Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Clio 1.2 16V
1.2 je sprevodovane trochu inak ako 1.4 (70km/h pri 2000 otackach, 90km/h pri 2600). Asi budes mat pocit, ze potrebujes sestku :-) Obmedzovac na 1.4 je v 6700 a je to dost zavcasu - jednak je motor este relativne tichy a ma este dost sily. Na 1 sa mi casto stane, ze nestihnem preradit vyssie a uz som v obmedzovaci. BTW 1.4 ide v pohode od asi 1500 (na stvorku) a od 1800 na patku, ale ked som si zvykol drzat motor tak, ze neklesa pod 2500 ot., uz mi pripada trapenie jazdit v nizsich otackach. A spotreba sa nezmenila, takze jazdenie v nizkych otackach asi nie je o nic uspornejsie. -
« Re: Clio 1.2 16V
Jezdit bych chtel "sportovneji", ale ted to moc nejde, jednak mrzne a ja nemam zimni pneu. Jak jsem jiz drive napsal, motor tahne super uz od 2000 a podle chodu se nezda, ze by nejak trpel. Co se mi jeste moc nelibi je sprevodovani do sily. Na 5. prevodovy stupen pri 80 km/h motor toci cca 2500 ot/min. V kolika otackach ti vypina omezovac? -
« Re: Clio 1.2 16V
Jazdi tak, ako budes jazdit potom. Ja jazdim v meste v rozmedzi 2-3tis. otacok, mimo mesta, ked potrebujem predbiehat tomu slapnem a vytocim ho az po obmedzovac, ked to treba. V zabehu som ale nejazdil nad 4000 prvych 1000km, potom som ho podrzal aj do vyssich otacok, prvykrat po obmedzovac pri 1500km, ale vzdy az poriadne teply. Mozno som ho trosku zmrsil tym, ze tahal super uz od 2000 a tak som jazdil vo velmi nizkych otackach. BTW nikdy ho nepodtacaj a nemas co zkazit. -
« Re: Clio 1.2 16V
PP jsem prepnul na km, protoze bych to asi nezajel :-). Chtel bych se vas zeptat jak jste zajizdeli? V knizce je doporuceno jezdit do 3000 ot., prodejce doporucil jezdit mezi 3500-4500 ot/min. Ten motor jede od 2000 ot. a vubec me to nenuti tocit. Sice obcas tomu slapnu, ale prijde mi nesmyslne abych jezdil stale mezi 3500-4500. Mam to vytacet porad nebo staci jenom obcas? -
« Re: Clio 1.2 16V
No ono to urcite trochu sadne uz pocas prvej nadrze a kedze ja nemam PP, pocitam od tankovania po tankovanie. Minimalnu spotrebu som spravil 5.44, v lete ked som jazdil 130 dialnice, 100 po okreskach a 70 v meste. Urcite by sa dalo aj za menej, ale ja na to nemam nervy. Pri mojich beznych jazdach s priemerkami okolo 100km/h si zoberie 5.9-6.3 (teraz v zime 6.8 a viacej) a to je podla mna slusne. BTW oproti 1.4 8V je uspornejsi min. o pol litra. S 1.2 to nebude ine :-) -
« Re: Clio 1.2 16V
Tak to ti bralo malo. Ja z toho mam soky, kdyz vidim na PC okamzitou spotrebu. Prumer bych zatim videl tak na 7L, ale mam zatim najeto cca 100 km a navic se teplota pohybuje nekde kolem 0°C.Utesuju se tim, ze motor by mel patrit k nejuspornejsim ve sve tride. Znamej s Cliem a 1.2 8V jezdi za 5L. -
« Re: Clio 1.2 16V
Ja mam 1.4 16V a zo zaciatku bralo 6.25l, potom to stupalo az ku 6.8 ako som tomu stale viacej dupal na krk. Po cca. 15tis. sa spotreba umudrila a klesla na 6l. Ale mozno to bolo aj teplotami, lebo teraz mam zase 6.7. BTW v rodine mame 4 Renaulty, starucka R21 uz nie je, co byvala, ale stale jazdi a ostatne su bez problemov. Clio malo za cely rok iba drobnosti a dufam, ze to takto vydrzi aj nadalej. -
« Clio 1.2 16V
Tak jsem se vcera stal stastnym majitelem tohoto vozu v provedeni Dinamque 3d. Motor tahne jiz od nejakych 1800 ot./min.. Jizdni vlastnosti OK, brzdy jedovate. Co mne zklamalo je multifunkcni display palubniho počítače, který slouží pro zobrazení celkovych kilometru, denniho pocitadla a udaju o spotrebe. Tzn. pokud se divate na spotrebu nevidite km. Dalsí trosku neprijemnou veci je, ze pokud motor bezi na volnobehm PC neukazuje spotrebu l/hod., ono to neukazuje nic. Jinak spokojenost. Mam ho zatim jeden den, tak uvidime. -
« Kolisanie otacok motora 1.2 16V
Pred casom som sa zmienil, ze som kupil manzelke Clio 1,2 16V. Teraz ma najazdene cca 5000 km a stazovala sa mi ze jej kolisu otacky motora na volnobeh, niekedy dokonca klesnu tak ze motor zhasne. Pri jazde je vsetko OK a motor taha uplne super. Mate s tym niekto nejake skusenosti? -
« Re: Ako na skrabance na narazniku?
