Včera jsem škrábal auto a dneska bylo něco kolem 4 stupňu....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.06  01:02

    « Re:

    tomki: Pockej, 115tis. km najazdenych?? V tech 115 mas i zimni sezonu na zimnich pneu nebo tech 115tis. je cele odkroucene na tehle letnich? Ups, to uz se mi moc verit nechce, to by bylo o dalsich 37tis. km vic oproti mne a 37 je nejaka porce navic. :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.06  00:56

    « Re: Re: Re:

    vladkom: Jak zjistili policajti, ze jsou sjete? To neslo nevidet. >:D Ty bocni vnejsi odtokove drazky byly znat opravdu uz jen naznakem .. stredove obvodove drazky tam jeste byly, ale uz byly sjety pod ty kontrolni vlisy. Ja s autem nelitam, takze kdyz byla voda, tak jsem nemel problem prizpusobit rychlost a jezdivat mezi 60-85 a s plnym vedomim, co bezprostredne hrozi. Troufnu si rict, ze velmi dobre umim cist stopu, takze za tu dobu jsem se nedostal do jedineho probihajiciho aquaplaningu, ale naznaky pochopitelne byly. Jo na suchu, to byla jina kava, to pak ty gumy nemely chybu! :-! Muzu sice 100x rikat, ze jezdim s maximalnim vedomim, v jakem stavu ty gumy jsou, ale je fakt, ze zakon to rika jasne .. ta guma musi mit po cele siri vzorek jestli se nepletu min. 1.6mm. A to na tech krajich a uz ani uprostred jednoznacne nemela. Takze jsem nemohl rict ani popel. Btw. mnohem vetsi obavy nez z AP jsem mel z defektu .. neni to uplne prijemne jezdeni s timhle pocitem, ze najedes na neco spicatejsiho, co pak projede tou gumou jako nuz maslem.
    A jak ses ptal, jak to zjistis? Prohlidni si ty stredove obvodove drazky a narazis na x mistech po obvode na takovy vystouply vlis .. ta jeho horni vyse udava mez, pod niz bys nemel gumu pouzivat z titulu, ze je sjeta.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.04.06  20:50

    « Bez nadpisu

    Ahoj,
    ja mam tiez Premium contact, skor by som povedal ze su to sliky :roll:
    115 000km najazdenych. Cas menit. Inak bola rec o loziskach, tak mam pocit ze mi huci prave zadne. Poradte kde kupit a nie za 100 000sk ako v renault servise.
    Inak jedna poznamka!!! Je to sice trochu mimo, ale teraz som kupil sviecky denso iridium power a moji zlati velky rozdieeeeeeeeel.
    Volnobeh sa ustalil a auto taha ovela rychlejsie a pohotovejsie!!!
    Maximalne odporucam. Je to pravda funguje to. Udajne zvysuju aj vykon cca 3 koniki. To neviem, ale auto ide urcite lepsie, na plyn reaguje okamzite a v akejkolvek rychlosti to jasne citit. Prosim poradte tie loziska. :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.06  20:22

    « Re: Re:

    Takze mam PremiumContact. To ze su ojazdene je mozno len moj subjektivny nazor - podla coho Ti zistili policajti ze ich mas moc ojazdene?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.06  11:28

    « Re:

    vladkom: ups, jen 30.000km? To jezdis okruhove zavody na Masarykove okruhu v Brne? >:-[] Ktere mas Conti presne? EcoContacty? PremiumContacty? Nebo jine?? S CPC jsem nejen ja nemel problemy (78tis. km, ikdyz je pravda, ze jsem dva dni pred prichodem uz objednanych pneu do servisu dostal pokutu 500Kc za sjete pneu >:-[] )
    Ja bych dneska po zkusenostech s novym typem CPC2 zvolil opet me byvale stare CPC(1), az pak tyhle nove "dvojky". Mozna bych se nebal podivat i po testech (ikdyz ony se moc v evropskych auto-periodicich neobjevuji) na Marshaly(de facto Kumho). Mam je jako zimaky a jsem s nima nad vysost spokojeny. Sice dve ruzne gumy stejneho vyrobce nezarucuji stejne kvalitni vysledky, ale zda se, ze Kumho gumy opravdu umi, a navic jsou cenove velmi priznive v porovnani s evropskymi vyrobci.:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.06  08:55

    « Bez nadpisu

    ja som uz tiez prezul, ale pri prezreti dezenu ( a najdeni jedneho defektu :-) ) som zistil ze budem potrebovat nove letne pneumatiky.
    Mam elektrony 15" a na nich Continental 185/55 pneu - ake mi odporucate namiesto toho? Tieto mam vlastne len 2 sezony, co sa mi zda dost kratko - najazdil som na nich cca 30.000 km
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.06  22:54

    « vymena

    Jo, btw., nevim jak Vy (kdyz uz jsem se tak rozkecal), ale ja o vikendu prehodil na letni. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.06  22:49

    « Re: Nejde o reklamu

    Ja to porad rikam .. motorove oleje Elf, to je olej svetovych sampionu F1. Kam se na nas vsichni hrabou, Renault, to je staj. >:-[]
    pardon, musel jsem neco napsat, uz se zase nase forum blizilo do archivu. >:D .. a po tretim vitezstvi, tentokrat v Melbourne, to bylo celkem i k veci :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.03.06  11:31

    « Nejde o reklamu

    [odkaz]
    Mají totiž olej ELF >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.03.06  07:23

    « Re: Re: Re: Re: Ložisko

    Takže už mám vyměněné ložisko. To se zase krásně jezdí >:D
    To Ajvn: nejsem ženatý ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.03.06  10:15

