Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Tuningove Clio
Vcera som mal to stastie, ze som okukoval Clio s peknymi kolami, znizene a rozsirene, ked k nemu prisiel majitel. Chvilu sme pokecali a potom ma odviezol. Clio bolo znizene o 40mm iba pruzinami, tlmice ostali povodne, rozsirene podlozkami o 40mm a postavene na 195/50R15. Podvozok bol vyrazne tvrdsi, nie vsak na navstevu ortopeda. Na ceste sedelo dost dobre a Bratislavske cesty mu nerobili vyrazne problemy. Najvacsim prinosom bolo ostre chovanie auta, takze okamzite reagovalo na kazdy pohyb volantu. Nanestastie majitel jazdil dost dietne, takze skutocne chovanie auta na hranici som nemal moznost overit. Kazdopadne to bol dost velky prinos k jazdnym vlastostiam. Druhou otazkou ale zostava zivotnost podvozku pri takjeto uprave a nasej kvalite ciest. BTW keby ste vedeli o niekom, kto ma kompletny kit (tlmice+pruziny), dajte vediet, rad by som to vyskusal :-) -
« Re: Skusenosti
No to sa mi v Petrzke praveze pacilo - bol som objednany, ale zavolali mi, ze mechanik ma dovolenku a maju toho vela, ze mi nedokazu garantovat, kedy bude auto hotove. Dali mi na vyber nechat ho tam a cakat alebo sa preobjednat na iny termin. Solidny pristup... BTW ked je autro hotove skorej, ako v termine, na ktory sme sa dohodli, zavolaju ze si uz mozes prist po auto. Ale s tym, ze opravuju kozmicku lod, ktora nemoze mat uz z principu ziadne poruchy, s tym suhlasim :-) -
« Re: Skusenosti
Přidám zkušenost z úplně druhého konce. Všiml jsem si, že se mi motor zahřívá mnohem dřív než u původního auta (P205). U Peugeota jsem musel najet v zimním období víc jak 5 km než začal topit a než klesly otáčky. U Clia stačí 1.5 km do mírného kopce a pokud mohu podle teploměru usuzovat, je zahřáté. -
« Re: Skusenosti
Netvrdim ze v Kestleri su babraci, ale stve ma ze ma zjavne tahaju za nos. Nesnazia sa mi vysvetlit co robia a kedy to bude, ale mam dojem ze vsetko sa snaziat tajit a tvaria sa ze opravuju kozmicku lod. Keby mi otvorene povedali ze maju vela zakaziek a na moje auto maju cas o dva dni, tak by som siel do ineho servisu, pripadne by som pockal, ale nebol by som zbytocne vytoceny. Kazdopadne neguju vsetky vydavky Renaultu na reklamu a na mieste importera by som ich nakopal do ... a vyhlasil konkurz na noveho partnera. Na mesto ako Bratislava su dve firmy ktore robia Renault zalostne malo a preto sa tak aj spravaju. -
« Re: Skusenosti
Skus ten v Petrzalke. Sice su to tiez fuseri (casto spravia pracu, ze som maximalne spokojny a hned nato nieco urobia uplne nahovno, pripadne neurobia vobec), ale auto bolo urobene vzdy vtedy, ked slubili. Naposledy mi ale odmietli rozmontovat palubovku, lebo som tam mal instalaciu audia, ktoru nerobili oni. -
« Re: Skusenosti
Hmm, aj som bol s klepucim vyduchom kurenia pred spolujazdcom v servise v TT car Trnava a musim povedat ze je to banda neschopna. Po 200km to zacalo klepat znovu a navyse ked som to potom pozeral ze co s tym spravili, objavil som ze je ten vyduch poskriabany od srobovaku ako ho vyberali(alebo sa pokusali vybrat)... -
« Re: Problémek
K tomu vrzganiu plastov: Podla mna pri cliou je cela ta palubovka vyriesena dost pochybne. Jednoducho na nej v Renaulte usetrili, alo aj na vela inych veciach. Dva tvrde plasty oprete o seba jednoduch vzdy budu vrzgat. Co sa tyka inych automobiliek, myslim ze tu spominana fabia je na tom co sa tyka spracovania o dost lepsie. Ale na druhu stranu ju zasa dostanes so skodovackym 30 rokov starym motorom. Vzdy je to nieco na nieco. Inak s nieco spravit s tym vrzganim palubovky nebude nic komplikovane, treba odmontovat ten horny diel(ide to celom lahko) a cely obvod kde sa dotyka tej druhej casti niecim oblepit. -
