Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 11.05.05 00:07
« Poslední záruční oprava
Tak už mám cliouše opět v servisu. Nic hroznýho. Jenom mi promažou ty klouby pod šaltpákou a vymění mi řemen od alternátoru. Je to jen pro jistotu, protože ty pazvuky nepřestaly. Zkrátka mi končí záruka, tak něco mi ještě opraví. Palubka mi sice vrže tam a támhle, ale už na to prdím vzhledem ke kvalitě našich silnic. Ještě, že v tom servisu pracuje inteligentní a příjemný technik.
PS: nevíte, kde levně sehnat přídavný mezichladič ???
Odpovědi se tady asi těžko dočkám, ale zkusit se má všechno :mrgreen: -
« novacik s kazetakom
pekny den cliaci, tak som sa zaregistroval, aby to tu nevymrelo :)
som si to tu vsetko preciatl, a dufam, ze sa 90% vasich problemov vyhnem >:D
ja zatial okrem trosku vrzgajucej palubky problem nemam. pravda ale mam ho necely rok (25000km).
mimochodom, mam tam radio s kazetakom (orig.) a chcel by som ho vymenit za nejake s CD a MP3 prehravanim, ale rad by som aby sa info zobrazovalo na cliackom displeji a nie len na radiu a aby mi aj nadalej fungovalo ovladanie pod volantom. viete mi niekto poradit co kupit, pripadne na koho sa obratit? -
"-- skrytý --" 30.04.05 11:54
« Re: Vyplaseny novy majitel - dotazy
vitej onegear :-) Ropaci se nam tu mnozi >:D K tomu heveru, ptal jsem se na to taky v servisu, shodou okolnosti letos pri posledni garancce, a tvrdili mi, ze se to ma dat pod tu kolmou hranu prahu.
Samozapaly pri vypnuti neeviduju, zadna dalsi aditiva ja osobne jeste nepridaval, takze v tomhle fundovane neporadim. :) -
"-- skrytý --" 29.04.05 06:34
« Vyplaseny novy majitel - dotazy
Ahoj,
mam nove clio 1.5dci 48kw, zatim studuji manual a zvykam si - muj prvni diesel. Pred koupi jsem toto forum dost dukladne procital i nekolik let do historie, tak Vas jiz trochu znam :-)
Prosim, mam nasledujici dotazy
Procital jsem v manualu popis zvedani auta na mobilni hever, neni tam zcela jasne o co se ma hlava heveru zaprit, o plochu podlahy za prahem nebo opravdu o hranu plechove priruby prahu ?
Pri vypinani motoru mi dojde jeste asi k jednomu az dvema "samozapalum" - je to bezne u dieselu ? Mam ted naftu aral, ktera ma udajne hodne vysoke cetanove cislo, mozna je to tim.
Pouzivate nejaka "cistici" aditiva do nafty ?
Prozatimni poznatky - z motoru jsem nadsen, z ostrosti brz vyplasen.
Dik za Vase nazory. -
"-- skrytý --" 28.04.05 23:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Defend Lock
dlabas: 8km od Rican? :-) To bude asi opacnym smerem, kdyz zminujes Benesovsko, ale ciste nahodou, nejsi na tu stranu smerem na Skvorec? Tam jezdivam jednou tydne :-) To by odpovidalo tem popojizdeckam do Prahy pres Ujezd nad Lesy a Bechovice, tam to byva po ranu sileny :-) Ikdyz ja to ze Skvorce beru prave pres ty Ricany na D1. Ale chce to byt stale jednim uchem na radiu a davat bacha na hlaseni bouracek, nulty az patnacty km na D1, to je evergreen :) -
"-- skrytý --" 28.04.05 21:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Defend Lock
Bydlím cca 8km od Říčan. Kdyžtak se někdy někde sejdem. Tuším, že jsi z Berouna. Jezdím hlavně Černokosteleckou a D1 a směr Benešov za rodinou.
