Renault Clio (II)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.11.01  13:36

    « Re: Skusenosti

    Netvrdim ze v Kestleri su babraci, ale stve ma ze ma zjavne tahaju za nos. Nesnazia sa mi vysvetlit co robia a kedy to bude, ale mam dojem ze vsetko sa snaziat tajit a tvaria sa ze opravuju kozmicku lod. Keby mi otvorene povedali ze maju vela zakaziek a na moje auto maju cas o dva dni, tak by som siel do ineho servisu, pripadne by som pockal, ale nebol by som zbytocne vytoceny. Kazdopadne neguju vsetky vydavky Renaultu na reklamu a na mieste importera by som ich nakopal do ... a vyhlasil konkurz na noveho partnera. Na mesto ako Bratislava su dve firmy ktore robia Renault zalostne malo a preto sa tak aj spravaju.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.11.01  12:24

    « Re: Skusenosti

    Skus ten v Petrzalke. Sice su to tiez fuseri (casto spravia pracu, ze som maximalne spokojny a hned nato nieco urobia uplne nahovno, pripadne neurobia vobec), ale auto bolo urobene vzdy vtedy, ked slubili. Naposledy mi ale odmietli rozmontovat palubovku, lebo som tam mal instalaciu audia, ktoru nerobili oni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.11.01  12:19

    « Re: Skusenosti

    Hmm, aj som bol s klepucim vyduchom kurenia pred spolujazdcom v servise v TT car Trnava a musim povedat ze je to banda neschopna. Po 200km to zacalo klepat znovu a navyse ked som to potom pozeral ze co s tym spravili, objavil som ze je ten vyduch poskriabany od srobovaku ako ho vyberali(alebo sa pokusali vybrat)...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.11.01  12:13

    « Re: Skusenosti

    Do Kestleru na Krajinskej ulici (cestou na Dolne Hony v Bratislave). Kestler ma vsak aj servis v Petrzalke ale tam som este nebol.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.11.01  12:12

    « Re: Problémek

    K tomu vrzganiu plastov: Podla mna pri cliou je cela ta palubovka vyriesena dost pochybne. Jednoducho na nej v Renaulte usetrili, alo aj na vela inych veciach. Dva tvrde plasty oprete o seba jednoduch vzdy budu vrzgat. Co sa tyka inych automobiliek, myslim ze tu spominana fabia je na tom co sa tyka spracovania o dost lepsie. Ale na druhu stranu ju zasa dostanes so skodovackym 30 rokov starym motorom. Vzdy je to nieco na nieco. Inak s nieco spravit s tym vrzganim palubovky nebude nic komplikovane, treba odmontovat ten horny diel(ide to celom lahko) a cely obvod kde sa dotyka tej druhej casti niecim oblepit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.11.01  12:09

    « Re: Skusenosti

    Do ktoreho servisu chodis? To aby som vedel, ktoremu sa mam vyhnut.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.11.01  11:43

    « Skusenosti

    Sorry pani (prip. damy) ze tu stale kazim idylku a nadsenie majitelov Clia (fakt to jazdi dobre) ale opat ma postihli problemy a navstivil som znackovy servis. Citim potrebu to sem napisat, verim ze sa tym trochu ukludnim. Pisal som pred casom ze mi kolisu otacky motora na 1,2 16V a ono zacala blikat kontrolka spalin a motor zacal ist na tri valce (ako traktor). Hned som sa vybral do servisu a povedal o co ide. Odpoved: jasne dame na test a opravime, povedali rano. Vecer som tam volal ci si mozem prist pre auto a odpoved: pane, to Vam ide iba na tri valce, to musime dat na tester!!! ako u blbych, povedali mi po dni v servise to co som im povedal ja ked som to doviezol. Na druhy den som isiel do servisu osobne, kedze som mal cestu okolo a videl som ze auto parkuje na parkovisku pred servisom. Vravim si fajn uz je hotove. Ale kdeze... pane nemali sme taky dlhy kluc na sviecky ale uz ho priviezli a pracujeme na tom co nam sily stacia. Opytal som sa ci to robia na parkovisku a so zavretou kapotou, ale to som videl ze uz otravujem viac ako im je to prijemne. Ze vraj prisla nejaka servisna nota od renaultu a ze tusia co s tym aj ked tester neukazal ziadnu poruchu... Musi to byt super tester. Uvidim co dalej, dufam ze mi najblizsie oznamia objav ze mi blika kontrolka spalin... Sorry ale pisanie ma ukludnuje. Cest praci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.11.01  11:25

    « Re: Problémek

    Tak jsem vcelku rád, že v tom nejsem sám.
    Na huštění pneumatik jsem se ještě nedostal. Zkusím se podívat do manuálu, třeba tam něco najdu.
    Mám celkem málo času a postupně začínám přicházet na různé finesy: "programování" zamykání zevnitř, 2 režimy stahování oken. Zatím jsem ani nepřišel na to, kde je schovaná hydraulika pro ABS, ani jsem nenašel, kde je elektromotor posilovače.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.11.01  10:12

    « Re: Problémek

    Na vrzganie plastov pomoze, ked auto cele rozoberies a poskladas znovu, ale poriadne, pripadne kriticke miesta nejako vypodlozis napriklad molitanom. Mne vrzga nieco vpravo pred spolujazdcom, co zatial neviem identifikovat a na vodicovej strane vyduch ventilacie. Ani sa nedivim, ked mam najazdene 35tis km po nasich tankodromoch. Na jar, ked bude teplo sa na to pozriem. Inak v zaruke som reklamoval vrzganie interieru a nieco s tym spravili, ze to vydrzalo az do dovolenky do juhoslavie. Tamojsie cesty su ako nase polne a som rad, ze sa auticko nerozpadlo uplne, chudatko moje malicke :-) BTW v nemecku na dialnici sa clovek az prakvapi, ake je to auto tiche.

