Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 20.05.05 09:56
« Re: Re: Vyplaseny novy majitel - dotazy
Ja mam tu hranu stejne a zvedal jsem to v tomhle miste jak s originalnim heverem, co je ve vybave, tak s hydraulickym, proti rovne podlozce (vzdy klasicky pres silnou kozenou rukavici :-) a nikdy naznak problemu. I v servisu mi rikali, ze to davam na spravne misto, tak snad jo. Uz jsem to takhle zvedal myslim ze 9x. -
"-- skrytý --" 19.05.05 19:31
« Re: Vyplaseny novy majitel - dotazy
Zdravím
Onegear tu řeší jak zvedat Clio. Mám novou Thalii a se zvedáním úplně stejný problém. Práh auta je zakončen zespodu ostrou plechovou hranou, která pravděpodobně v místě určeném ke zvedání je zesílena malým tenkým kouskem plechu. V té kolmé hraně plechu je oválný otvor (možná pro nějaký typ heveru). Je to stejné jak u předních, tak u zadních kol. Podrobnosti jsou vidět na obr.:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Hever, který je ve výbavě Thalie, má tvarovanou hlavu s drážkou, jak je vidět z foto. Plechová kolmá hrana prahu budí dojem, že se při jakékoliv manipulaci s heverem zbortí, pokud bude o ni opřena hlava heveru při zvedání. Ale žádné jiné zesílené místo pro zvedání na Thalii není! Zvedal už někdo Thalii heverem z výbavy auta, jde to? Kdo to už zkoušel, napište sem zkušenosti.
Majitelé Clií, máte ten hever a spodek auta stejný? -
« Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon na Prime - Octavia 2.0 FSI
pokial je to jazda v nizkych otackach ale NEVYUZIVA plny moment tak to ani nepozna ze je to ine palivo, pokial sa vyuziva plny moment tak jednak klesa ucinnost aj u toho 98 oktanoveho, este viac u 95 (RJ to ma rozoznat a prisposobit sa hlavne znizenim predzapalu) ale je to uplne zbytocne trapenie motora, plny kotol na tychto motoroch ma zmysel az od bodu maximalneho momentu vyssie -
"-- skrytý --" 14.05.05 14:38
« Re: Re: Re: Re: Autosalon na Prime - Octavia 2.0 FSI
Ja bych nerad, aby se to zvrhlo v typickou debatu je lepsi diesel nebo benzin? :-) O to mi nejde, kazde ma sve plus i minus. Ja jsem to psal spis s tim, ze s respektem a obdivem smekam pred tim, za jak lacino s tim skodovackym benzinovym dvoulitrem byli schopni jezdit, na to, jaky je to objem motoru. Spis si rikam, v jakych otackach asi museli jezdit a jaky to muze mit vztah na zivotnost celeho motoroveho ustroji a to cele jeste versus pouzite palivo. Skodovka u tehle FSI spis doporucuje 98oktan, ale nezakazuji ani 95tku. Pokud by clovek jezdil na lacinejsi Natural 95, neni to uz ve spojeni s takovymi pravdepodobne nizkymi otackami pro ten motor smrtici? Ber to jako muj dotaz do diskuse, chran buh ne jako konstatovani :-) -
« Re: Re: Re: Autosalon na Prime - Octavia 2.0 FSI
tak sa pozri sem
[odkaz]
nejako im nesadla mierka, ale vidis sam ze pri 2000 ten motor ma skoro ten isty tocak ako maximalny
to ze ten 16V motor vyhuli 6000 neznamena ze v nizkych otackach netaha
pod 2000 uz odpadava ale presne to ti urobi aj dizel, neskorsie ale ovela strmsie (vypne turbo), vyhoda dizla je v turbe, v nicom inom, turbo ti tocak zdvihne ale poondi pri tom cekovo jeho priebeh ze mas jedno miesto s maximom, zatial co tento benzin (a vecsina 16V) bez turba ma priebeh tocaku plochy -
"-- skrytý --" 14.05.05 13:27
« Re: Re: Autosalon na Prime - Octavia 2.0 FSI
yyyyy: No jo, jenze Tvych 1396ccm vs. 1984, to se blizi pomeru 2:3 .. ikdyz je jasne, ze jinak se zivi Tvych 98 koniku, kteri musi cvalat rychleji, nez sice vetsi stado, ktere ale jen kluse :-) Spis me v te reportazi prekvapilo, ze ac benzinak, tak 90% max. kroutaku to ma uz pri 1700ot. .. to je mozna cesta, jak snizit spotrebu benzinaku, posunout provozni otacky niz, do oblasti naftovych motoru. Takze pokud s tim jezdili lochtackou nekde kolem 1900-2000ot., tak je mozne, ze s tim jezdili az tak lacino, ale kazdopadne me to dost prijemne prekvapilo, kloubouk dolu.
