Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Milestone
Není to problém je Renaultu. Známí mají podobné zkušenosti i z ostatních a častokrát mnohem horší. V takovém servisu skutečný odborník většinou nevydrží a taky to podle toho tak vypadá. Když jsem měl nového Cliouse tak mi něco bušilo v zadní části vozu. Zajel jsem do servisu. Byli velice ochotní, ale závadu neodstranili, prostě nemají čas aby se otravovali kvůli nějaké "pitomosti". Zajel jsem za švagrem, kterej se živí opravami všeho co má 4 kola a bylo po problému. -
"-- skrytý --" 19.06.02 18:28
« Milestone
Tak dneska jsem prave prekrocil hranici 1k, presneji 1004 km, od predminuleho patku.:) Zatim plna spokojenost (pouze s jedinou vyjimkou toho razeni, to by vazne mohli Renaultaci vylepsit:). Ten dojezd na palubaku jeste nemam. Tyden dopredu jsem se objednaval na servis v "materskem" Kladne, prijedu, udelal mi na parkovisti jen kontrolu, pokusil se to zresetovat, bez vysledneho efektu, tak pry at prijedu za tyden na diagnostiku! .. Jako by to nemohl udelat hned .. uz me tam docela serou.. pardon :-( To je jednani, ze by clovek zvracel. No ale k prijemnejsimu...:), hlavni je, ze se moje denodenni spotreba (75.5km .. 52.5km dalnice + 23km po Praze) stale posouva dolu a ten Clious si nerekne o vic, nez 3.1l (ale benzin to nebude:-), coz je prumer 4.10 l/100km (a rychlostni prumer na takove trati kolem 57-60km/h..jak ktery den). (Hellebrande, tak uvodni odhad peti litru Ti sice vysel, ale ted uz jsem se tomu vzdalil hooodne na mili daleko .. vlastne skoro na litr daleko:-)
Po okreskach to jezdi bezne za 3.6-3.8 l/100km (vc. kopcu). (realne by se s tim dalo ucelove jezdit za 3.0-3.2 litry).Hmm, tak nevim, co rict noveho, zatim nic nove neni, az bude, neco napisu :-) Doufam, ze jsem potesil hlavne Lufa mym pravidelnym prispevkem :)) Timto ho zdravim :-) A at to neni lito i ostatnim, tak Vas taky :-)
-
« Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))
Pokud se ale zapne ABS, tak to citis(navic Scenic ma paradni brzdy)! Ja neslapu na brzdu nejak krecovite, ale vyuzivam jeji ucinnek! Brzdny assisten se pousti jen za 2 okolnosti a to pokud rychle slapnes na brzdu, nebo pokud slapes na brzdu delsi dobu a neustale zvysujes tlak, coz ale neznamena, ze se pousti ABS! Mozna je to taky tim, ze mam tak siroky kola a brzdy uciinek se tak jeste zvysuje! -
« Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))
BTW ako funguje "kdyz jsem slapnul na brzdy, tak jsem okamzite stal a ABS si ani nekrtlo"? Ked ised napr 40km/h, tak brzdna draha je par metrov a ked ty dupnes na brzdu, brzdovy asistent brdi az do nemoty a iba ABS mu nedovoluje aby zablokoval kolesa, takze to co pises je nemozne. ABS u teba musi pri dupnuti na brzdu zabrat (inak nefunguje). Ja ABS nemam a mozno preto viacej citim, ako sa sprasvaju tie po***e gumy. -
« Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))
luf-ono to fakt bude asi velikosti a rychlostnim indexem, ja mam CEC a nemuzu si stezovat, naposledy vcera na mokru, kdyz jsem slapnul na brzdy, tak jsem okamzite stal a ABS si ani nekrtlo, pak jsem projizdel zatackama a snazil jsem se dostat do cinnosti ESP a nic, a to si ty kola ani nepiskly a ja byl zaboren v sedacce, ale pod tech 10 stupnu jsou uz fakt tvrdy, ale od ceho mam zimni, ne? :-)))
-
« Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))
Hellebrand - bud rad za tie Premium Contacty, mame ich na Maxime a su dost dobre. Neviem ako dobre drzia na suchu, ale na vode som mal problem na beznom asfalte aby zabralo pri brzdeni ABS a zakruty ta lod vykruzovala tiez prekvapivo isto. Ja mam na Cliu Conti EcoContact a su to * maximalne. Relativne dobre drzia ked je od 10 do 25 stupnov a sucho, ked je teplejsie smykaju sa, ked je chladnejsie su tvrde ako kamen a nedrzia stopu, na mokre dostnes aguaplaning aj pri 100km/h a to dost necakane. Maju najazdene asi 40tis a pomaly uz budu na vymenu. Maju hnusne tvrdu konstrukciu, zimne Hankooky su proti nim ako vaknusik a pritom su takisto iste v zatackach. Proste nemecky smejd! Jedina pozitivna vlastnost je ta, ze sa na nich celkom dobre brzdi. A navyse su akoze ECO, takze maju znizovat spotrebu a na zimnych som mal spotrebu takmer stejnu. Hlavne ze v testoch su dobre! -
