Renault Clio (II)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.06.02  15:45

    « Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))

    Lufe.. je mi jasny, ze clovek v ten okamzik jedna instinktivne a tezko zpetne dokaze rict, co presne provedl :-), ale presto .. ten losi test jsi delal v jakych fazich? bez brzdeni? pouze s nohou sundanou z plynu? nebo takove to "proflaknute" brzda pred prekazku, pak prestat brzdit, vyslapnout spojku a udelat tu mysku? Nikdy me takova situace nepostihla, ale stejne jako Ty bych nemel asi tu odvahu a to srdce tohle zkouset nanecisto nekde stranou :-) Tak me jen zajima, jestli to tim "spravnym" zpusobem opravdu funguje i v praxi nebo ne :)).. jestli se to Clio pak da ustalit po mysce do klidneho primeho smeru a nerozhazi se po cele vozovce. Dik za dojmy :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  15:37

    « Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))

    mracek - ak tvrdo zalomis do zakruty, nemoze to ist inak ako rovno. Asi by inak neslo ziadne auto, to je proste hlupost takto sa snazit zatocit. Skus mu najskorej mierne naznacit zakrutu (tak aby zacal zatacat) a potom pusti nohu z plynu. Ale skus to tam, kde je vela miesta :-) Na vode sa jazdi podobne ako na snehu, ziadne prudke manevre s volantom. Ak pojdes do zakruty rozumne, nebudes sa stacit divit, co to auto ustoji.
    O tom, co si necha auto pacit som sa presvedcil nedavno, z bocnej mi vletel chlapik a oproti isiel autobus, takze som si skusil losi test s brzdenim. Najhorsi bol ten prekmit zadku, ked som sa vracal do svojho pruhu, ale neustrelil, takze auto je cele. BTW asi by som nenasiel odvahu skusat takyto manever iba tak zo srandy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.06.02  15:06

    « Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))

    Mracku .. no jo, uz to Tve jmeno .. Ty proste jezdis s hlavou v oblacich :-) No jedno je jiste .. az bude zase mokro, tak si na Tebe vzdycky vzpomenu a budu mit Tve varovani na pameti :-)) Btw. jakou verzi Clia Ti pujcili a na cem je to obute, na jakych gumach?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  14:29

    « Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))

    Ajvn- ja ted mam moznost testovat to Clio a vim, ze je hodne nedotacive, delam s nim hrozne veci(ale nenicim ho), to ze je hodne nedotacive jsem si vyzkousel naposledy dneska rano, kdy na parkovisti pred Makrem jsem do zatacky za to vzal a to auto jelo rovne. Ale chova se to takhle jen na mokru, na suchu to dokazou kola udrzet.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.06.02  13:57

    « dojezd na palubaku - problem

    Tak na Cliousi momentalne resim jediny problem .. neukazuje mi to za jizdy na palubaku dojezd :((. Fakt je, ze jsem jeste nemackal to nulovaci tlacitko. Mozna by se to po tom mohlo vzpamatovat. Mate nekdo nejake podobne zkusenosti a navod, cim jste to rozchodili? Servisak mi po telefonu rekl, ze mam zkusit vzit naftu na plnou nadr, vynulovat a pak to zkusit. Doufam, ze to zabere.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.06.02  13:54

    « Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))

    Lufe, musim souhlasit, ta jistota a temer zadny naznak nedotacivosti jsem "testoval" pri dvoucifernych rychlostech, do stovky :)) Vsechno ma samozrejme sve limity a fyzikalni zakony musi platit ve finale pro kazdeho .. jen pro nekoho uz v nizsich rychlostech, pro nekoho pozdeji. Nicmene .. kdo to psal, Mracek? .. nevim presne .. ale na mokru se mi Clio jevi slusne jiste (samozrejme pri jizde odpovidajici faktu, ze je mokro :). Jednak diky skvelym gumam CPC a urcite pri podmince zatizeni vylucne prednich sedadel .. pak je predni pulka podstatne tezsi a do zatacky musi byt na vnejsi predni kolo dostatecny pritlak a logicky tak lepsi trakce na predni naprave. Btw. Hufova Fabka by nesedela tak skvele v zatackach, kdyby byla v benzinu a nemela tak vepredu ten tezky diesel-agregat. To se domnivam .. myslite, ze opravnene? :)