« Skusenosti
Sorry pani (prip. damy) ze tu stale kazim idylku a nadsenie majitelov Clia (fakt to jazdi dobre) ale opat ma postihli problemy a navstivil som znackovy servis. Citim potrebu to sem napisat, verim ze sa tym trochu ukludnim. Pisal som pred casom ze mi kolisu otacky motora na 1,2 16V a ono zacala blikat kontrolka spalin a motor zacal ist na tri valce (ako traktor). Hned som sa vybral do servisu a povedal o co ide. Odpoved: jasne dame na test a opravime, povedali rano. Vecer som tam volal ci si mozem prist pre auto a odpoved: pane, to Vam ide iba na tri valce, to musime dat na tester!!! ako u blbych, povedali mi po dni v servise to co som im povedal ja ked som to doviezol. Na druhy den som isiel do servisu osobne, kedze som mal cestu okolo a videl som ze auto parkuje na parkovisku pred servisom. Vravim si fajn uz je hotove. Ale kdeze... pane nemali sme taky dlhy kluc na sviecky ale uz ho priviezli a pracujeme na tom co nam sily stacia. Opytal som sa ci to robia na parkovisku a so zavretou kapotou, ale to som videl ze uz otravujem viac ako im je to prijemne. Ze vraj prisla nejaka servisna nota od renaultu a ze tusia co s tym aj ked tester neukazal ziadnu poruchu... Musi to byt super tester. Uvidim co dalej, dufam ze mi najblizsie oznamia objav ze mi blika kontrolka spalin... Sorry ale pisanie ma ukludnuje. Cest praci. -
« Re: Problémek
Tak jsem vcelku rád, že v tom nejsem sám.
Na huštění pneumatik jsem se ještě nedostal. Zkusím se podívat do manuálu, třeba tam něco najdu.
Mám celkem málo času a postupně začínám přicházet na různé finesy: "programování" zamykání zevnitř, 2 režimy stahování oken. Zatím jsem ani nepřišel na to, kde je schovaná hydraulika pro ABS, ani jsem nenašel, kde je elektromotor posilovače. -
« Re: Problémek
Na vrzganie plastov pomoze, ked auto cele rozoberies a poskladas znovu, ale poriadne, pripadne kriticke miesta nejako vypodlozis napriklad molitanom. Mne vrzga nieco vpravo pred spolujazdcom, co zatial neviem identifikovat a na vodicovej strane vyduch ventilacie. Ani sa nedivim, ked mam najazdene 35tis km po nasich tankodromoch. Na jar, ked bude teplo sa na to pozriem. Inak v zaruke som reklamoval vrzganie interieru a nieco s tym spravili, ze to vydrzalo az do dovolenky do juhoslavie. Tamojsie cesty su ako nase polne a som rad, ze sa auticko nerozpadlo uplne, chudatko moje malicke :-) BTW v nemecku na dialnici sa clovek az prakvapi, ake je to auto tiche.
Este mam jeden dotaz - na aky tlak sa maju hustit pneumatiky? Nikde som to nenasiel, pocitove to najlepsie drzalo pri 2.4 atm. vpredu a 2.2 vzadu, ale auto je vtedy dost tvrde. Pri 2.1 atm. vsade sa sprava zase prilis gumovo, ale je velmi kofortne. Kolko doporucuje vyrobca? -
« Re: Problémek
Tak to zatím vypadá, že molitan pod nádrží odvádí dobrou práci. Co se týká povrzávání palubní desky, pokud jedu po něčem, co jen vzdáleně připomíná silnici (u nás 90% silnic) tak se tomu ani moc nedivím. Holt zápaďáci si na svejch nezhuntovanejch cestách mohou vychutnávat šepot květin. U nás na okrese naposledy opravovali silnice komouši, chtěl bych jim tímto poděkovat :-).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!