Jinak se s autem taky chystám do servisu. Na konci května mi končí záruka. Potřebuji opravit vrzání šaltpáky - docela to ruší, když na kterýkoliv stupeň přidáváš a ubířáš. Pak se mi ještě občas rozkmitá při brzdění na 4.st nebo 5st. - musím to ještě otestovat, abych nebyl za blbce.
Dále a hlavně se s nimi potřebuji domluvit na tom záhadném vrzání v zimním období. Protože ta výměna napínacích kladek vůbec nepomohla. Je to sice kravina, ale mě to pěkně štve. Navíc teď to nedělá, ale na podzim to na 95% opět začne - teplota pod cca 10 stupňů.
To all: aby jste neměli všichni pocit, že si jen stěžuji, tak musím napsat, že mě cliouš nikdy nenechal nikde viset. Jenom zkrátka trpí od začátku různými mouchami a protože jich bylo a je víc, tak mě to štvě. Kvalitu prací autoservisů Renault nechci házet do jednoho koše. To co mi neopravili, tam kde jsem ho koupil, tak mi opravili u jiného dealera. Možná Vám je všechny někdy sepíšu. Jen doufám, že mě po záruce nezačnou zlobit věci jako: turbo a vše kolem elektrických obvodů a řídící jednotka. -
"-- skrytý --" 28.04.05 12:35
« Re: Re: Re: Re: Defend Lock
dlabas: Momentalne na to nemohu juknout, mam od pondelka auto v servisu, aby mi pred koncem zaruky jednak opravili znovu nefunkcni defend lock :-( a ty obcasne problemy se zamykanim auta. No to je vubec perla, jeste stesti, ze mi to pri posledni garancce objevili i na Kladne v servisu, vedi, ze si nevymyslim :-) .. ted si s tim hrajou od pondelka. Dneska jsem jim volal, jak jim to jde:-) a sdelili mi, ze se jim to zatim nedari vyvolat .. ze to pres den xkrat zamykaji odemykaji... pak me cinklo, ze mu jeste zavolam a reknu mu, ze kdyz auto stoji a jde zamknout, pak jde zamknout porad, ze se nikdy nestalo, ze by stojici si ten svuj status rozmyslelo >:D Tak mi rekli, aha, tak to my s tim zkusime delat nejake zkusebni jizdy. Hmm, ale ze jsem jim tohle musel rikat ja a ze je to za cele tri dny zkouseni nenapadlo? Ach jo, ach jo. :shock: Pritom jsem jim pri privezeni popsal kompletni popis, kdy se to stava, jakymi moznymi zpusoby se to necha uzivatelsky odstranit, postupne, kdyz jednotlive metody selhavaji (otoceni klickem do druhe polohy, reset palubaku, nastartovani motoru), v jakem modulu se to na diagnostice projevi, jako jake chovani .. proste pulku prace jsem jim usetril, skoda slov. Jo, pry behem toho vymlatili obe baterky, v obou dalkacich, tak uz tam mam pry obe nove :-) No je to proste zabava s tim Renault-servisem. Ja si stejne myslim, ze je to nejaky mischmasch v ridici jednotce, v zavislosti mozna i na ukonech ridice po dojeti .. jestli si hraje s palubakem, nehraje, jak moc :-), jestli se ukazou takove nebo makove hodnoty, zkratka neco se tam mozna blbe bufferuje a pak se pos*re nejaka I/O fronta, ktera je spolecna i pro instrukce z jinych modulu, jako je ten dekodovaci. Cert vi. Spis to vidim na soft nez na hw. Kdyz bude nejhur, tak si od nich necham vystavit nejaky doklad, ze mam nedoresenou dvakrat reklamovanou vec z doby zaruky a ze jeji pripadna oprava po skonceni bude resena v ramci garance zdarma.
