Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
"-- skrytý --" 14.02.03 16:18
« Re: to dabel
bluedream: Mne nezbyva nez si postezovat, ze v Cechach tuhle kubaturu v Cliu vubec nenabizi :-( Musi to byt pekny zihadlo. Ale nemyslim, ze ma nizsi podvozek nez 1.4 a 1.5. Nizsi ma dvoulitr a trilitr samozrejme taky :)) A sire pneumatik? Tipnul bych si, ze i 1.6 ma doporucenou kombinaci 185/55 R15 a 175/65 R14 .. 2.0 ma 195ky a 205ky Hufe, nebo kecam? :o) -
« to dabel
V poslední době mám pocit, že nemám silné auto, proto mi vždyky udělá radost, když je na tom někdo jště o trochu hůř.
Ale vážně, tady máš porovnání se mnou:
60-100 IV. ... 7,2s
60-100 III. ... 5,2s
80-120 IV. ... 7,5s
Osobně si ale myslím, že bys z toho vyšel líp, kdybys třeba 60-100 zkusil na II. (pokud na to dosáhne) a 80-120 na III. Taky absolutní zrychlování z 0 na 100, 120, 140... by nemělo být tak špatné. Oproti dieselu to můžeš točit. Pružnost sice není, ale odpich při podřazení jo. -
« Re: Re:
Ahojte! Najprv gratulujem k asi najkludnejsej rubrike na MC, je to radost citat, ziadni truhlici, ktori by len rypali a trepali blbosti!
A teraz co tu vlastne scem ja... precital som si vcera vasu diskusiu o pruznom zrychleni. Zaujala ma orinova poznamka na konci "chcelo by to dvojliter", tak som si vcera po ceste z roboty povedal, ze dynamiku zmeriam. Vopred upozornujem, ze moje meranie prebiehalo asi tak, ze som isiel konstantnou rychlostou, v ruke mobil so stopkami, stopky som stlacil, takisto plynovy pedal na podlahu a potom zase stlacil, ked som dosiahol "zelanu rychlost". Auto bola Mazda 626 '98, 2.0i 115k. Pretoze ma extra tazke sprevodovanie (napr. na 5-ku pri 80 asi 1800 otaciek), udavam aj pociatocne otacky motora:
60-100 IV-ka 9.8s (1800rpm)
60-100 III-ka 7.5s (2500rpm)
80-120 IV-ka 12.8s (2400rpm)
Takze gratulujem vasim malym zihadlam, pretoze ak to dobre ratam, tak to natreli mojej Mazdicke skoro o 2 sekundy ;))))) -
"-- skrytý --" 14.02.03 01:58
« Clio 1.6 16V
Dost vazne uvazujem nad tym, ze predam moju fabiu a pojdem do tejto kombinacie :-) hodnoty 0-100 9.6s, Vmax 193 sa mi velmi pacia. Ako to je ale s jazdnymi vlastnostami? Cital som, ze 1.6-ka ma trochu znizeny podvozok, sirsie pneu, ale na druhej strane v vzadu bubnove brzdy... Ked ale pomyslim na to, ze v zaklade (SKK 468900) je klima, hlinikove disky, sportove sedadla, elektricke zrkadla, kozeny volant, palubny pocitac (aj tempomat?) tak mi tie bubny az tak nevadia.. -
"-- skrytý --" 13.02.03 19:06
« Re: Re:
orin: :-) Ty me proste nezklames :o) S tim Meganem jsi me potesil, ja si taky myslim, ze ten Megane 1.6 se sebere dobre. Tata s nim sice jezdi taky pri zdi, ale porad mam pocit, ze tahle 1.6ka motor je kral mezi ostatnimi 1.6kami na trhu .. aspon co do "vystupnich" parametru. Bezkonkurencni rychlost (samozrejme i diky dobre aerodynamice), bezkonkurencni zrychleni, udavana ofic. spotreba je dost nadhodnocena, oproti realne, jak se s tim motorem da SVIZNE jezdit. Vzdycky poslouchame v sobotu rano na Prime, kdyz predvadeji jina auta jinych znacek. 1.8, dvoulitr, 2.5 .. a ty parametry to ma porad horsi :)) Tak naco mit takova dela, kdyz to same, jeste lepsi, odvede 1.6ka. :o)
