Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
No budem kupovat 15" asi urcite, uz sa tesim ked tam dam 195/45 (ak ich zozeniem za prijatelnu cenu), urcite to vylepsi spravanie sa auta. A ak aj nie, uz by som asi CECky nechcel. BTW CZK nie su pre mna problem, nemusim ich menit, mame nejakych par doma :-) -
« Re: Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
luf> Tak mě napadlo, čistě teoreticky, Ty budeš po ojetí CEC kupovat 15"? Pokud ne, tak kámoš Péťa s Cliem prodává ty jeho původní, nejeté, z nového auta sundané CEC za 5.000Kč všechny 4. Jen, abys věděl. Nechci, aby to vypadalo, že Ti je podsouvám nebo snad, nedej bože, vnucuju ;o) -
« Re: Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
luf> Don´t worry, be happy. Já jsem úplně normální chalan a nemám ten nejmenší důvod Ti cokoliv pomlouvat. Však až se potkáme, pochopíš. Můj problém je v tom, že bojuju s větrnými mlýny v podobě lidské blbosti a už mě to nebaví. Už jsem vlastně i rezignoval. Asi stárnu ;o) -
« Re: Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
A ak prides nahodou do Blavy, skus pizzeriu LaMamma. Najdes ju za Istropolisom, ta je tiez famozna. BTW pizzu milujem, nejako sa na tom stretnuti dohodneme (aj ked riskujem, ze mi moje milovane Clio ohovoris a urobis z neho najvacsiu plecku na svete; proti tvojej nadupanej Fabii aj je) :-) -
« Re: Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
Bohuzial zrychlenie ako ty nemam :-( ale tieto cisla su fakt realne namerane. V nejakom teste tomuto Cliu namerali 14.1s (80-130), takze 16(80-120) je podla mna privela. Nebude to tym, ze ma siroke gumy - ich valivym odporom a vacsou pakou na ktoru musi sila posobit? Alebo ho spatne zabehaval? BTW mne servisak tvrdil, ked sa zviezol, ze ho mam vyborne zabehnute a dobre taha. Volakedy sa dufam stretneme a potom to mozeme zmerat spolu, aby si veril :-) -
« Re: Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
luf> Ne, to bylo vážně. Z 80-120 má Péťa (kámoš s Cliem) 10,2s(IV) a 16s(V). Já mám 7,5s(IV) a 9,3(V). 80-130 bude samosřejmě ještě horší čas. Je na Tobě, zda mě chceš přesvědčit o tom, že máš stejně pružné auto, jako já ;o) -
« Re: pedál
Díky že ses podíval. Je to holt známka toho, že mám auto nové a že je moc pozoruju. Za pár měsícu mne už snad nic nerozhodí :-). Jo, včera jsem podpořil slovenskou ekonomiku - nechal jsem si přezout všechny 4 pneu na zimní Matador MP56. Zatím se jeví dobře, jsou tiché a vypadají, že budou mít i dobré záběrové vlastnosti na sněhu. Oproti německejm Barumkám, které jsem chtěl napřed kupovat, jsem ušetřil 1500,-. -
« Pruzne zrychlenie - pridavok ku Zlenivelo?
Cestou do prace som dnes zmeral pruzne zrychlenie auta z 80 na 130 km/h podla tachometra. Take iste meranie som vykonal aj pred dvoma tyzdnami, ked som jazdil dost pokojnym stylom, najma po meste (BTW priemerna spotreba 6.8l, to nie je zle). Od zosliapnutia pedalu az po dosiahnutie rychlosti 130 ulynulo vtedy 15.5 sekundy. Odvtedy som ale musel pritvrdit a jazdil som ostrejsie. A dnes bol vysledok merania pruzneho zrychlenia 12.3 sekundy.
Auto bolo obsadene tou istou posadkou - 2 ludia, v nadrzi bolo dnes o cca. 10l menej, teplota bola priblizne rovnaka ale dnes bola vysoka vlhkost vzduchu. Tak co si myslite o samouceni sa motormanagementu teraz? -
« Re: pedál
Pedale mam takisto aj ja - spojkovy je trochu vyssie ako brzdovy a zacina zaberat az ked je stlaceny priblizne na uroven brzdoveho. Asi to tak ma byt, mne je to jedno, hlavne aby to fungovalo. Mam pocit, ze spojka je k mojmu motoru dost poddimenzovana, ked auto trochu pretiahnem nejakymi zakrutami, kde treba vela radit pod plynom, citim, ze spojka dostava poriadne zabrat. Snad aspon 100tis vydrzi.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!