Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 22.11.04 14:27
« Re: Re: Re: udrzovaci :-)
sice me to neomlouva, ale ja chtel ty letnaky dojet co nejdyl, protoze je ted uz asi "vyhodim". Na jare poridim novy letnaky, tak jsem si chtel tyhle stare jeste s nostalgii a sentimentem opravdu uzit. :-D
Hm, nebo byste na letnakach, co maj uvnitr tak 3mm a na vnejsku s bidou sotva 1.5mm jeste nejakou dobu pres letni sezonu dal jezdili?? -
« Re: Re: udrzovaci :-)
no a teraz uz budes vediet, ze na sneh sa s letnackama , co su este extra tvrde s velkym kilometrovym vykonom nelozi :-). Toto iste som videl v piatok v Polsku. Asi 90% aut na letnych. Sli tak 30km a obcas aj tak niekto skoncil v poli. Narazovy vietor, snech , lad a letne gumy sa nemaju radi :-) Zato ja som si jazdy uzil a to vratane mysiciek :roll: -
"-- skrytý --" 22.11.04 13:11
« Re: udrzovaci :-)
To je tak, kdyz clovek prijde ke zpravam o pocasi az ve chvili, kdy lici predpoved ne jeste na pristi den, ale uz nasledujici ... a tam je predpoved teplotne optimisticka pro majitele vozu se stale obutymi letnimi pneumatikami s najetymi 62tis.km. :-)
Hm, zda se, ze nekteri z Vas uz vedi, co chci licit za prihodu z dnesniho rana. :-)
Musim se tu exemplarne pokarat, abych byl spatnym prikladem pro ostatni, jak se nema podcenovat zima za dvermi ..co za dvermi .. ona nestoji ani ve futrech, ona uz je v kvartyru. :-D
V 5:00 sucho, na nule. Klid a uspokojeni se zracilo na me tvari.
V 6:00 jal jsem se ven k autu .. a hle, auto pod snehem, vyjezd ze zahrady do svahu zasnezeny a venku chumeli jako o Vanocich.
Vyjizdim do kopce az na treti pokus. Po rovince akceleruju velmi tezko sotva na 40, ikdyz tacho obcas ukazuje 60, 70, 60, o otackomeru nemluve :-)
Opoustim hranice sveho mesta, blizim se stale prokluzujic ke kolone, ktera me znervoznuje svym neustalym zpomalovanim .. jak se dalo cekat, nakladak v jejim cele, ktery se zacina prokousavat prvnimi metry dalsiho ze smrtelnych stoupani po neosetrene vozovce jakymkoliv posypem. Dojizdim kolonu a rychlost uz je sotva 15km/h a do svahu se chystam uz i ja. Do svahu, ktery je neprijemne naklopeny na pravou stranu. Jeste vic musim kvuli loudajicimu leaderu kolony zpomalit, jednicka, pres lechtani plynu kola klouzou, klouzou a vuz se zacina stacet kvuli sklonu do strany ke krajnici. Rychlost se z kladnych hodnot posunula do zapornych, neb zacinam klouzajic couvat. ... brzda ... varovne blikace ... vytvarim za sebou kolonu, ktera me musi predjizdet, zatimco se snazim mezi predjizdejicimi jedinci, mezi kterymi detekuji i podobne postizene s letnakama :-) couvat zpatky pod svah na placek. Otacim vuz, jedu zpatky, dojizdim kolonu pred svahem dolu z predesleho kopce a hle, mezi tim se ve svahu do tohoto kopce stukly tri vozy, ktere si vyzkousely rovnez cerstve zimni radovanky. Vsichni jsme sjeli priposranym slepicim krokem z kopce, vysazuju pritelkyni na zastavce se slovy, milacku, vlakem to bude dneska rychlejsi (autobusy s ostatnimi vozy staly pod tim kopcem s bourackou v kolone, ktera rostla) a odjizdim zpatky domu, kde prezouvam na zimaky. :-)
Kdyz o dve hodiny pozdeji vyrazim znova smer zamestnani, silnice je uz krasne cista, vyjeta, po snehu skoro ani pamatky, ale ja si jedu s dobrym pocitem, ze uz mam opet zimacky a uz mi to neklouze :-)
pohadka s dobrym koncem ;-) -
"-- skrytý --" 08.11.04 17:06
« Filtr
Nevím, kde mám v motoru vzduchový filtr.
