Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: clio 1.2 16v
A to Ti přestane jet úplně? Mně se rožně kontrolka diagnostiky a auto ztratí výkon. Taky panáčci nevědí co s tím. Svádějí to na chybu software, prej mají blbé CD, potom zase tester. Tváří se profesionálně, ale už 3 týdny pořádně nejezdím. V takovém případě by měli vracet část peněz, protože jsem si auto nekoupil k tomu abych s tím jezdil jenom do servisu a to průměrnou rychlostí 30 km/h, protože to víc nejede. -
"-- skrytý --" 02.09.02 14:56
« Re: to Ajvn
Lufe, tabulkove by mel mit slabsi diesel o desetinu HORSI spotrebu, nez s IC. :-) Rikas, ze by Tvuj tatka mel spotrebu jako s fichtlem? :-)) No je fakt, ze uz si ze me znami delaj legraci, ze jim jejich Simson (nebo Simpson?) :-) zral vic :)) -
« Re: to Ajvn
A sakra, som bol s mojou spotrebou spokojny, ale tie vase cisla mi skoro nedaju spat! Trosku som zvolnil z mojich rychlosti a teraz jazdim predpisovo+20, spotreba benzinu je 5.7l, priemerne najazdim asi 1/3 v meste a 1/3 na dialnici pri 140km/h. Zaujimavo mi ale klesla spotreba gum - za cele leto mi z nich takmer neubudlo :-) BTW neviete, ako je to s realnou spotrebou slabsieho dCi? Pre mojho fotra by to asi bolo idealne auto, on by nad 3l spotrebu urcite nemal. -
"-- skrytý --" 02.09.02 12:21
« Re: to Ajvn
Hufe :-)) Ber to jinak, pokusim se Ti nastinit muj pohled na mou jizdu. Do prace to mam (podle dvou lokalit) bud 25 min nebo 40 min. Samozrejme, ze nejezdim na hrane rychlostniho limitu na dalnici (vetsinou jezdim v idealnim rozsahu 60-110km/h .. mesto-okrsky-dalnice), na druhou stranu, ikdyz bych jel 150-160 km/h, tak na dalnicnim useku k dobru najedu JESTLI, tak maximalne 6-7 min, ale spotrebu bych mel pak hrube od oka dvojnasobnou. Myslis, ze se mi to vyplati? Kdyz bych jel 130km/h, najedu min 3 minuty. To nejsou casy, ktere by me vytrhly a ktere by za tu "tezsi" nohu staly. :)) -
"-- skrytý --" 02.09.02 12:01
« Re: prvních 10 000 km
Hellebrand: Tak ty Tve zkusenosti me tesi. Ja jsem zatim za 2 a 3/4 mesice na 7.653,5 Km. Vznitil jsem 303,6 l nafty, takze uz se mi to podarilo srazit az na 3.967, ale poslednich 5.000km jezdim v prumeru mezi 3.5-3.8, takze porad se budu pravdepodobne limitne blizit temhle spotrebam. Jen jsem zvedavy, co mi s tim v zime provede jizda na zimakach, svitim jinak celorocne. Jsem bez klimy, ale mam porad vetracek na 1-2 :-))) Nuluju pocitadlo stejne jako Ty. Jen mam trochu opacnou zkusenost. Nejak se mi v poctech "ofic." spalena nafta (PP) vs. natankovana nafta nedostava cca 5-10 l nafty (co v tom bylo pri predavce pri koupi), ale nikoliv v neprospech realne spotreby, ale paradoxne v jeji prospech, takze spis mam "uchylku" palubaku videt situaci pesimisticteji, nez je. :-) Jinak by me zajimalo, kde tankujes? Ja jezdim az na uvodnich 20 l kladenskeho Aralu vyhradne na JET u nas v Kralove Dvore (D5). Nebyt v uvodu draheho Aralu za 22.00Kc/l, tak bych mel mnohem nizsi prumernou cenu paliva za ty mesice .. zatim jsem na 18.80Kc/l :-)
Nebyt tech problemu se silentblokem bych byl naprosto spokojeny. Snad jeste jedina vec .. kdyz jsou (po)otevrena okna, tak na nerovnostech dost slysitelne klepou.
Tech 3.14 prumer pri 500km jsi jel na jeden zatah nebo "po kouskach"? Vicemene sama rovina? Mne se ted zadarilo jet dvakrat trasu Praha Zlicin Tesco - Beroun .. je to nadmorskou vyskou vyhodnejsi, Beroun je o nejaky ten metr niz :), ale podvakrat za 2.46 l/100km :)) .. jak rikas.. petka na 2000 ot/min.
S tim autem se da vazne vyblbnout. A uplne zrozene je pro jizdu v hodne clenitem, kopcovitem a zatackovitem terenu, to si rochni :)) -
« clio 1.2 16v
Mám clio. a jěstě v záruce to přestalo jet. v renoldu se v tom chlvilu vrtali, a řekli že to je nějaká chyba v softwaru. ať si pro to za tyden dojedu. ( asi 300km.) auto pak jezdilo. a měsíc po záruce to samý 2x. tak se na to v servisu dívaly a řekly že je to vadný palivový čerpadlo. tak ho vyměnily, asi týden jim to trvalo. No a včera to zase přestalo jet. Jen se chci zeptat jestli se něco podobného už někomu stalo, a kam to dal spravit. protože servisáci renaultu zjevně neví která bije. měli by si uvědomit že reanaulty nejsou žigule u kterýho jsem seřizoval předstih žárovkou. -
« to skv
Těsnění oken u rencků je fakt bída. I na nové laguně to působí, jako na Š1000MB.
Jinak, asi jsi měl fakt smůlu na auto. My takovou smůlu měli 3x ze tří nákupů tohoto francouzského výrobce...