    « Re: Re: Re: Ložisko

    Mne menili ty zadni loziska pri 89.680km. Bylo to po prezuti ze zimaku na letnaky, takze jsem o neco vetsi hukot prikladal tem zimakum. Po prezuti na letnaky me to ale uhodilo do usi, ze to asi neni gumama. >:D
    Jinak Dlabasku, pokud to melo uspech, coz me tesi :roll: , tak ja Ti zase neco napisu, abyste si mohli zopakovat to spolecne huceni s manzelkou >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.03.06  14:36

    « Re: Re: Ložisko

    To Ajvn: Z ničeho nic se to začalo projevovat. Od té doby je to každý den horší a horší. V průběhu příštího týdne by ho měli měnit.
    Zatím mi hučí jen to ložisko, ale drahá polovička si ten tvůj přispěvek právě přečetla >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.03.06  19:46

    « Re: Re: Ložisko

    Mě před 14 dny taky odešlo ložisko, zadní pravé. V servisu zjistili, že i levé je "načnuté". Takže měním obě, kus za 2000,- Kč.
    Stalo se mi to při cestě do Alp. Na zpáteční cestě začalo vzadu cosi hučet...
    Mám najeto 78 tis. km, rok výroby 2002, dCi 48 kW. Na můj vkus odešla ta ložiska dost brzo, docela mě to zklamalo, zatím jsem s Cliem jezdil bez problémů...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.03.06  15:05

    « Re: Ložisko

    Predky me teprve cekaji, zatim tam ale problem nesleduju. Jo, zadni loziska uz mam taky menena, nastesti to bylo v prodlouzene zaruce. Dlabasku, jak na to doslo? Plynule sis jednoho dne rekl, ze stale min slysis co se mluvi v radiu? >:D Nebo se to objevilo z niceho nic? Hodne Ti huci? (myslim ty loziska >:-[] )
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.03.06  10:35

    « Ložisko

    Tak mi odchází ložisko na PP kole. Na to že je auto necelé 3 roky staré a má najeto 69tis km nic moc. 8-s Ložisko stojí cca 1300,-
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.06  11:50

    « Bez nadpisu

    bossard: No jestli Ti uz sviti kontrolka prazdne nadrze, tak je normalni, ze se udaj o dojezdu vytrati a nahradi ho pomlcky. Ale ze bys mel jiny problem? Ty pises, ze nevidis ani spotrebu, hmm, prumer, ta v takovy moment je videt porad. Hm hm, Kdyz jsem kdysi pred lety Clio kupoval, mel jsem nejaky trochu podobny kiks hned po prevzeti, neukazoval se mi dojezd vubec. Po kratke navsteve v servisu mi to dali do kupy. Takze mozna to u Tebe bude taky jen otazka kratkeho softwaroveho postelovani a budes to mit zase ok.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.03.06  08:09

    « Clio II 1.4 16V

    Zdravím kolegovci! :-!
    Vlani som si kúpil jazdené 3-dv. Clio 1.4 16V (r.v. 2002) s jasným pôvodom, žiadny dovoz ani búračka. Skrátka ideál. Mal najazdených poctivých 70.000 km (vidno v interiéri, ktorý je ako nový!). Zatiaľ som s ním maximálne spokojný - vpredu kopec miesta (mám 195 cm), silný motor s ochotou vytáčať sa a najmä priaznivá spotreba. V lete priemer 6,0 (počas cesty na dovolenku so strešným boxom pri tatkovskom štýle som jazdil dokonca za 5,2 l), v zime priemer zhruba 7 litrov. Pravdou je, že nevyužívam naplno potencál motora ale rozhodne nie som ani brzdou premávky. Trápia ma však tri veci:
    1. Krátka päťka. Na diaľnici, ak nechcem vír v nádrži, max. 110km/h... Hrôza!
    2. Olej. Tak, ako už bolo na fóre x-krát spomenuté, aj mne tento motor papká olej. Našťastie nie enormné množstvo. Medzi dvoma prehliadkami (30tis km) dolievam zhruba 0,5 litra. To sa dá v pohode...
    3. Zvlnené kotúče na prednej náprave. Vraj to je typický nedostatok Clií a Thalií.
    Chcem sa preto opýtať - ak má niekto skúsenosti s týmto motorom (1.4 16V), budem veľmi vďačný, ak mi napíšete nejaké info, na čo si mám dávať pozor, čo môže skôr odísť, prípadne nejaké finty a pod. Taktiež k tým kotúčom - neviete poradiť dobrého výrobcu kotúčov, ktorý ponúka najlpeší pomer kvality a ceny? Originál viac nechcem! >:-[]
    A predsa ešte ma čosi napadá: v posledom čase sa mi na voľnobehu a pri brzdení motorom začalo niekde od PP kolesa ozývať akési hukotanie. Nie je to povolený remeň - to som už skúšal. Je to v podstate taký zvuk, akoby mi tam húkala nejaká sova :shock: No vážne! >:D Neviete niekto, čo by to mohlo byť?
    Vďaka za rady!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.03.06  17:08

    « Palubny pocitac

    Zdravim vsetkych, mam Clio II r.v03 a na palubnom pocitaci sa mi nezobrazuju udaje spojene so spotrebou paliva(priemer, dojazd....), ale namiesto toho tam blikaju pomlcky. Ostatne udaje idu normalne.
    Mate niekto s tym nejake skusenosti?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.03.06  12:30

    « Re: Problemy s olejom

    Taky mi lehce teče olej mezi motorem a převodovkou. Ale řekli mi to až po záruce v neautorizovaném servisu. Určitě ten olej ukapával v záruce, ale v renaultu se na to vyprdli. A to jsem to tam měl před koncem záruky kvůli tužšímu řazení. Pěkní šmějdi v těch servisech. Ještě mi lehce teče zadní pravé prasátko a to mi taky neřekli.
    Za cca 13tis. km jdu na výměnu oleje, tak mi bude dělat to prasátko + měnit zadní pakny. To těsnění budu dělat až ve 120tis až se bude dělat rozvodový řemen.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.03.06  18:35

