Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 31.07.02 11:24
« Re: opet tukani :(
yyyyy: Ty ses humorista :-) Ale je to fakt, mam s tim zkusenost. Uz jsem tu nekde psal, ze jsem si svepomoci musel vylepsovat "zadni" uchyt vyfuku (naspodku vozu u palivove nadrze), aby nemel sanci drncet ten tepluvzdorny kryt. Stacila gumova podlozka a nic mi tam ani teoreticky nezadrnci. :-) -
"-- skrytý --" 31.07.02 10:53
« opet tukani :(
Tak mam u sveho Clia podivnou "zavadu". V minulosti sice ve velmi male rychlosti (do 20km/h), ale prave predni kolo vzalo velky kolmy vymol (prorazena guma) .. to uz urcite vite:). Pak se zakratko zacalo objevovat takove tukani v tezko blize definovane oblasti mezi pravym prednim kolem az stredovym sloupkem na prave strane. Detailni geometrii (hned po tom prorazeni) servisaci nedelali, ale prohlasili, ze sbihavost je ok. Auto ani do strany netahlo. Nicmene objevovalo se ono "tukani", nebylo rytmicke, bylo znatelne v pomalych rychlostech tak do 50-60km/h, pri vyssich jsem ho vubec neregistroval. Ten zvuk se objevoval po prejeti nejakych nerovnosti, jakoby se zpozdenim .. jako kdyby se neco tim houpnutim po prejeti nerovnosti rozkmitalo a pak to narazilo se zpozdenim. Kdyz jsem byl s tim v servisu, servisak okamzite od stolu rekl, ze to bude asi silentblok. Skutecne v prubehu opravy me informovali telefonicky, ze krajni silentblok vrzal a ze tam dali novy. Bylo to skutecne ok, uz jsem to neslysel. Nicmene po ujeti cca 1200 km to tukani zacina znova. :-( Nemate nekdo typ na to, co to muze byt a kde muze byt zdroj takoveho znovuobjeveni se tukani? -
« Re: Mam to koupit ?
Mam na Cliu cca 7000 km. Začínám věřit tomu, že to Renault dost fláká. To, že se mi v interiéru ozývají pazvuky, které jsem nezapsal ani svého starého Peugeota 205, kterej měl najeto 100000 km, raději pomlčím. To, že ve fabrice zřejmě nefunguje výstupní kontrola, taky beru :-O, ale navíc to v mém případě fláká i prodejce a jeho servis. Včera mi navíc odešlo něco na vstřikování. Začínám z toho být trochu rozladěn. Netuším co bych koupil za jiné auto. Clio mi vyhovuje, ale ta kvalita... -
« Re: Mam to koupit ?
Radikn - ku dnesnemu dnu mam najazdene 56500km, problemy ziadne vyrazne alebo zavaznejsie, ako ine znacky (z dosluchu mozem porovnavat s Fabiami a Toyotami). Najzavaznejsi bol spodny cap, sposobil som si to sam, nahradny diel stal 800SKK, ale islo to vramci zaruky. FORD = Fix Or Repair Daily = vacsina automechanikov mi radila Fordu sa vyhnut. Focus je akoze najspolahlivejsi podla TUV ale po precitani jeho rubriky to tak ani nevyzeralo, takze fakt neviem. V rodine mame same Renaulty (4x) a spokojnost... -
"-- skrytý --" 27.07.02 20:36
« Re: Mam to koupit ?