Pozeral som si ponuku zimnych pneu a ak nechces nieco extra (drahe), odporucam Matadory MP58. Je v nich silika a vyzeraju celkom pouzitelne. Inac aj do OR60 od barumu uz davaju od tejto sezony siliku. Ak chces nieco drahe tak sa pozri po Conti - tusim 780-tky. -
« Re: Ako na skrabance na narazniku?
Diky za radu. Auto som umyl a navoskoval a zistil som, ze predny naraznik bol iba spinavy, taskze ten je OK. A zadny po umyti tej omietky je tiez v pohode, ked niekoho obieham, ani si to nevsimne :-) BTW idem kupovat zimne gumy, neviete nieco poradit? -
« Re: Ako na skrabance na narazniku?
Asi ti moc nepomozem. Totiz myslim, ze taku strukturu aku ma ta cierna cast uz asi nespravis, ale mozes skusit jedno. Rozstrapkane casti opatrne so ziletkou(alebo takym ziletkovym rezacom) odrezat a trochu zahladit. Na plastove diely dostat rozne pripravky (napr. Black chrome, firmu ti takto nepoviem, ale su to pripravky na osetrovanie plastvych casti. tento ma aj cierne pigmenty). Takymto pripravkom mozes skusit natriet celu cast naraznika. Jednak trocha stmavne (co mozno zakryje tie skrabance) a malo by to aj vycistit to poskriabane miesto od zbytkov farby alebo omietky :)
-
« Ako na skrabance na narazniku?
Dnes rano som mal spatny den - este pri garazi som sa vyhybal susedovi, ktory vchadzal do garaze tak nestastne, ze som si oskrel naraznik o stenu. Kedze to bola drsna omietka, zostal na tom mieste trochu rozstrapkany, nastastie to bolo na nenalakovanej casti narazniku. Potom som stal na krizovatke na cervenu hore kopcom a ujo predo mnou sa nedokazal rozbehnut inak, ako ze sa odrazil od mojho predneho narazniku. Takze dnes rano som poskriabal obidva narazniky (nastastie iba nenalakovane casti).
Neviete niekto, ako sa daju taketo skrabance opravit? -
« Re: to element, este k tomu zosiku.
S tym umiestnenim a uchytenim mas asi pravdu, tie svine odmontuju a ukradnu cokolvek. Asi ho nakoniec iba polozim pod to sedadlo, pripadne ho dam na suche zipsy, aby mi to tam nelietalo. Teda aspon dufam ze sa to tam vmesti, podla toho ako som to vymeriaval by malo, ale dost tesne. Ten Zosik beriem nakoniec z jednej firmy zo Zlatych Moraviec a stoji 18590 Sk. Snad ho uz konecne budem dnes mat. V rakusku chcu za neho 8000ATS, v cechach ho predavali za necelych 18000 Kc tusim na autohifi.cz ho tappaja vie zohnat s 10% zlavou, cize ak by sa na to podarilo vybavit DPH naspat a prepasovat to tak by to snad vyslo lacnejsie, ale na to som nemal nervy, bolo by to moc zlozite. Inak to dvojite dno na kufri moze byt super, ale ma to nevyhodu, ze musis tahat raz tak dlhe napajacie kable a to som ratal ze by som musel tahat na tu dlzku nieco okolo 20 mm2 co neviem kade by som tam dostal taku hadicu :)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!