    « Re: Problemy s olejom

    mozno ti nieco zle namontovali pri tej oprave... velmi by som sa necudoval a v kazdom pripade by som to bezal reklamovat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.03.06  11:01

    « Problemy s olejom

    Zdravim pani, vsimol som si, ze tu pisete o probleme s olejom. Podelim sa s Vami s mojou skusenostou. Mam Clio II 5D, 1,2 8V, rv. 2002, najazdenych 97000km, tiez som mal problem s olejom, ktory zacal po odjazneni cca. 30000 km - po kazdych cca 10000km bolo treba dolievat cca 1 liter oleja. Kaslal som na to lebo auto uz nebolo v zaruke a dalo sa s tym zit. Olej som tam daval stale ELF Evolution SRX 5W30, az pri poslednej vymene (90000 km) my tam v renaulte dali Elf 5W40 s tym, ze je to udajne vhodnejsi olej pre motory s objemom 1.2. Lenze pred tyzdnom sa to zacalo komplikovat, olej zacal kvapkat a auto zanechavalo mlacku v garazi, tak som to musel riesit. Dal som to do znackoveho servisu, po obhliadke a demontazi krytov z motora mi telefonovali, ze je to gufero (simering) medzi motorom a prevodovkou (volne popisane). Oprava stala 6400Sk (cca 2000 material + 4400 praca). Vysledky: olej ok, motor ma tichsi chod, len objavil sa maly problemik, nieco mi puka v prevodovke alebo v spojke pri cuvani :x !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.03.06  12:15

    « Re:

    luf> si obchodne nezdatny ... to sa robi takto .... chalni, ak ma niekto 1.2 v zaruke zabehnite ku kestlerovi ... dam 1000,- za pritomnost auta so zarukou v servise aby mohli moje diely vyuctovat na nejaku zaruku >:-[]
    ... snad si nemyslis ze by nieco premontovavali ??? :shock:
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.03.06  12:02

    « Bez nadpisu

    Nejaky kamarat potrebuje diely na 1.2 16V. Vyhybajte sa v tychto dnoch Kestleru!
    Situacie v tomto prispevku su vymyslene. Akakolvek podoba so skutocnostou je ciste nahodna >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.03.06  21:50

    « Re:

    No vcera som si prevzal auto, a cakalo ma mile prekvapenie, nakolko Renault sa podujal participovat a to konkretne 40% na riadiacej jednotke a 20% na klapke, takze som namiesto 56000 platil "len" 40000, s tym ze si vadne suciastky zobrali na testovanie.
    S tym olejom mal podobny problem kolega, ktory ma take iste Clio ako ja ( kupovali sme ich naraz - ja 3dverove on 5) a kedze nenajazdi vela, tak sa objednal na garancnu po 2 rokoch par dni pred koncom zaruky. Oni ho ale objednali na neskorsi termin, az po zaruke, kde mu poobede povedali ze mu tecie olej a treba vymenit tesnenie pod hlavou - cize 17000 Sk. Ked ale povedal ze on to chce mat zo zaruky (mal najazdene nejakych 21.000 km), tak mu technik v Kestleri v Ruzinove povedal , ze jeho uz system nepusti, kedze je zakazka zadana po zaruke. Po dlhsej debate povedal ze skusi nieco vybavit, ze by snad mohol Renault prispiet 40%, ale ze to musi vybavit a ze sa ozve. takto kolegu natahoval 2 tyzdne, az pokym on nezavolal priamo do Renaultu, kde m slecna povedal ze ten technik volal den pred tym - cize ho 2 tyzdne zavadzal, a nemali problem s tym, ze mu to urobili ako opravu na naklady Renaultu ale zase s tym ze si nechaju vadne diely.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.03.06  16:55

    « Bez nadpisu

    chlapci vam zere olej mne benzin :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.03.06  16:08

    « Re:

    jazdit dalej a nevsimat si to je skvela rada ako odvisnut niekde na ceste ... to milujem niekomu poradit, hlavne ked to nie je moje auto .... ak je to s tou viskozitou oleja hned pravda, aj tak by som ten motor nechal pozriet ... moznych prieserov sposobujucich unik oleja je dost na to aby som taku vec neriskoval
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.03.06  16:08

    « Re:

    No, tak trochu som si myslel, že by to mohlo byť tým. Každopádne ďakujem za reakcie a prajem pekný weekend.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.03.06  16:07

    « Re: Olej, olej, olej..

    Alebo ti nenalial nic a mal aj flasu vina aj 5l draheho oleja. Inak je mozne, ze redsieho oleja auto zozerie viacej, ale az takto vyrazne, to sa mi nezda. Skus vymenit za klasicky Excelium 5W-40 a uvidis. Vo vysledku to bude mozno aj lacnejsie ako dalej dolievat. A daj to urobit dobremu garaznikovi, nie v znackovom servise.
    BTW ten Evolution je do 1.2 16V schvaleny?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.03.06  16:04

    « Re: Re:

    Myslel som to tak, že ZVYČAJNE nové autá tak olej nežerú. ALE výrobcovia napriek tomu si nechávajú rezervu a tvrdia, že do cca 0,7litran na 1000km je to NORMÁLNE.
    Takže, keď si kúpiš hocaké nové auto a to hneď od nova bude žrať 0,7l/1000km oleja - tak to nie je záručná chyba a teda žiadna oprávnená reklamácia >:-[]
    dúfam, že to bolo zrozumitelnejšie. Pekný víkend.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.03.06  16:01