Radikn: Forda, jako Fiestu??? No ja mam Clio relativne hodne kratce, temer dva mesice, takze tezko z mych zaveru delat zavery, jak je to s kvalitou dlouhodobe, ale v tehle tride vozu bych tezko cekal dokonalost po vsech strankach, co provoz vozu nabizi. Chci rict, ze je to o zvoleni si preferenci, co od auta potrebujes nejvic, hodne, rozumne a co je zanedbatelne. Kazdopadne jestli bych neco u Clia vyzdvihl, tak je to: motoricke vlastnosti (dynamika, bezkonkurencni nizka spotreba), jizdni vlastnosti ve smyslu velmi predvidatelne chovani ..casto tu Clio srovnavame i s motokarou. Nelze cekat, ze to auto zvladne vse, ktere ano, ale necha se dopredu velmi jiste urcit, co to auto jeste ustoji a co uz je za meznimi hranicemi .. jinak receno .. to auto Te nenecha ve stychu. Pak za malo penez velmi hodne muziky i co do vybavy jiz v cene. Tezko hledat konkurenci, ktera Ti v te same cene nabidne srovnatelne vybavene auto. Jestli hledas auto pro jednoho az dva lidi, ne pro plne vytizene auto i na zadnich sedadlech, tak to auto nabizi pro dva lidi nebojim se rict nadstandard komfortu (mereno napr. sirkou interieru na prednich sedadlech) .. naproti tomu vzadu to neni moc pro dospele lidi na delsi cesty (viz. kolena a vyska pro vysoke postavy) :-) Nektere veci jsou zpracovane na tom aute .. no nereknu ze odflaknute .. spis jednoduse .. ale to je otazkou, jestli to bude casem zdrojem problemu, nebo to muze byt naopak klad. Mam na mysli napr. podvozek a cely spodek vozu. Jinak napr. interier nemohu rict, ze by byl spatne slicovany, nekvalitni materialy .. naopak, jsem velmi spokojeny.
Nicmene nechci tu hanit nektere znacky, ale zrovna Fiesta, ac nova, tezko bude parametry stacit na Clio.:) To uz bych mozna uvazoval o Ibize, ale ta ma zase uvnitr DOST min mista, ale jinak je taky pekna. -
« Mam to koupit ?
Zdravim vsechny majitele vozu Renault Clio a i ty ostatni. Chci koupit toto auto. O autech toho moc nevim, ale znami rikaji, ze Renaulty nejsou dobre udelane, prej jsou frantici flakaci. Vsichni, nebo aspon skoro, az na znameho, ktery ma dva, radi koupit Forda. Co vy na to ? -
« Reset
Kua Lufe, ale si ma nadvihol z tej stolicky :o)
Niekolkokrat som to uz skusal, ale pri hodnote -5.2 litra od rozsvietenia kontrolky som vzdy narazil na pumpu, takze do sucha ani raz (tak je to aj s pivom :o) Ale pri kritickych hladinach benzinu v nadrzi pouzivam servisny rezim, ako tu uz spomenul Ajvn.
Ten reset sa mi nezda, mozno pri chybe SW v Daewoo, ale v Renaulte to uz musia mat vystrngane. Kanister aj s benzinom som kupil v Trencine, ked mi na dialnici pod mostom dialnicnej policie 2 km poz Zamarovcami OMV dosiel benzin este na R19-ke, pretoze z Hrozenkova som uz ziadnu pumpu nestretol. Hmla jak v *, tak som planovanu spotrebu prekrocil. -
"-- skrytý --" 26.07.02 11:43
« Re: rezerva paliva
Zizal a spol.: A kdyz vlezete do toho servisniho modu, tzn. stisknout reset cudlik u budiku a pak otocit v zapalovani (do 2.polohy? 0-1-2-Start), tak timhle se i vyresetuje udaj o ujetych kilometrech s tou ceduli (lizatkem) :-) a vse s tim spojene,tzn. spalene litry paliva od posledniho zmacknuti, prumerna rychlost, atd? Anebo se tim pouze nahodi ten servisni mod, ale jinak VESKERE udaje zustanou v palubaku nezmenene? -
« Re: rezerva paliva
Mam Scenic 1.6 a vyskusal som jednu vec - ak zacne svietit kontrolka paliva, palubak uz neukazuje dojazd. Ale v servisnom rezime ukazuje stav nadrze az do nuly - co je v pripade problemov dost dobra pomocka. S tym zablokovanim nie su ziadne problemy - priznam sa, ze raz som si to zle spocital a asi 100m pred garazou mi dosiel benzin. Kupil som bandasku, natankoval, nalial do nadrze a asi po 3s motor v pohode naskocil. -
