Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Zima klepe na dvere
Zimy sa netreba bat. Cez zimu parkujem cez vikendy na moste nad potokom a byva tam bezne aj -30. Najvacsi problem je, ked primrznu dvere o gumy, inak s autom ziadne problemy. Treba startovat s vymacknutou spojkou, aby sa to vobec otocilo, ale po chvilke uz motor veselo bezi (olej 0W-40) a po 2-3 minutach uz moze clovek vyrazit. Bacha si treba dat na okna, bezne sa stava ze primrznu, ale motorcek to zatial vzdy vydrzal. BTW renault je od predajcu pripraveny na zimu do -40, aspon tak mi tvrdili a ziaden problem s tym nebol. -
« Re: Zima klepe na dvere
Jo a jeste obecne. Jestli mas takovy najezd,
ze budes menit olej pred zimou a pak i v lete,
tak doporucuji na zimu nejaky ridsi olej (0Wxx, 5Wxx).
Az prvne uslysis startovani motoru promrzleho na
-20 C a mene, mozna se leknes ;-)
No a jinak takove ty bezne veci jako chladici
kapalina se spravnym bodem tuhnuti, stejne tak i
voda do odstrikovacu, zkontrolovat (dolit/dobit)
baterii.
Venku ti totiz za noc auto hooodne promrzne, takze
tam u nej muzes mit i o 10 (a i vice) stupnu mene, nez jsi
mel v garazi a to je pak vse poznat (olej, stav
baterie). -
« Re: Zima klepe na dvere
Takze nezapomen (nevim jak je delane Clio) striknout
neco do zamku a do mechanizmu (obcas tam byva na to ze vnitr otvor).
Take nezapomen osetrit gumy na dverich (aby neprimrzaly).
Na zamky pouzivam WD40 (vim, ze existuji i jine
veci a tohle neni primarne na to, ale nebudu mit v garazi/v tasce
predse 50 pripravku?). Na gumy pouzivam silikonovy
olej. Predni okno normalne beru skrabkou,
o poskrabani nemej strach. Alespon ja jsem si toho
nikdy nevsiml. Horsi je pousteni steracu na suche
(a zaprasene) sklo v lete... -
"-- skrytý --" 15.09.02 11:25
« Zima klepe na dvere
Lidicky, resim mne nezname otazniky. V rodine jsme meli auto vzdy garazovane, takze no problem, zatimco ja mam auto venku a zima se blizi. Mate nejake osvedcene postupy, resp. pripravky, kterym napr. rano cistime zamrzla okna? Nebo to resite jen tou trojuhelnikovou skrabkou? To se to okno prece musi casem pekne poskrabat,nebo ne??? A co odemykani vozu? Ted, kdyz se odemykaji auta na dalkac, byva jeste problem se zamrzlymi zamky, resp. celym odemykacim mechanismem?? Kdyz Vas napadne jeste neco, na co se v zime pripravit a neco poridit, budu za takove tipy rad:-) -
"-- skrytý --" 14.09.02 23:33
« servisna prehliadka po 60.000km
Je to naozaj velmi smutne ked tu citam ake mate s renaultikmi problemy. Chcel by som sa opytat ci mi nevie niekto povedat kolko penazi si mam pripravit na servisnu prehliadku po 60.000km? Pozeral som sa do servisnej knizky, zistil som ze toho budu robit dost vela(teda mali by robit). -
« Re: clio 1.2 16v
A co se prostoru týče. Clio nemá málo místa ve předu, ale Megane působí vzdušněji. Na velikosti asi záleží. Akorát jsem s ním nenajel do garáže a už vyjet ze dvora bylo umění. To je taky jeden z důvodů, proč nemám větší auto. Musel bych je parkovat na ulici a to je i na vesnici dost velké riziko. Brácha od švagra koupil jetý Megane ze SRN a interiér je někde jinde a to je auto o 4 roky starší. -
« Re: clio 1.2 16v
Ajvn: No, měl jsem tu základní verzi Authentique. Plyšové výplně dveří vypadaly "neučesaně", podivný nádor v prostřed palubky je strašnej, zvláště bez rádia. Plasty PD vypadaly jakoby pořád špinavě, asi by je stačilo přeleštit. Sedadla byla tragicky měkká, ale ne nepohodlná. Při prudkém průjezdu zatáčkou pískají gumy (nevím jakej byl rozměr pneu), když jsem auto plně obsadil tak jakoby změklo a průjezd zatáčkami byl celkem nepohodlnej. U Clia oceňuji, že se chová i při plném obsazení skoro stejně. Upozorňuji, že mám verzi Dynamique, která má tvrdší podvozek. Od toho zřejmě plynou i mé problémy s pazvuky v interiéru. -