    « Bez nadpisu

    určite môže. Podľa tej viskozity by som povedal, že to niečo poriadne riedke, však? Každý motor spaľuje nejaký olej, preto sa nejký vždy spotrebuje. Keď naleješ napr. sysntetiku do starej škodky, tak ti ho jednoducho spáli kvôli netesnosti medzi piestom a valcom. V nových autách je táto netesnosť samozrejme menšia, ale je vždy - fyzika nepustí...
    Takže redší olej sa dostáva do spaľovacieho priestoru, kde zhorí. a pretože máš katalyzátor, pravdepodobne to ani nie je veľmi vonku cítiť.
    A ešte detail - bohato stačí dodržiavať pokyny výrobcu, pri novom aute netreba toľko investovať do oleja - štandard bohato stačí. ;-)
    Najjednoduchšie by bolo vymeniť znovu olej za ten bežný a čakať >:D
    Ale to by asi bola drahá sranda. Tak len dolievaj normálny olej a uvidíš neskôr. :shock:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.03.06  15:30

    « Re:

    meky> f celku mam pocit ze nechapem, hovorim nie jeto normalne, ty hovoris nie je to normalne, ale pri tom so mnou nesuhlasis ... ???
    alebo som pouzil nejake nezrozumitelne hieroglify?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.03.06  15:27

    « Olej, olej, olej..

    No pravda je, že mi v servise dali iní olej. Chlapíkovi, ktorý to menil som dal flašu vína :)) a on mi tam za štandardnú cenu nalial Elf Evolution SXR 5W-30, predtým tam bol nejaký iný. Mohlo by to byť preto?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.03.06  15:23

    « Bez nadpisu

    podla mna ti nieco domrvili na prehliadke v servise. Pokial to dovtedy nerobilo nic, rozhodne s tym robili nieco v servise. Mozno nieco nedotiahli, naliali iny olej...
    Ale v principe nesuhlasim uplne s "yyyy" - kazdy vyrobca si pise do navodu, ze spotreba oleja okolo 0,7l na 1000km je normalna... Samozrejme, bezne to nie je a cloveka to vytoci, hlavne, ked da za liter olaja 400Sk.
    Teda moj tip: Pokafral to servis.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.03.06  15:16

    « Olej, olej, olej..

    Najazdene to ma 45000 km.
    Práveže prvých 30000 som nedolial ani ň a po garančke zrazu toto. Tiež mi ito nepríde normálne. :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.03.06  15:10

    « Re: Olej, olej, olej..

    ten motor nepoznam, ale myslim ze nie je to normalne, treba ist servisovat ... za poslednych 6 rokov co mam renolty (paralelne 2) som nedolial ani kvapku oleja
    ... kolko to ma najazdene?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.03.06  15:04

    « Olej, olej, olej..

    Mám dotaz: mám clio 1,2 16V a zdá sa mi že mi uniká olej, síce som nenašiel pod autom ani kvapku a v motore sa mi to zdá byť tiež čisté, ale od poslednej výmeny oleja som najazdil 15000km a dolial už 2,5 l oleja.
    Je to nomálne? Mali ste niekedy podobný problém? a riešenie?
    Dík za odpoveď.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.06  13:33

    « Re: Re: Problem

    Zajtra by som mal mat auto hotove (56.000). budem pozadovat vymenene diely naspat, tak sa chcem spytat ci neviete, kto a kde by vedel tieto suciastky skontrolovat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.03.06  10:59

    « Re: Problem

    No stále sa mi to zdá viac ako čudné, pretože mne po výmene cievky auto funguje super. a žiadna klapka ani RJ malá či velká nemala a nemá problém. A opakujem, mal som tie isté problémy a svietila mi tá istá kontrolka. Keď som prišiel do servisu, hneď veeli, v čom je problém. Auto som mal o dva dni (čakal som na dodanie objednanej cievky).
    Nemožem sa zbaviť dojmu, že ťa pekne naťahujú a nakoniec ťa spravia o 50000. A nedivil by som sa, keby ti tam klapku, i RJ nechali povodne a vymenili len cievku :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.06  07:49

    « Re: Re:

    zober zo servisu auto a za polovicnu az nizsiu cenu si kupis tieto sracky na inzerat, zvrakoviska ...... . Taku sumu by som im nedal. Fuj, klapka 20000t. to hadam nemyslia vazne. Nieje to trosku vela ? To je este aj bez ceny prace
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  17:06

    « Re: Re: Re:

    Minuly tyden jsem byl na seminari COI kde jsem se skolitelkou (reditelka pravniho odboru COI) probiral ruzne aspekty reklamaci. Dnes je situace takova, ze na vymeneny dil bezi zaruka 24 mesicu, ale jen v tom pripade, ze vam servis nenapise zneni (cituji z meho protokolu):
    Přezkoumána geometrie vozidla, shledána odpovidající normě, s ohledem na přání a trvale stížnosti zákaznika proveden nad rámec obvyklé péče (původně uvedeno preventivní, po týdnu korespondence bylo toto slovo vypuštěno) zásah - výměna pružin předního pérovaní.
    V tomto pripade mi bezi opravdu zaruka pouze do doby zaruky celeho vozidla. Zalezi tedy jak je oprava (vymena) definovana. Pokud to nekdo nazve vycuranosti, neni daleko od pravdy ..... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  17:04

    « Re: Re:

    Nejsem automechanik, ale tezko si dokazu predstavit, jak muze skrtici klapka odpalit RJ. Je tu nekdo povolany, kdo mi to vysvetli, nebo to i u ostatnich vzbuzuje prinejmensim velmi velke pochyby o serioznosti toho servisu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  13:12

    « Re:

    Takze nove informacie zo servisu: je to aj klapka, ktora nasledovne odpalila riadiacu jednotku. Dozvedel som sa ze v aute su 2 riadiace jednotky - mala a velka, predtym mi odisla mala a teraz velka, cize nie je na to zaruka. Takze lahka matematika klapka 20000 + riadiaca jednotka 300000 = 50000.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.02.06  21:15

