Renault Clio (II)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Za pár...
S avenzisom som skoncil este predtym ako som sa dostal k pocitaniu ceny, ak firma limituje vybavu auta motorom, je to vydieranie, auto bez tempomatu v 3 tisicroci??? to proste nekupim a vybavene, dovidenia, nech sa chlapci od toyoty zobudia. To uz by som siel radsej do 100kW dizlovej M6 kombi. Je to o dvesto viac, ale stoji to za to. Ja ale nehladam rodinne auto, tak mi asi bude stacit aj megan, ked sa to zoberie cez velkost kufra (to co mna zaujima) tak je to v podstate vecsie auto :-))). -
« Re: Za pár...
Siel som v Cliu 1.4 8V a ja mam megan kombi 1.4 16V aj to je uz kruty rozdiel :-))) ta ich 1.4 16V je fakt spica, mam na tom 85000 spotreba stale klesa, vykon stale stupa ... nove megany maju uz nove 1.6 16V - papierovo to vyzera rovnako ako ta 1.4 16V, asi pojdem do noveho megana kombika, dizel je o 150 000 drahsi, to nie je o nicom, aj ked som ho chcel. Aj by som chcel tu 2.0 16V (ten je tiez novy - z rovnakeho sudka) mozno aj s automatikou ale asi by sa to zle predavalo, tak asi zostanem u 1.6 16V aj v plnej vybave je to za stale rozumnu cenu. -
« Re: Za pár...
16V by mal mat o 17kW viacej. Ale radsej ho neskusaj, lebo zistis, ze ti velmi chybaju :-) IMHO je 1.4 8V dost mdla, netaha nejko vyrazne v podstate nikde, ale to mam skusenosti z Megane. V Cliu to moze byt ine, predsalen je to mensie auto. Ale porovnanim 1.4 8V Meganu a 1.4 16V Clia zisti clovek dost kruty rozdiel. -
"-- skrytý --" 15.09.03 18:59
« Re: Za pár...
Docela závidím, ale v dobrém. Jde o to, že nejlepší na vánocích je to hezké nedočkavé čekání. Ne, že by ten dárek byl potom nepříjemný, ale přesto se to s tím čekáním nedá porovnat. Dnes jsem konečně vyměnil olej. Stálo mne to 1000 Kč i s olejovým filtrem. Tak jsem si mohl konečně to autíčko prohlédnout ze spodu. Vypadalo to docela slušně. Jen jedno místo, a to které bylo opravováno, by stálo za to ho ošetřit. Ale nato, že autu je přes dva roky, tak to celkem šlo. Uvidíme, jak mu bude svědčit krkonošská zima a bohužel sůl :(. Co se dá dělat, ale nejezdit v zimě si prostě nemohu dovolit a na co bych auto pak měl,když bych v té nepohodě musel chodit pěšky a navíc bych ani nestihl dvě zaměstnání. V týdnu jsem si koupil pneu na zimu. Chtěl jsem nejdříve koupit nová asi za 1800 Kč, ale nakonec jsem neodolal a zajel u nás do bazáru pmeu a vybral jsem si FULDY KRISTAL 14" 165/65 T79. Měřil jsem vzorek asi 80% a stály mne 2800 všechny čtyři. Nevím jestli jsem udělal dobře, ale za tu cenu bych nekoupil ani dvě. Uvidíme jestli jsem udělal dobře. Taky jsem zvědav, jak se auto bude chovat v zimě (teď jezdím na 195/50 a začínám si na nich být dost jistý ?!?!) K dnešku jsem najezdil 3000 km za dva měsíce a mám pocit, že jsem s autíčkem srostl. Docela bych si chtě vyzkoušet stejně vybavenou 1,4 jako mám já, ale 16-cti ventil. Měla by mít o 10 kW víc a tak by mne zajímalo, jaký je v tom rozdíl. No, ale myslím si, že je to zatím jen sen. Myslím si i kdyby mne tohle autíčko v něčem vypeklo, v budoucnu si určitě chci koupit jeho nástupce. No uvidím. Koukám, že jsem se rozkecal... tak ještě hoooodně moooc šťastných kilometrů přeje Sněženek. -
« Re: Poznatek
Já nemám kotouče s vnitřním chlazením (1.2):-)Bylo to z náboje kola, ten je litinový. Když si do něj sáhnu tak se to dá loupat. Prý je to normální a není problém. Na výměnu destiček si odpovídám: třmeny jsou tzv. plovoucí a měly by se dát vyklopit nahoru (nebo dolů) po uvolnění jednoho ze dvou šroubů co je vodí. -
« Re: Poznatek
A si si isty, ze to nebolo z kotuca? Jedine, z coho sa tam moze cosi lupat IMHO je prave ten kotuc. Z jeho vnutorneho chladenia (z tych rebier) sa da vydolovat neuveritelne mnozstvo hrdzavych ulomkov. Inak mi tam nic nehrdzavie. BTW kym to funguje, nesturam sa v tom a kaslem na to :-) -
« Poznatek
Našel jsem v garáži rozsypanou, přesně podle vnitřní trajektorie pravého předního kola, starou rozpadlou litinu. Netušil jsem od čeho to může být (Clio jsem rozhodně netipoval:-)) ale přesto jsem to kolo sundal a zjistil jsem že se takhle loupe vnitřek řekněme bubnu co na něm drží kotouč brzdy. Zatím tam je materálu dost takže na to kašlu, snad je to i normální. Tak kdyby se to někomu taky stalo, víte odkud vítr vane. Jo, to jsem též poprvé viděl brzdové třmeny a ptám se - kvůli výměně destiček se musí třmen sundat? Nezdálo se mi totiž že jdou destičky vysunout dopředu jak u Š105. -
"-- skrytý --" 05.09.03 16:20
« botička :
Tak si představte. Začal jsem pracovat ve dvou zaměstnání. Jen abych splatil dluhy na CLIO a dnes jsem na něj dostal první botičku. Ještě byli páni policajti hodní a měl jsem to za dvěstě.... Proč píšu. Musel jsem už vyměnit baterku v klíči na dálkové otvírání, ale rozhodilo se to. Tak nevím, jestli mám jít do orig. opravny, aby mi to opravily nebo navštívit nějakého soukromníka. Ale nechápu proč při výměně se musí ten k´d rozhodit :(
Jinak vidím, že už senákup blíží. To ještě před zimou zajedeš.... přeju ať nemáš žádnou závadu.
Jinak jsem konečně koupil plnou nádrž a teď při těch dvou povolání, zvládám najet denně kolem 80 km, tak jsem zvědav kolik to papá... -
"-- skrytý --" 01.09.03 22:56
« Divne bzucanie
Chcel by som sa opytat, ci aj Vase auto robi to iste co mne.
Ak idem pri zaradenej rychlosti pod asi 3100 otacok a bez nohy na plyne auto vydava velmi zvlastne, dost tiche, ako keby "BZUCANIE". Velmi tazko sa da opisat ten zvuk, a velmi tazko sa da definovat odkial ide. Bzucanie prestane ihned ako sa dotknem plynoveho pedalu. Je skutocne dost tiche, ak je zapnute radio, nieje to ani registrovat. Dost ma to serie, nepripada mi to OK. Ale vobec netusim co treba skontrolovat, alebo dat skontrolovat.
Ide o 1.4 16V.
A odkud vlastně vy máte své miláčky. Prý se dělají různě po Evropě.