Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: novy olej - jede to lip
Ked uz spominate pelovy filter - netusite nehodou, kde je v Cliu schovany? Mam do garancky este asi 4tis km a uz mi to vcelku prestava fukat. Vetrak bezi, ale cez ten zaneseny filter toho moc nepretlaci. Tak ma napadlo ho aspon trochu vyklepat, pripadne vyhodit uplne. -
« Re: novy olej - jede to lip
Bol som na garacke po 65k. menili aj olej, zmenu vo vykone som nezaregistroval, ale na neutrale ide motor lahsie, na PC je vidiet nizsia spotreba naz predtym. Konkretne z pumpy som do prace (3 km) cez mesto bez semaforov prisiel za @5.2 l Pelovy filter mi zabudli vymenit (neviem aky stupen dolezitosti ma tato vymena kazdy rok)
Robila sa geometria a vymienala brzdova kvapalina.
Vzduchovy filter mi prisiel na objednavku az dnes, je to tolko diskutovany K&N. Vykon by mal podla slov mechanika narast asi o 5 koni. Vymenim a napisem. Dnes to asi uz nebude, poobede ma caka sutazna akcia "motokary", tak idem vypustit adrenalin. Drzte palce. -
"-- skrytý --" 28.05.03 21:19
« Re: novy olej - jede to lip
Mozna ta nizsi spotreba nebude jen diky vymene oleje. Myslite, ze by ted poslednich 14dnu az mesic mohli mit u JETu letnejsi naftu? Jaky je zakladni rozdil mezi letni a zimni? Zimni ma vyssi viskozitu? Jestli jo, tak nizsi viskozita = nizsi spotreba .. a byli bychom doma. :o) Aspon tak to vyplynulo z clanku o tom Aral super dieselu. Srovnavali to s normalni a s Shellackou specialni naftou. Aral byl opravdu tizsi, ovsem za cenu slabsi dynamiky a vyssi spotreby. Shell byl hlucnejsi, ale vyssi dynamika a nizsi spotreba. Aral mel zaroven vyssi viskozitu nez normal a Shell naopak o neco nizsi. Tak mozna na tom neco bude. -
« Re: Zadne zasterky - to Ajvn
Ja mam prave pocit, ze 2.1 je na zadok trochu moc. Sa mi zda, ze nemaju dostatocnu stycnu plochu a aj trochu odskakuju. Predok teraz sedi velmi dobre ale zadok mi citelne uletuje (ale musim mat v zakrute o 30km/h vyssiu rychlost ako na povodnych kolach, takze to nie je zase az take zle). -
"-- skrytý --" 26.05.03 22:10
« Re: Zadne zasterky - to Ajvn
lufe, v manualu je za normalnich podminek 2.2/2.0 a pri plnejsim aute, resp. dalnici 2.3/2.1. Mne taky prijde 2.1 zbytecne min .. ale nadruhou stranu, 2.3 na zadek uz je spis tvrde a bacha na pricne nerovnosti v zatacce, to ma tendenci ten zadek uskakovat.(jezdim sam, zadek permanentne nezatizenej) -
« Re: Zadne zasterky - to Ajvn
Ajvn - este jedna malickost. Nemas nahodou v manuale uvedene predpisane hustenie pre 1.4 16V s kolami 185/55R15? Ak nie, napis mi pliz aspon predpisane hustnie pre tvoje kola. Dopredu som nechal 2.3 a zda sa mi to ok, ale vzadu mam 2.1 a mam pocit, ze zadok ma na viac. -
"-- skrytý --" 23.05.03 12:03
« novy olej - jede to lip
Hellebrande, kdepak Te mame? Uz mas po garancce a vymene oleje jako ja? Zajimaly by me Tve postrehy, jak Ti ted auto jede .. ja jsem mile prekvapeny, auto jede lehcejs a znatelne se mi snizila spotreba .. cca o 0.2-0.3l/100km. Ted mi to jezdi klidnym eco stylem v prumeru za 3.2-3.4, svizne za 3.6-3.8. Necekal jsem to, mile me to prekvapilo.
Jediny nesvar, co se mi rozmaha v Cliousi, ze mi neco obcas rezonuje vepredu na palubce, v miste vydechu na predni okno .. grrr. Mate s tim nekdo zkusenost, resp. s tim, jak jste to odstranili? -
« Re: Zadne zasterky - to Ajvn
Diky, diky. Takze sme zistili, ze mame rozdielne zadne zasterky. To je strasne, ja asi budem musiet niekomu z noveho Clia ukradnut take, ako mas ty. A to nebude jedndouche, lebo co som si vsimal Clia, vsetky mali zatial zasterky ako mam ja. Ale je dost mozne, ze do Extreme davali ine koli tomu, aby neskrtali o koleso. Kazdopadne diky. -
"-- skrytý --" 20.05.03 20:26
« Re: Zadne zasterky - to Ajvn
luf: tak nejen, ze musim mit digos, nalozene auto, ale jeste "po ruce" obrubnik? :-)) To je skoro nerealne, takovou konstelaci tezko nekdy budu mit :-) No koukal jsem u sebe na to upevneni, cca 4cm je tam v klidovem stavu volno :), upevneni je zespodu trochu zezadu jednim sroubem do zadniho narazniku (tam zadny kontakt nehrozi..je to mimo podbeh) a z boku dvema sponama, ktere sviraji zasterku k boku blatniku. Sroub mi tam teda drhnout nemuze. -
« Re: Zadne zasterky - to Ajvn
Fuga sa zda velka aj u mna, ale ked je auto vzadu trochu zatazene a nakloni sa do zakruty, koleso ide dost vyrazne dovnutra a skrtne si. :-((( Skus si nacuvat jednym kolesom na nejky kopcek alebo obrubnik a nech ti niekto zhupne auto. A v tom momente ked je auto najnizsie, mi urob fotku :-) -
"-- skrytý --" 20.05.03 18:20
« Re: Zadne zasterky - to Ajvn
luf: :-) Co si clovek musi pamatovat o druhych tady .. obdivuju Tvou pamet :-)) Digos zatim nemam, to je fakt .. paklize se mi dostane do ruky, tak si na Tebe vzpomenu. Matne z hlavy premyslim nad upevnenim .. ale tam je u me DOST velka fuka .. ani naznak toho, ze by to slo na krev. Mas to opravdu tak blizko?? Za moment jdu k autu, praci dnes uz davam vale, tak se v parkingu podivam a vecer Ti to aspon popisu. :) -
« Zadne zasterky - to Ajvn
ale aj pre kazdeho ineho, kto ma na Cliu vacsie kolesa ako original.
Obul som gumy 195/50R15 a mam problem, ze mi pri ostrom prejazde zakrut skrta koleso o sroby, ktorymi je pripevnena zasterka. Zatial som ich dal dolu, ale a) auto sa viacej spini na zadku, b) chudaci ti, co idu za mnou a c) nechcem provokovat cajtov viacej, ako je nutne, nahodou zacnu skumat kolesa a zistia ze nie su povolene... A tak mam otazocku, ako su zasterky pripevnene na novom Cliu? Tam sa bezne montuju 185/55R15, co by malo byt este o chlp vacsie kolo. Ajvn, ak mas digital alebo si ho mas od koho pozicat, sprav mi z toho obrazok. Diky.