    « Bez nadpisu

    ty brďo, v tom servise ťa chcú odrbať. Keď ti vymenili RJ, tak na tú novú máš znovu ZO ZÁKONA záruku dva roky!
    Veľa šťastia!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.06  11:03

    « Re: Re: Re: Problem

    Hm, tak civky na renaultackych benzinacich, s tim ma neprijemne zkusenosti muj otec na svem Megane 1.6 16V Berline 4 roky starem, jeste neni najeto ani 40tis. a uz ma menenou treti civku, nevim jak prace, ale cena te civky cca 1900Kc (Praha-Zlicin).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.06  13:38

    « Re: Re: Problem

    skus opacit neautorizovany, kedze ide o pozarucnu vymenu. Udajne sa Renault cievky daju vymenit za Denso. Mozno znama choroba zmizne. Ale o cene nic neviem. S profesionalitou je to tazke
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.02.06  13:28

    « Re: Problem

    Ano, ale za ktory servis ho mam vymenit? V Kestleri tiez na mna neposobia nejako profesionalne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.06  12:04

    « Re: Problem

    odsajstana cievka je znama chroba tychto benzinakov a v servise ju okamzite riesia na fleku ... prejavuje sa behom na 3 valce ako ked odide sviecka
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.02.06  11:51

    « Problem

    Tak presne, ale uplne presne tento isty problem som mal asi pred tristvrte rokom. Kedze mam auto v zaruke tak ma oprava nic nestala. Ale mozem ti povedat, ze to nema nic so skrtiacou klapkou ani RJ, takze to by som na tvojom mieste neplatil. Problem je v cievke, ktora sa da vymenit len ako kus. Ja som bol v servise v Prahe a stalo by ma to, keby som nemal zaruku 4000,- Kc i s pracou. Cievku vymenili, povedali, ze sa to nie casto, ale predsa stane, a ze to neovplyvnim jazdou alebo podobne. Takze ak ti mozem poradit VYMEN SERVIS. Inak mam take iste clio. 1,2 16V r.v. 2004.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.06  14:58

    « Re: Re: Re: Re: info

    ale aj tak by som na SOI zistoval, ci na vymeneny diel v zaruke nespada zaruka. Napr ak by vymenili auto po roku, pokracovala by nan nova 2-rocna zaruka. Tu vymenili diel a aspon 6-mesacna by tam mala byt. Len si to treba preverit
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.06  14:19

    « Re: Re: Re: info

    ak je to po zaruke, asi by som vytiahol prijimacieho technika von k autu, povedal mu jasne ze na take fory nemam prachy a nech jasne povie co sa s tym "da urobit", urcite bude vediet kto danej veci rozumie a nie je viazany metodou "menenia dielcov" oficialneho znackoveho servisu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.06  14:17

    « Re: Re: info

    pracujem v servise a na diel vymeneny v zaruke sa poskytovala minimalne 6mesacna zaruka. Takze neviem, chce to oslovit SOI a zistis, ze ked to bude musiet byt v zaruke, chyba nebude nakoniec v ECU :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.06  13:10

    « Re: info

    treba pochopit ze su to menici dielov presne ako ked si nechas opravit PCcko ... na 90% po vymene tej RJ bude chyba zase len niekde inde 8-s
    ... pokial fakt nie je 100% istota ze RJ je nefunkcna, tak to je vec s ktorou sa treba pohrat a na to nie je vhodny A-ckovy servis menicov dielcov ale garazovy koumak
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.06  13:02

    « info

    chcel by som poradit:
    Mam Clio 1.2 16V 2003, v pondelok okolo 12:30 mi zacala svietit kontrolka zhavenia a kontrolka zlozenia vyfukovych plynov. Auto islo. Pri dalsom nastartovani som zacuval a pri preradeni na 1. stupen som sa chcel pohnut, co sa mi aj podarilo, len strasne pomaly, motor bezal na 1500ot/ min a ani po stlaceni plynu na doraz sa otacky nezdvihli. Takze som uzasnou rychlostou 20km/h odviezol auto do ISTROSu na Vajnorskej, kde mi prijimaci technici povedali, ze to je bud plynovy pedal alebo jeho konektor. Ze sa mi ozvu este v tento den, Ked som o 16:00 volal tak mi technik oznamil, ze je to chyba skrtiacej klapky a oprava/vymena stoji 20.000 Sk a bude to hotove vo stvrtok, nakolko je diel potrebne objednat. Suhlasil som s opravou. V stredu som zo zvedavosti zavolal doobeda do servisu, kde mi bolo povedane ze diel uz maju a poobede okolo stvrtej si mozem prist po auto. O tretej som pre istotu zavolal ci je to hotove. Technik mi povedal ze klapka je vymenena ale na skusobnej jazde sa zistilo ze porucha pretrvava, takze to asi nie je klapka a ze vo stvrtok mi povedia. Dnes po mojom zavolani do servisu mi bolo povedane, ze to nieje klapka ale riadiaca jednotka a ta je poriadne draha. Ta mi bola v ramci zaruky pred piatimi mesiacmi menena, takze som predpokladal ze bude vymenena v ramci zaruky na diel, nakolko zaruka na auto skoncila pred tromi mesiacmi. V renaulte ma ale hned zrusili, ze to sa netyka zaruky, ze to sa nemoze reklamovat. Chcem vediet ci mal este niekto taketo problemy s riad. jednotkou ( podla mna nie je mozne aby sa v priebehu 5 mesiacov dvakrat pokazila) a ake mate skusensti s tymto servisom.
    dik
    v.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.02.06  12:34