Když jsem se jednou zmínil v servisu o pylovém, tak mi řekli, že bych si musel dokoupit nějakej vzduchovej kit (plastový cosi potrubí za 15.000,-).
Jsem trochu z toho zmatený a v dokumentacích co jsem dostal k autu nic není. Můžete mi to někdo vysvětlit jako malému détěti.
Díky Dlabas -
"-- skrytý --" 07.11.04 10:58
« Renault na rozcestí aneb budoucnost za rohem
Dynamičtější Clio
Koncem roku 2005 se na trhu objeví Clio třetí generace. Bude o 80mm delší než aktuální model a dostane nový čtyřválec se zdvihovým objemem 1.5 litru (pravděpodobně půjde nástupce motoru, jenž dnes používá Almera), který společně s Renaultem vyvíjí sesterský Nissan. Po verzi hatchback se u Clia dočkáme v roce 2006 i verze a pravděpodobně i kabrio (C+C).
[odkaz] -
Ghost007 27.10.04 07:02
« Skrabance na karoserii
Jak se vyporadavate se skrabanci. Megane je sice nebourany a koroze zatim ani nezacina, ale po dukladne umyti jsem nasel par skrabancu a odrenin..
Mam original kryci barvu od Renaultu a bezbarvy lak teze znacky, ale nevim, jestli bych pred jejich pouzitim nemel pouzit nejaky spec. pripravek proti korozi.. -
Ghost007 27.10.04 07:00
« Cepy rizeni
Ahoj.
kdyz jsem kupoval Megana, tak mi v servisu rekli, ze mam volnejsi cepy rizeni. Podle zaznamu ze servisu vsak byly tyto meneny nekdy pred rokem.
To tak rychle odchazi? Je teda pravda, ze jeste najou dobu vydrzi, vule neni az zas takova a ty cepy nejsou znackove, ale stejne me to prekvapilo.. -
"-- skrytý --" 22.10.04 17:55
« Re: Re: ...kolísá a kolísá... ...bolelo to, ale už jsem zase
Když otevřeš motor a zadíváš se na levou část, tak tam uvidíš 4 kabely + kabel se třemi či čtyřmi kontakty (já mám čtyři), které jsou připojeny na objekt z černé umělé hmoty(asi 10x15x10cm), a to jsou ty cívky. Bohužel jsou zapouzdřené právě v té umělé hmotě co nemá žádné šrouby. Prý je to vakuově uzavřené. Takže to vypadá, že to je neopravitelné. :((
Stejně se do toho podívám. Některé vozy to mají dělené, aby se dala vyměnit půlka. Ta tří-čtyřkolíková zásuvka je přívod od řídící jednotky a ty 4 kabely jsou pro svíčky. Vždy prý pálí po dvojicích, takže jedna pálí naprázdno. Tj. vše co jsem zatí zjistil.
Jinak mi zas aotíčko jezdí jako ďas. Teď přemýšlím, jestli mám dát už zimáky... ale myslím, že to o víkendu už udělám -
« Re: ...kolísá a kolísá... ...bolelo to, ale už jsem zase šťa
Mna to tiez napadlo, ale az neskoro. Cievky som im tam nechal :-( Ak uz nie opravit, tak sa mozno daju cievky vymenit. Predpokladam totiz, ze ak sa mi to stane znovu, tak teoreticky by som mal k dispozicii 2 pokazene a 6 dopbrych cievok. Bohuzial ani netusim, ako tie cievky vyzeraju. Napis, ako si pokrocil. -
"-- skrytý --" 15.10.04 18:14
« ...kolísá a kolísá... ...bolelo to, ale už jsem zase šťastný
Tak jak jste mi předpověděli byla to jedna s civek jako u rozdělovače. Nakonec jsem zaplatil 5300,- V tom jsem měl tu součástku, výměnu oleje, svíček, kontrolu všech kapalin a kontrolu brzd.
Tu součástku jsem si vzal domů a teď na ni koukám, jestli bych ji nezkusil nějak opravit. Vžyť v tom jsou cívky a jedna z nich je přerušená. Kdyby se mi to podařilo, měl bych ji do foroty.
Myslíte si někdo, že to má smysl to zkusit????