Renault Clio (II)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  18:31

    « Re: to mracek

    Na 1,6 16V a kolik da, tech 9PSu nebo vic?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  18:13

    « to mracek

    15-17.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  17:54

    « Re: to luf

    ATX-na kolik prijde ten chip? luf- a to turbo(pro zajimavost)?
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  17:41

    « to luf

    Ta 1.6 by bola fakt super, ale kedze konecne slovo ma financmajster, cize foter, tak budem rad ak ho ukecam na tu 1.4ku. A potom po upravach o ktorych pise ATK by to bolo vcelku cool vozitko..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  14:21

    « to luf

    1. Parametry jsou skutečně impozantní :-) +9PS a 10Nm. Každopádně s dobře voleným vzduchovým kitem si myslím, že by se dalo dostat na cca +15-17PS a 15-20Nm. Křivku nemám, ale víceméně bude kopírovat tu starou, jen ve vršku půjde malinko dál.
    2. 100% by to šlo, kliku z 1,6, možná vačky a řídící jednotku. All others je stejné!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  14:00

    « Re: to luf

    ATX - o tom chipe chcem viacej info!!! Ale zrejme to bude viacmenej zbytocne na tak maly objem atmosfericky plneny davat chip. Ake su teda parametre po chipe, pripadne ak mas aj krivku priebehu tocaku... lufik@hotmail.com

    Takze myslis, ze by som z mojho motoru mohol urobit 1.6ku? Iba tym, ze by som vymenil klukovku a chip?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  13:23

    « to luf

    1. Na 1.4 16V existuje chip taky! Už jsem našel dodavatele.
    2. Jinak 1.4 16V a 1.6 16V je ten stejný motor, s tím že 1.6 má o 10,5mm delší zdvih, čili jinou kliku. Jinak řečeno, to co půjde na 1.6 16V půjde logicky na 1.4 16V, včetně turba!
    3. Prakticky řečeno, 1.6 bude mít více Nm a trochu více PS, s tím, že celá charakteristika vlivem delšího zdvihu bude posazená trochu do nižších otáček.
    4. Já bych radši ten 1.6 16V, víc vydrží, půjde líp od spodu a spotřeba bude ve stejném autě skoro stejná.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  12:14

    « Re: 1.4 alebo 1.6 ??

    Jednou jsem jel s Cliem 1.6 a kdybych nebyl na diesely, přišlo by mi jako docela dobrá "raketa"!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  11:52

    « Re: 1.4 alebo 1.6 ??

    1.6 ma v tej cene tusim aj klimu a 15' kolesa. Neviem presne co vsetko, ale cenovy rozdiel je minimalny. Myslim, ze ak by si rovnako vybavil 1.4 , dostal by si sa s cenou este vyssie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  11:43

    « Re: 1.4 alebo 1.6 ??

    No - neviem ako v CZ, ale na Slovensku je rozdiel medzi cenou 1.4 a 1.6 16V vo verzii Dynamique 40.000,- Sk, co by malo byt nejakych 30.000 CZ.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  10:42

    « Re: 1.4 alebo 1.6 ??

    yyyy - cela potencialna a kineticka energia sa premiena na teplo vzduchu stlaceneho vo vlaci. Ale je otazne, kolko z nej sa skutocne odovzda motoru, ten teply vzduch sa vytlaci cez vyfukovy ventil a v dalsom cykle sa nasaje opat studeny. Je mozne, ze od urcitej teploty vzduchu je motor ochladzovany. Ja v tom, co popisuje skv, nevidim nijaky problem.

    lud - ja by som nevahal, cenovy rozdiel nie je nejaky vyrazny a nejde ani tak o rozdiel vykonu ako skorej tocaku, ktory ma ten 1.6 rovnomernejsie rozlozeny a vyssi. Spotreba bude zanedbatelne rozdielna. Ad tuning - na 1.4 16V neexistuje chip, otvoreny filter (induction kit) je nejaky divny a celkovo tuning tohto motoru je asi dost obtiazny. Naproti tomu na 1.6 16V existuje chip (+12PS), existuje otvoreny filter (+10PS? ako deklaruje vyrobca), pripadne turbo kit (208PS, 310Nm).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  09:20

    « Re: Vetrak chladice

    Ručicka je vodorovně, motor se po sjezdu kopce během 2 km zahřeje. Myslím, že to bude OK. Hadice za termostatem byla studená. Teplá byla akorát ta spodní.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  08:46

    « Vetrak chladice

    Jeste jsem si vzpomnel - s tou polohou rucicky (podle mechosu v servisu by se mela drzet vodorovne) to asi bude pravda. V lete jsem popojizdel s vypnutou klimatizaci v kolone a najednou se zapnul vetrak coz bylo dost dobre slyset i citit ve volantu. Rucicka byla neco malo vic nez o jeden dilek nad vodorovnou polohou. Zda se mi, ze ten vetrak ma dve rychlosti, protoze kdyz je zapnuta klimatizace bezi porad ale neni skoro slyset a nic se neklepe.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  08:41

    « Re: 1.4 alebo 1.6 ??