    « Re: Re: Re: Re: vse funguje

    aha .. ja si toho vubec nevsiml, ze tu neco jako soukromou zpravu mam. :-D O vikendu Ti to sem napisu, doufam, ze se mi to nevykouri z hlavy ;-)
    Jojo, ja to mam odmerene na 15kach, takze to bude delat ten rozdil. No mne se zimaky sjizdeji +- stejne, vypada to, ze bych mel byt s nima schopny odjezdit jeste pristi, uz patou zimu, a pak je tam necham dojet pres letni sezonu, no a pak me proste bude cekat nakup novych ctyrech. Ale zatim to neresim, jake to budou, jen doufam, ze budu s volbou vice spokojeny, nez pri vymene letnaku. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.06  17:27

    « Re: Re: Re: vse funguje

    To Ajvn: asi o něco míň cca 82-83km/hod.
    Ale testoval jsem to na zimákách 14" 175x65
    V létě to otestuji na 15" CPC2. Jinak přední zimáky budu příští sezonu dávat nové - jsou lehce pod hranicí 4mm, ale zadní jsou ok.
    Jednou jsem ti poslal soukromou zprávu, aby jsi mi poslal rozpis faktury při garanční prohlídce 122 tis km - tímto prosím znovu ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.02.06  23:02

    « Re: Re: vse funguje

    dlabas, nepamatujes si, kolik Ti to namerilo odchylku pri tacho 90? Mne GPSka namerila rovnych 85. A tech 5km rozdil se drzi pomerne ve velkem rozsahu rychlosti. Pri 50tacho jsem mel real 45.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.02.06  18:21

    « Re: vse funguje

    Naštěstí ano. Konečně jsem sehnal po nějaké době originální palivový filtr. Akorát, že u Renaultu za něj chtějí cca +/- 2500,- a já jsem ho sehnal za 920,- s DPH. Originál DELPHI co je tam od výroby. Jsem rád, že už nemusím navštěvovat jejich předražený servis.
    O víkendu jsem testoval GPS Yakumo s Dynavix mapou verze 1.51 a při té příležitosti jsem si změřil odchylku tachometru.
    50km/hod = cca 44km/hod
    100km/hod = cca 92km/hod
    130km/hod = cca 121km/hod
    140km/hod = cca 130km/hod
    Takže maximálka v techničáku u mého dieselu zhruba souhlasí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.02.06  15:28

    « vse funguje

    No jo, nikdo nic nepiseme, tak to nam zase vsechno funguje ... jini by nam to mohli zavidet, a pak ze francouzska auta! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.02.06  16:22

    « Re: Re: ake gumy na clio?

    Diky za info :P
    Jasne ze sa da aj lepsie pracovat s pravackou, ale ked chces maximalny sprint s polovicou plynu sa ti to nepodari. Na o to auto je vazne lahke takze to gumuje takmer vzdy a to nejde o to ze ho odstrelis so spojkou, ale normalne sa pohnes a zacne hrabat od 3000ot/min. Preto sa pytam na letne gumy a rozmer aby som to odstranil. Dikes sokeres :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.02.06  15:05

    « Re: Re: ake gumy na clio?

    Ale to bych se pak pripravil o takovehle vesele zazitky >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.02.06  14:56

    « Re: ake gumy na clio?

    Doporučuji na zimní sezónu sehnat 14" disky a na ně zimáky.
    Zkrátka užší pneu ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.02.06  12:59

    « Re: ake gumy na clio?

    tomki, a kdyz to hrabe na oba rychlostni stupne, nechce to trochu lepe pracovat s pravackou? :-) Myslim s pravou nohou na plynu (abyste si to nevykladali spatne >:D ).
    K tomu vyberu pneu .. reknu Ti jen dve sve zkusenosti. Prvni pneu pri porizeni byly Continental Premium Contact (1.verze). Maximalni spokojenost jak po jizdni strance, tak i co do spotreby, valiveho treni. Ted jsem na podzim po cca 76tis. odjetych na tech CPC menil za jejich nastupce CPC2, cenove vychazi temer stejne, ale kdybych se mohl rozhodnout dneska znova, asi bych si radeji koupil ten starsi typ. Udajne ma mit ta dvojka vse vylepsene, nejen trvanlivost, nejen jizdni vlastnosti, ale i to valive treni, ale zatim mi znatelne (cca o 0.2l/100km) skocila spotreba vys a je pro me otazkou, jestli se prubeznym ojetim vrati k cislum, ktere jsem mel pred tim se starymi. Pokud ano, fajn, pokud ne, bude to pro me urcite zklamani. Jinak jezdim rozmer 185/55 R15 (letni i zimni)
    Jo, dneska rano to bylo hezky osmrkle :-) Na dvou mistech, kde jsem nemohl nikoho ohrozit, jsem si dvakrat zkusil prudce volantem tam zpatky tam zpatky .. a to auto se smykave rozklickovalo stejne, jako kdyz pri F1 zahrivaji pneu v zahrivacim kole >:-[] Akorat ze oni to delaji hnanym zadkem >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.02.06  14:46

    « ake gumy na clio?

    Nazdar mam otazku na letne pneu na clio.
    Ako som uz pisal mam 1,6 16V.
    Standardne su tam 185/55 R 15.
    Teraz mam 175/55 R 15 zimne Continental. Problem je ze ze tych 110k robi s tym krpcom pekny bordel. Vcera som sa pretekal s Fabiou 1,4 16V, bolo trochu vlhko a prvych 70 metrov mi dychala na krk len koli tomu ze mi to hrabalo takmer na celu dvojku a prestalo az pri trojke, potom som sa mu stratil z dohladu. Poradte mi ake letne pneu mam kupit aby bola lepsia trakcia aj smerova stabilita. Ked mu totiz dam plny plyn, tak pri sprinte na 1tke a 2jke nedrzi smer a taha do strany podla naklonu cesty ako besna svina, takze ho treba pri rozbehu pevne drzat. Hold je to lahke auto :roll:
    Potreboval by som to odstranit. Zamyslam 195/50 R 15. 16 palcove urcite nie lebo uz teraz tlmice aj naprava trpi.
    Diky za radu. :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.01.06  13:41

