Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Megane II
druhy den jazdim (zabieham) novym scenicom v tej bratislavskej sracke, ale mozem povedat ze zatial je absalatne neutralny, smyka sa furt, aj na zimnych gumach (nie som z tych co jazdie jemne), ale stranovo neuhne ani prd, je to az by som povedal lepsie ako kombik, okrem toho ze to nerozbehnem a nezabrzdim, nemal som NIJAKE problemove miesta ANI NAZNAKOM, takze Mracek - nekecal si ze to dobre sedi ... aj ked sa to citelne naklana. V kazdom pripade na to ale ta 1.6 16V nestaci ani nahodou tak ako 1.4 na kombika ... ale musim povedat ze sa chova o poznanie kultivovanejsie ako 1.4 - to com pisal o rozsahu pri porovnani s dizlom je blbost - 1.6 jazdi slusne aj od 1000 otacok, zatial co 1.4 sa mi tam vspierala, hucala, dunela do 1500, tento len trochu vahavejsie taha, pri 1500 je uz ale pri sile uplne bez problemov ... az do 6000. Jedine cim ma nasrali bol ten mikroskopicky kastlik pred spolujazcom, ale nastastie si to vyzehlili tym ze na pristrojovke je este jeden ... :-) ... len som si este nenasiel miesto na sedadle, furt mam pocit ze sedim v autobuse :-) -
« Re: Megane II
2 Ajvn :-)))- Cechach se inzeruje ta 1.4 proto, protoze bude levna! :-) Pro radu Megane II jsou pripraveny i jine motory nez jsou k dostani ted... :-) Dokonce verze Cabrio ma mit uplne novou V6. Ano, jinak s Tebou souhlasim, pokud bude mit Renault CR takove vedeni, tak to nestoji za nic... Na Slovensku jsou na tom o dost lepe, v cechach jako kdyby ztracel zajem... Asi je hreje ten letosni uspech... :-( -
« Re: Bezpecna jizda ve Vysokem Myte
Mal som dnes moznost vyskusat si par zasad od Ajvna v praxi :-) Nastastie auto je cele. Problem na snehu dnes bol aj s brzdenim motorom - zadok zacal hned predbiehat. Moja dnesna horuca skusenost - pri nedotacavom smyku mierne! uvolnit plyn. Pri prudkom uvolneni zacal zadok predbiehat auto (podotykam, ze to bolo na 3 pri cca 3tis ot, ked ma ten motor dost velku silu). Takze kontra, pridat plyn a zadok prekmitol a isiel som smykom na opacnu stranu a tak dalej. Pomohlo jedine vyslapnutie spojky ked som bol priblizne v priamom smere, auto sa zrovnalo a mohol som pokracovat. Nastastie.
BTW ako prechadzate tie snehove bariery, ktore sa vytvoria v strede cesty, ked nie je dobre odhrnute? Prave s nimi bol dnes najvacsi problem, preto som mal ja ten horepopisany zazitok. -
"-- skrytý --" 15.12.02 01:44
« Re: Megane II
mracek: Nejses najaty agent Renaultu? :-) Pouzivas podobne demagogicke obchodnicke triky, ale na to ja jsem imunni :)) Ja tu mluvim o tom, ze existuje varianta .. jsou 3 (slovy "tri") dieselove varianty. Dve extremni, jedna 80k 1.5ka, ktera je ale dost lina na takove tezsi auto (v porovnani s Cliem, kde takovy motor mam)..ostatne udaje o rychlosti a hlavne zrychleni to jasne vypovidaji .. a pak druha extremni varianta je ona 1.9ka, ktera je uz svizna a dynamikou na urovni 1.6ky benzinu. Ovsem pak existuje jeste prostredni varianta, rozumne vyvazena, ani lina, ani zbytecne ziva, a to je 100k 1.5ka. Ta je cenove o neco vys, nez slabsi 80ka, ovsem je o dost levnejsi, nez 1.9ka. Jenze ta, jak se zda, nebude v Cechach k dostani. Usuzuju podle toho, ze jedna z 1.4ek benzinaku bude dostupna az pristi rok a tu cesky Renault inzeruje, jako ze bude za rok .. o 1.5dCi 100k mlci. Zatimco slovensky Renault avizuje jak onu druhou 1.4ku, tak i tenhle diesel. Holt cesky chytraci od Renaultu chtej zakazniky dohnat do drazsi varianty, akorat se obavam, ze se jim spousta zakazniku na to vyprdne a vyprdne se nakrasne na cely Renault. -
« Re: Megane II
Je to o neco modernejsi motor a 1,9dCi by mela potom mit 140PS... Pokud chces jezdit levne, kup si 1,5dCi, pokud rychle, ale za cenu 1,5dCi kup si 1,6 16V a je to... :-))) Stejne vykonny diesel nemuze nikdy stat stejne jako benzin, to by si ho potom nikdo nekoupil... mysleno benzin... :-) -
"-- skrytý --" 13.12.02 20:55
« Re: Megane II
mracek: V benzinakach to tak dobre viditelne neni, ale jukni na v Cechach nabizene diesely. Opravdu pouzitelny pro takovy vuz je bohuzel jen 1.9, 1.5 by byla, kdyz by dodavali v pristim roce i silnejsi 100k verzi, jenze tusim, ze ji do Cech davat nebudou. :-( A pak se jukni na cenu 1.9ky .. to je silena palka! -
« Re: Megane II
O jazdnych vlastnostiach som sa nemal cas zmienit.