"-- skrytý --" 25.07.02 15:56
« Re: rezerva paliva
:-))) Jooo, Germanie. Tady v CSSR :-) jedes a vis, ze at jedes po dalnici, po I. tride nebo po III., tak co 30 km docela urcite na nejakou pumpu narazis :-)) Tam je to docela jine kafe. Same odpocivadlo, ale pumpa v nedohlednu :(
Tak OK, ja se nebudu plasit :-) -
« Re: rezerva paliva
>musel prist servisak a odblokovat mu ECU (benzinak Daewoo).< tak toto mam niekolko krat vyskusane, nie je problem, nikdy mi nikto nic odblokovavat nemusel (nexia, espero, leganza) ... s meganom som neskusal, lebo ma fakt tych 10 litrov k dobru, mam pocit se aj rucicka ukazovatela paliva je na 50 litrov a v celku presne ukazuje aj pri 1/4 a 3/4 a 1/2. Takze ked si na nule tak mas tych 60-50=10 litrov. BTW: ak mas v nemecku problem, nic ti nebrani zbehnut z dialnice urcite uvidis minimalne 10 dalsich pump ... pokial teda ale nie je noc, oni ich na noc radi zatvaraju ... -
« Re: rezerva paliva
Neplas sa, diesel si nacucne naftu a naskoci v pohode, treba mat iba baterku v dobrom stave, aby si ho mohol trosku dlhsie potocit. Odbornici na diesle ti povedia viac. Benzinak to ma ale vraj kazdy s katalyzatorom. Je to nejaka jeho ochrana alebo co. Doteraz som mal vzdy auta s karburatorom, tam stacila dobra baterka a uz sa islo dalej. Ale strycovi zomrelo auto asi 100m od benzinky, tak ho tam dotlacil, natankoval, ale aj tak neodisiel, musel prist servisak a odblokovat mu ECU (benzinak Daewoo).
Ze ma rezerva 10l ukludnuje aj mna, u mna je to asi 160km, pri kludnej jazde mozno aj 200. Ale vobec som nebol nadseny, ked som v nemecku na dialnici presiel asi 60km na rezervu a pri nasledujucej pumpe bola cedula "Nachste tankestelle 135km" :-))) Keby som ju presvihol... -
"-- skrytý --" 25.07.02 13:55
« Re: rezerva paliva
??? Co? To zertujes? :-) A to je vlastnost benzinaku nebo Clia II (nikoliv faceliftovaneho)? To mi chces jako rict, ze komu to skytne a musi vyndat kanystr a dolit, tak je mu to stejne houby platne, protoze uz to nenatoci, protoze si pocitac rekne NE?! A to mas i v navodu? A to jako cekas, ze po tom, co jsi mi tohle rekl, to budu zkouset a riskovat ja? :-)))) -
« Re: rezerva paliva
Myslim, ze na tych 10l rezervy sa da spolahnut, nadrz bude urcite este vacsia pre istotu :-) Ty mas diesela, vyskusaj vyjazdit celu nadrz az do sucha a potom zmeraj, kolko sa tam zmesti nafty. Ja to na benzinaku riskovat nemozem, po vyjazdeni vsetkeho benzinu sa zablokuje pocitac a je nutne, aby ho odblokovali v servise, aby sa auto dalo znovu nastartovat. -
"-- skrytý --" 25.07.02 11:43
« Re: rezerva paliva
No prave, ty same zkusenosti s tim mam i ja. Ukaze se na palubaku cca 40l spotrebovane nafty (resetuju PP vzdy po plne nadrzi az po hrdlo:) a zacne svitit kontrolka. Zatim jsem tankoval pouze 4krat plnou, ale propocitaval jsem, ze ten udaj o spotrebovane nafte v zasade sedi s realitou. Predposledne jsem spotreboval cca 44 litru, z toho 55km se svitici kontrolkou .. pak jsem dal plnou .. a ted jsem spotreboval 40.7 l a akorat zacala svitit. Jen se bojim verit tomu, ze tam tech dalsich 10l opravdu je:-)),aby me to pak nekde nenechalo naprazdno .. asi si vemu do auta kanystr:) Ale je pravdou, kdyz jsem lezl nedavno pod autem, tak se zda, ze tam jsou skutecne dve palivove "vany", takze je mozne, ze ten plovak je v te jedne, bliz k hrdlu a k tomu je tam pak jeste ta jakoby "rezervni" palivova nadrz.