    « Re: Re: Re: 2 adrenalinove zazitky

    Nedavno som urobil podobnu skusensot, len v trosku inom podani. Obiehal som kamion za ktorym bolo nalepene osobne auto. Bohuzial, zo zakruty oproti sa ukazal dalsi kamion a kedze mam 2 deti, vymekol som a chcel sa zaradit medzi to auto a kamion. Ale ten blbecek tam nenechal ani kusok miesta a tak som praktizoval to, co tu pise yyyyy. Natlacil som sa tam a na neho sral. Evidentne som ho vytocil, pretoze predtym isiel asi 3km za tym nakladakom a nepokusil sa ho obehnut, ale potom nasadil stihaciu jazdu aby ma vytrestal. Asi 3 minuty trubil, asi 10 minut svietil na mna dialkovymi - mam elektrochromaticke vnutorne zrkadlo a elektricky sklopne bocne zrkadla, moze mi fukat praskovy cukor do zadku. Nasadil som na tempomat 100km/h a vytrvalo ho ignoroval, co ho evidentne rozpalovalo este viacej. Asi som ho urazil tym, ze najprv mal ten nakladak obehnut on az potom som mal narok ja >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.06  13:05

    « Re: Re: 2 adrenalinove zazitky

    >mlati za trest rukou do hlavy :D Tak to jsem se fakt dobre zasmal, sice na tohohle vola jsem uz za sebe nevidel, byl ob auto, ale to je dost vystizne chovani nekterych * >:D
    Ted uz vim, proc si kupovat velke auto. :-) Kvuli autorite ;-)
    Ona to byla vubec dost okorenena pasaz te me dnesni cesty do prace. Pri dalsim predjizdeni uz te pomalejsi dodavky najednou koukam, kdyz jsem byl v jedne urovni s ni, z prave strany si to "srala" pres cestu pekna liska, ohon za ni vlal .. nastesti pro ni si to "srala" v dostatecne uvedomelem poklusu, takze stihla prebehnout tak tri metry od meho cumaku. No veru nenudil jsem se cestou >:-[] P.S. Behem nasledujicich 1.5 km jsem mijel dve rozjete lisky na asfaltu. :-) Asi si tam davaly dobrou noc. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.06  12:33

    « Re: 2 adrenalinove zazitky

    >Octavkar nevydejchal me predjizdeni :-[] ... tych par centimetrov robi divy
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.06  12:06

    « 2 adrenalinove zazitky

    Dneska jsem si prozil adrenalinou chvilku v okamziku, kdy jsem se rozhodl prejizdet kolonu nekolika aut jedoucich za pomalejsimi nakladaky. V miste, ktere neni na mile rovne dlouhe, je clenite, ale vzdy umoznuje "priskoky" predjizdenim po jednotlivych vozech bezpecne predjeti, pokud v protismeru na vyhled nic nejede. Tak jsem taky trpelive predjizdel do okamziku, kdy jsem mel predjet Octavii, ktera mela pred sebou jedoucim vozem dostatecne velky odestup, ktery jsem hodlal vyuzit k zarazeni. Asi tusite .. Octavkar nevydejchal me predjizdeni a jak me zbystril, tak zrychloval do te miry se mnou, ze mi zcela zjevne s umyslem nechtel dovolit predjet. Bohuzel podobne postizeny se projevil i ten puvodne za mnou, takze jsem se nemel kam zaradit ani zpatky a blizila se pravotociva zatacka a z nasledujici leve se blizil nakladak. Nastesti jsem zareagoval vcas a rozhodl se predjet na plny plyn pres zatacku o auto vic, jehoz ridic byl natolik pri smyslech, ze mi jeho predjeti plynule umoznil; ma moje podekovani. Ale tohle je presne ukazka, co na silnicich zabiji .. nejen lidska bezohlednost, blbost, ale taky smrtici naschvaly! V tom jsou bohuzel nekteri Cesi nedostizni telata, pokud se mam vyjadrit jeste velmi slusne. S podobnych chovanim jsem se v Evrope nikde nesetkal a najeto tam mam dost, u nas to sleduju casto, je to skoro folklor nekterych zamindrakovanych jedincu.
    No a jeste ten druhy zazitek :)
    Minuly tyden jsem pozde vecer za tmy jel z prace a v praxi to znamena z garazi par desitek metru rovne, pak pravotociva prava, volne projeta na dvojku 20tkou a po 40 metrech semafory. V zatacce vidim, ze na nich akorat pada zelena, tak jsem pridal, dal za tri, mel na tachu tak 35-40km/h, semafor se zelenal, ze uz zelenejsi byt nemohl, svenknu pohledem jak mam ve zvyku do krizovatky a ostatnich ulic, podivam se doleva na "hlavni" a tam dlouhy MHD autobus, ktery si to valil na plny kotel na cervenou do krizovatky. Brzda, zastaveni nastesti jeste na prechodu a ten * prolit krizovatkou a ani naznak po tom, ze by zaregistroval realitu. Nevsimnout si ho, otestoval jsem nejen bocni airbag u ridice, ale nejspis ve zdemolovanem aute i kardinalni pevnost sve telesne schranky. Nastesti to dopadlo jen tak, ze jsem mel otraveny cely vecer z tohohle zazitku a cestou jsem poktal jeste tri jine bezohledne *, kteri mi to uz jen umocnili.
    Jedina klika, ze jsem jeste prosel co by maladjec pionyrskou organizaci .. Vzdy pripraven! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  19:50

