Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Bavme sa chvilku o audiu
Na to srobovanie by som sa asi na tvojom mieste vykaslal, proti pohybu pomoze aj suchy zips a proti kradezi nepomoze ani osmicka srob... S tou dlzkou kablov by ma to tiez zaujimalo. Moze byt pocutelny rozdiel vo zvuku pokial je kable k pravemu repraku o pol metra dlhsi ako k lavemu? -
« Re: Bavme sa chvilku o audiu
speedy - tak mam zosik, nakoniec to nie je Crunch ale Hertz H420. Skusal som ho a presne sa mi zmesti pod sedadlo, akoby bol na to miesto presne merany :-) Tak a teraz otazky na teba: 1, Kde je pod sedadlom vhodne miesto na ukostrenie? 2, Ty si zosik prisroboval? Moc sa mi nechce vrtat diery do podlahy. 3, Signalovy kabel budem tahat od radia popri saltpake priamo pod sedadlo, to bude max 2m. Napajanie a kable k reprakom chcem tahat bokom pod prahom (vsetky pod jednym). Vidis tu nejake problemy? Je treba, aby boli vsetky kable rovnako dlhe, alebo na tom nezalezi?
More questions to come later :-)
Diky -
« Re: smůla
Mě tam spíš štve, že si za to můžu sám. Seknutá automatická brána (byla pootevřená) a výčnělek ze zdi na úrovni zrcátka. Každé auto má šrámy, to bychom to museli jenom leštit v garážích a nevyjíždět. Taky se podívám po nějaké tužce a zkusím to zamaskovat. Doufám, že budou mít alespoň přibližný odstín. -
« Re: smůla
Z toho odretia si nic nerob - mne niekto poskriabal cele dvere ked som mal auto 6 dni, novy lak stal 7tis. Potom, ked som mal 3000km, som dostal smyk a narazil do zvodidla, odrety naraznik, svetlo a blatnik, nastastie je to vsetko z plastu a v lete som to zafarbil modrou voskovkou. -
« Re: Bavme sa chvilku o audiu
Problemy s rusenim moc neboli. treba kable tahat dost od seba a bude to bezproblemov. Trochu problem bude dostat napajaci kabel od baterky do kabiny, ale da sa.
tahat obidva poly je podla mna zbytocne (o ziadnych kladoch neviem). radsej daj poriadne hruby minus maximalne tak okolo 20 az25cm dlhy. myslim ze to bude lepsie ako tahat 2.5m a menej hrubeho.
bude dobre ak budes mat zeme co najlepsie prepojene.
Crunch bol betar. mal vseliake ochrany a tim sa nepozdavalo prave moje ukostrenie. priemer zemnica bol zhruba rovnako velky ako napajaci (ale je mozne ze bol malinko mensi) a bol dlhy okolo 35cm. Na ich stranke som cital ze je nutne pouzit co najkratsi zemniaci kabel. tak som ten moj vymenil za hrubsi, kratsi s velkymi ockami a bolo po problemoch.
-
« Bavme sa chvilku o audiu
speedy - chcem sa spytat ci si nemal nejaky problem s odrusenim tvojej zostavy? Nerad by som riesil taketo problemy. Je nieco konkretne v Cliu, na co si treba dat pozor?
Planujem natiahnut od baterky obidva poly az k zosiku a v ISO konektore pripojit napajanie radia tiez na tieto vodice (alebo minimalne zem). Ale kdesi som cital/pocul, ze zem sa od baterky tahat nema. Ako to je?
A co tie tvoje problemy s Crunchom? Co s nim bolo, coho sa vystrihat?. Diky -
« Re: Kabel pod sedackou
speedy - asi nebudem vymyslat a kupim ten Crunch V3004, za tu cenu je to dobra kupa, si myslim. Najma ked niekto nasiel na Inete cenu 330EUR, ja ho mozem mat za 180 :-) Do MM idem zajtra, ak to vyjde, kupim si ten zosik, aby som mohol zacat s poriadnou instalaciou, ked bude teplejsie. BTW tu zostavu Hertz, v rubrike Muzika v aute, prehlasili za nie moc hviezdnu. -
« Re: Kabel pod sedackou
Něco vede do bočních airbagů. Pak by mělo něco vést do pyrotechnických předpínačů pásů (nevím kama). Nové Clio by mělo mít adaptabilní přední airbag (podle rychlosti a vzdálenosti řidiče od volantu), takže by tam pod sedadlem měl teoreticky být i nějaký snímač polohy. -
« Re: Kabel pod sedackou
pod vodicovym je v tom aj signal pre kontrolku na palubke ze namas zapnuty pas. ale inac neviem. ja bocne airbagy tusim nemam a kabel tam mam.
este taka otazka: nechystas sa teraz v dohladnej dobe do mediamarktu?
este k tomu hertzu. keby chcel len ten zosik a sub potom mozno (ale hovorim mozno) by som ti veel predat reproduktory. ak je to pre teba zaujimave pospekuluj na cene. mal by som dvoch potencialnych zaujemcov. ak by vysla dobra cena mozno by to niektory kupil. -
« Re: Pre LUFa
Netvridm, ze je to * nad vsetky *, ale nie je to taka dobra guma, ako by sa u continentalu predpokladalo. Prvych 10-15tis km boli OK, ale potom zacali byt na vode dost nepredvidatelne. Niekedy si isiel ako po kolajach a inokedy sa smykaly tam, kde by to clovek nepredpokladal. Tiez ich vlastnosti pri teplotach nad 25 stupnov boli horsie. Mne tie gumy nejako nesadli a nevedel som sa naucit, kde su ich hranice. Akoby raz drzali skvele a inokedy to boli uplne ine gumy. To odsudenie teda bolo skorej za ich nepredvidatelne chovanie. Keby sa spravali stale tak, ako tych prvych "par" kilometrov, bol by som s nimi uplne spokojny. A nebol som jediny, ktory s nimi nebol uplne spokojny, zda sa mi, ze sme tam boli viaceri. BTW vraj su Eco, lebo znizuju spotrebu. Ale teraz, na zimnych za sucasnych mrazov, mam spotrebu priblizne rovnaku ako v lete na tych CEC.
Nevies, kde by som zohnal 13' disky na Megane, nemusia byt originaly. Tolko penazi za disk by som nedal. Ale keby boli z vrakaca alebo tak podobne... -
« Pre LUFa
Pri hladani vhodnej letne pneumatiky na Megane o rozmere R13 175/70 som bol rozhodnuty pre Michelin Energy XT1 alebo Continental EcoContact EP (testy, nazory). V kategorii Pneumatiky vsak bol nazor (jediny) od LUFa, ze EcoContact je smejd horsi ako Barum. Preco take tvrde odsudenie? V com bol problem? Dik. -
« Re: Řazení.
Veru tak, este vyckaj. Mne sa zo zaciatku prevodovka tiez moc nezdala, ale casom si sadla. Aj ked sa tvrdi, ze auto nepotrebuje zabeh, myslim ze prvych 3000km je este prilis surove. Ked sa prehrabes kdesi dozadu, pisal som o tom, ako sa zabehavalo moje Clio, uz si presne tie cisla nepamatam, ale dost dlho trvalo niektorym veciam, kym si sadli. BTW ako je to u teba s tym podradenim na 1st.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!