    1.6 je asi o 16000 drazsi. Jel jsem s 1.4 i s 1.6 (Clio II) a rozdil (mel by byt 10HP) jsem moc nepoznal. Ale byla to zkusebni jizda, tak jsem na to moc slapat nemohl :-).
    K tomu chlazeni - termostat je pasivni clen, podle teploty vody, ktera na nej dorazi z motoru otevira (tepla voda) nebo zavira (studena voda). Termostat by mel byt v horni hadici mezi motorem a chladicem - overim. Vetrak chladice ridi cidlo vetraku ktere je v chladici a spina pri urcite teplote vody v chladici (pri zapnute klimatizaci bezi vetrak porad). Ja bych to neresil, pokud se to pri "normalni" jizde chova normalne - tj. rychle se ohreje - rucicka je vodorovne (podle autor. servisu je to spravna poloha) a pak tam zustane (mensi vykyvy +/- jeden dilek pry nevadi). Vsechny poruchy termostatu ktere jsem kdy videl spocivaly v neustale otevrenem termostatu - motor se pomalu ohriva, pri rychlejsi jizde na nizke otacky teplota viditelne pada a v tech mrazech co jsou ted by se neohral vubec.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.01  07:16

    « Re: Zahřívání motoru.

    yyyy: Topeni je samozrejme zapnute, i kdyz jen na maly vykon.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.01  22:55

    « Re: 1.4 alebo 1.6 ??

    luf> to nie je stlacanie vzduchu, do toho ohrievania sa preondieva cela potencialna energia auta lezuceho z kopca - uznas ze je to dost, odovzda sa presne tolko co by si inak musel dostat do brzd - niekedy si ich po zabrzdeni chyt ... ale teraz ma napadla taka blba otazka - nebolo pri tom dlhom zjazde zapnute kurenie? to je odvadzane este pred termostatom, a v pohode staci vychladit taky motor ak je vonku pod nulou :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.01  21:04

    « Re: 1.4 alebo 1.6 ??

    Kolik je cenovy rozdil v 1,4 a v 1,6? Myslim, ze 20tis. Kc! Pokud budes chtit tunit, tak radeji kup rovnou tu silnejsi verzi, protoze se jen tak na vykon ty 1,6 nedostanes a das do toho mozna vic penez nez kdyz koupis rovnou tu 1,6! Taky zalezi jak moc chces jezdit? Pro normalni i svizne jezdeni staci bohate ta 1,4 16V, ta 1,6 16V uz s Cliem pekne cvici, to uz je potom drak! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.01  21:00

    « Re: Zahřívání motoru.

    skl-v chladicim okruhu(u motoru) je termostat, ktery hlida teplotu. Pri nastartovani termostat uzavre okruh a ohriva se motor, pri dosazeni teploty zacne termostat pomalu propoustet vodu a hlida teplotu, pokud by se motor zacal vice ohrivat nez ma, pusti termostat vodu na mach a tak pak obiha pres chladic, pokud by vzduch, ktery proudi na chladic nestihal vodu ochladit, spousti se ventilator, ktery vodu ochladi! A totez plati i naopak. Pokud by jsi motor nechal jet s kopce bez toho paliva, tak termostat ma za ukol uzavrit okruh a nechat motor zahraty! to znamena, ze by se motor nemel vyrazneji ochladit! Ja kdyz prijedu a mam motor teply, tak pak kdyz odjizdim treba za pet hodin, tak motor jeste stale nevychladnul! Proto je divny, ze se Ti motor ochlazuje o tak moc, z toho usuzuju, ze bude nejspis spatny termostat!
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.12.01  19:41

    « 1.4 alebo 1.6 ??

    Zaujimal by ma Vas nazor - myslite ze sa oplati za ten cenovy rozdiel kupit o par koni silnejsie Clio s motorom 1.6 16V alebo radsej podrobit 1.4 nejakemu tuningu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.01  18:20

    « Re: Zahřívání motoru.

    tak to co teraz poviem je asi blbost, ale nebude to tym, ze elektronika riadi chladenie motora (?) podla otacok motora - tj. cim viac otacok, tym viac chladi...(tj. ocakava vacsie zahrievanie) ?! To by mohlo vysvetlovat ako skv-ho pripad, tak aj luf-ov (pri toceni na 6000 - prehnane horlive chladenie :)
    Ak trepem, nebite ma.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…