Jo a perlicka, ptal jsem se, kdy se ma menit rozvodak a tyhle legracky .. tak mi tam nasli v seznamu ukonu podle kilometraze, ze je to vymena pri 120.000 km .. a cenu mi rekl od boku mezi 10-12tis. Kc :shock: Co tam vsechno meni, ze je to tak sproste drahe? :!: -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: prohozeni prednich a zadnich pneu
Lufove slova mozem len potvrdit, Megan naozaj velmi dobre brzdi. Uz som si t tiez vyskusal. :-) Taktiez jeho ovladatelnost pri brzdeni sa mi zda velmi dobra, len doteraz so nemal auto, ktore by sa dalo s tymto zrovnavat( Fatak, Felda a Brava). -
"-- skrytý --" 16.04.05 08:46
« Fofrklacek aneb šaltpáka
Když jedu na 4.st z kopce a brzdím motorem, tak mi kmitá hlavice z leva do prava a naopak >:D A dotoho všeho když řadím, tak mi v tom pěkně vrže. Včera jsem se chtěl kouknout jest-li tam mám vazelínu kolem toho kloubu ve středovým panelu a ulomil jsem si packy na tom deklíku pod šaltpákou. Včera mi šla špatně vyřadit 3-ka a když odemykám zpátečku, tak mi ten fofr klacek jde taky blbě.
Asi si to vezmu na jámu a kouknu se, jest-li tam není bordel okolo constructu, protože ty renaulťacký volové to nemají kryté.
Nemám kryt pod tunelem ani motorem. Máte ho tam někdo? -
"-- skrytý --" 15.04.05 10:09
« Defend Lock
tak uz mi zase nejde zamknout DL. Asi se tam neco hlo a ten trn nechce projit skrz .. uz mi to jednou davali do kupy. Uz mam 96tis., tak tam pred 100vkou zajedu, at mi to udelaji jeste v ramci zaruky. Jinak koukam, ze tady nic noveho, stale mrtvo :) -
"-- skrytý --" 06.04.05 14:34
« Re: Pozdrav z Anglie
Jezdi jich tu fakt hodne. Vcera jsme najeli pres 300km a potkavam je vsude. Dokonce Clio Sport 2.0, ale lidi tady jezdi hodne pohodove.
Jinak tady jezdime P-206 3dv a je tam o dost vic mista nez v cliu. Hlavne vzadu 8-s Tak se tady mejte pohodove a at Vam to poradne brzdi ;-) -
« Re: Re: Re: Re: Re: prohozeni prednich a zadnich pneu
ABS zaberie aj pri brzdeni pri 130 (ak dupnem na brzdu a aktivuje sa BAS), buhuzial som si to overil na vlastnej kozi, fakt silny zazitok. Ale aktivuje sa aj normalne - raz som brzdil a zistil, ze brzdim malo, tak som slapol az na podlahu a pri ~90km/h som citil, ze zabera ABS. Na brzdenie sa fakt stazovat nemozem. Zadok trochu znervoznie, ale nie natolko, aby uskocil. Zvykol som si na to spravanie a vyhovuje mi, ze auto aj pri brzdeni dokaze rychlo menit smer. Naproti tomu Oktavia II ma vyslovene sklamala svojou vlacnostou zadku, ktory pri prudkom brzdeni mal tendenciu skalopevne si drzat povodnu stopu. Skoro som predvadzacku pri predbiehani koli tomu rozbil - musel som dupnut na brzdu a vratit sa spat za nakladak, ale moj nacviceny reflex tu nezafungoval. Mal si vidiet predajcu, ako sa potom tvaril >:-[]
BTW na Cliu mi zadok odlietal o dost viacej, tam navrat do pruhu pri prudkom brzdeni nebol vobec jednoduchy, ale zlepsilo sa to na sirsich gumach.
[odkaz]
inzeruji i podporu pro kkk tak by to mohlo byt nadejne
radu cennych informaci cerpam na
[odkaz]
tam je hodne zkusenych praktiku, mozna poradi
[odkaz]
je spise zamerene na tdi, ale take bych to zkusil
a dej vedet vysledek. Moznost doplneni do 48kw verze by me zajimala.