Přesto, až příjde na trh nový Megane Coupé 2.0 turbo 165kW, budu o něm vážně přemýšlet. -
« prvních 10 000 km
Vážení kolegové. Včera jsem přetočil na tachometru uvedené km.Clio 1,5 DCi 60 kW Extréme (mimo xenonů,které jsem nechtěl, protože mi na protijedoucích autech samému vadí) v maximálně možné výbavě.
Těch 10 000 jsem najel za 3 měsíce mínus 4 dny. Přesně změřená spotřeba 4,45 ,což vzhledem k tomu, že se jedná o "syrový" motor, klima zapnutá vlastně pořád a podle počítače průměrné rychlosti vždy kolem 65 km/hod ( měřeno od tankování do tankování) je hodnota velmi dobrá. Počítač nuluji při každém tankování ( mimochodem jeho údaj je cca o 0,2-0,3 lt optimičtější než průměrná spotřeba v reálu).Uvedená spotřeba je naprosto přesná -systémem od plné do plné.Při dodržování rychlostních limitů ( kaji se, ale mimo obec pro mě neznámý pojem, v obci ale naprosto striktně 50 dodržuji)není problém jezdit dost pod 4 lt .Motor fantastický,majitele Octavii 1,9 TDI přivádím k infarktovým situacím a jsem naprosto rovnocenným partnerem Fabiím 1,9 TDI, které mají o 14 kW víc.
Pro zajímavost, jednou jsem vyzkoušel, zda se dostanu pod spotřebu 3 lt na trase 500 km. Skončil jsem na 3,14,ale měl jsem zapnutou klimu.
Jednou to ještě zkusím ( pro mě je tento způsob jízdy dost velké sebezapření),když pojedu bez klimy a teď s tím trochu zajetým motorem,tak bych to mělo vyjít.Chce to točit motor pořád kolem 2 000 otáček a hodně lehounkou nohu.
Jinak na autě jeden jediný problém, odstraněný v servise za 5 minut. Zaseknutý spínač výstražných světel. -
« Re: to skv
HUFE nerad padnu Ti do noty. Auto je z listopadu 2001, najeto cca 8000 km. Občas vrže občas ne. Však znáš naše cesty. Pokud bych jezdil po normálních cestách tak nic neslyším. Hodně záleží na teplotě. Smiřuju se postupně s tím, že jsem chytl obzvláště vypečený kousek. I když je fakt, že tady ty drobnosti (plasty, těsnění kolem oken atp.) mají hódně blbě zpracovaný. Jenom by mne zajímalo jestli by se dal prodejce trochu "zmáčknout". -
« Re: Opšt error
Nejako moc si teraz HiFi neuzivam, synator je maly a nechcedm, aby som na neho potom musel vykrikovat, lebo nepocuje :-) Do prece casto chodim bez radia a nejako ma ramusy v aute netrapia (teda pokial nejdem z Horskeho smerom ku parlamentu)
BTW stale nemam urobene tie dvere poriadne, nemam tam poriadny kabel a je to pocut na basoch. Ako to mas urobene ty? Podla Speedyho navodu sa mi to moc nevidi. A zrejme mam aj rozhodenu fazu na basoch, lebo ked tomu poriadne vytnem, basy sa akoby stracaju; ked su dvere otvorene, hra to lepsie. Ale nemam na to teraz ani chvilku casu... -
« Re: Opšt error
Mam 58500km bez problemov co popisujes. V palubke mi klepe, viem kde to je (trubka privodu vzduchu k vyduchu v palubke pri okne) ale nemam cas to opravit. Vobec nic mi nevrzga, neskripe ani neklepu zadne sedadla. Treba ich zacvaknut buchnutim, inak su akoze zacvaknute, ale klepu, skus to. Robim to casto (nakladanie a vykladanie kocika) a naucil som sa. BTW ked som minuly rok prisiel z Chorvatska, auto bolo uplne vyklepane a hrkotalo vselico (matuS mal tu cest to pocut), odvtedy to ale bez akehokolvek zasahu vsetko zase sadlo a v aute je ticho :-) -
« Opšt error
Místo abych měl zjízdy radost tak čekám, kdy auto ztratí výkon a když to náhodou jede tak tam mám kncert jako ve staré Škodovce a jsem z toho dost znechucenej. Napadají mě dvě věci. Buď auto z velkou ztrátou prostřelím anebo, pokud u prodejců aut platí Občanský zákoník, jim trošku pohrozit. Ať mi nikdo netvrdí, že je to normální i když už i stará Felíce, Fiat Secento a další chutná auta mají interiér zpracováný tak, že je podstatně míň hlučnej než Clio. Vy ze svejma Cliama problémy nemáte? -
« Opět error
Tak mi zase blbne auto. Znovu prej chyba software. Jejich testr se prej nemůže domluvit s mojí řídící jednotkou. Takže auto vezmou do Brna na lepší. Současně jsem toho využil k vyreklamování vrzající palubky, klepajících zadních sedadel a jiných dalších pazvuků. Servisákovi se moc nechtělo, ale nakonec palubku rozdělal a jeli jsme to projet bez toho horního dílu. Chrastilo to kdesi v útrobách. Tak to zase zadělal a seřídil alespoň zámek zadních sedadel, než jsem dojel domů tak sedadlo zase vesele klepalo. Děsně mě to točí. Klepe sedadlo, chrastí palubka a drnčí něco ve dveřích. Prej sou to jenom plasty a že to Clia dělají. Ani se nedivím, že chrastí. U normálního auta je palubka naprosto pevná a nepodajná, v Cliu se prohíbá a je z velice poddajného plastu, který v zasadě cvičí při přejezdu každé nerovnosti.