    Ale urcite je skoda, ze Clio nema shodne siroky rozchod kol jako napr. Fabka. To ve spojeni s vetsim rozvorem nez konkurence by bylo naprosto skvele.

    Lufe, ty mezni hodnoty ET u Clia mi nebyl schopny nikdo zodpovedet .. ani Renault CR sam, ani tri autorizovani prodejci :(( Kdyz je origos doporucene 36, tak 35 by asi problem nemel byt .. otazkou co treba nektere 32, 30 disky. To uz cert vi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  10:58

    « Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))

    luf je jasny, ze to neni 100% motokara, ale proste v tom mam stejny pocit jistoty ovladani. Ja mit Clio, tak ho snizim, dam siroky kola a hura... Jinak Clio je silene nedotacive, coz se projevi zejmena na mokru!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  10:54

    « Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))

    Tak neviem, o akych Cliach to tu tocite, ale motokara ma "trosku" ine vlastnosti. Najskorej som bol z podvozku Clia dost odviazany aj ja, prijemne tuhy a pritom komfotny. Ale casom ma nadsenie prechadzalo a uz by som chcel viacej - sportovejsi ale pritom rovnako komfortny, ja viem, ze to je blbost a navzajom sa to vylucuje, ale clovek chce stale viacej :-))) Najblizsim krokom bude upgrade na 195/50R15 na diskoch s malym ET (uz niekto viete minimalne ET, ktore este pasuje?)
    Clio je nedotacave. Pri rychlostiach do 100km/h to asi nemas moc kde vyskusat, vtedy je dost iste a na beznych okreskach sa da takmer vsetko v tejto rychlosti prejst dostatocne isto. Ale pri vyssich je pod plynom nedotacave, po ubrati plynu sa stava pretacave a ten moment prekmitnutia zadku je adrenalin (ked to prezenies ides do hodin). Ja som stale este zvyknuty zo Skody 100, pretacava az hroza a zadok mi v zakrutach krasne vial do stran, na Cliu ale nemam pocit, ze ten zadok v smyku kontrolujem. Mozno by to chcelo nejaky trening na velkom parkovisku alebo na okruhu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  10:27

    « Re: to luf, e1ement, pripadne dalsi .....

    Este neviem, ci budem v stredu v BA, ale rad sa stretnem. No nikto z vas ma uz nepresvedci, aby som do autohifi investoval este dalsie peniaze :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  08:39

    « Re: to luf, e1ement, pripadne dalsi .....

    to speedy7: Ja som za, mozeme sa na chvilu niekde stretnut. Mam sice celkom stres v praci, ale aspon si najdem dovod preco si na chvilu spravit pauzu ;). Posli mi pripadne mail na e1ement@pobox.sk
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  08:10

    « Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))

    Ajvn-tomu se nediv, ze ma P307 vetsi razy od podvozku, stejne je to i ve Scenicu, jsou to totiz vetsi a tezsi auta, proto jejich podvozek je hodne tvrdy, aby se tolik nenaklanely, od toho jsou ty razy... Jinak Clio jezdi paradne, je to pekna motokara... :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  07:04

    « Re: První dojmy z nového dieselu

    >ked neslapes pedal az na podlahu, zrychlenia nie su ovela horsie ale spotreba je o dost prijemnejsia< presne tak!!! prve dva centimetre stacia ... no, mozno tri ked chces vsetkych na krizovatke predbehnut ... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  00:00

    « to luf, e1ement, pripadne dalsi .....