    « Re:

    integrale musela byt delo :shock:
    Ale co ti budem hovorit, ja som skusal aj Carreru r.v. 1999, teda nový model. Kým som sa stiho spamätat a nadychnut isiel som 100!
    Ja som soferoval a mne bolo zle :-O
    Uz si to videl aby ti bolo zle z vlastnej jazdy? :P
    Take to bolo delo! No a tiez este SL 500, a S 600 V12 396Ps.
    Hmm... Ked som vypol ASR tak to hrabalo este v 90km/h!!!
    Nezvelicujem. Nie ze by som hral frajera, ale len tak ze ako sa veci
    maju. Ale ta integralka musela ist lebo 180 koni na tak male auto :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  17:03

    « Bez nadpisu

    hej, hej, lancia v turbo benzine je len pre fajnsmekrov. Ja som skusal 1,6turbo aj klasicku integralu 180k - a to je teda delo!
    Nuz, ale kto by to zivol a staral sa o to jak o male decko. Tak jazdim na DCi a snivam o velkom turbobenzine v malom aute...
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  16:29

    « pre kádrováka

    inak lanciu som soferoval 1,6hf turbo. Islo to slusne ibaze to bol crep. Vybrat z neho motor a dat ho do feldy. To by koukali kolumdouci so se to deje :P
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  16:25

    « clio

    He, tak benzin pre prachacov? Ze by som bol prachac tak to nemozem povedat, ale tych 110k za to stoji lebo uz ako seriovka je to divoch a v lete bude chip + vyfuk+filtre+denso iridium, takze by to malo byt cca 135k.
    A dufam ze to nebude zrat aj travu pri ceste :P Ma niekto z vas 1,6?
    Potreboval by som vediet nejake skusenosti a tak.
    Inak octavka tahat aviu, tak to je pecka. Ja som z mojim tahal scenic a chudak malej mal co robit, keby to bola 1,2 tak neviem neviem. :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.06  15:04

    « Re: Re: štart

    to roztahovani mi pripomina, ze jsem vcera videl Octavku I., jak na spagatu za sebou tahla Avii. :-) Docela netradicni obrazek. Ale evidentne jim to spolu jelo, jen to nebyl zadny hukot. Ale za pohyb se to povazovat dalo. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  14:05

    « Re: štart

    no roztahovat ropaka, asi by som to neriskoval. :shock:
    Ale inak... Vies, spotreba okolo 5litrov bez lahkej nohy....
    Co uz, benzin je pre prachacov :roll: :roll: :roll:
    Ja, ked uz benzin, tak Lanciu turbo Deltu, to je zvezenie!
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  13:53

    « štart

    Ahojte, moje clio chyta v -18 na prvy sup :P
    Kedze je to benzin >:D
    Moj otec ma scenic dti a kazde rano ho roztahujem :P
    Uz sa mu to prestava pacit 8-s
    Benzin je benzin i ked 1,6 16V teraz v meste pri takej kose 9l, ale inak 7 ak sa snazim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.06  11:21

    « u nas jen -17'C

    Holt nejsme zadna Horska Kvilda, ale i tech -17'C je mile zprijemneni jinak tepleho roku >:D Vcera mi auto naskocilo na ctvrte otoceni klikovky, to jsem cubrnel, ikdyz je fakt ze oproti dnesku jsem dvakrat otocil na pul klicek kvuli zhaveni, nez jsem to chtel odpalit >:D , dneska "az" na seste otoceni klikovky s jednim zhavenim. Bez aditiv, v nadrzi JET Conoco. :-! Akorat, po oba dny bylo slyset, ze motor chtel chvilku na promazani, ten zvuk motoru nebyl dvakrat pravidelny, ale to se po par vterinach srovnalo.
    Ale zahrati motoru, to je teda orisek. Mam pech, ze mam po ceste nekolik kopcu, ale i smerem dolu z kopce. Sranda byla, kdyz jsem dneska po 20km jizdy, kdy uz byl teplomer teeeemer na pulce, sjizdel na kopci Novoreporyjske u Barrandova v Praze z kopce dolu do Radotina. Hmm, to klesani muze mit tak necele 3km. Vetsi cast jedu se zarazenou rychlosti bez plynu za nulu, zbytek alternativne plachtim :-) Po tehle par km jsem mel dole na teplomeru jen PULKU PRVNIHO DILKU, jinak receno, uplne studeny motor! :shock: :roll: Takze spotreba jde do kelu, at delam co delam, na 46km cesty, kdy pulku z ni stravim zahrivanim motoru, to do Prahy-Michle v tehle mrazech jezdim podle PP za 3.85, takze real nekde kolem 4.1. :'-( A to jsem si i vcera dofouknul polostudene pneu na 2.5/2.35 ;-)
    Zpatky domu je to lepsi za 3.55, to mam vecer vetsi sanci se vyvezt s nakladakama, je to za nima znat i co se tyce tak rychleho nechladnuti motoru, resp. rychlejsim prohrati, kdyz je clovek v jejich studenovetrnem stinu. Hmm, proto se mozna tesim na vecer z prace, ze si zlepsim spotrebu. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  09:58

    « Re: Re:

    no, o problemoch pri pouziti sportoveho filtra som uz tiez pocul. Skusim skor ten medzichladic a mozno taky jemny chip. ale najskor uvidim, ci sa mi to nebude kafrat... Zatial to ide, az na tie divne zvuky pri prejazde nerovnosti...
    Predpokladam, ze by tam malo byt miesto pre ten intercooler uz pripravene...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.06  09:51

    « Re:

    Tak to je hustej mráz... Fujj
    Mezichladičem nemůžeš nic zkazit ba naopak.
    Jen najít servisáka co to dokáže namontovat.
    Jedině, že by ti to vyfotil AJVN - ten má totiž 60kw verzi ;-)
    Můžeš zkusit ještě GREEN nebo K&N filter, ale motor bude pak hlučnější a můžeš mít problém s váhou vzduchu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…