Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« to lud
Však přesně tak se to dělá! Jen jde o to, jakou brzdu zvolit a jakou metodu měření... Když vezmu jedno a stejné auto na 3 různé brzdy, výsledky budou na každé trošku odlišné (do 10%). Takže ideální varianta je měření realizovat na jedné a stejné brzdě před a po a posuzovat relativní rozdíl. -
« otazka
chcem sa spytat vas expertov na motory. preco mi chcipava motor, tesne ked prestava fungovat sitic. este pre upresnenie nie je to na Cliu, ale na starom vw polo. motor je tipujem v poriadku. rano zmrznuty startuje bez problemov (takze myslim ze kompresia je ok). to auto pozna len kratke trate. tak cca 5km a potom pooobede zase 5km. takze skoro stale jazdim so studenym motorom. moze to byt tym, ze mam uz zanesene sviecky? alebo co to moze byt? inac ak ked je zohriaty na rpevadzkovu teplotu ma trochu nekludny volnobeh, ale potom uz nechcipne.
rano je to neprijemne, ked sa blizim ku krizovatke, vyhodim rychlost, alebo ked potrebujem mierne spomalit a vyslapnem spojku, vtedy mi skoro vzdy chcipne motor. potom to musim startovat. skratka nepozdava sa mi to.
prosim help. -
« Re: 1.4 chip tuning
luf> Samá mlha. Chtělo by to radar nebo sonar:o)
Fabia má 74kW (100,64PS zaokrouhleno škodou správně na 101PS)
Clio 1,4 16V má 72kW(98PS). Ty máš taky 72kW (98PS).
Do Meganu (včetně verze Scenic) se montuje 1,4 70kW (95PS)
Tak už tu konečně přestaňte psát blafy a soustřeďte se na fakta. -
« Clio 1.4 16V
Bol som sa nan pozriet v Renaulte - vyzera to celkom fajn, akurat to miesto na nohy vzadu je zalostne male. Pri mojej vyske - 190 cm, ked je sedacka uplne na konci, nie je mozne aby za mnou ktokolvek sedel. Ale ked sa clovek uskromni, tak je to celkom v pohode.
Asi ho teda objednam, ale pockam do noveho roku, chlapik z Renaultu vravel, ze mozno budu robit nejake modifikacie pre model 02. Bude to pravdepodobne 3-dverovka vo verzii Dynamique.
Jedna vec by ma zaujimala - aku mate s Clion spotrebu? Najma v meste, lebo v specifikaciach sa uvadza 9,2l, co nie je prave najmenej.
Este niekto tu spominal, ze nemoze nikde najst priebeh Nm a PS vyjadreny v grafe. V prospekte k novemu Cliu som to objavil, tak ak mozem to zoskenovat a poslat, pripadne dat na web. -
« Re: 1.4 chip tuning
Pokial sa pametam, tak mam 70kW (1.4 16V) a obmedzovac ho odstrihne uple evidentne v tom najlepsom, a v celom rozsahu nie je nijaka diera alebo nieco podobne, preto neverim na jeho tunenie. Mam ale chipnutu Leganzu, a tam to bola jasna sprava, aj ked na maximalke nebolo nic poznat, ale zdvihli tomu moment do 3000 a to je sila, na meganovi nepbolo poznat vobec nic. Mozno na Cliu by to mohlo byt lepsie ak ide do tych 6700 a uz tam odpadava, ale ako Luf pise to tiez nie je tento pripad a co ine by ste od cipovania toho motora ocakavali? Ja by som teda urcite radsej kupil 1,6 16V. -
« Re: 1.4 alebo 1.6 ??
luf, ked pri kompresii zohrejes plyn vo valci, tak pri expanzii ho zase ochladis :-) len minimum energie sa dostane do stien valca - samotna kompresia nebrzdi - vid stare dizlove motory s dekompresnymi ventilmi, aby to lepsie brzdilo dole kopcom, treba otvorit ventil aby sa zvacsili straty - tie vznikny tym, ze plyn vo valci stlacis a stlaceny (vysoky tlak + teplota = energia) ho nechas uniknut ... BTW, vcera som cestoval z nemecka nazat do Bratislavy a na par klesakoch som si to vyskusal, a fakt ze bola taka kosa, ze mi pri dlhom zjazde motor dost rychlo chladol - a bolo to definitivne tym ze bolo zapnute kurenie, ked som ho vypol bolo secko fasa; tiez som si fsimol ze vznilaly zakmyty pri regulacii - termostat zistil e je teplota dos vysoka a otvoril sa (aspon si to myslim- moja predstava)lenze cely objem chladica a hadic bol vychladeny, zatial co objem v motore dost teply, tak nechal kludne odist vsetko do chladica, motor sa naplnil studenou vodou a teplota motora poklesla o cely dielik a potom zase pomaly stupala ... proste som sa par hodin zabal ako za mladych cias s roznymi technickymi hadankami ... aspon som nezaspal cestoval som od 20:00 do 6:00 ... a to po celodennej programatorskej sichte ... serem taku robotu -
« 1.4 chip tuning
Pisal som mail do firmy IDT tuning, ze co by vedeli dostat z tej 1.4ky 16V a chlapik mi odpisal ze z 98 PS na 110, co si myslim, ze je fakt slusne, obzvlast za tu cenu - 6.000 Sk. To je potom v podstate vykon silnejsej 1.6ky za menej penazi ako keby som ju kupoval. Keby sa k tomu pridal este nejaky ten vzduchovy kit to by mohlo hodit takych dalsich 5 PS.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!