    s tym zrazom to vyzera dost bledo. tento tyzden, pravdepodobne v strde budem v bratislave. nechceli by ste sa vtedy aj ked kratko stretnut, pokecat, trochu popocuvat?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.06.02  19:08

    « dementi

    Tak jsem rikal hloupost .. to osvetleni schranky spolujezdce samozrejme sviti, ale musi byt zapla svetla :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.06.02  15:46

    « Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))

    Tak jsem sel Cliousovi protahnout kolecka na trochu delsi vylet ve trech lidech. Udelal jsem si 95 km okruh u nas po okreskach, casto ouzkych a s hodne zatackama, idealni pro asfaltove rally :-) Zajimave bylo srovnani cestou s kamaradem, ktery dane useky jezdi s Peugeotem 307. Z vlastni zkusenosti pri jizde s nim mohu potvrdit, ze v P307 se vyrazneji projevuji pricne nerovnosti vozovky, Clio dane useky projizdelo mnohem klidneji a komfortneji, zadne znatelnejsi vyraznejsi razy do interieru (coz mi sam moc pochvaloval). Sice to zni protichudne, ale zaroven i lip sedi v zatackach. Z podvozku jsem opravdu nadseny. Urcite Clio tezi ze sve nizke karoserie a nizkeho teziste. Velmi me potesil udaj doma o spotrebe .. rovnych 4.0 l/100km. Vzhledem k charakteru a profilu trate a v obsazeni 3mi dospelymi osobami max.spokojenost. Asi uz si s nim zacinam rozumet :o) Az si motor trochu sedne, musi to jezdit za 3.6 :))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.02  09:53

    « Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))

    2 Hellebrand-Continental Premium vyhrava veskere testy a je to jedna z nejlepsich pneu, co lze poridit viz test ADAC 3/2002
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.06.02  01:25

    « Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))

    Hellebrande, jake Micheliny jsi mel konkretne na mysli, ktere bys tam videl radeji? Zkousel sem najit v manualu udaj o max. otackach, ale marne. U benzinaku tusim (6500?),ale u dieselu nevim jiste. Co se minimalnich otacek tyka, tak to asi nema smysl tocit pod 1400ot/min. Na druhou stranu, s vyjimkou petky, mas pocit, ze to ma smysl tocit vys nad 3000ot/min? Mne tohle rozpeti prijde vcelku jako optimalni. Ale trochu pozdeji zkusim ten motor obcas vytahnout do vyssich otacek.

    Btw. taky mas na dverich to "i" modre? :-) To vypada, ze je to poznavaci znameni 80tky. Schranku u spolujezdce mas osvetlenou nebo jako ja tam mas sice nainstalovane svetlo, ale nesviti? Prodejce se tvaril, ze je to OK. Ovsem co nema naprosto chybu je klakson, skvela dvojhlasna famfarka. :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.06.02  19:51

    « Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))

    Mám tam Continentaly Premium 185/55/15. Mají možná až příliš hluboké vodící drážky, takže na vodě by teoreticky měly být OK. Uvidíme.Nejsem z toho vůbec nadšený, raději bych tam viděl Micheliny.Ale co se dá dělat. S Micheliny mám dobré zkušenosti.
    Při zajíždění motor nešetří, jinak si z něho uděláš lenocha.Tím nemyslím, aby jsi ho vytáčel neustále na nebo za hranici maximálních otáček.Ale jezdi svižně (velmi).
    Mimochodem i když je to diesel, tak snese hůř jízdu na hodně malé otáčky na 5 ,než třeba motor Clia 1,2 8 ventil. Osobně jsem to vyzkoušel a navíc s Twingem , které má stejný motor, jsem najel 118 00 km .Teď jsem ho předal ženské části rodiny.To autíčko je naprosto super a jenom doufám, že také s Cliem bude tak minimálně problémů,jako s ním.(opravdu za těch 118 000 ujetých km vyměněno jedno přední a jedno zadní ložisko a osvětlení zadní SPZ.Jinak mimo výměny oleje a předních brzdových destiček vůbec nic)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.06.02  15:31