"-- skrytý --" 16.06.02 09:45
« spotreba
Hellebrande, ta Tva spotreba se mi opravdu libi. Tech 500km bylo vicemene souvislych? Zatim jsem to mel ted v patek tyden, mam tam 687 km, ikdyz vetsinu z toho najezdim 40km do prace, 40 z prace ..z toho tak 27km dalnice, 13km po Praze. Je teda fakt, ze ac uz hodne dalec pubertalnim letum, tak jsem toho mel zatim malo najezdeno s autem. (O to vic na kole) :-) Takze je to z me strany otukavani, hledani si spravneho stylu, vc. jezdeni s lehkou nohou. Pri tehle denni strece se zacinam dostavat nekam mezi 4.5-4.9l/100km. Celkovou mam zatim 4.9. Takze ten Tvuj puvodni odhad, ze budu mit pri tehle trase 5.0 se docela potvrdil :-) Bohuzel u me bude celkove prevazovat tahle denodenni streka :(, ale tesim se na zacatek cervence, to si Clio pripise podvakrat v kuse 400km do Nemec, tak to stlacim doufam o nejake ty desetiny dolu :) -
« Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))
Problém je v tom, že to je test ADAC a Němci mají k objektivitě hodně, ale hodně daleko.Sebevětší šmejd vyhraje proto, že je německého původu.Ty Cintinentálky jsou tak příšerně tvdé, že bych na Michelinách dělal každou zatáčku o cca 10 km rychleji.Tak bez ohledu na kvalitu podvozku budou pneumatiky omezující faktor.Doufám, že mi to aspoň vynahradí km průběhem aspoň 70 tisíc.Raději bych najel na Michelinách 60 000 s tím, že nebudu muset myslet na to,že mám takové gumy,které mají hranici položenou níže než jsem zvyklý.I když uznávám, že při silném dešti ( kdy se nedá stejně jet na doraz), budou vzhledem ke vzorku asi dobré. -
« Re: Konec jednoho teoretika v Cechach :-))
Vzhledem k tomu, že jsem jel na delší trasu,tak jsem dotankoval do plné na svoji pumpě. Počítač ukázoval na 850 km spotřebu 4,0. Skutečná byla 4,18.
Jinak včera jsem dal autíčku trochu zabrat včetně jedné klukovské honičky asi 20 km s Octavkou,kde tachometr ukazoval 190, tedy reálných nějakých 170.Mimochodem na volné cestě , byla to 1,9 TD slabší, neměla šanci. Pouze jsem to zabalil já,protože ten pražák , který to řídil vlétl do uzavřené osady i když to bylo večer, 150. I když jezdím mimo obce skoro zásadně proti předpisům, tak obce ctím striktně. Podle počítače spotřeba s při těch 170 km/hod 11,80. Jinak po této jízdě cca 500 km s průměrem 83 km/hod ( pozor je v tom i ježdění po městě) ukazuje počítač 4,6.S tím jsem více než spokojený. -
"-- skrytý --" 14.06.02 22:09
« Re: kolik hustite pneumatiky?
yyyyy: No to mi povidej .. mam to stesti .. nebo mozna smulu? ze u nas je to takovy trochu ostruvek jakz takz solidnich silnic, zatimco vsude okolo je to sileny, proti tomu je tankodrom mech a kapradi. A o D1 mi nemluv :-))Tam by vubec nemuseli instalovat prazce a vlaky by tam mohly zacit jezdit treba hned, jake tam jsou vyjete koleje :) -
« Re: kolik hustite pneumatiky?
po nemecku jazdim s 2,6 v celku v pohode, privyssej rychlosti to aj o poznanie lepsie sedi, lebo tam mam galusky 175/70 R14 na vecsich kubaturach tam uz davaju sirsie R15. BTW bol som cez vikend u vas na severozapade v Dolni poustevne, tak tam na to zapomen, to sa uz asi ani u nas taka cesta nenajde :-) ... no a betonka do Brna nazynavana dialnica to je tiez na maslu ... -
"-- skrytý --" 14.06.02 13:46
« Re: kolik hustite pneumatiky?
yyyyy: jojo, obcas hodlam zavitat na nemecke dalnice, tak uz s tim rovnou pocitam :-)) Ale musim zatukat, .. tam kde se pohybuju autem ja u nas ve strednich Cechach a v Praze, tak tam ta silnice je prekvapive v dobrem stavu .. s vyjimkou nekolika vyhlasenych zeleznicnich prejezdu :-)) -
« Re: kolik hustite pneumatiky?
yyyyy - mame ale stastie, najvyssia komfortna rychlost do kopcov je pre nas hooodne vysoka :-). Pri 150 nemam problem vybehnut ziadny kopec, pripadne este aj pridavat, zatial co pri 110 niekedy stratim v kopci rychlost. BTW poznas kopec pri Hronskej Dubrave (ked ides z Novej Bane na Nitru, ten kopec kde sa odbocuje od Hrona a ide do hor)? Tam je moje Clio len tazko porazitelne, jazdim hore okolo 140 a to vacsina aut uz nevladze.