    Este mam jeden dotaz - na aky tlak sa maju hustit pneumatiky? Nikde som to nenasiel, pocitove to najlepsie drzalo pri 2.4 atm. vpredu a 2.2 vzadu, ale auto je vtedy dost tvrde. Pri 2.1 atm. vsade sa sprava zase prilis gumovo, ale je velmi kofortne. Kolko doporucuje vyrobca?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.11.01  07:35

    « Re: Problémek

    Tak to zatím vypadá, že molitan pod nádrží odvádí dobrou práci. Co se týká povrzávání palubní desky, pokud jedu po něčem, co jen vzdáleně připomíná silnici (u nás 90% silnic) tak se tomu ani moc nedivím. Holt zápaďáci si na svejch nezhuntovanejch cestách mohou vychutnávat šepot květin. U nás na okrese naposledy opravovali silnice komouši, chtěl bych jim tímto poděkovat :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.11.01  23:14

    « Re: Problémek

    :-) jo chce to trochu pozornosti pri vyrobe...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 19.11.01  22:45

    « Re: Problémek

    ace jojo, ten wankel, ale ta cena! :-( myslim ze mazda rx8 nestoji vela len kvoli tomu, ze je to imidzove auto
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.11.01  21:44

    « Re: Problémek

    Když to není Fabie tak i malej motor umi zajimave jezdit. Nicméně škoda, že to těchto aut nedavají wankelův rotační motor, ale jenom Ottův s vratným ventilem. Ten wankel ma třeba 2x600ccm což je oblíbená alternativa a maximálka je někde na 240 :). To by bylo jízda :-) taková mrštná ještěrka do města :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.11.01  21:41

    « Re: Problémek

    Vrzani plastu je bezne(mne nastesti nevrzou) ui u jinych vyrobcu, staci si precist tema Fabie a pro uklidnenou, vrzani se nevyhne ani takovy vyrobce jako Mercedes-Benz! Je to zkratka kus od kusu! Ale snad se s tim da neco delat!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.11.01  21:36

    « Re: Problémek

    To nadšení bylo předčasné... Problém se mi projevil v menší míře znovu. Tak jsem zajl za švagrem, který se živí jako automechanik a je schopný mi objetovat nějaký ten čas navíc. Dopadlo to tak, že jsme nádrž povolili a nacpali mezi ni a karosérii pruh molitanu a opět přitáhli. Teď už vypadá, že to bude v pořádku. Snad. Nicméně mi při určitých teplotách na různých místech vrže palubní deska. Po zahřítí interiéru je to OK. Je to moje první nové auto, ale domnívám se, že u jiných výrobců jsou nevrzající plasty samozřejmostí. Trápí mne to. Namontuju rádio a nebudu si toho všímat :-)). Tohle všechno zatím nemění nic na faktu, že se stále domnívám, že jsem za své prachy dostal technicky vyspělý výrobek. Jinak mám najeto cca 350 km a motor značně ožil. Je to neuvěřitelné co dokáže moderní technika udělat s obsahem 1149 ccm za divy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.11.01  13:43

    « Re: Problémek

    Je to smutne, ze tie auta trpia takymito drobnymi blbostami. A vraj Clio je prve auto s novou normou kvality :-(. Ja som za rok nemal nic vazne, iba same taketo blbosti ako ty teraz...
    Tu spotrebu ti mozem zavidiet, ja som urobil rekord 5.44l pri miernom prekracovani predpisov, pomalsie to uz proste nejde :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.11.01  12:25

    « Problémek

    Tak jsem dneska byl v servisu. V zadní části vozu něco drnčelo. Mysle jsem, že je to plast v třetích dveřích. Dal jsem auto do servisu a chvilku čekal. A jak už to v takvých případech bývá, přišel servisman, že nic neslyší. Tak jsem se s ním projel a naštěstí už cosi slyšet bylo. Nakonec stačilo dotáhnout palivovou nádrž. Cestou ze servisu (cca 20 km) svižnou jízdou v krajině, která je poměrně členitá (Drahanská vrchovina) jsem dosáhl průměrné spotřeby 4.7l/100, přičemž jsem jel zcela normálně a to včetně předjíždění. Už s tím asi začínám umět jezdit :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.11.01  13:22

    « Re: Clio 1.2 16V

    nejlepší je FABIE TDI s čiptunningem - ťahá ako blázon od 400 otáčok na petke!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.11.01  13:14

    « Re: Clio 1.2 16V

    Na to som pozabudol. Blok bude asi z povodnej 1.2, ktora bola celkom dobra. Mal som s nou testovaciu jazdu a prekvapila najma tichostou a ochotou ist za plynom. A pritom sa s nimi da jazdit bez problemov za 5l.
    Tiez som casto prekvapeny z toho, ze Renault nepouziva najnovsie vydobytky techniky a pritom stale drzi krok s tymi, co ich pouzivaju.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.11.01  12:54

    « Re: Clio 1.2 16V

    Vzhledem k tomu, že na dálnici moc častu nevjíždím tak by mi to mohlo stačit. Jinak pro zajímavost: 90% kroutičáku má v rozsahu 1750-5750 ot/min. a to bez nutnosti použití proměnného časování ventilů nebo proměné délky sacího potrubí. Podle vrtání a zdvihu bych řekl, že je použitý blok ze staršího motoru 1.2 8V a jiná je jenom hlava. Motor by měl mít jiný charakter než tvá 1.4, protože má větší zvih než vrtání (69x76) kdezto 1.4 je podctvercova. Jinak prodejce říkal, že se vytáčí velice snadno. Už se těším až ho proklepnu nadoraz :-).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…