Takze: Tie 16" dodavane u nas k 1.6-ke su na ceste velmi citit, oproti 15" je to citelny rozdiel. Auto sedi vynikajuco aj vdaka spomenutemu rozvoru.
Cez zadne okno je dobry vyhlad, aj sa s tym dobre cuva (podobne ako v combi Megan I) Skor ni vadili siroke masivne predne stlpiky, pri odbocovani na hlavnu cestu som nemal okamzity prehlad (mozno to je len zvyk v starom megane su stlpiky asi v inom zornom uhle). Sedenie velmi pohodlne, tvrdsie ako v starom. Tlmice su tiez o poznanie tvrdsie, ale stale pohodlne, aj na nase cesty. Kto jazdil vo felicii, nemoze tvrdit nic ine :o)
Podla mojho nazoru je tam dost miesta aj pre 17" na elektronoch.
Kufor je trochu divoky, dole je miesta dost, ale vyssia batozine sa stretne s kolmym zadnym oknom.
Ja som privrzenec combi verzie, preto si pockam. Dovtedy sa odstrania aj chybicky krasy.
Osobne som dufal, ze Renault vyvinie aj novu 1.8, ale skoda. Bola by to vynikajuca kubatura ako vykonovo, tak aj financne vzhladom na cenu zak. poistenia a cestnej dane u nas. -
Lubos.1 13.12.02 12:56
« Re: Megane II
Pokial viem, novy Golf bude az v roku 2004. Ale je dolezite, aby clovek nekupoval voz, kym nie je na trhu min. 2 roky, vid. moje problemy s P307.
Okrem toho som si povedal: uz nikdy viac Peugeot a asi to rozsirim na : nikdy viac francuzske auto. Vratim sa asi k japoncom. -
"-- skrytý --" 13.12.02 12:26
« Re: Megane II
Orine, a co treba vyhled z vozu, jak se z nej kouka a dozadu pres to kolme sklo? :)
Me docela zajima srovnani pristi rok, az bude na trhu novy Golf. Renault doted podle me dost tezil z nizsi ceny a proto mel zakazniky. Ale kdyz ted podrazil, tak se podle me rada lidi spis prikloni ke stejne drahe, ale jine znacce. :-/ Ale uvidime, treba podrazi i VW s novym Golfem, Opel s novou Astrou, Mazda s novou 323 ci jak se to bude jmenovat. -
« Re: Megane II
No tak chlapci, ako sledujem tu Vasu debatu diesl vs. benz., nadpis Vasich prispevkov sa nemeni. Takze to troch rozvirim na temu Megane II.
Asi sa nenahnevate, ked trosku opisem jazdne dojmy :o)
Minuly tyzden bola u nas akcia, kde sa dal novy Megan prebehnut. Hned som tam zasiel.
Mlady predavac ma usadil na miesto vodica a uz to slo. Ziadny kluc, len chipova karta. Po zastrceni bolo treba stlacit tlacdlo startera.
Interier uplne fantasticky, ako je uz u francuzov zvykom, exterier si netrufnem hodnotit, kazdy vie preco. Rucna brzda - paka hodiaca sa skor do Boeingu, ale super image. Este pre upresnenie - jednalo sa o 115 konovu 1.6-ku na 16" kolesach, ktore ma zarazili hned pri nastupovani. Razvor, teda obrysy kolies opticky zpredu az po koniec auta. Uplny extrem oproti Octavii ktora ma previsy ako kopce v Himalajach :o)
Takze START! Prevodovka totalne jemna a presna, kazde zaradenie len tak stukne a paka sadne do spravnej polohy. Brzda, pojem sam o sebe. Velmi jemna, zhora nebrzdi az zrazu zatne. Spojka to iste v opacnom garde. Myslim, ze sa to casom vybeha. Plyn ako v Meganoch velmi jemny. Auto malo nabehanych cca 200 km, skusil som len nieco pod 3000 ot., ale motor uz nemal tendenciu is vyssie ani pri stlaceni pedalu do polohy, pri ktorej moja 1.6-ka bez problemov akceleruje. Pripisujem to jednoznacne nezabehnutemu motoru. Po 15.000 to bude uz O.K
Musim nachvilu off, ak mate nejake konkretne otazky, sem s nimi... -
« Re: Megane II
Ajvn - 30SKK to je tak na 4 Pampersky, to ma nezachrani. Asi nemas moc prehlad, ale Sunar a podobne veci je nehorazne drahy. Mat dieta je teraz len pre bohatych... Radsej ani neratam tie vydavky, ktore na synatora idu, faktom ale je, ze som za dva roky chcel kupovat dalsie auto, ale jaksi pri nom nestiham setrit :-)))
Ty jsi ten stredovy zasnezeny pas prejizdel pod plynem, co? Ten ze me nebude mluvit zkusenost, pouze budu doufam ze verne citovat trenera ve Vysokem Myte .. Kdyz nemas auto s ASR a podobnejma hracickama na prokluz, tak je lepsi tyhle snehove bariery prejet bez plynu. .. Sice se Ti muze Lufe zdat, ze je to absurdni, ze vetsinou je prejizdis proto, ze predjizdis auto a chces akcelerovat ... jenze to je o prioritach .. bud predjedes to auto bezpecne, tzn. tuhle barieru bez plynu (tolik z te rychlosti neztratis) a zacnes znova zrychlovat az v rychlem pruhu ... anebo to zkusis (jak predpokladam) jako jsi to zkusil Ty a pak resis problem, kdyz Ti to nahodou zacne tancovat. Malo platne je zima .. to si musis dvojnasob rozmyslet, jestli je ten pravy okamzik na predjeti. :o)