Mne se na delsich trasach, kde je zahrnuta jak dalnici jizda, okrsky, tak prujezdy mestem a vesnicemi, nedari se dostat pod 2.70 l/100km, to je pro me momentalni limit. Ikdyz pokud bych vypl svetla a vse podobne, nasadil uzsi gumy misto tech 185mm, tak bych to asi srazil jeste o 0.1-0.2, cert vi, s jinym autem nez svym jsem si takhle nehral, tak mi chybi zkusenosti a odhad. V podstate nejlevneji ustalenou jizdou to dokaze jet pri +- 52km/h na ctyrku, to se to dokaze pohybovat mezi 2.5-2.6, ale na tehle soutezich musi byt rychlostni prumer minimalne 60km/h :-) Ale urcite neni umera, cim pomaleji, tim levneji .. Kdyz mam prumer mezi 60-80km/h, tak mivam prumer spotreby vzdy lepsi, nez kdyz to placam tim dennim jezdenim pres Prahu pod 55km/h ... holt ustalena jizda rulez 8) -
« Re: Autosalon na Prime - Octavia 2.0 FSI
No nechcem ta sklamat, ale na 5.0 (4.9 neni tak daleko) som sa dostal vybehnutim skoro celej nadrze na mojom starom kombiku 1.4 16V ... boli sme dvaja, tiez to bolo v kuse a bolo to plazenie sa po rovinke dedinkami v sobotu/nedelu (prazdna cesta), nic som nevypinal, mal som topanky aj koselu, akurat som siel hodne jemne (60-90) a zabrzdil som mozno tak 5x, viac nie -
"-- skrytý --" 14.05.05 10:27
« levne tankovani v Praze za 25.90kc/1l nafty
mimochodem, zkusil jsem po delsi dobe zajet k JETu v Pocernicich, kousek vedle Cerneho Mostu a vcera v patek vecer tam meli naftu za 25.90 ... v porovnani s beznymi cenami, v porovnani s pomerne levnejsim JETem na Barrandove, resp. v Ujezde nad Lesy za 26.70 a pomalu se zdrazujicim JETem v Kralove Dvore na D5 za 26.90 to byl trochu balzam na moji penezenku. (ikdyz oproti tankovani pred tremi lety za 18.20? :'-( ) -
"-- skrytý --" 14.05.05 10:20
« Autosalon na Prime - Octavia 2.0 FSI
Dneska byl v autosalonu zajimavy test .. 12 posadek jezdilo dohromady 24hodin s dvoulitrovou FSI Octavkou .. celkovy prumer 4.9 a ta nejlepsi posadka za 4.2, to je docela slusny :shock: >:D No jo, ale jezdili jak to slo bez svetel, bez ventilace, bez radia .. to mam vsechno zaple >:D Ale je to stejne vyzva! Koukam ted do oficialnich udaju, kombinovana spotreba 7.4-7.6 a srazit to na 4.2, hm hm. Kam by az srazili spotrebu toho meho, kdyz ma tabulkove 4.2?
Ale ty metody, jak na to, to me pobavilo. Ten nejlepsi jel bos, bez bot :D, ten testovaci jezdec z Primy zase v zavodnich botech .. a pekny zaber, jak byla Octavka povesena za zadkem nakladaku >:D To mi neco, resp. nekoho pripomina >:-[] -
"-- skrytý --" 14.05.05 09:44
« zpatky na zimaky
Tak me ceka za dva tydny jeste jedna navsteva servisu. Chtel jsem, aby mi pri te minule nedavno zkontrolovali predni napravu, jestli by se tam neco nenaslo na vymenu jeste pred koncem zaruky, pri pomale jizde pri prejizdeni nerovnosti se obcas neco ozve. Zadni loziska uz mam nova, tak treba i ta predni? :-) Nebo mozna cepy? ... kazdopadne mi to nezkontrolovali proto, ze tam mam pomerne uz hlucne relativne sjete gumy, takze by se jim to pry spatne hledalo, co tam pripadne dela problem. 8-s Nechce se mi kvuli tomu narychlo kupovat nove letnaky, kdyz koupi planuju o nejake ty tydny, mozna mesice pozdeji, tak mi nezbyde pristi vykend prezout zpatky na zimaky a jet tam se slusnyma zimakama, to jim pry vadit nebude. :-) No, kdyz mi tam neco vymeni, tak to za to dvoji cviceni s gumama navic snad bude stat za to. Aspon se zkusim priblizit casum v pitlane ve F1. >:D -
"-- skrytý --" 13.05.05 17:44
« Re: Poslední záruční oprava
Promazali šaltpáku a je to lepší. Řemen zkontrolovali, ale závada se bohužel neprojevila. Takže to budu muset na 95% řešit v zimě. 8-s
Jinak mi nějaká svině včera ukradla zadní SPZ. Prý se to teď stává. Jenže musím na policajty, leasingovku a pojišťovnu. Kvůli nějakýmu blbovi budu lítat po úřadech >:-[]