Orin, ta fotka se tam snad objevi, ale Vy se na ni nedostanete .. je to na dobre odstinenem intranetu :o) -
« Re:
No hadam sa mi nebudes ospravedlnovat. Bol to len sprym. Ajvn s tym vrcholom - videl som ze je to nahravka na smec, tak som sa "chytil". Ale - super osviezenie debaty. Dnes som na teba myslel Ajvn. Hlavne na tu Tvoju "elasticitu" :o))) Kua, preco to teraz vsetko vyznieva tak dvojzmyselne :o))))
Sa uz na tom normalne chlamem. Proste isiel som s Meganom 1.6 16V a skusil to od 60 do 100 (podla Tvojho vzoru) na stvorke a nameral som priblizne 8.5 s. Je pravda, ze odspodu bol zatah slaby, ale nad 85 to uz slo. Chcelo by to 2-liter, pretoze obsah valcov nahradi len obsah valcov (H.Ford)
Ozaj, ked bude ta fotka v db, nezabudni dat link :P -
"-- skrytý --" 12.02.03 13:35
« Re: Ajvn 1510:
kdo: :-) No co Ti mam rict .. letel jsem :-))) Teda ale nikdy bych nerekl, ze je v te kabine az takovy hluk .. uz chapu, proc maj helmu na usich :)) Co ale obdivuju, jak dokazou udrzovat presne tu samou rychlost vsichni, to chce zlatou levacku :-) Jen skoda, ze ten kameraman nezabrousil na rychlomer .. kolik to mohlo byt? mezi 400-500? Ovsem nejvic me pobavil pohled na piloty ... spis mi pripominali chlapy z hospody .. i vekove :-)) No jo, holt kdo umi, ten umi .. treba i v ctyriceti padesati :-)) -
"-- skrytý --" 11.02.03 17:54
« Re: Ajvn 1510:
Panove, tak opravdu vecna skoda, ze nemuzete videt tu divku, ktera zatim nemela u nas fotku v databazi zamestnancu. Dneska jsem ji videl nazivo a opravdu si pravem zaslouzi vsechny oslavne chory, ktere jsem tu z galantnosti mne vlastni dopredu pel. :-)) .. skoro jako Trubadur :-) No ale hlavni je, ze mi donesla kazetu, jedu domu a jdu se prolitnout v Albatrosu. :-)) .. na dalku dekuju KDOvi za zaslani :o) -
"-- skrytý --" 11.02.03 12:48
« Re: elasticita 60-100 (4ka)
lufe, jojo, ja jezdim sam :-)) to vis, stihacka .. ne jako ty, lehky bombarder, s bombometcikem/navigatorem a jeste zadnim strelcem :-))
Nebud smutny, pod devet to asi stlacis a stejne jsi o vic jak dve vteriny rychlejsi nez bezna auta nizsi stredni tridy :-)) Sou to "sracky" :o) -
« Re: elasticita 60-100 (4ka)
Ajvn - no je to jasne, mam mensi objem, preto som nameral az 9.2s :-((( Ale boli sme v aute traja, skusim este niekedy, ked budem sam (ty si bol sam?). Ad otacky - pri 60 mam asi 2400, pri 100 mam 4000. Vrchol je pri 3750, takze az ku koncu. -
"-- skrytý --" 10.02.03 16:57
« Re: to orin ad vrchol
orine :-) Ja cekal, ze se nekdo na tohle chytne, ale ze zrovna Ty? :-)) Ikdyz .. ta nase predchozi debata .. to jsi vlastne v kurzu. :))
Hufe ... co dela pak? No za pet minut ma sice vrchol, ale pak uz jen udrzuje ty spravne otacky. :-)))