    « Konec jednoho teoretika v Cechach :-))

    Tak uz tam mam 101 km :-)) Zatim same jezdeni v kopcich a po meste v peknem desti, ale kdyz jsem absolvoval trochu souvislejsich 20 km po okreskach, tak se s tim necha opravdu jet v prumeru za deklarovanych 3.7 l. Chce to rozhejbat do petky a pak uz to staci lochtat v pasmu mezi 80-90km/h. Ale trojcifernou rychlost jsem si zatim nezkusil, ani zadne extremnejsi manevry :-) Rizeni je skutecne hodne citlive, ale po 50km mi to uz ani neprislo a je to skvele. Clious se necha velmi poslusne a presne posilat do zatacek a ackoliv jsem je neprojizdel nikterak ostre (nove neojete gumy na mokru? .. nene:), tak mi zdaleka neprijde Clio nejak zjevne nedotacive. S tim souvisi .. pri beznem civilnim :-) projevu v zatackach vubec nevnimam, ze by se auto naklanelo do stran, urcite velkou merou tomu pocitu napomahaji skutecne skvele sedaky, nemaj chybu, ale myslim ze i realne ten vuz velmi dobre sedi. Kdyz to srovnam s mymi denodennimi zkusenostmi s predposlednim Passatem, tak je to nebe a dudy, Passat je v tomhle smeru Kocar s velkym K, ale to je logicky jina kategorie vozu :)
    Co mi udelalo radost, ze to je osazene Continental PremiumContact 185/55 R15, na vode nemaji chybu. Hellebrande, co tam mas za gumy Ty?? Brzdy jsem testovat zaplatpanbuh nemusel.:)
    Co se motoru tyka,tak ze je to zvukove diesel se projevuje na jednicku a na dvojku. Prijde mi,ze pri tehle rychlostech je ten zvuk takovy "hrubsi", trojka uz je normalni, ctyrka a petka tocena od 2000ot vys je krasne tichounka a kdybych nevidel, ze otackomer neukazuje nulu, mel bych pocit, ze je motor vypnuty :-) .. no, skoro :-)) Tech 80k a hlavne zvyseny tocak na 185Nm u tohohle lehkyho prcka je znat, v prudkem stoupani ctyrka dokaze neuveritelne zabrat (do podlahy hezky kus chybel) a vystreli auticko kupredu. Otec za mnou s 1.6kovym Meganem nestihal a zacal se mi zmensovat v zrcatku :)) Pozdeji bude zajimave zkusit merenou elasticitu na ctyrku. Je pravdou, co se Cliu vytyka, ze ma dlouhe drahy razeni. Zatim jde trosinku ztuha, ale to se snad ochodi.

    To 4x22W Audio s CD je zjevne lepsi, nez 15kove v Megane. Nikde nic nedrnci a musim dat velkou 1 za dilenske zpracovani interieru. Doufam, ze se to casem nerozvrze, byla by to skoda, ted to nema chybu :)) Za co bych jeste udelil za 1, je vyhled z vozu. Pres mych hubenych 175cm jsem si srovnal sezeni tak, ze sedim s plnym pohodlim, volant mi nic nezakryva na palubce a presto vidim celou hranu kapoty temer az k cumaku. Totez pohled pres zadni sklo pri couvani.
    Az budou nejake hlubsi zkusenosti, tak zase napisu, to uz bude urcite mene emocionalni a vic o faktech :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.06.02  11:59

    « Re: První dojmy z nového dieselu

    Ajvn - to asi urcite nie, ale odhalil som jednu vec - ked neslapes pedal az na podlahu, zrychlenia nie su ovela horsie ale spotreba je o dost prijemnejsia. A pri predbiehani radsej podradim, ako mackat plyn a nalievat do motoru benzin.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…