"-- skrytý --" 11.09.02 10:58
« Re: clio 1.2 16v
skv: Tak do jizdnich vlastnosti se nechci poustet, otec s Meganem jezdi tak, ze nepoznam, jak se auto chova v krajnejsich rezimech:) S Cliem jsem spokojeny a ackoliv je pravdou, ze pri ostrejsim prujezdu zatacek se mozna vic naklani do boku, nez konkurence, tak ale spolehlive drzi stopu a kola nezapiskaj a nezapiskaj. Ikdyz urcite je to diky tem 15" kolum s CPC. (+ kvalitni sportovni sedaky a je Ti jedno, jestli se trochu naklani, protoze Te to drzi v sedle a nepusti :-) Co bych opravdu vyzdvihl, jsou brzdy. Ale co se interieru tyce, tak nemuzu rict, ze by Megane mel "horsi" interier. Spis na me z neho dycha dojem "obyvaku", zkratka pohodli, prostor vsude okolo, i dopredu .. naproti tomu v Cliu je sice prostoru take dost, ale to auto s Tebou vic sroste a pusobi dynamicteji. -
« Re: clio 1.2 16v
Tak já už mám auto opravené. Problém byl v kabeláži. Celkem jim funguje zásobování. Díly co byly ve skladu v Rakousku tady jsou druhý den. Takže mám měněnou ŘJ (přesto že nekomunikaci s testerem nepovažují za závadu), potenciometr plynu (ten byl OK)a kabeláž motorového prostoru. Navíc mi natankovali plnou nádrž a auto přivezli až domů. Tak doufám, že už to bude vychytaný. -
« Re: clio 1.2 16v
Takze info zo servisu je, ze odislo cerpadlo vstreku paliva (po 6.500km). Cena je 15.000,-Sk + praca + odtahovka. Blika mi ale este mala nadej, ze sa o naklady rozdelim s importerom - je dana ziadost o kulanciu t.j. o to aby sa importer podielal na nakladoch za opravu, vzhladom na to ze sa s tym autom jazdilo velmi malo (6500 km za 1,5 roku). Cerpadlo je ale este vo Francuzsku... Uvidime koncom tyzdna. -
« Re: clio 1.2 16v
Jak rikam, nejvetsi slabina je servis, podle mne ani nevedi co delaji a na ty auta je tu jen malo specialistu! :-( Ale kdyz jsem mel pujceny Clio 1.2 16V, tak bylo vse OK a melo najeto pres 30t km! Podobny pripad kdy auto nechalo cloveka na dalnici taky znam, ale to auto bylo o dost drazsi nez Clio, bylo to BMW 5-rady! Clovek si proste nevybere!
-
« Re: clio 1.2 16v
Mimochodem to má ještě jednu perličku. Když jim nekomunikovala ŘJ s testerem tak jim Praha radila co mají měnit a nedoporučovala jim výměnu i když bylo jasné, že je kaput (moc peněz). Pokud bych tam dojel po záruce tak mi naůčtují desetitisíce a vůbec by to neřešili. -
« Re: clio 1.2 16v
U mě také nepokročili. Přiznali se, že jsou z toho víc nešťastní než já. Včera objednali kompletní kabeláž motorového prostoru a budou měnit. Náhradní vůz jsem z nich musel dostat po tlakem. Když jsem se zmínil, že se domnivám, že takové auto nemělo opustit brány továrny (více drobných závad před tím) tak mi odpověděli, že to bude jen nějaká pitomost. Ano taky toho lituji, že jsem šel do Renaultu a taky říkám, že je to totální sračka. Fakt jsem se domníval, že v dnešní době se už taková auta nedělají. -
« Re: clio 1.2 16v
Takze dojazdilo aj moje Clio 1,2 16V. Ma najazdene 6500km, je 4 mesiace po zaruke a je to uz tretia zavada, ktora manzelku nechala na ceste s nepojazdnym Cliom. Tentoraz pri ustalenej jazde po dialnici auto zrazu prestalo ist - ako keby doslo palivo (bolo tam 1/2 nadrze). Velmi, velmi lutujem ze som to Clio vobec kupoval. Je to absolutny francuzsky *... Uvidime, co vykuzlia zajtra v servise. Ale asi bude prievan v penazenke. -
« Re: clio 1.2 16v
Tak jsem dneska dostal na zapůjčení Megána 1.4/70kW. Velice příjemný svezení (vzhledem k objemu motoru). Jenže zpracování interiéru stejně mizerné jako u Clia. Nechápu, když jsou schopni udělat auto na úrovní, s perfektními motory a jízdními vlastnostmi tak proč si nedají víc záležet na maličkostech. V takové kvalitě jim to musí každej zápaďák omlátit o hlavu. Jedině, že by prodávali zvlášť nepovedené kousky k nám na východ.